Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

    «№40 орта мектебі»
    (білім беру ұйымының атауы)

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары

    Бөлім:

    5.4.Ғұндар

    Педагогтің аты-жөні:

    Абдуллаева Айжан Абилашимовна

    Күні:


    Сынып: 5 «Ә»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары (2-сабақ).

    Зерттеу сұрағы: Ғұндармен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасын анықтау

    Бағалау критерийлері

    Ғұн тайпасының батыстағы көрші елдермен қарым-қатынасын анықтайды;

    Ғұн тайпасының оңтүстік және оңтүстік-шығыс аймақта орналасқан мемлекетпен қатынасын анықтайды.

    Тарихи концепт

    Тарихи ойлау дағдылары

    себеп және салдар

    Тарихи талдау және түсіндіру

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    7 минут




    Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру;

    Оқушыларды түгендеу;

    Оқушыларды flippity.net арқылы топқа бөлу

    1-топ «Оң қанат» тобы

    2-топ «Сол қанат» тобы

    3-топ «Орталық қанат» тобы





    Өткен тақырып бойынша білімдерін тексеру мақсатында

    https://learningapps.org/watch?v=p6y0pqq5323 платформасында ойынды ұсыну



    «Brainstorming» әдісі

    -Суреттен не көріп тұрсыздар?

    - Нені байқадыңыз?

    Оқушы жауаптары арқылы тақырып айқындалады.

    Сабақтың мақсатымен таныстыру;

    Бағалау критерийлерімен таныстыру;

    Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айту;

    Мұғаліммен амандасу;

    Топқа бөлініп отырады.

    Өткен тақырып бойынша платформада ойын ойнау арқылы білімдерін пысықтайды


    Оқушының болжамды жауабы:






    Сабақ тақырыбы мен мақсатқа сәйкес ой қосу;

    Білім алушылар жеке мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып (ЕБҚ), сабақ мақсатына жету жолдарын анықтау;

    Бағалау критерийлерімен танысады;




    Оқушылар сурет арқылы сұрақтарға жауап береді, тақырыпты айқындайды. Сабақ мақсаты нысанаға ілінеді.


    Оқушылардың болжамды жауабы:

    Ұлы Қытай қорғаны. Бұл Қорғанды қытайлықтар көрші мемлекеттерден қорғану мақсатында салған.

    Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;

    ФБ 1-10 балл;

    Әр дұрыс орындалған тапсырмалар үшін оқушылар дескрипторға сәйкес «Аттила медальонын» жинап отырады, тиынды қалташаға салып өткізеді














    Мұғалім оқушы жауабына «Дұрыс айтасыз»,

    «өте жақсы» сияқты мадақтаулар айтады.

    Кері байланыс


    Оқулық, 115-119 беттер






























    Сабақтың ортасы


    5 минут

    «Видеоконтент» әдісі.

    Бейнебаян ұсынылады. Оқушыларға алдын-ала сұрақтар қойылады, бейнебаян көру кезінде осы сұрақтарға жауап іздеп отырады.

    -Ғұндардың басты қару -жарақтары қандай?

    -Ғұндар қандай елдермен көрші болған?

    -Ұлы Қытай қорғанының

    салыну мақсаты не?

    Қағазға сұрақтар жазылып, тақтада көрсетіліп тұрады.



    Оқушылар сұрақтарға жауап береді

    -Садақ, жебе, катапульта, семсер т.б.

    -Қытай, үйсін,қаңлы, динлин,хакас,юечжи тайпаларымен көрші болған.

    -Көршілес орналасқан басқыншы тайпалардан қорғану үшін


    Білім алушылар ақпаратты тыңдай отырып, дәптерлеріне түртіп алып отырады.


    ЕБҚ оқушыға сурет шығарылып қояды.

    Мұғалім оқушының жауабына «Дұрыс айтасыз»,

    «өте жақсы» сияқты мадақтаулар айтылады.


    Мұғалім кері байланыс беріп отырады.

    https://www.youtube.com/watch?v=3mMc-CJSp9k






    Меңгерген білімді тексеру тапсырмалары


    13 минут

    1-тапсырма. Топтық жұмыс

    «Ойлан, топтас, бөліс» әдісі

    Мәтін таратылып беріледі.

    Оқушылар мәтінмен таныса отырып, ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасын анықтайды

    Дескриптор:

    І топ-«Оң қанат» тобы

    Кестемен жұмыс

    -Ғұндардың Қытаймен экономикалық қатынасын сипаттайды;

    - Ғұндардың Қытаймен саяси қатынасын сипаттайды;

    - Ғұндардың Қытаймен мәдени қатынасын сипаттайды


    ІІ топ-«Сол қанат» тобы

    Диаграмма

    -Ғұндардың юечжилермен экономикалық қатынасын сипаттайды;

    - Ғұндардың юечжилермен саяси қатынасын сипаттайды;

    - Ғұндардың юечжилермен мәдени қатынасын сипаттайды

    ІІІ топ-«Орталық қанат» тобы

    Кестемен жұмыс

    -Ғұндардың қаңлылармен экономикалық қатынасын сипаттайды;

    - Ғұндардың қаңлылармен саяси қатынасын сипаттайды;

    - Ғұндардың қаңлылармен мәдени қатынасын сипаттайды


    ЕБҚ оқушы топтағы оқушылардың қолдауымен тапсырма орындайды



    Білім алушылар оқулықта берілген мәтінмен таныса отырып, тапсырмаларды орындайды.


    Оқушылардың болжамды жауаптары:

    1-топ





    2-топ




    3-топ




    ЕБҚ оқушы топтағы оқушылардың қолдауымен тапсырма орындайды


    Бағалау балы:

    І топ

    -Ғұндардың Қытаймен экономикалық қатынасын сипаттайды-1б;

    - Ғұндардың Қытаймен саяси қатынасын сипаттайды-1б;

    - Ғұндардың Қытаймен мәдени қатынасын сипаттайды-1б;

    ІІ топ

    -Ғұндардың юечжилермен экономикалық қатынасын сипаттайды-1б;

    - Ғұндардың юечжилермен саяси қатынасын сипаттайды-1б;

    - Ғұндардың юечжилермен мәдени қатынасын сипаттайды-1б

    ІІІ топ

    - Ғұндардың қаңлылармен экономикалық қатынасын сипаттайды-1б;

    - Ғұндардың қаңлылармен саяси қатынасын сипаттайды-1б;

    - Ғұндардың

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдуллаева Айжан Абилашимовна
    28 Қараша 2023
    748
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақстан тарихы пәні. ҚМЖ-да ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасы туралы сабақтың кезеңдерімен көрсетілген. Түрлі платформалар, топтық, жеке, жұптық жұмыстар қарастырылған,
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

    «№40 орта мектебі»
    (білім беру ұйымының атауы)

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары

    Бөлім:

    5.4.Ғұндар

    Педагогтің аты-жөні:

    Абдуллаева Айжан Абилашимовна

    Күні:


    Сынып: 5 «Ә»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары (2-сабақ).

    Зерттеу сұрағы: Ғұндармен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасын анықтау

    Бағалау критерийлері

    Ғұн тайпасының батыстағы көрші елдермен қарым-қатынасын анықтайды;

    Ғұн тайпасының оңтүстік және оңтүстік-шығыс аймақта орналасқан мемлекетпен қатынасын анықтайды.

    Тарихи концепт

    Тарихи ойлау дағдылары

    себеп және салдар

    Тарихи талдау және түсіндіру

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    7 минут




    Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру;

    Оқушыларды түгендеу;

    Оқушыларды flippity.net арқылы топқа бөлу

    1-топ «Оң қанат» тобы

    2-топ «Сол қанат» тобы

    3-топ «Орталық қанат» тобы





    Өткен тақырып бойынша білімдерін тексеру мақсатында

    https://learningapps.org/watch?v=p6y0pqq5323 платформасында ойынды ұсыну



    «Brainstorming» әдісі

    -Суреттен не көріп тұрсыздар?

    - Нені байқадыңыз?

    Оқушы жауаптары арқылы тақырып айқындалады.

    Сабақтың мақсатымен таныстыру;

    Бағалау критерийлерімен таныстыру;

    Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айту;

    Мұғаліммен амандасу;

    Топқа бөлініп отырады.

    Өткен тақырып бойынша платформада ойын ойнау арқылы білімдерін пысықтайды


    Оқушының болжамды жауабы:






    Сабақ тақырыбы мен мақсатқа сәйкес ой қосу;

    Білім алушылар жеке мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып (ЕБҚ), сабақ мақсатына жету жолдарын анықтау;

    Бағалау критерийлерімен танысады;




    Оқушылар сурет арқылы сұрақтарға жауап береді, тақырыпты айқындайды. Сабақ мақсаты нысанаға ілінеді.


    Оқушылардың болжамды жауабы:

    Ұлы Қытай қорғаны. Бұл Қорғанды қытайлықтар көрші мемлекеттерден қорғану мақсатында салған.

    Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;

    ФБ 1-10 балл;

    Әр дұрыс орындалған тапсырмалар үшін оқушылар дескрипторға сәйкес «Аттила медальонын» жинап отырады, тиынды қалташаға салып өткізеді














    Мұғалім оқушы жауабына «Дұрыс айтасыз»,

    «өте жақсы» сияқты мадақтаулар айтады.

    Кері байланыс


    Оқулық, 115-119 беттер






























    Сабақтың ортасы


    5 минут

    «Видеоконтент» әдісі.

    Бейнебаян ұсынылады. Оқушыларға алдын-ала сұрақтар қойылады, бейнебаян көру кезінде осы сұрақтарға жауап іздеп отырады.

    -Ғұндардың басты қару -жарақтары қандай?

    -Ғұндар қандай елдермен көрші болған?

    -Ұлы Қытай қорғанының

    салыну мақсаты не?

    Қағазға сұрақтар жазылып, тақтада көрсетіліп тұрады.



    Оқушылар сұрақтарға жауап береді

    -Садақ, жебе, катапульта, семсер т.б.

    -Қытай, үйсін,қаңлы, динлин,хакас,юечжи тайпаларымен көрші болған.

    -Көршілес орналасқан басқыншы тайпалардан қорғану үшін


    Білім алушылар ақпаратты тыңдай отырып, дәптерлеріне түртіп алып отырады.


    ЕБҚ оқушыға сурет шығарылып қояды.

    Мұғалім оқушының жауабына «Дұрыс айтасыз»,

    «өте жақсы» сияқты мадақтаулар айтылады.


    Мұғалім кері байланыс беріп отырады.

    https://www.youtube.com/watch?v=3mMc-CJSp9k






    Меңгерген білімді тексеру тапсырмалары


    13 минут

    1-тапсырма. Топтық жұмыс

    «Ойлан, топтас, бөліс» әдісі

    Мәтін таратылып беріледі.

    Оқушылар мәтінмен таныса отырып, ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасын анықтайды

    Дескриптор:

    І топ-«Оң қанат» тобы

    Кестемен жұмыс

    -Ғұндардың Қытаймен экономикалық қатынасын сипаттайды;

    - Ғұндардың Қытаймен саяси қатынасын сипаттайды;

    - Ғұндардың Қытаймен мәдени қатынасын сипаттайды


    ІІ топ-«Сол қанат» тобы

    Диаграмма

    -Ғұндардың юечжилермен экономикалық қатынасын сипаттайды;

    - Ғұндардың юечжилермен саяси қатынасын сипаттайды;

    - Ғұндардың юечжилермен мәдени қатынасын сипаттайды

    ІІІ топ-«Орталық қанат» тобы

    Кестемен жұмыс

    -Ғұндардың қаңлылармен экономикалық қатынасын сипаттайды;

    - Ғұндардың қаңлылармен саяси қатынасын сипаттайды;

    - Ғұндардың қаңлылармен мәдени қатынасын сипаттайды


    ЕБҚ оқушы топтағы оқушылардың қолдауымен тапсырма орындайды



    Білім алушылар оқулықта берілген мәтінмен таныса отырып, тапсырмаларды орындайды.


    Оқушылардың болжамды жауаптары:

    1-топ





    2-топ




    3-топ




    ЕБҚ оқушы топтағы оқушылардың қолдауымен тапсырма орындайды


    Бағалау балы:

    І топ

    -Ғұндардың Қытаймен экономикалық қатынасын сипаттайды-1б;

    - Ғұндардың Қытаймен саяси қатынасын сипаттайды-1б;

    - Ғұндардың Қытаймен мәдени қатынасын сипаттайды-1б;

    ІІ топ

    -Ғұндардың юечжилермен экономикалық қатынасын сипаттайды-1б;

    - Ғұндардың юечжилермен саяси қатынасын сипаттайды-1б;

    - Ғұндардың юечжилермен мәдени қатынасын сипаттайды-1б

    ІІІ топ

    - Ғұндардың қаңлылармен экономикалық қатынасын сипаттайды-1б;

    - Ғұндардың қаңлылармен саяси қатынасын сипаттайды-1б;

    - Ғұндардың

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Ашық сабақ 5 сынып
    28.11.2023
    748
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдуллаева Айжан Абилашимовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации