Материалдар / Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым қатынасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым қатынасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым қатынасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
6981
61 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Сабақ: Қаз. тарихы Мектеп: №25 Г.Титов атындағы жом кмм

Күні: 09.04.18ж Мұғалім аты-жөні: М.Аширова

Сынып: 5 «ӘБ»

Сабақ тақырыбы:

Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары

Зерттеу сұрағы: Ғұндармен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?

Оқу мақсаттары

5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасы

Сабақ мақсаты

Барлығы: Ғұндар мен Қытай арасындағы қарым-қатынас туралы білу

Көпшілігі: Ұлы Қытай қорғанының салыну себебін білу

Кейбіреуі: Ғұндар мен Қытай арасындағы келісімді анықтау

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу, түсіну

Бағалау критерийлері

Ғұндар мен Қытай арасындағы қарым-қатынас туралы біледі

Ұлы Қытай қорғанының салыну себебін біледі

Ғұндар мен Қытай арасындағы келісімді анықтайды


Тілдік мақсат




Оқушылар орындай алады: Ғұндар мен Қытай арасындағы қарым-қатынас туралы біледі

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: ғұн..., дунху..., Мөде..., шаньюй...Ұлы Қытай қорғаны...

Талқылауға арналған сұрақтар:

1. Ғұн мемлекетінің тарихы қай ғасырдан басталады?

2. Шаньюй деген кім?

3. Ұлы Қытай қорғаны не үшін салынды?

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік Ел» ұлт жоспары бойынша «Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы»

Пәнаралық байланыстар

География

АКТ қолдану дағдылары, ресурстар

Оқулық, карта, жұмыс дәптер, үлестірме қағаздар оқушылардың ізденуін, мәселелерді шешуін қалыптастырады

Бұған дейін алынған білім

Қазақстан территориясында өмір сүрген мемлекеттер

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Оқыту ресурстары


Сабақтың басы

12 мин












Сабақтың ортасы

22 мин

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

Оқушылардың бір-біріне жақсы тілектерін білдіру арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Үйге берілген тапсырманы «Зымыран сұрақтар» қою тәсілі арқылы пысықтау

1.Ғұн тайпалары қай жерлерде қалыптасты?

2. Олар туралы қай деректерден білеміз?

3. Ғұндар қазіргі қай тайпаларды құраған?

4.Қандай шаруашылық түрімен айналысты?

5.Қандай ғұн билеушілерінен білеміз?

6.Олар неше тайпаға бөлінді?

7. Мөде деген кім??

Қ.Б. «Жақсы», «Жарайсың» сөздерімен бағалап отыру және оқушылар арасында сұрақтың дұрыстығын талдау


Жаңа сабақтың мақсатымен таныстырамын.

1-тапсырма: Жеке жұмыс. «Джигсо» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс жасап,

ақпараттардың ақиқат немесе жалған екенін анықтаңыз:


Ақпарат

+

-

1

Б.з.б. 55 жылы ғұн мемлекеті өзара ішкі тартыстар мен




сыртқы қысымдардың әсерінен күйреуге ұшырап,




оңтүстік , орталық және солтүстік ғұндар мемлекеті




болып үшке бөлінеді



2

Солтүстік ғұндардың ордасы Монғолияның солтүстік-




батысындағы Қырғыз-Нұр көлінің маңына орналасқан.



3

Б.з.б. 55 жылы Қазақстан жеріне бірінші қоныс




аударуда ғұндарды Мөде басқарды.



4

Қаңлылармен одақтаса отырып, ғұндарды біріктіру




мақсатын көздеген Чжи-Чжи өз қарауындағы ғұн




тайпаларымен бірге Оңтүстік-Шығыс Қазақстан жеріне




қоныс аударады



Shape1

-ғұн мемлекетінің бөлінгенін біледі

-Солтүстік ғұндардың ордасын біледі

-Ғұндарды ең бірінші бастап келген адамды біледі

-Чжи-Чжидің Қазақстан жеріне келуін біледі





2-тапсырма: Жұптық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. Кілт сөздерді пайдалана отырып, әңгіме құрастырыңыз.

Хань әулеті, Ұлы Қытай қорғаны, У-Ди император, б.з.б.ІІғасыр

-сөздерді пайдаланып жауабын табады

Қ. Б: дұрыс жауапты тексеріп талдау

Интерактивті тақта,

Карта,

оқулық,

үлестірме қағаздар

Оқулық

Үлестірме

қағаздар

Сабақтың соңы

6мин

Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбына кері байланыс жасау

арқылы қорытынды жасап, білім ағашына жабыстырады.

Оқушылар өз пікірлерін айтып, сабақ қорытыланды.

БББ кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді




Үйге тапсырма: Тақырыпқа байланысты сөзжұмбақ құрастыру


Стикер



Қосымша ақпарат

Саралау Дифференциация – Сіз оқушыларға көмектесуді қалай жоспарлайсыз? Неғұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз?

Барлығы: сұрақ-жауап

Кейбірі: Тарихи диктант

Қ.Б.«Жарайсың», «Өте жақсы» сөздерін қолданамын.

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Мұғалім тарапынан бақылау, қадағалау, дер кезінде түзету

Shape2 Shape3 Shape4


Өзара бағалау /түстер арқылы/

Өзін-өзі бағалау

Пайымдаулар (Рефлексия)

Оқытудың сабақтың мақсаттарына қол жеткізілетіндей болды ма?

Бүгін оқушылар не нәрсеге үйренді?

Оқыту атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолдан келді ме?

Мен уақыттық кестені ұстандым ба? Мен жоспардан қандай ауытқушылықтар жасадым және неліктен?


Қорытынды бағалау

1.

2.

Сабақты жақсартуға ықпал ететіндей екі жайтты атаңыз(сабақ беруде де, оқытуда да)

1.

2.

Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!