Материалдар / Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғұндардың тұрмысы мен көшпелі мал шаруашылығы туралы білімдерін толықтыру. Барлық оқушылар: Ғұндардың негізінен мал шаруашылығымен айналысқандығы, егіншілікпен шұғылданғандығы, аң аулаумен айналысқандығы, ғұндардың әскерінің негізі атты әскерлерден тұрғандығы, салт атты жауынгерінің қару-жарағы – садақ, семсер, қанжар, найза, бұғалық болғандығы жөнінде біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Ғұндардың мал шаруашылығы, егіншілік кәсібі мен қоныстары, қоғамдық құрылыстары туралы білетін болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
697
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: 45

Мектеп: Н.Тілендиев атындағы обл. мектеп-интернат

Күні: 20.02.2017 ж.

Мұғалімнің есімі: Қабылбекова М.

Сынып: 6 «Ә»

Қатысқандар саны: 15

Қатыспағандар саны: -

Сабақтың тақырыбы:

Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

Ғұндардың тұрмысы мен көшпелі мал шаруашылығы туралы білімдерін толықтыру.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:

Ғұндардың негізінен мал шаруашылығымен айналысқандығы, егіншілікпен шұғылданғандығы, аң аулаумен айналысқандығы, ғұндардың әскерінің негізі атты әскерлерден тұрғандығы, салт атты жауынгерінің қару-жарағы – садақ, семсер, қанжар, найза, бұғалық болғандығы жөнінде біледі.


Оқушылардың басым бөлігі:

Ғұндардың мал шаруашылығы, егіншілік кәсібі мен қоныстары, қоғамдық құрылыстары туралы білетін болады.


Кейбір оқушылар

Ғұндарда зергерлік өнерде «полихромдық стиль» пайдаланғанды, бұл стильдің сақтардың аң стильін ығыстырғандығы туралы біледі.

Әдіс-тәсілдер

Топтық жұмыс, АКТ, ДЖИКСО, Кубизм

Тілдік мақсат

Оқушылар:


Талқылауға арналған тармақтар:

Киіз үй – көшпелілердің баспанасы


Сіз неліктен ғұндардың өмірінде көшпелі мал шаруашылығы басты рөл атқарғандығын айта аласыз ба?


Алдыңғы тақырып

Халықтардың ұлы қоныс аударуы

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

Сәлемдесу, сергіту сәті

Топқа бөліну (Шаруалар, егіншілер, қолөнершілер)

Үй тапсырмасы:

Блиц сұрақтары арқылы қорытындылау

Жаңа сабақ:

Бейнебаян тамашалау

Миға шабуыл сұрақтары

Ғұндар туралы не білдіңдер?

Қалай ойлайсыңдар ғұндарды неліктен көшпелі халықтар деп атадық?

Олар шаруашылықтың қандай түрімен айналысты?

Ғұндардың әлемдік тарихта алатын орны қандай?

Жүрек қағазы


Түрлі-түсті қағаздар


Бейнебаян

Қосымша ақпараттар

Ортасы

Мәтінмен жұмыс

І топ. Мал шаруашылығы

ІІ топ. Егіншілік кәсібі мен қоныстары

ІІІ топ. Мәдениеті

ДЖИКСО әдісі

1.Баяндайды

2. Мәтінмен жұмыс

3. Топтастырады

4. Суреттейді

5. Блиц сұрағын құрайды

Дәптер, кітап, түрлі-түсті қалам, А4 қағазы

Аяқталуы

Термин сөздермен жұмыс, сөздік жазу

«Кубизм» әдісі

Кім? Не? Қашан? Қайда? Нені? Қалай?

Сұраққа жауап беру арқылы мәтін құрайды.



Дәптер

Кубик

Қосымша ақпарат: Ғұндар соғыс өнерін жақсы меңгерген, соғыс өнерінде катапультті де пайдаланды.

























































Шаруалар











Егіншілер











Қолөнершілер











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!