Материалдар / Ғылыми жоба
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғылыми жоба

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдіс тәсіл
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2021
885
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬДЫ СУМО»

РОБОТТАР ЖАРЫСТАРЫНЫҢ РЕГЛАМЕНТІ


Қатысушылардың жасы: 12-14 жас.

Команда: 1 адам.

Роботтар: автономды роботтар.

Қолданылатын жабдықтар: LEGO MINDSTORMS.

Бағдарламалау тілі: команданың қалауы бойынша, шектеусіз.

Жарысты өткізу тәртібі: ағындар мен уақыт бойынша бөлу, айналмалы жүйе, топтар жеребе бойынша құрылады, қажет болған жағдайда ойындар екі үстелмен қатар өтеді.


1. Кіріспе

"ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬДЫ СУМО" жарыс регламенті сумо RobotChallenge бойынша еуропалық ойын ережелеріне негізделген. Осы ережелердің негізгі міндеті-қатысушылардың сумо бойынша халықаралық жарыстарға қатысуын жеңілдету болып табылады.

RobotChallenge ережелерінен негізгі айырмашылығы: матч 90 сек (RobotChallenge – 3 мин) бойынша үш раундқа созылады.


2. Роботқа қойылатын талаптар.

2.1. Габариттер (ені ұзындығы) старт кезінде 150х150 мм, биіктігі регламенттелмейді.

2.2. Робот старт сигналынан кейін өз өлшемін өзгерте алады, бірақ 15 см артық емес. Роботтың салмағы өзгеріссіз қалуы керек.

2.3. Роботтың салмағы 1000 г аспауы тиіс.

2.4. Роботтың дөңгелектері жабысқақ немесе желім беті болмауы тиіс. А4 қағазының бақылау парағына қойылған Робот орын ауыстырғаннан кейін парақты көтермеуге тиіс.

2.5. Робот толығымен автономды болуы керек, роботты сырттан басқаруға (оператор немесе компьютермен) тыйым салынады.

2.6. Оператор (команда қатысушысы) тіркеу кезінде ИНР (роботтың сәйкестендіру нөмірін) алады және Роботты карантинге қою алдында оны роботтың көрінетін бөлігіне орналастыруы тиіс.

2.7. Роботта қашықтық (ультрадыбыстық) сенсоры болуы тиіс.

2.8. Робот іске қосылған сәттен бастап 5 секундтық кідірістен кейін қозғалысты бастауға тиіс.

2.9. Роботқа қосымша талаптар:

2.9.1. Робот конструкциясында рингтің бетіне немесе қарсыластың роботына/операторға зақым келтіретін бөлшектер мен құрылғыларды пайдалануға тыйым салынады. Төрешілердің пікірінше, басқа роботтарды әдейі зақымдайтын немесе қорап салатын, рингтің жабынын зақымдайтын немесе ластайтын Робот жарыстың барлық уақытында жарыстан шеттетіледі. 2.9.2. Роботтың конструкциясында сұйық, газ тәрізді, ұнтақ тәрізді, тұтанғыш заттарды пайдалануға тыйым салынады.

2.9.3. Жарыс кезінде, жарыс міндетін орындауға сәйкес болған роботтың конструкциясы шамалы бұзылғанда, жекпе-жек тоқтамайды. Елеулі қираған жағдайда (роботтан түскен бөлшектердің салмағы 500 г-нан астам) Жеңіс қарсыласқа беріледі.

2.9.4. Қысу күшін арттыру үшін құрылғыларды (магниттер, вакуумдық құрылғылар және т.б.) пайдалануға тыйым салынады.


3. Жекпе-жек үшін рингке қойылатын талаптар

3.1. Ринг диаметрі 77 см және биіктігі 16-25 мм қара күңгірт шеңбер болып табылады.

шеңбер).

3.2. Ринг периметрі бойынша ені 20-25 мм ақ жиегі бар.

3.3. Ринг орталығы диаметрі 10 мм қызыл шеңбермен белгіленген.

3.4. Ринг артындағы бос кеңістік 50 см кем емес (барлық өлшемдерде ±5% рұқсат етіледі.)


4. Жарыс ережесі.

4.1. Мақсат, Ережеге сәйкес команда өзі жасаған роботты пайдалана отырып, қарсылас роботты ринг шегінен тыс жерге сүйреу.

4.2. Жарыс басталар алдында ұсынылған командалар санына байланысты қатысушылар ағынға бөлінеді. Әрбір лектің қатысушылары ұйымдастырушылар белгілеген уақытта жарыс өтетін секцияда болуы тиіс.

4.3. Жарыс басталар алдында өтінім берілген командалардың санына байланысты қатысушылар жеребе арқылы топтарға бөлінеді. Екі үстел үшін жеке топтар құрылады, олардың жеңімпаздары финалда екінші лектің екі үстелінің жеңімпаздарымен кездеседі. Барлық қажетті жабдықтар (ноутбуктер, планшеттер және т.б., зарядтау құрылғылары, жинақтар мен бөлшектер, электрофильтрлер) секциялардың ішінде болуы тиіс.

4.4. Роботты карантинге қойар алдында қатысушылар ИНР (роботтың сәйкестендіру нөмірі) алады, онда осы робот қандай ағында, тобында және үстелінде жарысып тұрады. Қатысушылар ИНР бейдждерге және роботтың көзге көрінетін бөлігіне орналастырылуы тиіс.

4.5. Жарыс басталғанға дейін операторлар роботтарды рингте роботтарды орналастыру тәртібіне сәйкес орнатады.

4.6. Роботты іске қосу операторлар төрешілердің командасы бойынша жүзеге асырады және 5 секунд ішінде ринг аймағынан шығады, ол аяқталғаннан кейін роботтар бір-біріне жанасқанға дейін қозғалысты дербес бастауы және жекпе-жектің соңына дейін ажырамауы тиіс.

Бағдарлама 5 сек бастапқы кідірісі болуы тиіс Бағдарлама 5 сек бастапқы кідірісі болуы тиіс. Бұл ереже бұзылған жағдайда, 5 секундтық кідіріс қойылмаған робот жеңілді деп есептеледі.

4.7. Төрешілердің шешімі бойынша рингтің бетіне тиген немесе/және қарсыласпен байланыспаған және қозғалу қабілетін жоғалтқан бірінші робот ұтылған болып саналады, ал қарсыласқа раундтағы Жеңіс есептеледі.

4.8. Егер екі робот бір уақытта жанасуды және қозғалу қабілетін жоғалтса, жекпе-жек қайтадан ойнатылады.

4.9. 90 секунд өткеннен кейін жеңіс алаңның орталығына жақын орналасқан роботқа беріледі(раундтағы Жеңіс есептеледі).

4.10. Егер оператор роботқа төреші стартының сигналынан кейін тисе, Робот автоматты түрде ұтылады.

4.11. Егер жекпе-жек аяқталған кезде жеңімпазды анықтау мүмкін болмаса, төреші тең ойын жариялай немесе қайта ойын тағайындай алады.

4.12. Ойындардың арасында қатысушылар зақымдалған роботты жөндеуге, қоректендіру элементтерін ауыстыруға құқылы. Жедел жөндеу уақыты-2 минут. Уақытты судьяның көмекшісі немесе хатшы бақылайды.

4.13. Бір жұптың арасында 3 жекпе-жек өтеді. Егер командалардың біреуі 2:0 есебімен жеңсе, Матч мерзімінен бұрын аяқталуы мүмкін. Матчтағы жеңіс үшін 1 ұпай, жеңіліс үшін - 0 ұпай беріледі.

4.14. Жекпе-жектің аяқталуын төреші жариялайды, содан кейін оператор роботты ринг аймағынан алып, карантин үстеліне тапсыра алады.

4.15. Өз тобында ең жоғары ұпай алған Команда келесі айналымға өтеді. Балдар саны тең болған жағдайда, егер бұл нұсқа қорытынды анықтай алмаса, бұл командалардың жеке кездесуінің нәтижесіне артықшылық беріледі.

4.16. Келесі айналымға өтпеген командалар төрешілердің рұқсатымен өздерінің роботтарын карантиннен алып, секциядан кетуі керек


5. Жекпе-жек алдында рингке роботтарды орналастыру тәртібі

5.1.1. Төрешінің сигналы бойынша, жарысушы командалар өздерінің роботтарын карантиннен алып, рингке жақындайды. Рингке тек бір оператор ғана келеді.

5.1.2. Смартфондағы/планшеттегі кездейсоқ сандар генераторының көмегімен төрешілер рингтегі роботтың жағдайы ойнатылады, содан кейін операторлар роботты жеребе бойынша орналастырады (сурет. 1) белгілі бір судья квадрантта.

5.1.3. Роботтар тек қарама-қарсы квадранттарда орналасуы мүмкін (2-сурет).

5.1.4. Орналастыру аяқталғаннан кейін оператор роботты одан әрі жылжытуға құқылы емес.



Сурет. 1. Рингтегі роботтың орналасу жағдайы







1 Алдыңғы жағымен 2 Сол жағымен 3 Оң жағымен 4 Арқа жағымен

















Сурет. 2. Екі роботты орналастыру мысалы


6. Баллды есептеу тәртібі

6.1. Ұпайлар жарыс ережесіне сәйкес төрешінің шешімі бойынша командаға беріледі (4.13-т.)

6.2. Жекпе-жек келесі жағдайларда тоқтатылады:

6.2.1. Жеңу жағын анықтау мүмкін болмаған жағдайда, нәтижесіз техникалық тіркеу немесе 5 секунд ішінде екі роботтың әрекет етпеуі. Роботтарды бақылау 15 секундқа дейін ұзартылуы мүмкін, содан кейін төреші жекпе-жекті тоқтатады және қайта ойнауды тағайындайды.

6.2.2 Егерде роботтар бір мезгілде рингтен шығып кеткен жағдайда, жекпе-жек тоқтайды және қайта ойнауды тағайындайды.

6.3. Жекпе-жекті тоқтатудың басқа жағдайлары:

6.3.1. Жарысқа қатысушының өтініші бойынша, Робот зақым алған немесе жарақат алған кезде Нәтижесінде Робот зақым алған роботтың командасы қарсылас командасының іс-әрекеті жеңіске жетті деп жарияланады. Мүмкін болмаған жағдайда жарақат немесе зақымға кінәліні анықтау, жекпе-жекті тоқтатқан команда ұтылғандар жарияланады.

6.4. Судьялардың шешімі талқыланбайды, қарсылықтар айтылмайды.

6.5. Апелляция Ұйымдастыру комитетіне екінші кездесу аяқталғанға дейін беріледі. Ұйымдастыру комитетінің өкілдері болмаған жағдайда апелляция жарыс төрешісіне беріледі.


6. Баллды есептеу тәртібі

6.1. Ұпайлар жарыс ережесіне сәйкес төрешінің шешімі бойынша командаға беріледі (4.13-т.)

6.2. Жекпе-жек келесі жағдайларда тоқтатылады:

6.2.1. Жеңу жағын анықтау мүмкін болмаған жағдайда, нәтижесіз техникалық тіркеу немесе 5 секунд ішінде екі роботтың әрекет етпеуі. Роботтарды бақылау 15 секундқа дейін ұзартылуы мүмкін, содан кейін төреші жекпе-жекті тоқтатады және қайта ойнауды тағайындайды.

6.2.2 Егерде роботтар бір мезгілде рингтен шығып кеткен жағдайда, жекпе-жек тоқтайды және қайта ойнауды тағайындайды.

6.3. Жекпе-жекті тоқтатудың басқа жағдайлары:

6.3.1. Жарысқа қатысушының өтініші бойынша, Робот зақым алған немесе жарақат алған кезде

Нәтижесінде Робот зақым алған роботтың командасы қарсылас командасының іс-әрекеті жеңіске жетті деп жарияланады. Мүмкін болмаған жағдайда жарақат немесе зақымға кінәліні анықтау, жекпе-жекті тоқтатқан команда ұтылғандар жарияланады.

6.3.2. Роботтың жарақатының немесе зақымдануының салдарын жою үшін қалпына келтіру туралы шешім қабылданады. Жарыс тоқтатылады, төрешілер мен ұйымдастыру комитеті мүшелерінің қалпына келтіру туралы қабылданған шешім уақыты - екі минут ішінде.

6.3.3. Судьялардың шешімі талқыланбайды, қарсылықтар айтылмайды.

6.3.4. Апелляция Ұйымдастыру комитетіне екінші кездесу аяқталғанға дейін беріледі. Ұйымдастыру комитетінің өкілдері болмаған жағдайда апелляция жарыс төрешісіне беріледі


7. Робот операторларына қойылатын талаптар

7.1. Осы жарысқа қатысуға құрамы Ережеде көрсетілген жас санатына сәйкес келетін командалар жіберіледі.

7.2. Мүмкін болатын айыппұл санкциялары:

7.2.1. Судьяға немесе/және қарсыласқа құрметтемеушілік жазбаша, ауызша немесе өзге де нысанда көрсетілген бұзушылық болып саналады. Командаға қатысушылардың қорлау мінез-құлықтары байқалса, бірінші ескерту шығарылады, қайталап әрекет жасаған кезде судья айып балын тағайындайды (1 балл)

7.2.2. Команда мүшелерінің жарыс барысын бұзатын іс-әрекеттері (-0,5 балл):

7.2.2.1. Төреші рұқсатынсыз жекпе-жек кезінде ринг аймағында оператордың болуы (-0,5 балл).

7.2.2.2. Оператордың немесе команда басшысының талаптары көрінбейтін себептерсіз жекпе-жекті тоқтату (-1 балл).

7.2.2.3. Рингте бөгде заттарды орналастыру (-1 балл).

7.2.2.4. Роботты тартыс алдында 30 секундтан астам уақыт дайындау (-0,5 ұпай).

7.2.2.5. Төрешілер команданың жекпе-жектің адалдығына күмән келтіретін іс-әрекеттерін байқаған кезде ескерту (-1 балл) жасалады, қайталап ескерту жасаған кезде команда жарыстан шеттетіледі және алынып тасталады.

7.2.3. Әрбір тәртіп бұзушылық жарыс хаттамасына тіркеледі, жекпе-жек қорытындысы бойынша айып санкцияларын тапқан команданың қарсыласына қарсыластың айып балдары мөлшерінде балл қосылады, одан кейін жеңімпаз жарияланады. Егер тәртіп бұзушылық жекпе-жек кезінде тіркелмесе, онда тәртіп бұзушыдан айыппұл баллдары алынады


ЖАРЫС РЕГЛАМЕНТТЕРІНІҢ ИКЕМДІЛІГІ

1. Ережелердің икемділігі жарысқа қатысушылар санының өзгеруі кезінде көрініс табуы мүмкін, бұл Регламенттің мазмұнына елеусіз әсер етуі мүмкін, бірақ бұл ретте оның негізгі тұжырымдамалары сақталуы тиіс.

2. Жарыстарды ұйымдастырушылар жарыс басталғанға дейін регламентке өзгерістер немесе ерекшеліктер енгізе алады, содан кейін олар барлық іс-шара ішінде тұрақты болып табылады.

3. Жарыс регламенттерінің өзгеруі немесе күшін жою туралы қатысушылар жарыс басталғанға дейін алдын ала (бірақ 15 минуттан кешіктірмей) хабарлануы тиіс.

4. Түзетілген ережелер жарыс барысында өзгеріссіз қалады.


ЖАУАПКЕРШІЛІК ТУРАЛЫ

1. Жарыстарды ұйымдастырушылар команда қатысушыларының іс-әрекеттерінен немесе олардың жабдықтарынан туындаған авария немесе жазатайым оқиға болған жағдайда жауапты болмайды.


ПАЙДАЛАНЫЛҒАН РЕСУРСТАРҒА СІЛТЕМЕЛЕР

  1. www.robofinist.ru

  2. www.myROBOT.ru

  3. robolymp.ru

  4. www.rus-robots.ru

  5. roboland.kz

























«СЫЗЫҚ БОЙЫМЕН ЖҮРУ»

РОБОТТАР ЖАРЫСТАРЫНЫҢ РЕГЛАМЕНТІ


Қатысушылардың жасы: 12-14 жас.

Команда: 1 адам.

Роботтар: автономды роботтар.

Қолданылатын жабдықтар: LEGO MINDSTORMS.

Бағдарламалау тілі: команданың қалауы бойынша, шектеусіз.

Жарысты өткізу тәртібі: ағындар мен уақыт бойынша бөлу, айналмалы жүйе, топтар жеребе бойынша құрылады, қажет болған жағдайда ойындар екі үстелмен қатар өтеді.


1. Конкурстың шарттары

1.1. «Сызық бойымен жүру» жарысы кезінде роботпен тікелей өзара әрекеттесетін команданың мүшесі қатысады. Бұл жарыста траектория бойынша басынан аяғына дейін автономды роботты дайындау керек.

1.2 Қашықтықты өткізудің максималды уақыты - 3 минут.

1.3. Жарыс кезінде робот ең қысқа уақытта қашықтықтың қара сызығымен жүретін ең көп ұпайларды жинап алуға тиіс.


2. Полигон

2.1 Полигонның өлшемі 3000 мм x 4100 мм болатын, баннерден жасалынған алаңша.

2.2 Алаңшаның түсі ақ күңгірт.

2.3 Қашықтықты анықтайтын желінің түсі қара күңгірт.

2.4 Жолдың ені 50 мм.

2.5 Жолдың ұзындығы 20500 мм құрайды.


1-сурет Сызық бойымен жүру жарысының полигоны



3. Робот

3.1 Робот автономды болуы керек.

3.2 Роботтың максималды ені - 25 см.

3.3 Ең ұзындығы - 25 см.

3.4 Биіктігі - 25 см.

3.5 Робот салмағы 1 кг-нан аспауы керек.

3.6 Байқауға қатысуға кез-келген дизайнерлік тұғырнама негізінде жиналған роботтарға рұқсат беріледі. Жобалаудың барлық элементтері, соның ішінде қуат жүйесі, тікелей роботтың өзінде орналастырылуы керек.

3.7 Робот дизайны полигонның бетіне зақым келтіруі мүмкін кез-келген компоненттерді қолданбауға тиіс. Робот қандай да бір жолмен, жарыс полигонына зиян тигізген жағдайда жарыстан дисквалификацияланатын болады.

3.8 Көрсетілген параметрлерге сәйкес роботтарды жарыс басталғанға дейін техникалық сараптаудан өткізілініп, карантинге қойылады.


4. Жарыстар өткізу

4.1. «Сызық бойымен жүру» жарыстары кем дегенде екі турдан тұрады (нақты нөмір конкурсты өткізу күніне ұйымдастыру комитетімен анықталады).

4.2 Әрбір турнирге жіберілген барлық роботтардың жарыстар сериясынан тұрады. Әрбір кезеңде робот 2 әрекеттен көп жасай алмайды.

4.3 Екінші әрекет тек келесі жағдайларда ғана беріледі:

- роботтың бөгде кедергіге байланысты жолды аяқтай алмайтын кезде;

- ойын алаңының нашар жағдайына байланысты ақаулық орын алған кезде;

- судьялар тобы жасаған қателіктердің салдарынан;

- егер роботты «START» судьясының командасынан кейін 30 секундтан кейін іске асыра алмаса.

Екінші әрекет кейінгі айналымның соңына көшіріледі.

Қажет болған жағдайда техникалық сараптама кезінде 5 минут ішінде ақаулық жойылады (робот дизайнын өзгертуге тыйым салынады). Содан кейін ол техникалық сараптамадан өтіп, екінші рет әрекетке кіріседі. Робот «карантиндік» аймаққа орналастырылады.

4.4 Қатысушылар екі кезеңнің арасында роботтың қосымша құрылғыларын өзгертуге немесе ауыстыруға (қосымша деталдарын жөндеу/ауыстыру, аккумуляторды ауыстыруды,) құқылы, бірақта роботтың дизайынын өзгертуге тиым салынады және де осы жұмыстардың барлығы төрешінің қатысуымен атқарылады. Роботты жедел конструктивті өзгерту уақыты 10 минут. Уақытты төреші басқарады. Өзгертулер болғаннан кейін робот қайтадан техникалық сараптамадан өтіп, каратинге орналастырылады.

4.5 Турдың басталуына дейін командалар өздерінің роботтарын «карантиндік» аймаққа орналастырулары керек. Техникалық комиссияның судьясы роботтар барлық талаптарды қанағаттандыратынын растағаннан кейін жарыстар басталуы мүмкін.

4.6 Егер роботтың техникалық сараптамасында робот дизайнын бұзу табылса, операторға оларды жою үшін 1 минут беріледі. Егер бұзушылықтар осы уақыт ішінде жойылмаса, команда ағымдағы турға қатыса алмайды.

4.7. Іске қосу процедурасы: роботты роботты іске қосу аймағына («басталу финалы» сызығының алдындағы қашықтыққа) орнатады, роботтың барлық бөліктері басталу аймағында болады және құрылымның бір бөлігі (сымдармен қоса) басталу сызығынан өтеді.

«СТАРТ» командасына дейін робот сынақ алаңының бетінде болуы керек және қозғалыссыз қалады. «СТАРТ» командасынан кейін қатысушы роботты 30 секундтан кейін іске қосып, бастапқы алаңды тез қалдыру керек.

Уақыттың басталуы - бұл роботтың алдыңғы жағы бастапқы сызықты кесіп өткен сәтте.

Сынақ уақытының соңы - роботтың алдыңғы шеті финиш сызығын кесіп өткен сәтте.

4.8 Бастапқы уақытта роботты оператор қолмен инициализациялау керек. Жарыс барысында оператор роботқа тиіп кетпеуі керек. Роботқа қашықтан басқаруға немесе қашықтықтан кез келген пәрменді орындатуға тыйым салынады.

4.9 Робот жарыс кезінде сағат тілімен жылжиды.

4.10 Төмендегілердің бірі болған кезде әрекетті аяқталған болып есептеледі:

- робот барлық қашықтықтан өтті және «ста

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!