Материалдар / Ғылыми жоба
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ғылыми жоба

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғылыми жоба. Смарт әлемі. Жобалау мен зерттеу жұмыстарын қорытындылай келе, қаңғыбас иттер тақырыбы ересектерді де, балаларды да алаңдатады деп айта аламыз. Біз өз жұмысымызда қаңғыбас иттерді аулау мәселесін жануарларға да, адамдарға да зиян келтірмейтін етіп шештік. Экспериментальды түрде біз өз идеямызды шындыққа айналдыра алдық. Осылайша, біз ұсынған гипотеза расталды. Жоба бойынша жұмыс жасай отырып, біз мақсат қоюды, мәселелерді өз бетімізше анықтауды және шешуді үйрендік, қойылған мақсатқа жету үшін әр түрлі бағыттағы білімді біріктіруді, эксперимент сияқты зерттеу әдісін қолдана отырып қажетті нәтижеге жетуді үйрендік (әр түрлі нұсқаларды жинау) механизмдерді қосуға, бағдарламалауға және т.б.)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2021
1079
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

2.3 Сауалнама нәтижелері

Менің тақырыбым бойынша әдебиеттерді зерттей келе, мен жобаның бастапқы кезеңінде біздің ауылда бұл мәселенің қаншалықты өзекті екенін түсіндіру қажет деп шештік. Мен сауалнама формасын жасап, оқушылар арасында сауалнама жүргіздім. Мен білгім келген басты нәрсе: балалар көшеде қаңғыбас иттермен қаншалықты жиі кездеседі, иттер қаншалықты агрессивтілік көрсетеді және олар қаңғыбас иттер қалай ұсталғанын бақылап отыруға мәжбүр болды ма? 24 оқушыдан сауалнама алынды. Біз (мұғалімнің көмегімен) сауалнама нәтижесін шығарғанымызда, сауалнамаға қатысушылардың жартысынан көбі күніне бірнеше қаңғыбас иттерді кездестіретіні белгілі болды, респонденттердің көпшілігі қаңғыбас иттерден қорқады. олардың кем дегенде бір рет қаңғыбас иттердің агрессиясымен бетпе -бет келді, ал 15 бала иттердің ұсталғанын көрді. Зерттелген балалармен әңгіме барысында мұндай көріністер теріс көзқарас тудыратыны белгілі болды, тіпті біреу мұндай көріністі көргенде жылап жіберді. Содан кейін қаңғыбас иттерді аулауға арналған робот-көмекші құру идеясы пайда болды, ол жануарларға ауру мен азап әкелмейді, сонымен бірге оларды тірі қалдырады.

Сұрақтар мен жауаптар

Оқушылар

Көшеде қаңғыбас иттермен қаншалықты жиі кездестіңіздер?


Ия

15

Жоқ

9

Иттер қаншалықты агрессивті болды?


Ия агрессивті /кем дегенде бір рет агрессиясына тап болған/

20

Жоқ

4

Қаңғыбас иттердің қалай ұсталғанын бақыладыңызба?


Жоқ

10

Ия

14

Сіз қандай күйде болдыңыз?


Шошыдым

16

Ештеме сезбедім

6

Жауап беруге қиналамын

2



Сауалнама нәтижесі бойынша балалар көшеде қаңғыбас иттермен жиі кездескендері көрініп тұр.

7 - сурет. Көшеде қаңғыбас иттермен қаншалықты жиі кездестіңіздер?

Көшеде кездескен иттер өте агрессивті екенін анықтадық.

8 - сурет. Иттер қаншалықты агрессивті болды?

Жабайы иттердің қалай ауланғандарын сауалнамаға қатысқан оқушылардың жартысы көрген екен.

9 - сурет. Қаңғыбас иттердің қалай ұсталғанын бақыладыңызба?

Сыныптастар роботтар туралы, негізінен кинофильмдер мен мультфильмдер арқылы танысады, бірақ көптеген танымал роботтарды есіне түсіре алмады.

10-сурет. Сіз қандай күйде болдыңы







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!