Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ғылыми жоба "Байқоңыр"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Батыс Қазақстан облысы Казталов ауданы Талдықұдық ауылы
С.Есетов атындағы ожбб мектебі
Жоба тақырыбы: «Экология және ғарыштық қызмет»
Секциясы: физика
Жетекшісі: Иманжанова Викзат Жайкбаевна
физика пәнінің мұғалімі
Орындағандар: Меңдіғалиев Алихан
10 сынып оқушысы
2020 -2021 оқу жылы
Мазмұны
Кіріспе |
2 5 |
|
7 |
|
|
|
11 |
|
14 |
|
18 |
|
20 |
2.6. Ғарыштық қызмет тұрғысынан дамыған елдер |
22 |
Қорытынды |
26 |
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі |
27 |
Абстракт
Бұл жобадағы зерттеу мақсаты – Ғарыш қызметі мемлекеттің ұлттық қауіпсіздігін, экономика мен телекоммуникацияның түрлі салаларының тиімді жұмысын, ғылымның дамуын, экологиялық процестердің жүзеге асырылуын қамтамасыз ету.
Жобаның гипотезасы: Экологиялық кодекс нормалары мен қоршаған ортаны қорғау және халықтың денсаулығын сақтау.Зерттеу жұмысым 3 кезеңнен тұрады:
Кіріспеде : Экология және ғарыштық қызметтің жалпы тарихына шолу туралы;
Негізгі бөлімінде : Ғарыштық қызметтің жалпы даму үрдістері, ғарыштық қызмет туралы бекітілген заңнамалар жүйесі, ғарыштық қызмет тұрғысынан дамыған елдер туралы олардың барлық тарихы туралы анық және нақты баяндалады. Ғарыштық қызметтің әлі де олқы тұстары, себептері жайлы қорытынды бөлімінде жазылған.
Тақырыптың өзектілігі – оқушыларды белгілі бір экологиялық және ғарыштық жүйелердің негізгі құрылымы мен атқаратын қызметтері жайлы ақпараттар беру.
Зерттеудің жаңалығы –Экология және ғарыштық қызметтің негізгі зерттелген мәселесі: «Ғарыш айлағының экологиялық зерттеу ісіне үлес» (Мейірбек Молдабеков)атты еңбектерінен көрінеді.
Abstract
The purpose of scientific research: to bring up pupils to ethical standards, to acquire a standard of speech, become acquainted with rules and features of oratory, become acquainted with poetry Ecology Space activities and to open educational meaning.
Hypothesis of the project: to collect to open Ecology Space activities educational significance to group on subjects of educational process look for will consist of 3 parts:
In introduction it is written oratorical skill Ecology Space activities and their similarity to products of other masters of art of speech, in a research part become acquainted with Ecology Space activities and it is grouped not subjects on educational Necessity of its creativity for education of pupils now and the reasons of it is written in final part.
The innovation of research consists that till this time educational value was not examined and age features of post of the poet which approach for children school age. As a result of the analysis of creativity Ecology Space activities were not taken into account have determined application of its poems at lessons literature cultures speech oratorical art development speech rhetoric in classes profile instruction a humanitarian direction.
Абстракт
Цель исследования в данном проекте-реализация космической деятельности экологических процессов развития национальной безопасности государства.
Гипотеза проекта: Экологический кодекс и охрана окружающей среды и охраны здоровья. Исследование состоит из 3 этапов:
1. Введение в историю экологии и общую историю космической деятельности.
2. В основном разделе: Общие тенденции развития космической деятельности описаны в системе законов о космической деятельности, всей их истории.
3. Актуальность темы: Предоставить ученикам информацию об основной структуре и функциях конкретных экологических и космических систем.
Новизна исследования – Основные исследования экологии и космической деятельности отражены в его работах: «Вклад в освоение космоса и космодрома».
Кіріспе
Ғарыш қызметі мемлекеттің ұлттық қауіпсіздігін, экономика мен телекоммуникацияның түрлі салаларының тиімді жұмысын, ғылымның дамуын қамтамасыз ететіні аян. Ғарыштық-зымыран қызметі (ҒЗҚ) табиғи ресурстарды пайдаланумен және қоршаған ортаға әсер етумен байланысты кез келген басқа да техногендік қызмет сияқты, Экологиялық кодекс нормалары мен қоршаған ортаны қорғау және халықтың денсаулығын сақтау саласындағы қызметті реттейтін өзге де нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес жүзеге асырылуы тиіс.
Өткен ғасырдың 90-жылдарының орта тұсына дейін зымырантасығыштарды ұшырудың қоршаған ортаға тигізетін әсері жайлы ақпараттың мүлдем дерлік жоқтығы зымырантасығыштардың ажырайтын бөліктері түсуі үшін бөлінген аумақтардың экологиялық жай-күйі мен топырағының ластануы туралы мәліметтердің 50 жылдан астам уақыт бойы болмауына әкеп соқтырды. Гептилдің түрлену механизмі мен оның ыдырауы туралы мәліметтер өте аз болды. Қоршаған ортадағы гептил мен оның уытты туынды заттарының экологиялық-гигиеналық нормативтері жоқ еді. Сондықтан топырақтың ластануы симметриялы емес диметилгидразиннің (гептилдің) химиялық ыдырау өнімдерін ескерусіз және табиғи ортаның орнықтылығына баға берусіз, тек оның (гептилдің) бір ғана жуықталған-жарамды деңгейі (ЖЖД) бо-йынша бағаланып отырған. Демек, гептил төгілген топырақты тазарту оның тіршілік әрекетіне зиянын тигізбей қоймайтын әдістермен жүргізіліп келді.
«Байқоңырдың» ғарыштық-зымыран қызметін
экологиялық нормалау жүйесін құрудың өзектілігі ғарыш айлағы мен
зымырантасығыштардың алғашқы сатылары құлайтын аудандар
республиканың орталық бөлігінде орналасуымен, сондай-ақ, зымыран
ұшырудың экожүйелерге көпфакторлық, аса ауқымды және қайталап әсер
етуімен
байланысты.
Бұл жұмысқа қатысты негізгі ұстаным
профессор М.Қ.Наурызбаевтың редакциясымен жарық көрген
«Байқоңыр» ғарыш айлағының ғарыштық-зымыран қызметін экологиялық
нормалау жүйесі» атты ұжымдық монографияда (2016 ж.)
баяндалған.
Жобадағы басты мақсат та – оқушыларды белгілі бір экологиялық және ғарыштық жүйелердің негізгі құрылымы мен атқаратын қызметтері жайлы ақпараттар беру.
Бұл мақсатта төмендегідей міндеттер орындалуы көзделді:
-
Экологиялық негізгі проблемаларды анықтау.
-
Ғарыштық қызмет түрлерін зерттеу.
-
Экологиялық проблемалар мен ғарыштық қызметті саралау.
-
Өзіндік ерекшелігі мен қолданылу жүйесін зерттеу.
2. Негізгі бөлім
2.1 Экология ғылымы мен ғарыштық қызметтің даму тарихы
Экология (лат. оіkos – үй, баспана; logos – ілім) – жеке организмнің қоршаған ортамен қарым-қатынасын, ортаға бейімделу заңдылықтарын, сондай-ақ организм деңгейінен жоғарырақ тұрған биологиялық жүйелердің – популяциялардың, организмдер қауымдастықтарының, экожүйелердің, биосфераның ұйымдастырылу және қызмет атқару заңдылықтарын зерттейтін ғылым.
Тарихы
Экология терминін ғылымға енгізген адам Эрнст Геккель болып саналады (1866). Экология ғылымы жедел дамып, көптеген жаңа салалары пайда болды. 19 ғасырдың аяғы, 20 ғасырдың басында ғалымдар негізінен жекелеген факторлардың, әсіресе климаттық факторлардың, организмдердің таралуы мен сан динамикасына әсерін зерттеді. Бірімен-бірі тығыз байланысқан, біртұтас құрылымдық бірлік түзетін азғалар қауымдастықтары (қ. Биоценоз) туралы ұғым да осы кезде қалыптаса бастады (К.Мәбиус, 1877; С.Форбс, 1887).
20 ғасырдың басында Экология жеке ғылым бағыт ретінде таныла бастады, ал “экологияның алтын ғасыры” аталған 20 – 40-жылдары популяциялар мен қа-уымдастықтарды зерттеудің басты бағыттары айқындалып, Экологияның негізгі ережелері мен заңдары тұжырымдалды: Ф.Клементс (1916) биоценоздардың өзгеріп, дамитынын және бұл бейімделушілік сипатындағы құбылыс екендігін көрсетті; А.Тинеманн (1925) өнім ұғымын енгізді, ал Ч.Элтонның Э. бойынша алғашқы оқулығында (1927) биоценоздарда жүріп жатқан процестердің заңдылықтары көрсетіліп, трофикалық қуыс ұғымына анықтама берілді, Экологиялық пирамидалар ұғымы тұжырымдалды; 1926 жылы В.И. Вернадскийдің “Биосфера” атты кітабы жарыққа шығып, онда алғаш рет Жердегі бүкіл тірі азғалар жиынтығының – “жердің тірі затының” ғаламдық рөлі айқын көрініс тапты. А.Тенсли (1935) және В.Н. Сукачев (1940) еңбектері бірімен бірі өзара тығыз байланысқан, қоршаған физикалық ортамен зат және энергия алмасып отыратын азғалар кешені туралы көзқарастардың дамуына, экожүйе және биогеоценоз ұғымдарының қалыптасуына әкелді. Популяция санының ауытқуларын, популяциялар арасындағы әсерлесулерді сипаттайтын матем. модельдер құру (А.Лотка, В.Вольтерра, 1925, 1926), сол модельдерді эксперимент барысында тексеру (Г.Ф. Гаузе, 1934) сияқты, қазіргі теория Экологияның негізін құрайтын зерттеулер де сол жылдары қалыптаса бастады.
20 ғасырдың 60 – 70-жылдары, бұған дейін негізінен биолог мамандардың арасында ғана қолданылып келген “экология” термині кенеттен көпшілік арасында ең танымал терминдердің біріне айналды. Осы жылдары, табиғат пен адамзат арасындағы қайшылықтардың үдей түсуіне байланысты, қоршаған ортаның ластануы, қоршаған ортаның ахуалы, халық санының өсуі, азық-түлік пен энергия қорларын пайдалану сияқты мәселелер ғылымның әр түрлі салаларында зерттеліп, бұқаралық ақпарат құралдары бетінде кеңінен талқылана бастады және бұл процесс әлі де жалғасын табуда. Соның нәтижесінде Экологиялық дүниетаным жаратылыстану ғылымдары ғана емес, көптеген қоғамдық ғылымдарға да енді, Экологияда көптеген жаңа бағыттар пайда болды.[1][2]
Экология ғылымдарының қалыптасуын төмендегідей кезеңдермен қарастыруға болады.
Биологиялық зерттеулердің жаппай сипат алу кезеңі. Бұл кезең 18 ғасырдың аяқ шенін қамтиды. Мыс: Ж.Б.Ламарк (1744-1825), Л.И.Лепехин (1770-1802), Р.Ф. Рульс (1814-1858), И.А.Северцов (1827-1885), Ч.Дарвин (1807-1882), В.В.Докучаев (1846-1903) т.б. табиғат зерттеушілер, биологтар, систематиктер, географтар өздерінің еңбектерінде ғылыми зерттеулер жүргізіп экология ғылымының дамуына өз үлестерін қосты. Осы кезде жарық көрген Ж.Б.Ламарктың «Жануарлар мен өсімдіктердің эволюциясы», Ч.Дарвиннің «Түрлердің шығу тегі» т.б.еңбектері экология ғылымының негізін қалаған еді
Экология ғылымының жеке ғылым ретінде қалыптасу және даму кезеңі. Бұл кезеңде шетелдік ғалымдармен қоса орыс ғалымдарының еңбектері шыға бастады. Бұл кезең 19 ғасырдың басы мен 20 ғасырдың 70-80 жылдарын қамтиды. Атап айтсақ Мәскеу университетінің ғаламы И.А.Северцов, Н.А.Наумов т.б. В.И.Вернадскийдің «Биосфера туралы ілімі» т.б.ғылыми еңбектері экология ғылымының негізін қалаған болатын.
Экология ғылымының өрлеу кезеңі. Қазіргі заманғы экология -бүкіл әлемдік ғылымдар мен әлеуметтік, экономикалық жағдайлар және проблемаларды қарайтын деңгейге жетіп отыр. Осыған орай, экология ғылымының қолданбалы және адам экологиясы бағыттары дами түсті. Экологияның жаңа саласы бойынша теориялық және практикалық зерттеулер жүргізілді.
Қазіргі заманғы экологияның құрылымы
-
Биоэкология
Геоэкология
Адам экологиясы
Әлеуметтік экология
Қолданбалы экология
Аутэкология
Құрлық
Қала экологиясы
Жеке адам экологиясы
Өнеркәсіптік (инженерлік)
Синэкология
Тұщы су
Халықтар экологиясы
Адамзат экологиясы
Технологиялық
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңізАшық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап табыс табыңыз!Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз. (kaspi Gold, Halyk bank)Ресми байқаулар тізіміРеспубликалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!Материал іздеуСіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
Ұқсас материалдарДайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалғанСертификатталған тренер жасаған01.01.202317 86313 694ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.Барлық пәндерБарлық материалдарБарлық сыныптарАттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймызАттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесізӨткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасадыТолығырақ