Материалдар / ғылыми жоба "Байқоңыр"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ғылыми жоба "Байқоңыр"

Материал туралы қысқаша түсінік
ғылыми жұмыс жазу барысында қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2020
968
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Батыс Қазақстан облысы Казталов ауданы Талдықұдық ауылы

С.Есетов атындағы ожбб мектебі








Жоба тақырыбы: «Экология және ғарыштық қызмет»

Секциясы: физика







Жетекшісі: Иманжанова Викзат Жайкбаевна

физика пәнінің мұғалімі



Орындағандар: Меңдіғалиев Алихан

10 сынып оқушысы





















2020 -2021 оқу жылы

Мазмұны

  1. Абстракт

Кіріспе

2

5

  1. Негізгі бөлім

7

    1. Экология ғылымы мен ғарыштық қызметтің даму тарихы


    1. Ғарыш қызметінің жалпы даму үрдістері

11


    1. Ғарыш қызметі туралы бекітілген Қазақстан Республикасының заңнамалары

14

    1. Ғарыш нарығының ғаламдық конъюктурасы

18

    1. Ғарыштық қызметтің ішкі аймақтық нарықтары мен қатысушылары

20

2.6. Ғарыштық қызмет тұрғысынан дамыған елдер

22

Қорытынды

26

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі

27



































Абстракт

Бұл жобадағы зерттеу мақсаты Ғарыш қызметі мемлекеттің ұлттық қауіпсіздігін, экономика мен телекоммуникацияның түрлі салаларының тиімді жұмысын, ғылымның дамуын, экологиялық процестердің жүзеге асырылуын қамтамасыз ету.

Жобаның гипотезасы: Экологиялық кодекс нормалары мен қоршаған ортаны қорғау және халықтың денсаулығын сақтау.Зерттеу жұмысым 3 кезеңнен тұрады:

Кіріспеде : Экология және ғарыштық қызметтің жалпы тарихына шолу туралы;

Негізгі бөлімінде : Ғарыштық қызметтің жалпы даму үрдістері, ғарыштық қызмет туралы бекітілген заңнамалар жүйесі, ғарыштық қызмет тұрғысынан дамыған елдер туралы олардың барлық тарихы туралы анық және нақты баяндалады. Ғарыштық қызметтің әлі де олқы тұстары, себептері жайлы қорытынды бөлімінде жазылған.


Тақырыптың өзектілігі – оқушыларды белгілі бір экологиялық және ғарыштық жүйелердің негізгі құрылымы мен атқаратын қызметтері жайлы ақпараттар беру.

Зерттеудің жаңалығы –Экология және ғарыштық қызметтің негізгі зерттелген мәселесі: «Ғарыш айлағының экологиялық зерттеу ісіне үлес» (Мейірбек Молдабеков)атты еңбектерінен көрінеді.

























Abstract


The purpose of scientific research: to bring up pupils to ethical standards, to acquire a standard of speech, become acquainted with rules and features of oratory, become acquainted with poetry Ecology Space activities and to open educational meaning.

Hypothesis of the project: to collect to open Ecology Space activities educational significance to group on subjects of educational process look for will consist of 3 parts:

In introduction it is written oratorical skill Ecology Space activities and their similarity to products of other masters of art of speech, in a research part become acquainted with Ecology Space activities and it is grouped not subjects on educational Necessity of its creativity for education of pupils now and the reasons of it is written in final part.

The innovation of research consists that till this time educational value was not examined and age features of post of the poet which approach for children school age. As a result of the analysis of creativity Ecology Space activities were not taken into account have determined application of its poems at lessons literature cultures speech oratorical art development speech rhetoric in classes profile instruction a humanitarian direction.


























Абстракт


Цель исследования в данном проекте-реализация космической деятельности экологических процессов развития национальной безопасности государства.

Гипотеза проекта: Экологический кодекс и охрана окружающей среды и охраны здоровья. Исследование состоит из 3 этапов:

1. Введение в историю экологии и общую историю космической деятельности.

2. В основном разделе: Общие тенденции развития космической деятельности описаны в системе законов о космической деятельности, всей их истории.

3. Актуальность темы: Предоставить ученикам информацию об основной структуре и функциях конкретных экологических и космических систем.

Новизна исследования – Основные исследования экологии и космической деятельности отражены в его работах: «Вклад в освоение космоса и космодрома».




























Кіріспе



Ғарыш қызметі мемлекеттің ұлттық қауіпсіздігін, экономика мен телекоммуникацияның түрлі салаларының тиімді жұмысын, ғылымның дамуын қамтамасыз ететіні аян. Ғарыштық-зымыран қызметі (ҒЗҚ) табиғи ресурстарды пайдаланумен және қоршаған ортаға әсер етумен байланысты кез келген басқа да техногендік қызмет сияқты, Экологиялық кодекс нормалары мен қоршаған ортаны қорғау және халықтың денсаулығын сақтау саласындағы қызметті реттейтін өзге де нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес жүзеге асырылуы тиіс.

Өткен ғасырдың 90-жыл­да­ры­ның орта тұсына де­йін зымы­рантасығыштарды ұшырудың қорша­ған ортаға тигізетін әсері жайлы ақпараттың мүлдем дерлік жоқтығы зымырантасығыш­тар­дың ажырайтын бөліктері тү­суі үшін бөлінген аумақтардың экологиялық жай-күйі мен то­пы­­ра­ғының лас­тануы туралы мәлі­меттердің 50 жылдан астам уақыт бойы болмауына әкеп соқтырды. Гептилдің түрлену механизмі мен оның ыдырауы туралы мәліметтер өте аз болды. Қор­­шаған ортадағы гептил мен оның уытты туынды заттарының экологиялық-гигиеналық норма­тивтері жоқ еді. Сондықтан топы­рақ­тың ластануы симметриялы емес ди­ме­тилгидразиннің (геп­тилдің) хи­миялық ыдырау өнім­дерін ескерусіз және табиғи орта­ның орнықтылығына баға берусіз, тек оның (гептилдің) бір ғана жуық­талған-жарамды деңгейі (ЖЖД) бо-йынша бағаланып отыр­ған. Демек, гептил төгілген топы­рақты тазарту оның тіршілік әре­кетіне зиянын тигізбей қой­майтын әдістермен жүргізіліп келді.

«Байқоңырдың» ғарыштық-зы­мыран қызметін экологиялық нор­малау жүйесін құрудың өзек­тілігі ғарыш айлағы мен зымы­ран­тасығыштардың алғашқы са­ты­лары құлайтын аудандар рес­публиканың орталық бөлігінде орна­ласуымен, сондай-ақ, зымыран ұшырудың экожүйелерге көпфакторлық, аса ауқымды және қайталап әсер етуімен байланысты. 
Бұл жұмысқа қатысты негізгі ұс­та­ным профессор М.Қ.Наурыз­баев­тың редакциясымен жарық көр­­ген «Бай­қоңыр» ғарыш айлағы­ның ғарыштық-зымыран қызметін экологиялық нормалау жүйесі» ат­ты ұжымдық монографияда (2016 ж.) баяндалған. 


Жобадағы басты мақсат та – оқушыларды белгілі бір экологиялық және ғарыштық жүйелердің негізгі құрылымы мен атқаратын қызметтері жайлы ақпараттар беру.



Бұл мақсатта төмендегідей міндеттер орындалуы көзделді:


  1. Экологиялық негізгі проблемаларды анықтау.


  1. Ғарыштық қызмет түрлерін зерттеу.


  1. Экологиялық проблемалар мен ғарыштық қызметті саралау.


  1. Өзіндік ерекшелігі мен қолданылу жүйесін зерттеу.









































2. Негізгі бөлім

2.1 Экология ғылымы мен ғарыштық қызметтің даму тарихы



Экология (лат. оіkos – үй, баспана; logos – ілім) – жеке организмнің қоршаған ортамен қарым-қатынасын, ортаға бейімделу заңдылықтарын, сондай-ақ организм деңгейінен жоғарырақ тұрған биологиялық жүйелердің – популяциялардың, организмдер қауымдастықтарының, экожүйелердіңбиосфераның ұйымдастырылу және қызмет атқару заңдылықтарын зерттейтін ғылым.

Тарихы

Экология терминін ғылымға енгізген адам  Эрнст Геккель болып саналады (1866). Экология ғылымы жедел дамып, көптеген жаңа салалары пайда болды. 19 ғасырдың аяғы, 20 ғасырдың басында ғалымдар негізінен жекелеген факторлардың, әсіресе климаттық факторлардың, организмдердің таралуы мен сан динамикасына әсерін зерттеді. Бірімен-бірі тығыз байланысқан, біртұтас құрылымдық бірлік түзетін азғалар қауымдастықтары (қ. Биоценоз) туралы ұғым да осы кезде қалыптаса бастады (К.Мәбиус, 1877; С.Форбс, 1887).

20 ғасырдың басында Экология жеке ғылым бағыт ретінде таныла бастады, ал “экологияның алтын ғасыры” аталған 20 – 40-жылдары популяциялар мен қа-уымдастықтарды зерттеудің басты бағыттары айқындалып, Экологияның негізгі ережелері мен заңдары тұжырымдалды: Ф.Клементс (1916) биоценоздардың өзгеріп, дамитынын және бұл бейімделушілік сипатындағы құбылыс екендігін көрсетті; А.Тинеманн (1925) өнім ұғымын енгізді, ал Ч.Элтонның Э. бойынша алғашқы оқулығында (1927) биоценоздарда жүріп жатқан процестердің заңдылықтары көрсетіліп, трофикалық қуыс ұғымына анықтама берілді, Экологиялық пирамидалар ұғымы тұжырымдалды; 1926 жылы В.И. Вернадскийдің “Биосфера” атты кітабы жарыққа шығып, онда алғаш рет Жердегі бүкіл тірі азғалар жиынтығының – “жердің тірі затының” ғаламдық рөлі айқын көрініс тапты. А.Тенсли (1935) және В.Н. Сукачев (1940) еңбектері бірімен бірі өзара тығыз байланысқан, қоршаған физикалық ортамен зат және энергия алмасып отыратын азғалар кешені туралы көзқарастардың дамуына, экожүйе және биогеоценоз ұғымдарының қалыптасуына әкелді. Популяция санының ауытқуларын, популяциялар арасындағы әсерлесулерді сипаттайтын матем. модельдер құру (А.Лотка, В.Вольтерра, 1925, 1926), сол модельдерді эксперимент барысында тексеру (Г.Ф. Гаузе, 1934) сияқты, қазіргі теория Экологияның негізін құрайтын зерттеулер де сол жылдары қалыптаса бастады.

20 ғасырдың 60 – 70-жылдары, бұған дейін негізінен биолог мамандардың арасында ғана қолданылып келген “экология” термині кенеттен көпшілік арасында ең танымал терминдердің біріне айналды. Осы жылдары, табиғат пен адамзат арасындағы қайшылықтардың үдей түсуіне байланысты, қоршаған ортаның ластануы, қоршаған ортаның ахуалы, халық санының өсуі, азық-түлік пен энергия қорларын пайдалану сияқты мәселелер ғылымның әр түрлі салаларында зерттеліп, бұқаралық ақпарат құралдары бетінде кеңінен талқылана бастады және бұл процесс әлі де жалғасын табуда. Соның нәтижесінде Экологиялық дүниетаным жаратылыстану ғылымдары ғана емес, көптеген қоғамдық ғылымдарға да енді, Экологияда көптеген жаңа бағыттар пайда болды.[1][2]

Экология ғылымдарының қалыптасуын төмендегідей кезеңдермен қарастыруға болады.

Биологиялық зерттеулердің жаппай сипат алу кезеңі.  Бұл кезең 18 ғасырдың аяқ шенін қамтиды. Мыс: Ж.Б.Ламарк (1744-1825), Л.И.Лепехин (1770-1802), Р.Ф. Рульс (1814-1858), И.А.Северцов (1827-1885), Ч.Дарвин (1807-1882), В.В.Докучаев (1846-1903) т.б. табиғат зерттеушілер, биологтар, систематиктер, географтар өздерінің еңбектерінде ғылыми зерттеулер жүргізіп экология ғылымының дамуына өз үлестерін қосты. Осы кезде жарық көрген Ж.Б.Ламарктың «Жануарлар мен өсімдіктердің эволюциясы», Ч.Дарвиннің «Түрлердің шығу тегі» т.б.еңбектері экология ғылымының негізін қалаған еді

Экология ғылымының жеке ғылым ретінде қалыптасу және даму кезеңі. Бұл кезеңде шетелдік ғалымдармен қоса орыс ғалымдарының еңбектері шыға бастады. Бұл кезең 19 ғасырдың басы мен 20 ғасырдың 70-80 жылдарын қамтиды. Атап айтсақ Мәскеу университетінің ғаламы И.А.Северцов, Н.А.Наумов т.б. В.И.Вернадскийдің «Биосфера туралы ілімі» т.б.ғылыми еңбектері экология ғылымының негізін қалаған болатын.

Экология ғылымының өрлеу кезеңі. Қазіргі заманғы экология -бүкіл әлемдік ғылымдар мен әлеуметтік, экономикалық жағдайлар және проблемаларды қарайтын деңгейге жетіп отыр. Осыған орай, экология ғылымының қолданбалы және адам экологиясы бағыттары дами түсті. Экологияның жаңа саласы бойынша теориялық және практикалық зерттеулер жүргізілді.



Қазіргі заманғы экологияның құрылымы

Биоэкология

Геоэкология

Адам экологиясы

Әлеуметтік экология

Қолданбалы экология

Аутэкология

Құрлық

Қала экологиясы

Жеке адам экологиясы

Өнеркәсіптік (инженерлік)

Синэкология

Тұщы су

Халықтар экологиясы

Адамзат экологиясы

Технологиялық

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!