Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ғылыми жоба Көз ауруларының жасару себептері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі
Қостанай қаласы Аманкелді ауданы
Ы.Алтынсарин орта мектебі
Ғылыми жоба
Тақырыбы:
«Бастауыш сыныптарындағы оқушылардың көз ауруларына әсер етуші факторлар және олардың алдын алу»
Секция:
қоршаған ортаны және адам денсаулығын қорғау
Орындаған: 7 сынып оқушысы Ануарбек Рамазан
Ғылыми жетекші:
Байғабылова Айгерім Арыстанғалиқызы
Аманкелді 2018
Аманкелді ауданы Ы.Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін орта мектебі 7 сынып оқушысы ғылыми жұмысына жетекші мұғалімнің
ПІКІРІ
«Көздің көру кемістігі және оларды түзету әд» атты ғылыми жоба орынды жазылған.
Ғылыми жұмыстың мақсаты : «XXI ғасыр - компьютерлердің, сандық телевидение мен ұялы телефондар ғасыры. Осы жобаның басты мақсаты көздің көру кемістіктерінің түрлері мен оларды түзету жолдарын зерттей отырып , жасөспірімдердің заман ағымына қарай жақсы көру қабілетін сақтау біздің негізгі мақсатымыз».
Бұл жұмыста «Көз – жанның айнасы» екендігі , тарих қойнауына сүңгіп, табиғаттың не себептен алуан түсті көздерді тарту еткендігі және көздің құрылысы мен қызметі , көздің көру кемістіктерінің түрлері мен оларды Бейтс әдісі бойынша түзету жолдары көрсетілген. Көздің көру қабілетін жаттығуларды тиянақты жасау арқылы жақсартуға болатыны айтылған.
Жалпы , бұл жұмысты қазіргі таңда қажетті екендігін ескере отырып,
болашақта жақсы нәтижеге қол жеткізуге болатын жұмыс деп
есептеймін. Бұл жұмысты әрі қарай толықтырып үлкен жетістіктерге жетеді деген үмітпен өте жақсы (5) деп бағалаймын.
Ғылыми жетекші : Базаркулова М.М.
1
Мазмұны
І.Кіріспе......................................................................... ............5
1. 1.. Көздің құрылысы мен қызметі ................................... 6
ІІ. Негізгі бөлім
2.1. Көру мүшесінің патологиясы ...........................................7-8
2.2.Нашар көру себептері .....................................................9-10
2.3.Көру кемістігін түзету жолдары ......................................11-14
2.4.Көз ауруларын алдын –алу үшін кеңестер.........................15
ІІІ. Қорытынды .............................................................................16-17
IV. Пайдаланылған әдебиеттер....................................................18
2
Аннотация
Нұртайқызы Динара бұл жұмыста көздің құрылысы мен қызметі , көздің көру кемістіктерінің түрлері мен оларды Бейтс әдісі бойынша дәрі –дәрмексіз түзету жолдары зерттелген. Жобаны мектеп өмірімен байланыстыра отырып, мектептегі көру қабілеті нашар балалармен саулнама , көздің көру қабілетін тексеру туралы онлайн тест және көздің көру қабілетін жаттығуларды тиянақты жасау арқылы жақсартуға болатыны туралы тәжірибелер жүргізілген. Нәтижесінде осы қарапайым Бейтс жаттығуларын тұрақты орындау , бірнеше айдан кейін сіздің көру қабілетіңізді жақсарту немесе толығымен қалпына келтіруге болатындығы көрсетілген.
Зерттеудің мақсаты : «XXI ғасыр - компьютерлердің, сандық телевидение мен ұялы телефондар ғасыры..Осы жобаның басты мақсаты көздің көру кемістіктерінің түрлері мен оларды түзету жолдарын зерттеу арқылы жасөспірімдердің заман ағымына қарай жақсы көру қабілетін сақтау біздің негізгі мақсатымыз. ».
Зерттеудің маңыздылығы : «Тексеру кестесімен» және Бейтс әдісімен тәжірибе жасай отырып , нәтижесінде көздің көру қабілетінің жақсартуға дәрі –дәрмексіз қол жеткізуге болатыны көрсетілген. Бұл нәтижеге жету үшін сабырлық пен шыдамдылықты қажет етеді.
Зерттеудің жаңалығы: қазіргі әлеуметтік –экономикалық және экологиялық жағдайлардың ерекшеліктеріне сай , көздің кемістігін түзету әдісін офтальмология саласында мұндай әдiстердiң салыстырмалы аз айтылатындығы және керектi эффекттердi әрдайым беретіндігі көрсетілген.
3
Аннотация
Нуртайкызы Динара в этой работе провела иследование о функций глаз и его строения,а так же о недостатках зрения. Согласно методу ученого У.Г.Бейтс,без каких- либо препаратов иследовались пути улучшения зрения.Этот проект осуществовался в стенах школы с учениками у которых проблемы со зрением.Например: с учениками были проведены опросы,онлайн тесты,а так же упражнения для глаз,и их улучшения.В результате постоянных выполнений упражений по методу Бейтс в течений несколько месяцев,можно заметить что ваше зрение улучшилось или восстановилось полностью.
Цель исследования:
«XXI век-это век компьютера,цифрового телевидения и сотовых телефонов.Цель этого проекта используя разные методы и проводя исследования улучшить зрения. Наша главная цель обеспечить хорошее зрение будущего поколения »
Значение исследования:
Согласно методу Бейтс и таблицы мы смогли доказать что можно улучшить зрение без каких-либо препаратов.Чтобы достичь этих результатов нужно большое терпение и упорство.
Информация исследования:
Сейчас в социально-экономических и экологических ситуаций о недостатках зрения в сфере офтальмологий говорится мало и недостаточно показывают нужные эффекты.
4
І . Кіріспе
Көз – жанның айнасы.
Көздеріңіздің сіз туралы айналыңыздағыларға не айта алатындығын бір сәт ойлап көрдіңіз бе?
Көзіңіздің түсі сіздің мінезіңіз, ішкі энергетикаңыз туралы ақпаратты бере алады. Бұл фактіге астрологтарымыз да бірауыздан қосылып отыр.
Алдымен, тарих қойнауына сүңгіп, табиғаттың не себептен алуан түсті көздерді тарту еткендігін зерделеп көрелік. Асылында Жер планетасының ең алғашқы, ең негізгі тұрғындары қой көзді болған екен. Мұны археологиялық зерттеулер айтып отыр. Жердің кометаға соқтығысып, орбитасын өзгертуі аталған өзгерістерге себеп болған. Және де дәл осы уақыттағы мұз дәуірінің басталуы адамзаттың тіршігіліне үлкен қауіп төндірді. Тіпті адамның жер бетінен мүлде жойылып кетуі де мүмкін еді. Алайда табиғаттың өзі бізге көмекке келіп, түрлі мутациялар арқылы адамды күшейте түсті. Қоршаған ортада қоңыр көзділерге қарағанда әлдеқайда бейімді, күш-жігері мен қайраты басым адамдар түрі қалыптаса бастады. Олар тың іс бастауға жылдам, басқаларды ілгері бастап жүре алатын, замандастарының тағдырына ықпал етіп, жауапкершіліктен қашпайтын жаңа адамдар еді. Бұл адамдар мұз бен қар, ызғар мен боран түстерін сіңіргендей айналасына сұр, көгілдір, көк реңді көздерін тікті. Шегірлердің бойындағы тасып тұрған қуат қой көзділердің енжарлығын теңгергендей болып, адамзаттың жойылып кетпеуіне, тіпті өсіп-өнуіне себепкер болды. Мұз дәуірі аяқталып, күн жылыған соң көзге сұр, көк, көгілдір рең беріп тұрған рецессивті геннің адамға қажеттігі шамалы болып қалды. Сондықтан соңғы бірнеше жүз жылда біртіндеп көздерімізге қара мен қоңыр түс беріп тұрған доминантты (басым) ген қайтадан күшіне еніп, қаракөздер үлесі артып келеді. Осы жаңа адамдар мен қоңыр көзділердің некесіне өмірге көздерінің түсі алуан түрлі ұрпақ келіп, тарай бастады.
5
1.1. Көздің құрылысы мен қызметі
Көз - оптикалық жүйе. Жарық адамдардың айналадағы нәрселерді көруіне мүмкіндік беретін энергияның бір түрі. Алайда көру арқылы ғана біз қоршаған әлемді танимыз. Көру мүшесі – біздің көзіміз.
Көз өзінің құрылысы жағынан оптикалық жүйе ретінде фотоаппаратқа ұқсас, бірақ көздің оптикалық жүйесі әлдеқайда күрделі. Адам көзінің пішіні шар тәрізді, шамалы қысыңқы , диаметрі 23-25 мм. Көз сыртқы жағынан үш қабықтан қапталған . Сыртқы ақ түсті қатты және мықты қабығы склера немесе ақ қабық деп аталады. Ол көздің ішін механикалық зақымданудан сақтайды. Склераның алдыңғы мөлдір бөлігі – қасаң қабықша деп аталады. Көздің қалған бөліктеріндегі склера мөлдір емес , ақ түсті, ол белок деп аталады.
Склераның ішкі жағынан көзді қоректендіретін күрделі өрімделген қан тамырларынан тұратын тамырлы қабық жанасқан. Бұл екінші қабық – көздің алдыңғы бөлігіндегі әр адамда әр түске боялған сұр, қо