Материалдар / ғылыми жоба "Логикалық есептер"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ғылыми жоба "Логикалық есептер"

Материал туралы қысқаша түсінік
логикалық есептер тақырыбында жазылған ғылыми жоба оқушының бастауыш математикасына қызығушылығы арқылы туындаған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Мамыр 2022
2380
12 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ақмола облысы

Шортанды ауданы

«Бектау ауылының жалпы білім беретін орта мектебі» КММ












Бағыты: Математика, информатика

Секция: Математика

Ғылыми жобаның тақырыбы: «Логикалық есептерді шешу»








Орындаған: Исхан Мадияр 3 сынып оқушысы

Ғылыми жұмыс жетекшісі: Рақым Әдебиет, бастауыш сынып мұғалімі






Өтілетін орны: Шортанды №3 қазақ орта мектебі













2022 жыл

Мазмұны

Аннотация(қазақ тілінде)

Аннотация(орыс тілінде)

1.Кіріспе

2.Негізгі бөлім

2.1. Логикалық есептің шығу тарихы

2.2. Логикалық есептердің түрлері

2.3. Логикалық есептің адам өмірінде алатын орны және пайдасы

3. Қорытынды бөлім

4. Пайдаланған әдебиеттер

5. Пікір



































Аннотация

Зерттеудің мақсаты: Логикалық есептерді шығару және қолдану жолдарын зерттей отырып, оқушы білімін, нәтижесін өмірде қолдана білуге дағдыландыру.


Зерттеудің міндеті: Логикалық есептердің шығу тарихын зерттеп, достарымның күнделікті сабақта, үйде шығаруына ұсыныс білдіру.


Зерттеу жаңалығы: Логикалық есептер шығаруда оқушының білім

деңгейі көтеріледі, ой-өрісі дамиды. Кең ауқымды есептерді шешуде зерттеу, ойлау қабілетін дамытып, жаңа іс –қимылға жетеледі. Пәндік икемділігі қалыптасады.


Зерттеу проблемасы: Логикалық есептерді шығару үшін жеке пән ретінде қарастырылмауы және де қазақ тілінде арнайы сайттың болмауы.


Болжам: Егер де күніне кем дегенде 45 минут логикалық есеп шығаратын болса, оқушының ой-өрісі дамып, есеп шығарудың маңызы кеңейе түспек.


Нәтиже: Отанын, елін, жерін, халқын, отбасын сүйетін тірбиелі де білімді, жан- жақты, болашақта өз идеасын жүзеге асыратын ұлт жанды азамат болып өседі.


Зерттеу жұмысының кезеңдері:

  • Дайындық: Тақырыпты таңдау, мақсат пен міндет қою;

  • Зерттеу: Ідену, зерттеу материалдарын жинақтау, талдау, есептер шығару;

  • Практикалық: Жинақталған материалды сұрыптау.


Зерттеу жұмысының нәтижесі мен қортындысы: Логикалық есептің шығу тарихын зерттей отырып, адам өміріне пайдасы бар екендігін насихаттау, өмірдің өзі есеп екенін достарыма түсіндіру.


Жұмыстың қолданылу аясы: математика сабағында.












Аннотация

Цель исследования: научить студентов применять знания и результаты в жизни, изучая способы решения и применения логических задач.


Цель задача: изучить историю возникновения логических задач и рекомендовать их своим друзьям на повседневных уроках, дома.


Новизна исследования: Знания учащегося в решении логических задач

Уровень повышается, поле мысли развивается. Исследования в решении масштабных задач развивают мыслительные способности и побуждают к новым действиям. Формируется предметная гибкость.


Проблема исследования: не рассматривается как отдельная тема для решения логических задач и отсутствие специального сайта на казахском языке.


Гипотеза: Если решать логические задачи не менее 45 минут в день, у школьника разовьется мышление и возрастет важность решения задач.


Итог: Ллюбящая свою Родину, страну, землю, людей, семью, вырастает образованным, всесторонне развитым, энергичным гражданином, который в будущем реализует свои идеи.


Этапы исследования:

- Подготовка: выбор темы, постановка целей и задач;

- Исследования: Разработка, сбор, анализ материалов исследования, решение задач;

- Практические: Сортировка собранного материала.


Результаты и выводы исследования: Изучить историю возникновения логических задач, пропагандировать преимущества человеческой жизни, объяснять своим друзьям, что сама жизнь является проблемой.

Объем работы: по математике.














Кіріспе

«Логикалық ойлау – логикалық сөйлеудің негізі,

ал мұны – логикалық сөйлеуді, ұстаз дамытуға тиіс»

К.Д.Ушинский .


Адамның ерекше қасиеттерінің бірі – есепті дұрыс шеше білу. Математиканы жақсы түсініп алған оқушы алдында тұрған мәселені анық көретін болады. Оның шешімін күні түні іздейді, ақыры табады. Сондықтан кез- келген оқушыны ауызша есептеуден бастап логикалық ойлау қабілетін жетілдіріп шыңдау үшін математика пәнін жан-жақты меңгеруі керек . Логикалық ойлау арқылы оқушының пәнге деген қызығушылығы артады. Білсем, үйренсем дейді, тіпті математикаға қабілеті жақсы, зерек оқушылардың өздері логикалық есептерді құрастырады.

Математикалық логиканы білмейінше, оны ойдағыдай меңгеру қиын. Өйткені бүгінгі күні ғылым мен техниканың қарыштап дамуы ол адамның ойлау қабілетінің ең ірі жетістіктері болып табылуда.

Зерттеу жұмысымның мақсаты-логикалық есептерді шешу арқылы ойлау жүйесін шынықтыру, әрі пайдасының мол екендігін көрсету. Менің алдымда келесі мақсаттар тұрады:

  1. Логикалық есептердің пайдасын көрсету;

  2. Логикалық есептерді шеше отырып, достарымның қызығушылықтарын ояту;

  3. Болашақта көптеген логикалық есептерді құрастыра білуге дағдылану.

Зерттеу жұмыстары – бұл құжаттар, тест жүргізу, есептеулер жүргізу.

Бұл практикалық зерттеу жұмыстарының мәні логикалық есептермен күнделікті шығара білуге дағдылану, жас ұрпаққа пайдалы жақтарын көрсету.





















2.Негізгі бөлім

2.1. Логикалық есептің шығу тарихы.

Логикалық есептің шығу тарихына зер салатын болсақ, логика тарихы философия тарихымен тығыз байланысты. Логика-дұрыс ойлау заңдары мен формалары туралы философиялық ғылым. Логиканың алғашқы тарихи нұсқасын б.з.б. 4 ғасырда ежелгі грек философы  Аристотель жасаған .  Аристотельдің логикалық идеяларының сақталуына, олардың мән-маңызының ашылуы мен тарихи жалғасын табуына орта ғасырлық ислам философтары әл-Кинди, әл-Фараби, ибн Сина, ибн Рушдтың сіңірген еңбегі зор.


2.3. Логикалық есептердің түрлері

Логикалық есептердің саны да, шығару тәсілдері де алуан түрлі. Математика сабағында логикалық тапсырмалар көбіне сөзді есептермен беріледі. Әр есепті шешу барысында логикалық ойлауды дамытуға үлкен мүмкіндіктер бар. Дегенмен, логикалық есептердің саны да, шығару тәсілдері де алуан түрлі. Математика ғылымында логикалық есептер бірнеше түрге бөлінеді. Мысалға,

- Граф әдісі(сәйкес нұсқаны табу) есептері;

- Серілер мен өтірікшілер туралы логикалық есептер;

- Жасқа қатысты логикалық есептер;

- Полимино есептері;

- Торкөз дәптерде фигураларды кесуге берілетін есептер;

- Санды есептер;

- Логикалық есептердің математикалық олимпиадаларда берілуі;

- Құюға арналған есептер;

- Салмақ өлшеуге берілетін есептер;

- Қазақ халқының тарихи логикалық есептері(жұмбақ есеп, өлең есеп, ертегі есеп);

- Жануарлардың бастары мен аяқтарының санына берілетін есептер.


2.2. Логикалық есептің адам өмірінде алатын орны және пайдасы.

Логикалық есептің адам өмірінде алатын орны ерекше. Логика деген спортшыға да , бишіге де, жазушыға да керек. Логикалық есеп күнделікті өмірмен байланысы анық. Миды жаттықтыру үшін адамға математиканы үйреніп, логикалық есеп шығару қажет. Логикалық тапсырмалар қарапайымнан басталып, біртіндеп қиындап оқушылардың танымдық қызметін жақсартады. Логикалық есептерді шығаруда шығармашылықпен жұмыс істеу әрбір оқушыға тиімді дер едім. Ең бастысы шығармашылықпен жұмыс істеген адамның өзіне және өз ісіне деген сенімі, жауапкершілігі артады, іскерлік дағдысы қалыптасады. Логикалық есептер  оқушылардың  танымдық  қасиетін  дамытып,  математикаға  қызығушылығын  арттырады.  Логикалық  есептерді  шешу  үшін  бағдарламалар мен  басқа  кітаптардан  көп  іздену  керек. Бірақ логикалық есептің барлық түрлері бастауыш сынып оқушыларына арналмаған. Сонымен қатар сөзді есептерге қарағанда



суретпен бейнеленген есептер қызығырақ, әрі есте сақтауға ыңғайлы. Суретпен берілген логикалық сөзді есептер сайты қазақ тілінде жоқ деп айтуға болады. Сондықтан, LOGICLIKE сияқты арнайы сайт қазақ тілінде құрастырылып, кеңінен таралса екен деген ойдамын. Осы арада мен өз есебімді ұсынғым келеді. Алдымен логикалық есептің қызықты болуы үшін келесідей бағыттарға бөлініп кеңінен қарастыруды ұсынамын: мен бұл тест жұмысымды сыныптастарыммен бөлісуді жөн көрдім. Ең алдымен есеті 4 топқа бөліп көрдім.




ФИГУРАЛАР

ЖАНУАРЛАР

САНДАР

ӨЛШЕУ





  1. Фигуралар бөліміне есеп: Сұрақ белгісінің орнында қандай сан тұруы тиіс?

а)20 в)90 с)75


  1. Жануарлар бөліміне есеп: Жануарларға жатпайды, және де кесе емес




  1. Дұрыс санды көрсет


а)13 в)19 с)15


  1. Қайсысы көп?



5.Сұрақ белгісінің орнындағы санды тап?


+ + = 30



+ + = 25



+ + =?



6. Дұрыс жауапты белгіле

7.Қай шырпы ұзынырақ?


а) 2 в) 1 с)3


8) Шешімін тап


9) Қатарды жалғастыр






а ) в) с)



Ұсынысым:

-Болашақта бастауыш сынып оқушыларының логикалық есептерді көп шығаруға жағдай жасалса;

-Қазақ тілінде логикалық есептермен еркін жұмыс жасауға арналған сайттар көбірек құрастырылса екен.


















578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!