Материалдар / Ғылыми жоба "Педагогикалық әдеп және ұстаздық шеберлік"

Ғылыми жоба "Педагогикалық әдеп және ұстаздық шеберлік"

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға бірден бір қажетті құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
5738
28 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан РеспубликасыныңБілім және Ғылым министрлігіМ. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан мемлекеттік университетіПедагогикалық факультет



Педагогика және психология кафедрасы







Ғылыми жобаТақырыбы: Педагогикалық әдеп және ұстаздық шеберлік.



Орындаған: 1 курс СПМУ-13 студенті Тукушова Ә. А.





Орал қаласыМазмұны

Кіріспе...............................................................................................2-4І бөлім Педагогикалық әдеп және ұстаздық шеберліктің қалыптастырудың теориялық мазмұны...........................................................................................5-91.1 Педагогикалық әдеп және ұстаздың шеберлік туралы түсінік............................................................................................10-161.2 Мұғалімнің педагогикалық әдебі мен этикасы.........................................................................................17-231.3 Педагогикалық шеберліктің мазмұны мен компоненттері.............................................................................24-27ІІ бөлім Болашақ мұғалімге педагогикалық әдеп пен шеберлікті қалыптастыру жолдарын ұйымдастыру...............................................................................28-362.1 Педагогикалық әдеп пен шеберліктің жетілдіру жолдары........................................................................................37-472.2 Тәжірибелік зерттеу жұмыстарының қорытындысы.............................................................................48-53Қорытынды.................................................................................54-55Пайдаланылған әдебиеттер тізімі....................................................................................................56



КіріспеҚазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытудың мақсаттары мен міндеттерін, құрылымы мен мазмұнын және негізгі стратегиялық бағыттарын айқындайтын білім беруді дамыту тұжырымдамасы мемлекеттік тәуелсіздікті қалыптастыру мен нығайтудың, елдің прогресшіл дамуының негізін құрайды. Бұл тұжырымдамада көрсетілгендей ағымдағы жағдай және білім беруді дамытуды тежейтін Мұғалім – ең алдымен жоғары дәрежедегі тұрақты моральдық және психологиялық-педагогикалық даярлықты қажет ететін еңбектің бірі. Нағыз мамандық иесі деп оқушылардың ойы мен жүрегіне жол тапқан педагогтық шеберліктің қыр-сырын меңгерген ұстазды айтады. Бұл қасиет оның жеке басының ерекшеліктерінен көрінеді:1) білім дәрежесі;2) озық әдістемені меңгеруі;3) мақсат-бағыттылығы;4) ғылыми тілмен сөйлеу мәдениеттілігі.Маманның мінсіз даярлығы сапалық бейнелеу моделі В.Сластенин, Ю.Васильева, Е.Белозорцев еңбектерінде көрініс тапқан. Олар профессиограмма арқылы маманның кәсіби даярлығының мазмұнын, тәсіл-құралдарын, түрі және басқа да тиімді тәсілдерін табуға болады деп есептейді. Келесі көзқарас иелері: К.Дурай, Нованова ынталық, танымдық – бағалау, қызметтік бөліктерін, ұсынса, У.Даясенко, Кандыбович ынталық, бағдарлық, сезімдік, еріктілік бөліктерін алға тартады.Қай заманның тарихын, кезінде қателескен, бұрмалаған тұстарына әділ баға беретін, сөйтіп оның кемшілік тұстарын толықтыратын бүгінгі жас ұрпақ. Сондықтан да елімізде жүріп жатқан ауқымды өзгерістердің мәнін әділ пайымдау бәрінен бұрын жастарды тәрбиелеп жатқан мұғалімдеріне қойылатын талаптар ауқымы үлкен.Жеке көзқарастары бар және оны қорғай білетін тұлға болуы керек.Психологиялық-педагогикалық білімдерін жетілдіріп үйрену мен қатар шебер қолдана білуі тиіс.Білім негіздерін өз бетінше оқып үйренуге оқушыларды баулу.Ұстаздың ұйымдастырушылық, құрылымдық, бейімділік, сараптамашылық қабілеттер мен қатар болып жатқан педагогикалық жағдайларды, құбылыстарды талдай білуі шарт.Ұстаздың педагогикалық білімінің мәні қоғамдық құбылыстың бір бөлігі ретінде тәлім-тәрбие ғылымының маңызынан келіп шығады. Өмір құбылыстарын педагогикалық тұрғыда қабылдап бағалау, өсіп келе жатқан адам тұлғасына қарым-қатынастың педагогикалық бағытын қалыптастыру мынадай факторлардың өзара әрекеттесуінен туындайды: а) зерде, ой- санасы; ә) эмоция және ырық; б) тәжірибелік іс-әрекет.Ұстаздың міндеті – осы үрдісті шебер басқара білу, тек ойлау іс-әрекетінің нәтижелерін ғана емес, оның қалыптасу барысында бақылап отыру. Мұғалім өмір бойы оқып тынбай ізденетін мамандық мұғалімнің беделі-білімде. Бүгінгі таңда жаңаша жұмыс жасау, оқу мен тәрбие үрдісін жаңаша  ұйымдастыру қажеттілігі туындап отыр. Ал егемен еліміздің   дамуы  мектеп жұмыс әдістерінің түбегейлі өзгеруінсіз, оның іс-әрекетінің жаңадан құрылуынсыз мүмкін емес. Өйткені бүгінгі бала-ертеңгі дарынды білімді, жастар тәуелсіздігімізді баянды етіп, қоғамдық әлеуметтік экономикалық дамуына үлес қоса алады. Сондықтан жоғары сынып оқушылары мұғалім берген білімді ғана игеріп қоймай, оны әрі қарай өзінің белсенді, нысаналы, зерделі, дарындық іс-әрекеті мен сабақтастары білуі тиіс. Осыған орай, жоғары сынып оқушыларының интелектуалдық мәдениетінің дамуын арнайы ұйымдастыру оқу үрдісін жетілдірудің негізгі шарты оқу болып табылады.

Зерттеу мақсаты: Мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогикалық әдеп пен  шеберлік  мәселелері.

Зерттеу міндеттері:Қазіргі қоғамдағы мұғалімнің алатын орны;Педагогтың қызметтері мен міндеттері туралы түсінік.;Педагог еңбегінің әлеуметтік құндылығы;Педагогикалық шеберліктің мазмұны мен компонеттері;Педогикалық әдептің негіздері;Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру,  жетілдіру;Мұғалімнің педагогикалық әдебі мен этикасы.

Зерттеу обьектісі: Мұғалім іс-әрекетіндегі педагогикалық әдеп пен шеберлік  мазмұны мен міндетін жүзеге асыру жүйесі.Зерттеу пәні:Қазіргі қоғамдағы педагогикалық әдеп пен шеберлік ұғымын  сипаттау.Зерттеудің ғылыми болжамы: Егер, педагогикалық әдеп және ұстаздық шеберліктің шыңын қалыптастыруда жаңа әдістер қолданылып, педагогикалық әдеп пен шеберліктің жетілдіру жолдары тиімді жүзеге асырылса, онда мұғалімнің педагогикалық әдебі, өзіндік ойлауы мен шығармашылық қабілеттерін дамытуға мол мүмкіндік болар еді. 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ