Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ғылыми жоба Сколиоз
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Шығыс Қазақстан облысы
Көкпекті ауданы, Үлгілі малшы ауылы
«Абай атындағы мектеп бала бақша кешені» КММ
Ғылыми жоба
Тақырыбы: Мектеп сөмкесі және сколиоз
Секция: Биология, химия
Орындаған: 9-сынып оқушысы
Қадылбекова Алтынай
Жетекшісі: Биология пәнінің мұғалімі
Кокенова Г.Б
Ғылыми жетекшісі: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті жаратылыстану ғылымдары пәндерінің оқу кафедрасының доценті, ауыл шаруашылық ғылымдарының кандидаты Садыкова Р.А.
2020
Шығыс Қазақстан облысы, Көкпекті ауданы, Үлгілі малшы ауылы
«Абай атындағы мектеп – бала бақша кешені» КММ
9 – сынып оқушысы Қадылбекова Алтынайдың «Мектеп сөмкесі және сколиоз» тақырыбына дайындаған ғылыми жобасына
Пікір
Оқушының ғылыми жобасы қазіргі таңдағы өте өзекті тақырып. Оқушы зерттеу жұмысы барысында көп ізденді. «Балалар мен жасөспірімдерге тәрбие және білім беретін нысандарға қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар» ережесіне сүйене отырып ауыр сөмкенің мектеп оқушыларына зияндығын анықтап, яғни болашақта заманауи технологияларын, әлемдік стандарттарға сәйкес оқулықтардың қажет екендігін зерттеп, танысып, олар туралы мәліметтер жинады.
Мектеп сөмкелері әдемі, сәнді, сыйымдылығы көп болғандықтан, сөмкенің ауырлығы оқушыларға ешқандай кедергі болып тұрған жоқ сияқты көрінеді. Алтынай ауыр салмақты, жіңішке иінді сөмкелер балалардың жүрек соғу қозғалыстарын өзгертіп, бой сымбаттарының дамуын тежеп, олардың дамуына кедергі жасайтындығын нақтылады. Ол үшін оқушы санитарлық талаптарға сай ережелерді сақтау керек екендігін мектеп оқушыларына, ата-аналарға жеткізді.
Зерттеу тақырыбы бойынша Қадылбекова Алтынай медициналық әдебиеттердегі мәліметтерді талдау және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру нәтижесінде ауыр сөмкелердің баланың өсіп келе жатқан организміне әсерін сипаттап және қандай зардаптарға әкелетінің анықтады, ауыр сөмкенің денсаулыққа зияндығын дәлелдеп, мәселені шешудің өзіндік тәсілдерін ұсынған.
Зерттеу жұмысы жүйелі және жоспарлы түрде ұқыпты және тиянақты түрде жүзеге асырылған. Оқушы мен жетекші жобаға сай ізденіс жұмыстарын жүргізген. «Мектеп сөмкесі және сколиоз» ғылыми зерттеу жұмысының тақырыбы бүгінгі күні өзекті тақырыптардың бірі. Алтынайдың жұмысына жақсы деген баға беремін.
Ғылыми жетекшісі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы
мемлекеттік университеті
жаратылыстану ғылымдары пәндерінің
оқу кафедрасының доценті, а/ш. ғ. к.: Садыкова Р.А.
Шығыс Қазақстан облысы, Көкпекті ауданы, Үлгілі малшы ауылы
«Абай атындағы мектеп – бала бақша кешені» КММ
9 – сынып оқушысы Қадылбекова Алтынайдың «Мектеп сөмкесі және сколиоз» тақырыбына дайындаған ғылыми жобасына
Пікір
Қадылбекова Алтынайдың «Мектеп сөмкесі және сколиоз» атты ғылыми зерттеу жұмысында бала денсаулығына ауыр сөмкенің тигізетін әсерін зерттеп, оның санитарлық талаптарға сай, сай еместігін анықтау.
Оқушы зерттеу жұмысы барысында көп ізденді. «Балалар мен жасөспірімдерге тәрбие және білім беретін нысандарға қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар» ережесіне сүйене отырып ауыр сөмкенің мектеп оқушыларына зияндығын анықтап,яғни болашақта заманауи технологияларын ,әлемдік стандарттарға сәйкес оқулықтардың қажет екендігін зерттеп,танысып,олар туралы мәліметтер жинады.
Самал ауыр салмақты сөмкелер балалардың денсаулығына зиян екенің дәлелдеді, дәрігерлердің кеңесін тыңдады. Оқушы санитарлық талаптарға сай ережелерді сақтау керек екендігін мектеп оқушыларына, ата-аналарға жеткізді.Сондықтанда елбасымыздың «Дені сау ұрпақ - ұлт болашағы» деген сөзін қолдай отырып, отанымыздың келешегі, көркеюі, бүгінгі жастардың қолдарында екендігін айтты.
«Мектеп сөмкесі және сколиоз» ғылыми зерттеу жұмысының тақырыбы бүгінгі күні өзекті тақырыптардың бірі. Қадылбекова Алтынайдың жұмысына жақсы деген баға беремін.
Жетекшісі: Биология пән мұғалімі
Кокенова Г.Б
Аннотация
Зерттеу жұмысымның мақсаты: Арқадағы ауыртпалықты күнделікті бақылау арқылы өз денсаулығын сақтауға назар аудару.
Зерттеу жұмысымның міндеттері:
Зерттеу тақырыбы бойынша медициналық әдебиеттердегі мәліметтерді талдау
1. Ауыр сөмкелердің баланың өсіп келе жатқан организміне әсерін сипаттау және қандай зардаптарға әкелетінің анықтау.
2. Ауыр сөмкенің денсаулыққа зияндығын дәлеледеу.
3.Мәселені шешудің өзіндік тәсілдерін ұсыну.
Бұл зерттеуде мынадай сұрақтар қарастырылады:
1.Ауыр сөмке бала денсаулығына қалай әсер етеді?
2.Сөмке салмағы қандай болу керек?
3.Сөмкені қалай дұрыс таңдау керек?
Зерттеу нысаны: адам
Зерттеуге қатысушылар: оқушылар.
Зерттеу болжамы: Біз ауыр сөмкені денсаулыққа зиянды деп есептейміз
Зерттеу әдістері: Талдау, сауалдау, байқау, ақпарат жинау, эксперимент.
Өзектілігі:
Жаңа оқу жылын бастағанда мектеп оқушылары ата-анасының жаңа сөмке алып беруін күтеді. Олар оны таза дәптерлерімен, қалам , қарындаштарымен толтыруға асығады. Бастапқыда олар жаңа сөмкені мұқият, тиянақты пайдаланады.Уақыт өте келе ол сөмке қарапайым сөмкеге айналады. 1-ші сыныпта оқитын сіңілім Азанбаева Еркеназдың сөмкесі өте ауыр, оны күнделікті анам, мен көтеріп апарамыз. Сол себепті мен мектеп сөмкесін зерттегім келді. Ғылыми жобаға «Мектеп сөмкесі және сколиоз» деген тақырыпты алдым.
Аннотация
Цель исследования: Обратить внимание на свое здоровье путем наблюдения за ежедневной физической нагрузкой на спину и позвоночник человека.
Задачи исследования:
Анализ медицинской литературы по теме исследования
1. Описать влияние тяжелых сумок на организм растущего ребенка и определите его последствия.
2. Доказать серьезную опасность тяжелых портфелей для здоровья.
3. Предоставить свой собственный способ решения проблемы.
В этом исследовании рассматриваются следующие вопросы:
1. Как влияет вес сумки на здоровье ребенка?
2. Каким должен быть вес школьного портфеля?
3. Как правильно выбрать сумку?
Объект исследования: человек
Участники исследования: учащиеся.
Исследовательское предложение: мы считаем тяжелые сумки вредными для нашего здоровья
Методы исследования: анализ, анкетирование, наблюдение, сбор информации, эксперимент.
Актуальность:
Когда начинается новый учебный год, школьники ожидают, что их родители купят новую сумку. Они спешат наполнить ее новыми учебными принадлежностями. Первоначально, они используют новую сумку бережно. Сумка моей сестры - первоклассницы Еркеназ Азанбаевой очень тяжелая. Ежедневно в школу сумку носим мы с мамой. Вот почему меня заинтересовала тема «Школьная сумка и сколиоз» для исследовательского проекта.
Аnnotation
Purpose of the study: to focus on maintaining the health of the body through a daily routine.
The objectives of research:
Analysis of the medical literature on the research topic
1. Describe the effect of heavy bags on the body of a growing child and determine its consequences.
2. Evidence of serious health hazards for heavy bags.
3. Provide your own way to solve your problem.
This study addresses the following issues:
1. How does a bag affect a child’s health?
2.What is the weight of the bag?
3. How to choose a bag?
Object of study: man
Study participants: student.
Research proposal: we find heavy bags harmful to our health
Research methods: analysis, questionnaire, observation, information gathering, experiment.
Relevance:
When the new school year begins, students expect their parents to buy a new bag. They are in a hurry to fill it with clean books, pen and pencils. Initially, they use the new bag carefully and thoroughly. Over time, the bag becomes a simple bag. My sister’s bag is very heavy. Every day, my mother and I carry a bag school. That’s why I was interested in the theme “Schoolbag and scoliosis”
Мазмұны
І. Кіріспе...................................................................................................................3-4
II. Теориялық бөлім.............................................................................................5
2.1. Сөмкенің пайда болу тарихы...........................................................................5
2.2. Мектеп сөмкесінің түрлері..............................................................................6 2. 3. Мектеп сөмкесіне қойылатын талаптар........................................................7
2.4. Мектеп сөмкесінің бала денсаулығына тигізер әсері.
Cколиоз дегеніміз не?.......................................................................................8-9
ІІІ. Эксперименттік бөлім..................................................................................10
3.1. Оқушылардан сауалнама алу........................................................................11 3.2. Дәрігерден сұхбат алу....................................................................................11
3.3. Мектеп оқушыларының сөмкелерінің салмағын анықтап, саралау.........12
IV. Қорытынды..........................................................................................................13
V. Қолданылған әдебиеттер тізімі....................................................................14
I. Кіріспе
Белгілі публицист, Нұртөре
Жүсіп әлеуметтік желідегі парақшасында: «Біздің елдегі Білім
реформасы мұғалімдердің жұмысын ауырлатуға ғана бағытталғандай:
Қазақстанды компьютерлендіру ұстаздарды қағазбастылықтан құтқара
алмады; Сағадиевтің жаңа «реформасы» мұғалімдердің сөмкесін
қалыңдатқаннан басқа түкте бермей тұр; бірінші сыныпты аттаған
бүлдіршіндердің иығы көп ұзамай жауыр болады – олардың сөмкесіндегі
«реформаланған» кітаптардың салмағы бойларын өсірмейді. Қазақстан –
қортықтар еліне айнала бастаса, себебін мектептен көріңіз!» деп
жазды.
Бұл пікір көпшілікке ой салды. Тіпті дәрігер-мамандар да бұл
пікірді мақұлдап отыр. Неге? Өйткені дәрігерлер бастауыш сынып
оқушыларының күнделікті мектепке ауыр сөмке тасуы тек бойын
тежеуден бөлек, қимыл-қозғалыс жүйесі мен омыртқасын
зақымдайтынын алға тартады. Бұдан балалардың көбінің сколиоз,
кифоз, иық, кеуде сүйектері өзгеріске ұшырайды. Тіпті
майтабандылыққа әкелетін қауіпі бар. Ауыр сөмкені еңсеріп жүру үшін
балаға еңкейіп жүруге тура келеді; одан баланың жүрек
қан-тамырларының қызметі бұзылып, көру қабілеті төмендейді. Одан
бөлек, үнемі бас айналуы, жүрек айнуы, арқа мен аяқ аурулары
көбейе бастайды. Ата-ана бұған көп мән бермеуі мүмкін, бірақ
баланың бұл аурулар туралы айтып, шағым жасауы
жиілейді.
Біздің елдегі көрініс осылай. Өзге елдерде белгілі бір стандарт
бар ма? Салыстырып көрелік. Мәселен, Португалия ғылыми-медициналық
орталығының мамандары мектеп сөмкесінің салмағы барлық оқулық пен
оқуға қажет құрал-жабдықтарды қоса есептегенде, бала салмағының 10
пайызын құрау керек деп есептейді. Егер баланың салмағы 25 келі
болса, сөмкенің ауырлығы 2,5 келіден аспауы тиіс. Ғылыми орталық
ұсынған зерттеу нәтижесі бойынша жергілікті билік мектеп
сөмкесінің стандартын белгілеп қойған. Сол стандартқа сәйкес,
балалар артық салмақ арқалап әуре болмайды.
Ал америкалық педиатрлар арқаға асатын дорбаның өзіндік нормаларын
белгілі бір шарттарға сай есептеп шығарыпты. Америкадағы
педиатрлар академиясының зерттеу жұмыстарына сәйкес, мектеп
сөмкесі салмағының көрсеткіштері мынадай болуы
тиіс:
1-сынып |
1,2 келіге дейін |
2-сынып |
1,6 келіге дейін |
3-сынып |
2,3 келіге дейін |
4-сынып |
2,6 келіге дейін |
5-сынып |
2,8 келіге дейін |
6-сынып |
3,1 келіге дейін |
7-8-сынып |
3,6 келіге дейін |
9-11-сынып |
4 келіге дейін |
|
|
3
Бұл елде ауыр салмақты сөмкені күнделікті тасып жүрмеудің де жолдары қарастырылған. Мәселен, АҚШ-тағы кейбір мектептер бұл проблеманы болдырмау
үшін заманауи құрылғылардың көмегіне жүгінеді. Ал кей білім ордаларында сабақ барысында пайдаланылатын негізгі оқулықтарды мектептегі оқушылардың жеке сөрелеріне қалдырып, үй тапсырмаларын арнайы план