Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ғылыми жұмыс : Графикалық суреттерді салу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
Тақырыбы: «Графикалық суреттер салу»
Дайындаған: Пердебек Аружан Оралқызы
Жетекшісі: Сатыбалдиев Азамат Смаилович
Жоспар
Кіріспе
Әдебиеттер
КІРІСПЕ ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... . ... ...
.3
1-Бөлім.
1. Графика негіздері және оның түрлері----------------------------------------------------.. ..... ... 4
1.1 Компьютерлік графиканың түрлері-------------------------------------------------------------------- 5
2-Бөлім.
2. Графикалық бейнелерді көрсету әдістері . ... ... ... ... ... ...------ ... .. .. ... ... ... 6
2.1. Түстер және оны сипаттаудың әдістері ----------------------------------------------------------- 7
3-Бөлім.
3. Графикалық файлдар форматтары ------------------------------------------------------------------------ 7
ҚОРЫТЫНДЫ ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...- ... ... ... 8
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .. ..... ...9
МАЗМҰНЫ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... . ... ... ... ..... .. ..... ... 10
ҚОСЫМША ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... ...... 11
КІРІСПЕ
XXI ғасыр компьютердің ғасыры. Олай болса, азаматтардың барлығы компьютерді игеру өмір талабы. Ұстаздардың алдында тұрған басты мақсат жас ұрпақты жай ғана оқытып қана қою емес, сонымен бірге даярлау. Ғылымның өсіп – өркендеуі елеулі техникалық прогресске жол ашып отырған жағдайда оқу – тәрбие пайдалану қажет. Оқу процесін гуманизациялауды, жаңа технология мен озық тәжірибемен сабақтастыра зерттеу – бүгінгі күн талабынан туындап отырған білім беру жүйелерінің алдын ең маңызды міндеттерінің бірі. Қазіргі қоғам сұранысына сай білімді, шығармашылықпен жұмыс жасайтын, өзін өзі дамытып жетілдіре алатын жеке кәсіби маман даярлау аса маңызды. Графика өнері- бейнелеу өнерінің ішіндегі ең көне және жан-жақты дамыған түрі. Тарихы өте ертедегі жартастарға салынған суреттерден бастау алады.Графика гректің «жазамын», «сурет саламын» деген сөзінен шыққан.Графика шығармаларына қарындашпен салынған суреттер, гравюралар, кітап иллюстрациялары, газет суреттері, карикатуралар, плакаттар, кітап шрифтілері, түрлі жарнамалар мен маркалар жатады.Графиканың мынадай түрлері бар:
1) қодырғылы графика (сурет,эстамп,лубок);
2) кітап және газет-журнал графикасы;
3) қолданбалы (грамота, марка,
этикетка, жарнамалар және т.б).Көне заманнан келе жатқан сурет
салудың бір құралы- көмір және сангина, ал XVI ғасырдан бастап
графит қолданылып келе
жатыр.Сонымен
қатар сызба техникасына соус,
акварель және гуашь бояулары да жатады.
Графика дегеніміз қағаз бетіне түскен сурет. Графика көбіне – көп
ақ-қара, бірен-саран түсті болып келеді.Сендер күнделікті өмірде
графикамен жиі ұшырасасыңдар. Олар –газеттегі сықақ, кітаптардағы
иллюстрация, көшелерге жапсырылған жарнама, плакат, почта
маркалары, ақша таңбалары, бұйым қорапшаларындағы әріптер мен
суреттер, ең ақыры көрме залында, мұражайда, үйде, мектепте ілінген
суреттер.Гравюра деп бетіне сурет ойып салынған тақтаны, сондай-ақ
одан алынған басылымды айтады. Гравюраны линолеумге, пластмассаға,
ағашқа, картонға жасауға болады. Ал литографиялық тас арқылы
жасалған көшірмені литография дейді.
1. Графика негіздері және оның түрлері
Компьютерлік графика
Компьютерлік графика-бұл ЭЕМ көмегімен модельдерді және олардың кескіндерін құруға,сақтауға және өңдеуге арналған информатиканың бір бөлімі.
Компьютерлік графиканы қолданатын аймақтар;
Ғылыми графика,зерттеу нәтижелері;-Іс жүргізудегі графика,жоспарлық көрсеткіштер;
-Конструкторлық графика,жұмыс сызбалары;
-Видеосабақтар,Мультимедиялық презантациялар;
-Компьютерлік анимация;-Компьютерлік ойындар;-Жарнамалық графика;-Интернет,WEB
дарақты дайындау;
-Медицинада,Компьютерлік томография;
-Сән аймағында,Маталар мен киім үлгілерін модельдеу;
Үш өлшемді графика(3D Graphics)көлемді объектілерді бейнелеуге арналған тәсілдер мен
көлемді объектілерді бейнелеуге арналған тәсілдер мен құралдардың жиынтығынан
тұратын компьтерлік графиканың бөлімі.
Үш өлшемді графикамен жұмыс істеуге арналған бағдарламалар;
-3D Studio MAXS 5;-AutoCAD;-Компас;
Үш өлшемді графика
Қолданылу саласы;-физикалық объектілерді компьютерлік модельдеуде ;
-машина жасаудағы бұйымдарда;-ғылыми есептеулерде;-инженерлік жобалауда;
-видеороликтерде;-архитектурада.
1.1 Компьютерлік графиканың түрлері
Растрлік
Векторлық
Фрактальдік
Растрлік графика дайын бейнелерді өңдеу үшін және Интернетте қолданылады.Векторлық графика көбінесе жаңа бейнелерді жасау үшін,ал кейбір жағдайларда оларды өңдеу үшін қолданылады.
Фрактальдік графика математикалық есептеулер жолымен бағдарлама құрудан тұрады.
Растрлік графиканың негізгі элементі нүкте болып табылады.
Нүктелерден тұратын растрлік бейнелер үшін оның рұқсаттылығы аса маңызды.
Рұқсаттылық дегеніміз ұзындық бірлігіндегі нүктелер саны.
1)Түпнұсқаның рұқсаттылығы.Ол дюймдегі нүктелер санымен өлшенеді.
Графика негіздері және оның түрлері
Компьютерлік графика
Компьютерлік графика-бұл ЭЕМ көмегімен модельдерді және олардың кескіндерін құруға,сақтауға және өңдеуге арналған информатиканың бір бөлімі.
Компьютерлік графиканы қолданатын аймақтар;
Ғылыми графика,зерттеу нәтижелері;-Іс жүргізудегі графика,жоспарлық көрсеткіштер;
-Конструкторлық графика,жұмыс сызбалары;
-Видеосабақтар,Мультимедиялық презантациялар;
-Компьютерлік анимация;-Компьютерлік ойындар;-Жарнамалық графика;-Интернет,WEB
дарақты дайындау;
-Медицинада,Компьютерлік томография;
-Сән аймағында,Маталар мен киім үлгілерін модельдеу;
Үш өлшемді графика(3D Graphics)көлемді объектілерді бейнелеуге арналған тәсілдер мен
көлемді объектілерді бейнелеуге арналған тәсілдер мен құралдардың жиынтығынан
тұратын компьтерлік графиканың бөлімі.
Үш өлшемді графикамен жұмыс істеуге арналған бағдарламалар;
-3D Studio MAXS 5;-AutoCAD;-Компас;
Үш өлшемді графика
Қолданылу саласы;-физикалық объектілерді компьютерлік модельдеуде ;
-машина жасаудағы бұйымдарда;-ғылыми есептеулерде;-инженерлік жобалауда;
-видеороликтерде;-архитектурада.
2. Графикалық бейнелерді көрсету әдістері.
Adobe Photoshop – расторлық
бейнелерді өңдеуге ең танымал программалардың бірі. Бұл
программаларда расторлық кескіндерді жасау және өңдеу арқылы жоғары
сапалы кескін (фотосуреттер) коллаж құруға әр түрлі бейнелерден
қызықты, ерекше эффектілер алу үшін қолданылады.
Расторлық программалар суретті қалыптастыратын жүздеген және
нүктелермен жұмыс істейді. Расторлық бейне мозаика сияқты өте ұсақ
элементтер – пиксельдерден тұрады. Расторлық сурет тор көз дәптер
бетіне ұқсайды, оның әр беті белгілі бір түспен боялады және
осындай бояу нәтижесінде бейне қалыптасады.Corel DRAW – векторлық
графиканың негізі болып қарастырылады. Геометриялық фигуралардың
векторлық әдіспен кодтау кезінде ондағы суреттер компьютер жанында
математикалық формула түрінде сақталады. Шеңбер салынған уақытта
программа оның радиусын, центрінің координаттарын, сызықтың түсі
мен фигураларды бейнелеуге болады. Векторлық суреттің параметрлерін
масштабтауға болады. Осының нәтижесінде сүреттің сапасы
өзгермейді.Corel DRAW векторлық графикамен жұмыс істеуге арналған
графикалық бейнелерді өзгерту мен жасаудың көптеген жолдарын
қамтиды. Программа интерфейсі қолдануға өте қолайлы және алынатын
кескіннің сапасы жоғары болып келеді. Программа қарапайым
болғандықтан, оны меңгеруі оңай және қолданушы – ның интерфейсі
ыңғайлы болып табылады. Векторлық және расторлық графиканың
құралдарын оқып – үйрену кезінде барлық жұмыстар нақты графикалық
кескіндерді құру және өңдеу мақсатында жүргізіледі.
Қазіргі уақытта компьютерлік технология әлемінде үшөлшемді
графикалық программаны зерттеу ерекше орын алады. Үшөлшемді
программаны құрастыру үшін графикалық модельдеу программасы бойынша
терең білім қажет. Осындай программалардың бірі 3D STUDIO MAX болып
табылады. Бұл программа дүние жүзінде ең көп таралған. 3D STUDIO
MAX – ті кинофильмдер мен теледидар үшін анимациялар мен арнайы
әсерлер үшін қолданылады. Сонымен қатар. 3D STUDIO MAX – ті
дизайнерлер мен архитекторлар өз жұмысында кеңінен пайдаланады. 3Ds
MAX – жұмыс жасау форматы – max.
2.1. Түстер және оны сипаттаудың әдістері
Түстерді компьютерге шығаруға
мүмкіндік беретін, түстер сипаттамасы үшін арнайы құрал
тағайындалған – ол түстер моделі. Оны компьютерлік графикада
нәтижелі пайдалану үшін түс нүктелері электрондық сәуле әсерімен
жарық береді Ол нүктелердің көлемі өте кіші (шамамен диаметрі – 0,
3 мм). Әр түрлі нүктелердің бірігіп жарқырауынан басқа түстер пайда
болады. Компьютер экранының әрбір шыққан жарық мөлшерін басқара
алады. Сондықтан бояу нүктелерінің жарық қарқындығын өзгерте отырып
мыңдаған түрлі бояулар алуға болады. Бір сөзбен айтқанда таңдалған
түс негізгі үш түстең жарықтарынан жасалады. Олар қызыл, жасыл және
көк, егер олардың әрқайсысының қарқындығы
100
пайызға жетсе ақ түс пайда
болады. Ал барлық үш жоқ болған жағдайда қара түс пайда болады.
Компьютер мониторында қолданылатын аддитивтік түстер жүйесін RCB
аббревматурасы деп атайды. Субтрактивті түстер жүйесі негізі
мынадай түстерден тұрады: көгілдір, сары және күлгін. Осы үш түсті
қолдану арқылы қара, қызыл, жасыл және көк түстерді алуға болады.
Бұл негізгі түстерді әр түрлі мөлшерде араластыру арқылы көптеген
басқа түстерді алуға болады.
3. Графикалық файлдар
форматтары.
Бейнені сақтау мәселесі оларды
соңынан өңдеу үшін өте маңызды. Барлық қосымшалар үшін жарамды,
біркелкі графикалық файлдар форматы жоқ және болуы мүмкін емес.
Бірақ кейбір форматтар белгілі бір бөлімдер үшін стандартты болып
қалыптасты. Графикалық файл форматтарын ажырата білу бейнені тиімді
сақтау және әртүрлі қосымшалар арасында деректер алмасуды
ұйымдастыру үшін өте маңызды.Графикалық файл форматы сыртқы
тасуыштағы графикалық деректерінің көрсетілуі және орналасу
әдістері. Пайдаланушыға графикалық деректердің сақталуы туралы
ақпаратты білудің қажеті жоқ. Дегенмен векторлық және растрлық
формат ерекшеліктерін ажырата білу бейнені тиімді сақтау үшін
маңызды. Векторлық файл форматтарының қарапайым графикалық
объектілерді тұрғызуға арналған суреттерді сипаттайтын, командалар
жиынтығы бар.
ҚОРЫТЫНДЫ
Жұмысымды қорытындылайтын болсақ, бүгінгі кеште айтылған ғалымдардың еңбектері және ашқан жаңалықтары, заңдары бүгінгі күнге дейін есептеулерде кеңінен қолданылып келеді. Графикалық суреттерді салудағы мақсатым келешек жас жеткіншек жас ұрпақтарға бір пайдалы іс жасап үлгі болсам деп едім.Сол себебті салған суретімді қалай бастап біткенге дейінгі аралықты жеке - жеке талдар көрсетіп отырмын қызықты болсын деп сіздерге көрсетіп отырмын.Тақырыбымызға сәйкес келетін бір мақал айта кеткім келіп отыр “ білім инемен құдық қазғандай „. Бүгінгі сайысымыз мектеп оқушыларын информатика пәніне деген қызығушылығын арттыру мақсатында, ол пәнді сүйіп оқуға өз үлесін тигізу мақсатында сіздерге ұсынып отырмыз.Алдағы уақытта да осы "Жусансай " орта мектебінен де атақты ғалымдар, профессорлар және ел басқаратын үлкен адамдар шыға беруіне тілектеспін.Зейін қойып тыңдағандарыңызға , уақыт бөліп келгендеріңізге өзімнің атымнан көптен көп алғысымызды білдіреміз.