Материалдар / Ғылыми жұмыс "Қоқыс" 5- сынып әл-Фараби орта мектебі

Ғылыми жұмыс "Қоқыс" 5- сынып әл-Фараби орта мектебі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғылыми жоба бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған өте қолайлы.Бастауыш сынып мұғалімдері алып қолданса болады. Өте қарапайым жазылған және баланың тіліне ыңғайлы.Алып қолдансаңыздар болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Желтоқсан 2018
446
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Зерттеу мақсаты: Қоқысты пайдаға асыру тәсілдері туралы түінік қалыптастыру.Зерттеу міндеттерімектеп және үй тұрмысында қандай қоқыс түрлерікөп кездеседі; өзім және сыныптастарды қоқысты топтастыруға үйрету ; тәжірибе жасау арқылы қоқыстын қай түрітез ыдырайды ; қоқыстын әрбір тобын пайдаға асырудың танымалтәсілдерін білу және оларды қолдану ; өздігінен қоқыстын түрлерін өндеу жөніндетәжірибе жасау;- ересектер және сыныптастардың аталғанмәселеге барынша назарын аударту Зерттеу болжамыЕгер де әртүрлі тұрмыс қоқыстарын топтарға іріктесек және де оларды әрбіреуін қайта өндеу жолдарын тапсақ, онда қоқыстардың қоршаған ортаға әсерін азайтуға болады.Зерттеу кезеңдері1.Бескөл ауыл көшелердің тазалығы қандай жағдайда қаралып, тексерілді. 2.|Коммуналдық мекеме «Жігер» тығыз байланыс жасалды.3.Баспа беттерінен мәліметтер алынып, жинақталды.4.Кітапханадағы кітаптармен танысып , керек мәліметтер алынды.Зерттеу әдістері Жинақтау, жүйелеу, анықтау, талдау, салыстыру сипаттау.Зерттеу жаңалығы Қазіргі уақытта қала, ауыл оқушыларына қоқыстын қайта өңдеу мәселесіне көз қарасын зерделеп шығармашылық жұмыстар қызықтыру арқылы, адамзаттық рухани байлығын бойларына сіңіру, жан-жақты тұлға қалыптастыру.Зерттеудің нәтижесі: Біздің болжамымыз бойынша тұрмыстық қоқыстарды топтастырып, сорттау арқылы қайта өңдеуі дәлелденді.Кіріспе бөлім1. Экология: міндеттері мен келешегіБілімнің барлық салалары сияқты, экология үздіксіз дамып келді, бірақ ол бірде тез, бірде баяу болып отырды. Гиппократтың, Аристотельдің, басқа да көне грек философтарының еңбектерінде айқын экологиялық сипаттағы деректер бар. Сонымен бірге гректер «Экология» деген сөзді білмеген. Бұл салаға «Биологиялық қайта өрлеудің» (18 - 19 ғасыр) көптеген ұлы қайраткерлері де өз үлесін қосты. Мысалы, 18 ғасыр басындағы алғашқы микроскоппен зерттеушілердің бірі ретінде көбірек танымал болған Антон Ван Левенгук, сонымен қатар осы күнгі экологияның маңызды екі саласын – «Қоректік тізбектерді» және популяция санының динамикасын зерттеудің пионері болып табыладыкология маңызының барған сайын артуын – практикалық маңызы бар бірде бір ірі мәселе табиғаттың жанды және жансыз компоненттері арасындағы байланыстарды ескермей шешілмейтіндігімен түсіндіруге боладыіздің планетамыздың тұрғындарының әрбір 6 миллиардына жылына 1 тоннаға жуық тұрмыстық қоқыс сәйкес келеді. Бұл миллиондаған тозған және соғылған автомобильдер, сондай - ақ өнеркәсіптік қалдықтарды санамағандал қоқыс жыл өткен сайын көбею үстіне көбеюде. Неге?Өзектілігі:Менің үйімнің жанымда , және ауыл ішінде көптеген қоқыс жәшіктері толып ақтарылып жатады. Содан сон ауылымыз үлкен қоқыс алаңға айналадыСонан соң үлкен көліктер келеді.Барлық қоқысты оларға артады және алып кетеді .«Қоқысты қайда алып кетеді?» менің сұрағыма ересектер «Қоқыс тастайтын жергедеп жауап бередіМақсаты: Қоқысты пайдаға асыру тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру.Міндеттері:мектеп және үй тұрмысында қандай қоқыс түрлерікөп кездеседі; өзім және сыныптастарды қоқысты топтастыруға үйрету ; тәжірибе жасау арқылы қоқыстын қай түрітез ыдырайды ; қоқыстын әрбір тобын пайдаға асырудың танымалтәсілдерін білу және оларды қолдану ; өздігінен қоқыстын түрлерін өндеу жөніндетәжірибе жасау;- ересектер және сыныптастардың аталғанмәселеге барынша назарын аударту Зерттеуден кейінгі ұсыныстар ектеп және үй маңында сенбіліктер өткіз.-Кез келген жерге қоқысты тастама-Саяхат серуен кезінде орманда, көл жағасында қоқыстарды қалдырып кетпе, жинап кет.-Қағаз қалдықтарын жинап, қайта өндетін мекемелерге тапсыр.-Дәптер, альбом қағаздарын үнемдеп пайдалан.-Оқулықтарды ұқыпты ұста.-Өз заттарынды бағалай біл- сонда олар көп уақыт қолданыста болады.-Өзін кимейтін, жағдайы жақсы киімдеріңді тұрмыс жағдайы төмен адамдарға көмек ретінде бер.-Азық-түлікті үнемдеп пайдалан.-Қолданыстан шыққан затқа жаңа өмір сыйла.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ