Зерттеу
мақсаты:
Қоқысты пайдаға
асыру тәсілдері туралы түінік
қалыптастыру.
Зерттеу
міндеттері
мектеп және үй тұрмысында қандай қоқыс
түрлерікөп
кездеседі;
өзім және сыныптастарды қоқысты топтастыруға
үйрету ;
тәжірибе жасау арқылы қоқыстын қай
түрітез ыдырайды
;
қоқыстын әрбір тобын пайдаға асырудың
танымалтәсілдерін білу
және оларды қолдану ;
өздігінен қоқыстын түрлерін өндеу
жөніндетәжірибе
жасау;- ересектер және сыныптастардың аталғанмәселеге барынша
назарын аударту Зерттеу болжамыЕгер де әртүрлі тұрмыс
қоқыстарын топтарға іріктесек және де оларды әрбіреуін қайта
өндеу жолдарын тапсақ, онда қоқыстардың қоршаған ортаға
әсерін азайтуға болады.
Зерттеу
кезеңдері
1.Бескөл ауыл көшелердің тазалығы қандай
жағдайда қаралып,
тексерілді.
2.|Коммуналдық мекеме «Жігер» тығыз байланыс
жасалды.
3.Баспа беттерінен мәліметтер алынып,
жинақталды
.4.Кітапханадағы кітаптармен танысып , керек
мәліметтер алынды.
Зерттеу әдістері Жинақтау, жүйелеу, анықтау, талдау, салыстыру
сипаттау.Зерттеу жаңалығы Қазіргі уақытта қала, ауыл
оқушыларына қоқыстын қайта өңдеу мәселесіне көз қарасын
зерделеп шығармашылық жұмыстар қызықтыру арқылы, адамзаттық рухани
байлығын бойларына сіңіру, жан-жақты тұлға қалыптастыру.Зерттеудің
нәтижесі: Біздің болжамымыз бойынша тұрмыстық қоқыстарды
топтастырып, сорттау арқылы
қайта өңдеуі дәлелденді.
Кіріспе бөлім1.
Экология: міндеттері мен келешегіБілімнің барлық салалары сияқты,
экология үздіксіз дамып келді, бірақ ол бірде тез, бірде баяу болып
отырды. Гиппократтың, Аристотельдің, басқа да көне грек
философтарының еңбектерінде айқын экологиялық сипаттағы деректер
бар. Сонымен бірге гректер «Экология» деген сөзді білмеген. Бұл
салаға «Биологиялық қайта өрлеудің» (18 - 19 ғасыр) көптеген ұлы
қайраткерлері де өз үлесін қосты. Мысалы, 18 ғасыр басындағы
алғашқы микроскоппен зерттеушілердің бірі ретінде көбірек танымал
болған Антон Ван Левенгук, сонымен қатар осы күнгі экологияның
маңызды екі саласын – «Қоректік тізбектерді» және популяция санының
динамикасын зерттеудің пионері болып табылады.Экология маңызының
барған сайын артуын – практикалық маңызы бар бірде бір ірі мәселе
табиғаттың жанды және жансыз компоненттері арасындағы байланыстарды
ескермей шешілмейтіндігімен түсіндіруге болады.Біздің планетамыздың
тұрғындарының әрбір 6 миллиардына жылына 1 тоннаға жуық тұрмыстық
қоқыс сәйкес келеді. Бұл миллиондаған тозған және соғылған
автомобильдер, сондай - ақ өнеркәсіптік қалдықтарды санамағанда.Ал
қоқыс жыл өткен сайын көбею үстіне көбеюде.
Неге?Өзектілігі:Менің
үйімнің жанымда , және ауыл ішінде көптеген қоқыс жәшіктері толып
ақтарылып жатады. Содан сон ауылымыз үлкен қоқыс алаңға
айналады. Сонан соң үлкен көліктер келеді.Барлық қоқысты
оларға артады және алып кетеді .«Қоқысты қайда алып кетеді?» менің
сұрағыма ересектер «Қоқыс тастайтын жерге !» деп жауап береді
.
Мақсаты: Қоқысты пайдаға асыру тәсілдері
туралы түсінік қалыптастыру.
Міндеттері:
мектеп және үй тұрмысында қандай қоқыс
түрлерікөп
кездеседі;
өзім және сыныптастарды қоқысты топтастыруға
үйрету ;
тәжірибе жасау арқылы қоқыстын қай
түрітез ыдырайды
;
қоқыстын әрбір тобын пайдаға асырудың
танымалтәсілдерін білу
және оларды қолдану ;
өздігінен қоқыстын түрлерін өндеу
жөніндетәжірибе
жасау;- ересектер және сыныптастардың аталғанмәселеге барынша
назарын аударту Зерттеуден кейінгі ұсыныстар -Мектеп
және үй маңында сенбіліктер өткіз.-Кез келген жерге қоқысты
тастама-Саяхат серуен кезінде орманда, көл жағасында
қоқыстарды қалдырып кетпе, жинап кет.-Қағаз қалдықтарын жинап,
қайта өндетін мекемелерге тапсыр.-Дәптер, альбом қағаздарын
үнемдеп пайдалан.-Оқулықтарды ұқыпты ұста.-Өз заттарынды бағалай
біл- сонда олар көп уақыт қолданыста болады.-Өзін
кимейтін, жағдайы жақсы киімдеріңді тұрмыс жағдайы
төмен адамдарға көмек ретінде бер.-Азық-түлікті үнемдеп
пайдалан.-Қолданыстан шыққан затқа жаңа өмір
сыйла.