Материалдар / Ғылыми-техникалық революция үдерісі, бағыттары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғылыми-техникалық революция үдерісі, бағыттары

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Наурыз 2023
1132
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»____________

ДОІЖО Биниязова А.Ж

«___»_______________2023 ж

Бөлім:

5.1 Экономикалық география

5.2 Әлеуметтік-экономикалық ресурстар

Педагогтың Т.А.Ә.

Жиренбаева Л.К

Күні:

4- тоқсан

Сынып:

9

қатысқан

қатыспаған

Сабақтың тақырыбы

Ғылыми-техникалық революция үдерісі, бағыттары №1

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.5.2.1 ғылыми-техникалық революция үдерісін, даму бағыттарын талдайды

Сабақтың мақсаты

- Білім алушылар ғылыми-техникалық революция (ҒТР) үдерістерінің даму бағыттарын талдауды үйренеді

- Білім алушылар ғылыми-техникалық ревалюцияның өзіне тән сипатымен және құрамымен танысып анықтайды

ОДД

Қолдану

Бағалау критериі

  • Білім алушылар ғылыми-техникалық революция (ҒТР) үдерістерінің даму бағыттарын талдауды үйрене алады

  • Білім алушылар ғылыми-техникалық ревалюцияның өзіне тән сипатымен және құрамымен танысып жоспар бойынша анықтап шығады.

  • ЕББҚ ғылыми-техникалық революция үдеріс түрлерін ажыратып, көрсетеді (құлағы төмен естейтін)



Сабақтың барысы




Сабақ

кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

8 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру




Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1.Дүниежүзінің қандай аймақтарында ғылым пайда болды?

2. Ғылыми ашылулар мен өркениеттердің дамуы бір-бірімен тығыз байланысты дегенді қалай түсінесің?

3. ХХ ғасырда ҒТР дамуында үлкен алға басушылық болды деген ұйғарымға мысал келтір?


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Оқушыларды ынталандыру мақсатында мадақтау арқылы бағалау

Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.


Тапсырмалар айдарындағы 1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.



ЕББҚ оқушы үшін тапсырма беріледі (есту қабілеті төмен)


1-тапсырма

Сәйкестікті

табыңдар.

Дескриптор:

Жалпы - 3 балл

1.Сәйкестікті

2.табады.

ЕББҚ оқушы үшін кестемен жұмыс орындайды

1балл




ДК экраны

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Тапсырмалар айдарындағы 2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

ЕББҚ оқушы үшін тапсырма беріледі (есту қабілеті нашар) кестемен жұмыс


2-тапсырма

1.Кестені

толтырыңдар

және кестенің

мәліметтерін

пайдаланып ҒТР

анықтамасын

құрастырыңдар.



Ұғым

Анықтама

Ғылым


Техника


Революция




Дескриптор:

Жалпы - 4 балл

1.Кестені толтырады.

ҒТР анықтамасын

құрастырады

Балалар кестемен жұмыс орындайды



ЕББҚ оқушы үшін

1балл



ДК экраны

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.



Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

ЕББҚ оқушы

Жарайсың керемет



Рисунок 23






















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!