Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ғылыми зерттеу жұмыс. "Тұрар -тарихи тұлға"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
8 сыныпДүниежүзі тарихы» пәнінен II тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
-
Төмендегі тарихи оқиғаларды жылдармен сәйкестендір
№ |
Тарихи оқиғалар |
Сәйкестігін жаз |
Жылдар |
1 |
Осман империясының халықаралық беделін түскендігін көрсеткен 1-ші орыс-түрік соғысы қашан болды? |
|
А) 1854жылы |
2 |
Қырым хандығы Ресей империясының құрамына кірді |
|
Б) 1801 жыл |
3 |
Грузияның Ресейге қосылуы,Армения мен Әзербайжанның Ресейге бет бұру саясатының күшеюі шахты қатты алаңдатты. |
|
В) 1783жыл |
4 |
Иран Дағыстан,Грузия және Солтүстік Әзербайжанжерлері Ресей империясының қол астына өтті |
|
С) 1813жылы 13 қазан |
5 |
Батыс державалары Осман империясымен Ресейге қарсы бағытталған одақтастық келісіміне қол қойды. |
|
Д) 1768-1774жж 1854жылы |
6 |
Сұлтан үкіметі шетелдіктерге жекеменшікке жер және қозғалмайтын мүлік алуға рұқсат берді |
|
Е) 1876жылы |
7 |
«Жаңа османдар»жасырын ұйымның күшімен либералдар сұлтан Абдул Азизді тақтан түсірді |
|
Ж) 1856жылы |
[7]
2. Танзимат реформасын кесте арқылы жіктеңіз.
1-мақсаты.
1
Танзимат реформасы 1839-1870жж
1-міндеті.
1-айырмашылығы
[4]
1-нәтижесі.
3. Сызбада айтылған өнердегі стильдер мен ағымдардың мағынасына қарай санмен сәйкестендіріңіз.
№ |
Стильдер мен ағымдар |
Жауап |
Белгілері |
1 2 |
Импрессиониз Реализмм |
|
Болыс болдым, мінеки, Бар малымды шығындап. Түйеде қом, атта май Қалмады елге тығындап. Сүйтсе дағы елімді Ұстай алмадым мығымдап. Күштілерім сөз айтса, Бас изеймін шыбындап. /Абай/ Бағаналы терек жарылса, Бақыраш жамап болар ма? Қарағайға қарсы бұтақ біткенше, Еменге иір бұтақ бітсейші Қыранға тұғыр қыларға. |
|
|
|
Ханнан қырық туғанша Қарадан бір-ақ тусайшы, Халықтың кегін қусайшы, Артымыздан біздердің Ақырып теңдік сұрарға. /Махамбет/ |
3 |
Неоклассицизм |
|
|
4 |
Романтизм |
|
[4]
4. Көп жауап нұсқаларынан бір жауапты таңдап белгілеңіз
1. Француздар Бастилияны қашан басып алды?
А) 1789 ж 14 шілде Б) 1790 ж 20 шілдеВ) 1988 ж 17 шілдеГ) 1991ж 10 шілде
2. Революциялық мәні бар құжат «Адам және азамат құқықтарының декларациясы»қашан қабылданды?
А) 1785ж 18-тамызда Б) 1789ж 26- тамызда В) 1790ж 15-қыркүйектеГ) 1791ж 17-шілдеде
3. Францияға қарсы Австрия мен Пруссия қашан әскери одақ құрды?
А) 1792жыл Б) 1795жылВ) 1793жылГ) 1791жыл
4. Көтерілісшілер корольдің Тюильри сарайын қашан басып алды?
А) 1790 жылы 20 қыркүйек Б,1791жылы 10 маусымВ)1792жылы 10 тамызГ) 1789ж 5 мамыр
5.Ұлттық Конвент Францияның жаңа Конституциясын қашан қабылдады?
А) 1793жылы 24 маусымБ) 1793 жылы 31 мамырВ)1792ж 22 қыркүйекГ)1794ж27 шілде [5]
5. Наполеон Францияны басқарған кезіңдегі маңызды оқиғаларды жылдарымен анықтаңыз.
№ |
Маңызды оқиғалар |
Жылдары |
1 |
Еуропа мен Таяу Шығыстағы француздардың баса-көктеп кіруіне байланысты Францияға қарсы жаңа коалиция құрылды. |
|
2 |
|
1799жылы 9 қарашасы |
3 |
Жарғы бойынша Наполеон «Француз императоры» деп жарияланып,салтанатты түрде таққа отырғызылды. |
|
[3]
6. Наполеонның сөзі мен теңеуге баға беріңіз.
«Соғыс өнері – бұл жоспарланған және ескерілген тәсілдердің орындалуы.»-деген Наполеонның сөзінен қандай түйіндеме жасауға болады?
-
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
«Наполеон Бонапарт – жарты әлемді жаулаған тарихи тұлға» деген сөзбен келісесіз бе? Келіссеңіз неліктен, келіспесеңіз неліктен?
-
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[2]
Балл қою кестесі
Тапс ырма № |
Жауап |
Бал л |
Қосымша ақпарат |
||||
1 |
1 – 1768-1774жж |
1 |
Бір дұрыс жауапқа 1 балл |
||||
2 – 1783ж |
1 |
||||||
3 – 1801ж |
1 |
||||||
4 – 1813ж 13қазан |
1 |
||||||
5 – 1854ж |
1 |
||||||
6- 1856 ж |
1 |
||||||
7-1876 ж |
1 |
||||||
2 |
Елді жаңартуға бағытталған ең маңызды мәселені шешуге міндетті болды. |
1 |
Мазмұнына сай жауап басқа фразамен жазылса қабылданады |
||||
Әскери салада емес,әлеуметтік –экономикалық реформалар жүргізді. |
1 |
||||||
империяның экономикалық,ішкі және сыртқы саяси жағдайларын нығайту, капитализмнің дамуына мүмкіндік туғызу, ұлт-азаттық көтерілістердің екпінін басу. |
1 |
||||||
Реформа жекеменшік жер иелену құқығын беру арқылы кәсіпкерлік пен сауданың дамуына жол ашты. |
1 |
||||||
3 |
Сызбада айтылған өнердегі стильдер мен ағымдардың мағынасына қарай санмен сәйкестендіріңіз.
|
4 |
Бір дұрыс жауапқа 1 балл |
||||
4 |
Көп жауап нұсқаларынан бір жауапты таңдап белгілеңіз. 1) А 3) А 5)А 2) Б 4) В |
5 |
Бір дұрыс жауапқа 1 балл |
||||
5-9 |
Наполеон Францияны басқарған кезіндегі маңызды оқиғаларды жылдарымен анықтаңыз.
2) 18брюмер төңкерісінде Директория жойылды,ал билік Бонапарттың басқаруымен 3консулға бірікті. 3) 1804жылы |
3 |
Бір дұрыс жауапқа 1 балл |
||||
10 |
Наполеонның әскери жетістіктері империя шекарасының ұлғаюына алып келді.
Б) Мен Наполеон Бонапарт – жарты әлемді жаулаған тарихи тұлға деген сөзбен келіспеймін. Оның диктаторлық билігі және өзімшілдігі Еуропа монархтарын өз билігімен санасуға мәжбүрлеуі дұрыс болған жоқ. Сондай-ақ оның үздіксіз соғыстары Францияның жағдайын нашарлатты елін ойламаған басшы ретінде таныймын. |
2 |
Мазмұнына сай пікірлер басқа фразамен жазылса қабылданады. |
||||
Жалпы балл |
25 |
Бірде Шымкент қаласындағы «Саяси қуғын сүргін
құрбандары» музейіне тарихшы апайымызбен барған болатынмын.
Музей қызметкерлері «Қазақ елінің ұмытылмас ұлы тұлғалары»
туралы құнды ақпараттармен таныстырды. Т.Рысқұловтың 125 жылдығын
есіме ала отырып , менде мынадай ой болды: Неге мектеп оқулықтарында
оқушылардың санасына жететіндей етіп, тарихи деректер еңгізілмеген?
Осы сұрақтың шешімін табу мақсатында өзімше ізденіп, өз замандастарыма
түйірдей бір ақпарат болса да жеткізуді азаматтық борышым деп санадым.
Кіріспе
Бүгінде біз тәуелсіз елімізбен мақтанамыз. Бұл еркіндік оңайлықпен келген жоқ. Қазақ елі тәуелсіздікке жету үшін қаншама қиын қыстау кезеңдерді бастан кешірді. Біз өткеннің тағылымынан сабақ ала білуіміз қажет. Ол сабақтың түйіні- Мәңгілік ел болу. Байлығымыз да бақытымызда бола білген мәңгілік тәуелсіздігімізді көздің қарашығындай сақтай білуіміз керек»,- деп Елбасымыз өз жолдауында айтып кеткен болатын. Қазақ тарихында халқының жанашыры болған тұлғалар аз болған жоқ.Сол ардақты тұлғалардың бірі—Тұрар Рысқұлов екендігін мақтанышпен айта аламыз. Бүгінде Тұрар Рысқұлов туралы деректер зерттеліп, ол зерттеулерді терең тарихқа жазу бүгінгі ұрпақтың парызы деп білемін. Мектеп бағдарламасында Тұрар Рысқұлов туралы деректер өте аз.Тіпті жоқтың қасы деп атауға келеді. Биыл сол Тұрар Рысқұловтың 125 жылдығы тойлануына қарсы өз замандастарыма бірі білсе ,бірі білмейтін ақиқатты айтқым келеді. Патриоттық сезім тұлғаның тектілігімен туындап, тәрбие арқылы өсіп жетіліп, патриоттық сана түрінде қалыптасады.Ұлттық патриотизм жеке адамның белгілі бір ұлтқа жататынын түсініп сезіну, өз ұлтының қасиеттерін бойына сіңіру және оны қастерлеп қадір тұтып, қорғап,сақтауға дайын болуы. Осы орайда Тәуелсіздікпен ұлттық патриотизмге үлес қосқан Тұрар Рысқұловтың өмірі ұрпаққа үлгі боларлықтай серпіліс беретіні сөзсіз. Тұрар Рысқұлов «Біздің түпкі мақсатымыз – ұлттың тәуелсіздігі, халқымның берекелі өмірі» деген. Қазақ халқы Тұрар айтқан тәуелсіздікке қол жеткізді, енді оны баянды ұстап тұру , берекелі өмір сүру келешек жас ұрпақтың қасиетті міндеті бола бермек.
Зерттеу мақсаты.
Тұрардың елі мен жеріне, ұлты мен халқына, қала берді күллі түркі дүниесіне жанашырлықпен қараған іс-әрекеттерін зерделеп, халыққа таныту. Тұрар Рысқұловтың тікелей өзі ұйымдастырған төтенше кеңес және онда көтерілген күретамырлы мәселелер, Тұрар өткізген жеке кеңесті жоққа шығаруға тырысқан Голощекиннің қорқау-қарау әрекеттерін әшкерелеп, ашып көрсету. Қазақ зиялыларын әсіресе, ұлттық басшы кадрларды бір-біріне айдап салып, өз қолдарымен өздерін құртқызуды басты бағыт еткен партиянын сұрқия саясатын әшкерелеп, алаш көсемдерінің ұстанған саясатының дұрыс екенін дәлелдеп, шындықтың бетін ашу.
Зерттеу
әдісі:
- Кітаптарды, журналдарды, тарихи
әдебиеттерді, зерттеулерді оқып
материал жинақтау;
- Журнал, тарихи деректер,мұрағаттарда сақталған құжаттарды оқып,тұжырымдау.
- Материалдарды топтастыру, материалдар жинағын құрастыру;