Материалдар / Халық географиясы 7 сынып

Халық географиясы 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Маусым 2018
907
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Халық географиясы Мұғалімнің аты-жөні: Жетписова. А.Ж

Сынып: 7 Қатысқандар: 21 Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбыҰлтаралық және дінаралық келісім
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)7.4.1.4 ұлтаралық және дінаралық келісімнің қажеттілігін дәлелдейді және қалыптастыру жолдарын ұсынады (қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде)
Сабақтың мақсаты
  • Оқушылар ұлтаралық және дінаралық келісім шарт түрлерін біліп, түсінеді;
  • Ұйымдардың мақсаты, атқаратын қызметтері мен қажеттіліктерін саралайды;
  • Қазақстандық компоненттерді қамти отыра қалыптасыру жолдарын зерделеп ұсынады.
  • Бағалау критерийіТүсіну – терминдерді түсінеді, келісім шарт қажеттілігін саралайды.Қолдану, талдау – таңдаған әдіс-тәсіл және акт-ны тиімді қолдану арқылы келісім шарттарды зерделейді. Бағалау – қажеттіліктері бойынша салыстырмалы талдау жасайды, бағалайды.
    Тілдік мақсаттарОқушылар ұлтаралық және дінаралық келісімдегі ұйымдардың не мақсатта құрылғанын және оны ары қарай қалыптастыру жолдары мен ұсыныстарын білдіреді, ойларын жеткізеді. Тақырып бойынша терминдер: конфессия, митрополит, ксенофобия, антисемитизм.Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын терминдер:Дүниежүзілік келісімдер қажеттілігі ................... деп санаймыз.Біздің топтың талдауынан ............... .Қазақстан үшін ........................................ тиімді болады.
    Құндылықтарға баулуЫнтымақтастық – оқушылар ұлттар және діндер арасындағы келісімнің маңыздылығын түсініп ынтымақтастық құндылығын өз бойына сіңіреді. Азаматтық жауапкершілік – келісім ұйымдарының мақсат әрекеттерін саралай отырып өз мемлекетінің қауіпсіздігі мен болашағы үшін азаматтық жауапкершіліктері артады. Құрмет – өзге ұлт және діндерді сыйлау, құрметтеу дағдылары қалыптасады.
    Пәнаралық байланысТарих – дүниежүзілік ұйымдар, құқық негіздері – заң негізіндегі бекітілген конвенциялар, олардың құқықтары.
    Алдыңғы бөлімДүниежізі халықтары, діни құрамы, дамушы/дамыған мемлекеттер туралы біледі.


    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріМин. Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріДереккөздер, ресурстар
    Сабақтың басы0-5Сәлемдесу. Оқушыларды әлеуметтендіру мақсатында дүниежүзілік ұйымдар бойынша топтастыру 1-топ БҰҰ, 2-топ ЕҚҰ, 3-топ ЮНЕСКО. Неліктен бұлай топтастырғанымды сұрау арқылы тақырыпты негіздеу. Оқушылардың эмоционалдық аймағын арттыру мақсатында сергіту сәтін ұйымдастыру.Қағаз қиындылары.
    Сабақтың ортасы5-15





    15-25





    25-45
    ШТ. Мәтінді әр топқа бөліп беру - БҰҰ, ЕҚҰ, ЮНЕСКО ұйымдары келісімдердің мақсаты, атқарылған жұмыстары және қажеттіліктерін саралау тапсырмасы 7-сыныпқа арналған оқулық.





    Т. визуальді көру арқылы есте ұзақ сақтау мақсатында бейнеролик көрсету: дүниежүзі ұлтаралық және дінаралық ұйымдардағы Қазақстанның рөлі. Әр топ өз ұйымдары бойынша Қазақстанның мүше болуы туралы ақпараттарды жазып алады - 10 минут.Интербелсенді тақта, дәптер,







    Т. Дананың кілттері стратегиясы бойынша әр топ өзінің келісімдерін 5 кілтпен ғана талдап қорғайды, келісімнің қажеттілігін және сандық/сапалық көрсеткіштерін зерделейді, құндылықтарын бағалайды. – 20 минут.Таратпа материалдар, кілттер
    Сабақтың соңыҚорытындылау. Бағалау. Рефлексия «Құндылықтар спектрі» арқылыСтрикерлер


    Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздің техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану
    Барлық оқушылар білетін болады: ұлтаралық және дінаралық келісім қажеттіліктері мен қалыптастыру жолдарын түсінеді;Оқушылардың көпшілігі:келісім қажеттіліктерін дәлелдей отырып ойларын негіздеп қорытындылайды;Кейбір оқушылар: ұлтаралық және дінаралық келісімнің қажеттілігін дәлелдейді, қалыптастыру жолдарын ұсынады.Құндылықтарды бағалаудағы салыстырмалы талдау жасай алулары бағаланады.Оқушылардың жас ерекшелігін ескере отырып АКТ құралы интербелсенді тақтаны денсаулыққа зияндылығын және нормативке сай 10 минут қолдану.
    Нәтиже Сабақтың/оқу міндеттері шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені жаттады? Оқу атмосферасы қандай болды? Менің жоспарлаған дифференциация дұрыс болып шықты ма? Мен регламентті сақтадым ба? Менің жоспарымда қандай өзгерістер болды және олар қандай

    Төмендегі бос орынды сіздің сабағыңызды сипаттауға пайдаланыңыз. Сол жақтағы бағанда берілген сабақтың сапасы туралы сұрақтардың ең маңыздыларына жауап беріңіз

    Жалпы бағалау:Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) ? 1.

    2.

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты) ? 1.

    2.

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?































































































































































































































































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ