Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Халық географиясы Мұғалімнің аты-жөні: Жетписова. А.Ж
Сынып: 7 Қатысқандар: 21 Қатыспағандар – |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Ұлтаралық және дінаралық келісім |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
7.4.1.4 ұлтаралық және дінаралық келісімнің қажеттілігін дәлелдейді және қалыптастыру жолдарын ұсынады (қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде) |
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Бағалау критерийі |
Түсіну – терминдерді түсінеді, келісім шарт қажеттілігін саралайды. Қолдану, талдау – таңдаған әдіс-тәсіл және акт-ны тиімді қолдану арқылы келісім шарттарды зерделейді. Бағалау – қажеттіліктері бойынша салыстырмалы талдау жасайды, бағалайды. |
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар ұлтаралық және дінаралық келісімдегі ұйымдардың не мақсатта құрылғанын және оны ары қарай қалыптастыру жолдары мен ұсыныстарын білдіреді, ойларын жеткізеді. Тақырып бойынша терминдер: конфессия, митрополит, ксенофобия, антисемитизм. Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын терминдер: Дүниежүзілік келісімдер қажеттілігі ................... деп санаймыз. Біздің топтың талдауынан ............... . Қазақстан үшін ........................................ тиімді болады. |
|
Құндылықтарға баулу |
Ынтымақтастық – оқушылар ұлттар және діндер арасындағы келісімнің маңыздылығын түсініп ынтымақтастық құндылығын өз бойына сіңіреді. Азаматтық жауапкершілік – келісім ұйымдарының мақсат әрекеттерін саралай отырып өз мемлекетінің қауіпсіздігі мен болашағы үшін азаматтық жауапкершіліктері артады. Құрмет – өзге ұлт және діндерді сыйлау, құрметтеу дағдылары қалыптасады. |
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих – дүниежүзілік ұйымдар, құқық негіздері – заң негізіндегі бекітілген конвенциялар, олардың құқықтары. |
|
Алдыңғы бөлім |
Дүниежізі халықтары, діни құрамы, дамушы/дамыған мемлекеттер туралы біледі. |
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Мин. |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
0-5 |
Сәлемдесу. Оқушыларды әлеуметтендіру мақсатында дүниежүзілік ұйымдар бойынша топтастыру 1-топ БҰҰ, 2-топ ЕҚҰ, 3-топ ЮНЕСКО. Неліктен бұлай топтастырғанымды сұрау арқылы тақырыпты негіздеу. Оқушылардың эмоционалдық аймағын арттыру мақсатында сергіту сәтін ұйымдастыру. |
Қағаз қиындылары. |
||
|
Сабақтың ортасы |
5-15
15-25
25-45 |
ШТ. Мәтінді әр топқа бөліп беру - БҰҰ, ЕҚҰ, ЮНЕСКО ұйымдары келісімдердің мақсаты, атқарылған жұмыстары және қажеттіліктерін саралау тапсырмасы |
7-сыныпқа арналған оқулық. |
||
|
Т. визуальді көру арқылы есте ұзақ сақтау мақсатында бейнеролик көрсету: дүниежүзі ұлтаралық және дінаралық ұйымдардағы Қазақстанның рөлі. Әр топ өз ұйымдары бойынша Қазақстанның мүше болуы туралы ақпараттарды жазып алады - 10 минут. |
Интербелсенді тақта, дәптер,
|
||||
|
Т. Дананың кілттері стратегиясы бойынша әр топ өзінің келісімдерін 5 кілтпен ғана талдап қорғайды, келісімнің қажеттілігін және сандық/сапалық көрсеткіштерін зерделейді, құндылықтарын бағалайды. – 20 минут. |
Таратпа материалдар, кілттер |
||||
|
Сабақтың соңы |
Қорытындылау. Бағалау. Рефлексия «Құндылықтар спектрі» арқылы |
Стрикерлер |
|||
|
|
|||||
|
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздің техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану |
|||
|
Барлық оқушылар білетін болады: ұлтаралық және дінаралық келісім қажеттіліктері мен қалыптастыру жолдарын түсінеді; Оқушылардың көпшілігі: келісім қажеттіліктерін дәлелдей отырып ойларын негіздеп қорытындылайды; Кейбір оқушылар: ұлтаралық және дінаралық келісімнің қажеттілігін дәлелдейді, қалыптастыру жолдарын ұсынады. |
Құндылықтарды бағалаудағы салыстырмалы талдау жасай алулары бағаланады. |
Оқушылардың жас ерекшелігін ескере отырып АКТ құралы интербелсенді тақтаны денсаулыққа зияндылығын және нормативке сай 10 минут қолдану. |
|||
|
Нәтиже Сабақтың/оқу міндеттері шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені жаттады? Оқу атмосферасы қандай болды? Менің жоспарлаған дифференциация дұрыс болып шықты ма? Мен регламентті сақтадым ба? Менің жоспарымда қандай өзгерістер болды және олар қандай |
Төмендегі бос орынды сіздің сабағыңызды сипаттауға пайдаланыңыз. Сол жақтағы бағанда берілген сабақтың сапасы туралы сұрақтардың ең маңыздыларына жауап беріңіз |
||||
|
Жалпы бағалау: Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) ? 1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты) ? 1.
2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Халық географиясы 7 сынып
Халық географиясы 7 сынып
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Халық географиясы Мұғалімнің аты-жөні: Жетписова. А.Ж
Сынып: 7 Қатысқандар: 21 Қатыспағандар – |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Ұлтаралық және дінаралық келісім |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
7.4.1.4 ұлтаралық және дінаралық келісімнің қажеттілігін дәлелдейді және қалыптастыру жолдарын ұсынады (қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде) |
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Бағалау критерийі |
Түсіну – терминдерді түсінеді, келісім шарт қажеттілігін саралайды. Қолдану, талдау – таңдаған әдіс-тәсіл және акт-ны тиімді қолдану арқылы келісім шарттарды зерделейді. Бағалау – қажеттіліктері бойынша салыстырмалы талдау жасайды, бағалайды. |
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар ұлтаралық және дінаралық келісімдегі ұйымдардың не мақсатта құрылғанын және оны ары қарай қалыптастыру жолдары мен ұсыныстарын білдіреді, ойларын жеткізеді. Тақырып бойынша терминдер: конфессия, митрополит, ксенофобия, антисемитизм. Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын терминдер: Дүниежүзілік келісімдер қажеттілігі ................... деп санаймыз. Біздің топтың талдауынан ............... . Қазақстан үшін ........................................ тиімді болады. |
|
Құндылықтарға баулу |
Ынтымақтастық – оқушылар ұлттар және діндер арасындағы келісімнің маңыздылығын түсініп ынтымақтастық құндылығын өз бойына сіңіреді. Азаматтық жауапкершілік – келісім ұйымдарының мақсат әрекеттерін саралай отырып өз мемлекетінің қауіпсіздігі мен болашағы үшін азаматтық жауапкершіліктері артады. Құрмет – өзге ұлт және діндерді сыйлау, құрметтеу дағдылары қалыптасады. |
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих – дүниежүзілік ұйымдар, құқық негіздері – заң негізіндегі бекітілген конвенциялар, олардың құқықтары. |
|
Алдыңғы бөлім |
Дүниежізі халықтары, діни құрамы, дамушы/дамыған мемлекеттер туралы біледі. |
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Мин. |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
0-5 |
Сәлемдесу. Оқушыларды әлеуметтендіру мақсатында дүниежүзілік ұйымдар бойынша топтастыру 1-топ БҰҰ, 2-топ ЕҚҰ, 3-топ ЮНЕСКО. Неліктен бұлай топтастырғанымды сұрау арқылы тақырыпты негіздеу. Оқушылардың эмоционалдық аймағын арттыру мақсатында сергіту сәтін ұйымдастыру. |
Қағаз қиындылары. |
||
|
Сабақтың ортасы |
5-15
15-25
25-45 |
ШТ. Мәтінді әр топқа бөліп беру - БҰҰ, ЕҚҰ, ЮНЕСКО ұйымдары келісімдердің мақсаты, атқарылған жұмыстары және қажеттіліктерін саралау тапсырмасы |
7-сыныпқа арналған оқулық. |
||
|
Т. визуальді көру арқылы есте ұзақ сақтау мақсатында бейнеролик көрсету: дүниежүзі ұлтаралық және дінаралық ұйымдардағы Қазақстанның рөлі. Әр топ өз ұйымдары бойынша Қазақстанның мүше болуы туралы ақпараттарды жазып алады - 10 минут. |
Интербелсенді тақта, дәптер,
|
||||
|
Т. Дананың кілттері стратегиясы бойынша әр топ өзінің келісімдерін 5 кілтпен ғана талдап қорғайды, келісімнің қажеттілігін және сандық/сапалық көрсеткіштерін зерделейді, құндылықтарын бағалайды. – 20 минут. |
Таратпа материалдар, кілттер |
||||
|
Сабақтың соңы |
Қорытындылау. Бағалау. Рефлексия «Құндылықтар спектрі» арқылы |
Стрикерлер |
|||
|
|
|||||
|
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздің техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану |
|||
|
Барлық оқушылар білетін болады: ұлтаралық және дінаралық келісім қажеттіліктері мен қалыптастыру жолдарын түсінеді; Оқушылардың көпшілігі: келісім қажеттіліктерін дәлелдей отырып ойларын негіздеп қорытындылайды; Кейбір оқушылар: ұлтаралық және дінаралық келісімнің қажеттілігін дәлелдейді, қалыптастыру жолдарын ұсынады. |
Құндылықтарды бағалаудағы салыстырмалы талдау жасай алулары бағаланады. |
Оқушылардың жас ерекшелігін ескере отырып АКТ құралы интербелсенді тақтаны денсаулыққа зияндылығын және нормативке сай 10 минут қолдану. |
|||
|
Нәтиже Сабақтың/оқу міндеттері шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені жаттады? Оқу атмосферасы қандай болды? Менің жоспарлаған дифференциация дұрыс болып шықты ма? Мен регламентті сақтадым ба? Менің жоспарымда қандай өзгерістер болды және олар қандай |
Төмендегі бос орынды сіздің сабағыңызды сипаттауға пайдаланыңыз. Сол жақтағы бағанда берілген сабақтың сапасы туралы сұрақтардың ең маңыздыларына жауап беріңіз |
||||
|
Жалпы бағалау: Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) ? 1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты) ? 1.
2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||
шағым қалдыра аласыз













