Материалдар / Халықаралық бірліктер жүйесі (SI)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Халықаралық бірліктер жүйесі (SI)

Материал туралы қысқаша түсінік
физикалық шамаларды олардың SI- жүйесіндегі өлшем бірліктерімен сәйкестендіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қазан 2018
6606
31 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пәні: Физика

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 7.1 Физикалық шамалар мен өлшеулер Халықаралық бірліктер жүйесі (SI)

Мектеп: «Суындық» жалпы орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты жөні: Сатенов Р

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Халықаралық бірліктер жүйесі (SI)

Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме)

7.1.2.1 физикалық шамаларды олардың SI- жүйесіндегі өлшем бірліктерімен сәйкестендіру

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар істей алады: Физикалық шамаларды және оның өлшем бірліктерін біледі. ХБЖ-гі өлшем бірліктерімен сәйкестендіре алады.

Көптеген оқушылар істей алады: Физикалық шамаларды қалай және қандай құралмен өлшейтінін біледі, өлшеулер жүргізеді.

Кейбір оқушылар істей алады: Физикалық шамалар мен өлшем бірліктерді қолдануға мысалдар келтіріп, өмірмен байланыстырады.

Бағалау критерийі

  • Физикалық шамалар мен өлшем бірліктерін айта алады және оларды SI жүйесіндегі өлшем бірліктермен сәйкестендіреді.

  • Өлшеу құралдарын қолданып өлшеулер жүргізуді біледі, тәжірибе жүзінде физикалық шамалардың өлшем мәндерін анықтайды.

  • Физикалық шамалардың өмірде қолданылу аясына мысалдар келтіреді.

Тілдік мақсаттар


Оқыту барысында тілдің айтылым, тыңдалым, жазылым дағдыларын қалыптастыру.

Физикалық шама, өлшем бірлік, халықаралық бірліктер жүйесі, SI- жүйесі терминдері туралы өз ойларын айта алады,жауаптарын диалог құру арқылы талқылайды.

Массаның өлшем бірлігі,өлшейтін құрал....

Уақыттың өлшем бірлігі,өлшейтін құрал....

Арнайы пәндік лексика мен терминология:

Қазақша

Орысша

Ағылшынша

Масса

Масса

Mass

Уақыт

Время

Time

Көлем

Обьем

Volume

Жылдамдық

Скорость

Velocity

Ұзындық

Длина

Length

Аудан

Площадь

Square


Құндылықтарды дарыту



Физикaлық эксперименттерді индустриaлaндыру aрқылы экономикaның өсуiнe жол aшу

Пән аралық байланыс

Математика сабағында оқушылар масса,уақыт,ұзындық деген физикалық шамаларды біледі.

Қосымша білім



Біледі: Физикалық шамаларды және оның өлшем бірліктерін біледі.

Білуі керек: Физикалық шамаларды қалай және қандай құралмен өлшейтінін біледі.Физикалық шамаларды өлшейтін құралдармен тәжірибе жүргізе алады.

Сабақ барысы

Жоспарланған сабақ кезеңдері

уақыты

Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет)


Мұғалім

оқушы




Қағазға жазылған сұрақтар















Сабақтың басы

«Қар үйіндісі»

Үй тапсырмасы


4 мин

Сәлемдесу,түгелдеу7

Тапсырма №1

  1. «Табиғат» деген сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? 

  2. Табиғат пен адамның бірлігін білдіретін қандай нақыл сөздерді, мақалдар мен мәтелдерді білесіңдер? 

  3. Табиғат құбылыстарына қандай құбылыстар жатады?

  4. Қандай табиғат құбылыстары физикалық құбылыстарға жатады? 

  5. Физиканың мақсаты неде? 

  6. Физика заңдары қалай ашылды? 

  7. Физикалық теориялар қалай жасалды? 

  8. Физикалық терминдар мен ұғымдар дегеніміз не? 

  9. Ғылыми –техникалық жетістіктерді ата. 

Дескриптор:

  • Табиғат деген сөздің мағынасын түсінеді.

  • Табиғат пен адам арасындағы байланыстарды анықтайды.

  • Табиғат және физикалық құбылыстарды ажырата алады..

  • Физиканың мақсаты неде екенін біледі.

  • Физиканың заңдары мен теорияларының қалай ашылғандығын біледі.

  • Табиғатты зерттеудің әдістерін біледі және 3 әдісті ажырата алады.

Бір-біріне қағазға жазылған сұрақтарға жауап беріп, өткен тақырыптарға шолу жасау арқылы физикалық білімдерін шыңдайды





Топқа біріктіру


2 мин

Пішіндері бірдей, түсі әр түрлі- стикер бойынша 3 топқа біріктіру



1 топ – масса

2 топ – уақыт

3топ – көлем



стикер

Жаңа сабақ түсіндіру

«Миға шабуыл»

7 мин

Сұрақ:

  1. Физикалық құбылыстардың қасиеттерінің сандық сипаттамасын не деп атаймыз?

  2. Физикалық шама дегенді қалай түсінесіңдер? деп сабақты ашамын.Оқушылар өздерінің ойын айтқаннан кейін өзім сабақты толықтырып,физикалық шамаларды түсіндірем.

Физикалық шамалар: масса, уақыт, ұзындық,жылдамдық,көлем,аудан т.б.Осы аталған физикалық шамаларды қандай әріппен белгіленуін, өлшем бірліктерін,басқа өлшем бірліктерге қалай айналдыратынын айтамын.

Масса-кг,т,г

Уақыт-с,сағ,мин,ай,тәулік

Ұзындық-м,км,см,дм,мм

Көлем-м3,см3,мм3,литр

Жылдамдық-м/с,км/сағ

Аудан-м2, см2, мм2

Оқушылардың жауаптарын толықтырып,жеке түсіндірме жұмыстарын жүргіземін

Оқушылар өздерінің ойларын айтады

Сабақтың ортасы

(білу, түсіну)

Жеке жұмыс


4 мин

Тапсырма №2 (сәйкестендіру)

Шамалар

Өлшем бірліктері

1

Масса

кг

2

Уақыт

секунд

3

Көлем

м3

4

Жылдамдық

м/с

5

Аудан

м2

6

Ұзындық

м

Дескриптор

  1. Физикалық шамаларды,олардың белгіленуін, өлшем бірліктерін біледі.

  2. Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін ажырата біледі және сәйкестендіре алады.

Тапсырманың жауабын интер белсенді тақтадан көрсетемін.

Жеке оқушылар тапсырманы мұқият орындайды.













Оқушылар өздерінің жұмыстарын бағалайды





Интербелсенді тақта, үлестірме қағаздар, түрлі –түсті стикер

(Қолдану)

Топтық жұмыс

«Ойлан- жұптас бөліс»

10 мин

Тапсырма №3 (Практикалық тапсырма)

1-топ мензуркамен пішіні әр-түрлі дененің көлемін табады.








Дескриптор:

Мензурка құралын біледі.

Сұйықтың көлемін өлшеп,өлшенетін денені суға салып, айрымын табады.

Vд=Vс.д –Vс формуласымен дененің көлемін табады және мәнін ХБЖ­не айналдырады.


2-топ өздерінің кітаптарының ауданын табады.

Дескриптор:

Кітаптың ұзындығы а әріпімен енін b әріпімен белгілеп,сызғыштың көмегімен өлшеп, S=a·b формуласымен табады.

Мәнін ХБЖ­не айналдырады.


3-топ таразының көмегімен кітаптың массасын анықтайды.









Дескриптор:

Таразымен жұмыс жасауды біледі.

Гір тастарын пайдаланып,өлшененін дененің массасын анықтайды және ХБЖ­не айналдырады.


4- топ сызғыштың көмегімен отырған партаның ұзындығын өлшейді.

Дескриптор:

Сызғышты қолданып, партаның ұзындығын өлшейді.

Алынған шаманы және ХБЖ­не айналдырады.


5- топ қандайда бір денені төбеден түсіріп уақытты анықтайды.


Дескриптор:

Секундомермен жұмыс істей алады.

Бір денені жоғарыдан тастап,жерге тускен кездегі уақытын өлшейді.

Әр топ өздерінің тапсырмаларын тиянақты орындайды және оны басқа топтарға түсіндіреді.Топтар жұмыстарын бағдаршам әдісі арқылы бағалайды.















Мензурка, таразы, сызғыш, секундамер

(талдау)

«Бірге ойлаймыз»

(Топпен жұмыс)

10 мин

Тапсырма №4

Төмендегі өлшем бірліктерді ХБЖ­ге келтіреді. Қай физикалық шаманың өлшем бірлігі екенін анықта.

1.1тонна=...кг

200г=....кг

2. 1 сағ=….c

60 мин=….с

2 тәу=…с

3. 400 см3=.....м3

20 мм3=....м3

20л=.....м3

4.20 км/саг=....м/с

54 км/саг=.....м/с

36 км/саг=....м/с

5. 3 км=....м

20 см=....м

3 дм=....м

300 мм=....м

6. 20см2=...м2

4 мм2=...м2

Дескриптор:

Берілген өлшем бірліктерді ХБЖ­не келтіреді.

Өлшем бірліктерді ажырата алады.

Өлшем бірліктерді қай физикалық шаманың өлшем бірлігін анықтайды

Әрбір тапсырмадан соң оқушыларға ауызша және жазбаша кері байланыс беріп отырамын.

"Бұл - жақсы жауап"

"Сен жетістіктерге жетудесің!"

Сенің тəжірибені сипаттауың нақты жəне логикалық түрде. Келесі жолы саған өз көзқарасыңа қатысты қателіктерің туралы ойлану қажет.





Оқушылар тапсырманы топпен орындайды және өлшем бірліктерді ХБЖ­не айналдырып, ажыратады.Топтар өздерін бас бармақ әдісімен бағалайды

Үлестірме қағаздар

Сабақтың аяғы

Рефлексия

«БББ»


2 мин

Білемін

Білдім

Білгім келеді






«Білемін»- оқушы бұрыннан осы тақырып жайлы нені білетінін, «Білдім»- бүгінгі сабақтан нені білгенін жазып толтырса, «Білгім келеді» графасына осы тақырыпқа қатысты тағы қандай ақпарат білгісі келетінін жазады

стикер

Үй тапсырмасы

1мин

Тақырыпты қайталап оқып келу

Күнделікке жазып алу

Күнделік

Дифференциация – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорғау

Әр тапсырмаларды жоспарлағанда оқушылардың ерекшеліктерін ескеремін.

«Ойлан­жұптас­бөліс» Бұл тапсырмада кейбір оқушылар тапсырма барысында танымдық дағдысы қалыптасып,оқушылардың құралдармен жұмыс істеу дағдысы,сын тұрғысынан ойлау дағдысы дамып қалыптастырады.Физикалық шамаларды өлшейтін құралдармен тәжірибе жүргізе алады.

«Бірге ойланамыз» Бұл тапсырмада көптеген оқушылар тапсырма барысында ойлаудың танымдық деңгейі бойынша түсіну және қолдану деңгейіне жетеді.Физикалық шамаларды қалай және қандай құралмен өлшейтінін біледі.

«Сәйкестендіру» тапсырмасы барысында барлық оқушылар физикалық шамаларды және оның өлшем бірліктерін біледі. ХБЖ өлшем бірліктерімен сәйкестендіре алады.

Кері байланыс беру арқылы үнемі қолдау көрсетіп алға жетелеп отырамын



Әрбір кезең бойынша оқушыларға ауызша және жазбаша кері байланыс беріп отырамын, сол арқылы оқушыларды ынталандыруға бағыттап отырамын, қолдау көрсетемін.

Оқушылардың өзін-өзі бағалауы, топтардағы бағалау жүріп отырады



Физика кабинетіндегі қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау

Таразымен жұмыс жасағанда ұқыптылықты сақтау, кір тастарды мұқият қолдану

Мензуркамен жұмыс жасағанда сындырып алмауын қадағалау



Сабақ бойынша рефлексия

Оқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жетпесе неге?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттары сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неге?

Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз.


Жалпы бағалау


Сабақтың екі көрінісі жақсы өтті (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға ненің әсері тиуі мүмкін (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында мен сыныппен бөлек оқушылар туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!