Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Халықаралық экономикалық байланыс, еңбек бөлінісі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ№_25_______ Сыныбы___10 б______ Күні___06.03.17ж___
Тақырыбы: Халықаралық экономикалық байланыстардың негізгі бағыттары
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға халықаралық экономикалық байланыс, еңбек бөлінісі экономикалық топтар жөнінде түсіндіру.
Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Болжамдап отырған нәтиже: Д.ж. халықаралық экономикалық байланыспен танысқан тұлға.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: 1. Сұрақ-жауап. 4. Топтастыру.
2. Әңгіме-дәріс. 5. Кестемен жұмыс.
3. Тірек-сызба.
Сабақтың көрнекілігі: Қосымша деректер, оқулық, кескін карта, карта т.б.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
2. Тірек-сызбамен жұмыс.
3. Топтастыру.
4. Кестемен жұмыс.
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Сұрақ-жауап.
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын дайындатып, зейіндерін сабаққа аударту.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
1. ҒТР түсінігі?
2. ҒТР қалыптасу кезеңдері?
3. ҒТР белгілері?
4. Ғылыми-техникалық өзгерістердің жеделдеуі?
5. Өндіргіш күштерді орналастыру факторлары?
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
Жаңа сабақ әңгіме-дәріс беруден басталады.
2. Тірек-сызбамен жұмыс.
Тірек-сызба арқылы халықаралық экономикалық байланыстарды түсіндіру.
Д.ж. шаруашылық
Халықаралық экономикалық байланыстар
Шаруашылық қатынастарын интернационалдау
Халықаралық экономикалық интеграция
Халықаралық мамандану саласы
Халықаралық географиялық еңбек бөлінісі
Д.ж. шаруашылық географиясы
3. Топтастыру.
Топтастыру арқылы ірі аумақтық экономикалық топтарды түсіндіру.
Аумақтық экономикалық топтар.
НАФТА-құрамында 400 млн адам бар АҚШ, Канада кіреді, д.ж. жалпы ішкі өнімнің 1/4–і тиесілі.
ОПЕК-1960 ж құрылды сыртқа мұнай шығаратын елдер ұйымы.
АСЕАН-Құрамында 400 млн адам бар, 21-елді біріктіреді.
ЕО-1957 ж құрылды д.ж. ішкі өнімнің 1/5-ін өндіреді, д.ж. сауданың 2/5 қамтамасыз етеді, 25 ел мүше.
4. Кестемен жұмыс.
Оқулықтың 98-бетіндегі, 9-кесте арқылы аса ірі халықаралық корпорациялардың сипаттарын түсіндіру.
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Сұрақ-жауап.
1. Халықаралық географиялық еңбек бөлінісі?
2. Халықаралық мамандану?
3. Халықаралық экономикалық интеграция?
4. Д.ж. шаруашылықтың ғаламдануы?
5. Трансұлттық корпорациялар?
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.
Үйге: Халықаралық экономикалық байланыс, еңбек бөлінісі.
Сабақ№_17_____ Сыныбы___10 а,ә__ Күні 06.03.17ж__
Тақырыбы: Халықаралық туризм.
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға халықаралық туризм, маңызы, алатын орны, басты туристік аудандар жөнінде түсіндіру.
Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Болжамдап отырған нәтиже: Халықаралық туризммен танысқан тұлға.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: 1. Сұрақ-жауап. 4. Топтастыру.
2. Әңгіме-дәріс.
3. Тірек-сызба.
Сабақтың көрнекілігі: Қосымша деректер, оқулық, кескін карта, карта т.б.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
2. Тірек-сызбамен жұмыс.
3. Диаграмма.
4. Топтастыру.
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Сұрақ-жауап.
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын дайындатып, зейіндерін сабаққа аударту.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
1. Халықаралық қаржы-қаражат жүйесі?
2. Валютаның негізгі түрлері?
3. Д.ж. резервтік валюта құрылымы?
4. Ірі ұлтаралық бірлестіктер?
5. Қазақстанның қаржы жүйесі?
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
Жаңа сабақ әңгіме-дәріс беруден басталады.
2. Тірек-сызбамен жұмыс.
Тірек-сызба арқылы туризмнің д.ж. шаруашылықта алатын орнын түсіндіру.
Халықаралық туризм
Испа
ния табысының 1/5-і туризмге келеді..
Кариб алабындағы елдер табысының 1/3- і туризмге тиесілі.
Халық
тың 1/10-і туризмде еңбек етеді.
Жылы
на 3 трлн
нан астам табыс түседі.
Д.ж. жалпы ішкі өнімнің 1/10-і тиесілі.
3. Диаграмма.
Оқулықтың 102-бетіндегі, 3-диаграмма арқылы халықаралық туризмнің басты аймақтарының үлесін түсіндіру.
4. Топтастыру.
Топтастыру арқылы д.ж. туристік аймақтарды түсіндіру.
Жерорта теңізі жағалауы
Бразилияның оңтүстік жағалауы
Тайланд
Д.ж. туристік аймақтар
Қызыл теңіз
жағалауы
Мексиканың теңіз жағалауы
Калифорния, Флорида түбектері
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Сұрақ-жауап.
1. Халықаралық туризм?
2. Еркін экономикалық аймақтар?
3. Халықаралық сауда?
4. Д.ж. туристік аймақтар?
5. Туристерді ең көп қабылдайтын елдер?
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.
Үйге: Халықаралық туризм.
Сабақ№_17_____ Сыныбы___9__ Күні____________