Ұйымдастыру
кезеңі
|
Топқа бөлу:
«QR-код» арқылы оқушыларды 2 топқа
бөлу
Ой
шақыру:
«Стоп
кадр» бейне ролик арқылы жаңа
сабақты ашу.
Қасым ханнан кейінгі
билік еткен хандар кезінде айырылған Қазақ хандығының жерлерін
Хақназар хан қалай қалпына
келтірді?
Оқушыларды сабақтың тақырыбы
және мақсатымен
таныстыру.
|
Берілген «QR-код» арқылы топқа
бөлінеді
Оқушылар бейне ролик арқылы өз
ойларын айтады, жаңа сабақтың тақырыбын
ашады
|
мадақтау
|
https://youtu.be/8qeAL-OqHQg
|
Жаңа
сабақ
|
1 тапсырма
«Сәйкестендіру»
І
топ
ІІ топ
Семантикалық картамен
жұмыс
2
тапсырма «ПТМС»
формуласы
Тақырып
«Хақназар хан кезіндегі Қазақ
хандығының сыртқы саясаты»
Бірінші
сөйлем «Менің
ойымша...............»
Екінші сөйлем «Себебі, мен оны
былай
түсіндіремін...............................................»
Үшінші
сөйлем «Оны мен 2 дәлел, 1 дәйек
арқылы келтіре
аламын...........................»
Сөйлем
соңы «Осыған байланысты мен
мынадай қорытынды шешімге
келдім.....»
3
тапсырма «Топтастыру»
І топ Хақназар
ханның ел билеуіндегі даралық қасиеттеріне баға
береді.
Хақназар
хан
ІІ топ Хақназар ханның
тұсында Қазақ хандығының
сыртқы саясатын
топтастырады
Сыртқы
саясаты
|
Дескриптор:
Хандардың қызметін анықтап
сәйкестендіреді
Берілген оқиғалардың жылдарын
анықтайды
Дескриптор:
1,Хақназар хан кезіндегі Қазақ
хандығының сыртқы саясатын
анықтайды.
2,Хақназардың сыртқы саясатына
түсінік береді.
3,Хақназар ханның сыртқы
саясатына дәлел
келтіреді.
4,Хақназар ханның сыртқы
саясатына қорытынды
жасайды
Хақназар ханға баға
береді
Ел билеудегі даралық
қасиеттерін анықтайды
Қазақ хандығының сыртқы
саясатының нәтижесін
көрсетеді
Хақназар
ханның
|
ҚБ
Екі топ жұмыстарын алмастырып
өзара бағалау жасайды
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс
жасайды
Топтық жұмысты оқушыларға «Екі
жұлдыз, бір тілек» арқылы
бағалайды
|
Қазақстан тарихы көне заманнан
бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. ІІ том. Атамұра, 2010., 373-384
бб.
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
«Бұл сабақты оқып,
мен…»
Білмеймін
.......
Білемін
.....
Түсінемін
.....
Түсінемін және
қолдана аламын ....
Басқа біреуді үйрете
аламын .....
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне
рефлексия жасау;
|
А4,
конспект
|