Сабақтың тақырыбы:
ХХ ғ. екінші жартысы – ХХІ ғ. басындағы Батыс
елдері дамуының негізгі бағыттары
|
Мектеп: Н.Тілендиев атындағы облыстық
мектеп-интернат
|
Күні:
|
Мұғалімнің есімі: Қабылбекова
М.
|
Пән: Дүниежүзі тарихы
Сынып: 11 «А»
|
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар саны:
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты
(мақсаттары)
|
ХХ-ХХІ ғ. ғылыми-техникалық прогрестер мен
ҒТР-дің алғашқы толқыны туралы біледі.
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар:
|
Батыс қоғамында соғыстан кейінгі жылдарда
мемлекеттік-саяси құрылымның қандай қағидаларға орнап, бекітілгені
жөнінде біледі.
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
Әл-ауқаттылық мемлекеттің негізгі белгілерін
атайды. Жаңа консервативтік толқын, оның себептері мен нәтижелерін
атап, дәптерге түсіреді.
|
Кейбір оқушылар:
|
90-жылдары қандай геосаяси өзгерістер болғандығын
сипаттап жазады.
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар:
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
Геосаяси, «Жасыл революция», реформизм,
демократиялық социализм, скандинавиялық
|
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік
бірліктер:
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
|
Жасыл революция
|
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз
ба?
|
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
|
|
Алдыңғы оқу
|
Кіріспе
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт
(кезеңдері)
|
Жоспарланған жаттығулар
|
Ресурстар
|
І.
Ұйымдас
тыру
|
1) Оқушылардың сабаққа қатысуы
қадағаланады
2) Оқушылардың жабдықтарын
тексеру
|
|
Үй
тапсырмасы
|
Блиц сұрақтарын құрастыру
|
|
ІІІ. Жаңа сабақ
|
Кітаппен жұмыс
|
|
ІҮ.
Бекіту
|
Салыстыру кестесі
|
|
Ү.
Қорыту
|
Түрлы деңгейдегі сұрақтарды
құрастыру
|
|
ҮІ.
Кері байланыс
|
«Бес саусақ»
|
|
ҮІІІ. Үйге тапсырма
|
ХХ ғ. екінші жартысы – ХХІ ғ. басындағы Батыс
елдері дамуының негізгі бағыттары
|
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы
ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды
ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз
жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз
пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына
сәйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|