Материалдар / ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы Қазақстан»тақырыбының ҰБТ және қорытынды аттестаттауда қамтылуы, кескін картамен жұмыстің алгорит
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы Қазақстан»тақырыбының ҰБТ және қорытынды аттестаттауда қамтылуы, кескін картамен жұмыстің алгорит

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта қорытынды аттестаттау және ҰБТ ге дайындық жұмыстарының жолдары кескін картамен жұмыс жүргізу, бағалау критерийлері туралы айтылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2018
278
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«А.Саттаров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

















Сабақтың тақырыбы

ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы Қазақстан»тақырыбының ҰБТ және қорытынды аттестаттауда қамтылуы, кескін картамен жұмыстің алгоритмі

11 «Б» сынып









Тарих пәнінің мұғалімі Р.Турсунова













































2017-2018 оқу жылы

Тексерілді__________11 «Б» сыныпҚазақстан тарихы
Сабақ «ХХ әсирниң 20-30 жиллиридики Қазақстан» мавзусиниң ҰБТ вә йәкүнләш аттестатциядә учришиши, контур хәритә билән ишләш алгоритмиМектеп «А.Саттаров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ
Күні: 02.03. 2018 жМұғалімнің есімі: Р.А.Турсунова
Сынып: 11 «Б» сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) «ХХ әсирниң 20-30 жиллиридики Қазақстан» мавзуси бойичә ҰБТ вә йәкүнләш аттестатциягә тәйярлиниш, контур хәритә билән ишләш алгоритмини үгитиш
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар:


«ХХ әсирниң 20-30 жиллиридики Қазақстан» мавзуси бойичә ҰБТ вә йәкүнләш аттестатциягә тәйярлинип, контур хәритә билән ишләш алгоритмини үгиниду.


Оқушылардың басым бөлігі:


Хаталар билән ишләш арқилиқ тәйярлиғи ашиду вә мавзуни толуқ чүшиниду.


Кейбір оқушылар:


Тарихий мәтинләр, мәнбәләр, хәритиләр билән ишләш маһарити қелиплишиду.
Тілдік мақсатОқушылар: тарихий терминлар билән ишләйду; мустье, ашель в.б


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Талқылауға арналған тармақтар1.ХХ әсирниң 20-30 жж Қазақстан






Сіз неліктен...екенін айта аласыз ба?


Өз білімдерін болашақтаҰБТ және қорытынды аттестаттауда пайдалана алады.


Жазылым бойынша ұсыныстар:




Алдыңғы оқу

Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
Басталуы(С) «Ақ тілек» тренингі арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру.№9 синақ тести бойичә хаталар үстидә иш.Оқуғучилар әвәткән хаталарниң дурус жаваплирини көрситиду:Ашир Т № 4501 нусха-10 балл 10 хатаБахамов Я №4503 нусха 5 балл 15 хатаКасым Х №4504 нусха 6 балл 14 хатаРахметулла К № 4503 нусха 3 балл 17 хатаЮсупов А №4501 нусха 4 балл 14 хатаЯрмухамет Г №4501 нусха 5 балл 15 хатаЖаваплар тәһлил қилиниду.





Тест китапчилири
Ортасы2 нусха тест тарқитилиду.Оқуғучилар тестни бәлгүләп хаталар билән ишләйду.асасий мавзу «ХХ әсирниң 20-30 жж Қазақстан»Мавзулар:Қазақ АКСЖниң қурулушиЙеза егилигини коллективләштүрүшИндустрияләштүрүш «Һәрбий коммунизм» сәяситиГолощекинниң «Кичик Октябрь сәясити» Йәкүнләш аттестациягә тәйярлиқ үчүн билетлар билән ишОқуғучилар билетларни алиду.Соалларға жавап йезип контур хәритигә берилгән тапшурмини бәлгүләйду.Вақти 20 минут.Оқуғучиларниң хәритә бойичә ишләш қаидилири Өзәңлар таллап алған шәртлик бәлгүләр билән силәргә берилгән тапшурмини орунлаңлар. Шәртлик бәлгүләрни контур хәритигә бәлгүләңлар, графикилиқ вә тарихий объектларниң намлирини дурус йезиңлар, шәһәр вә мәһәлиләрниң намлири, дәрия намлири дәрия еқими бойичә йезилиду (башлинишидин қуюлишиға қарап), йезиқлар башқа объект контурлирини япмас керәк: язғанда ушақ вә ениқ йезишқа тиришиңлар.Хәритини қалаймиқан қилмас үчүн, ушақ объектлар рәқәмләр билән бәлгүлиниду вә улар хәритиниң шәртлик бәлгүлири дегән кәштигә йезилиду.Тарихий объектларни хәритидин көрсәткәндә; дәрия тармақлирини,вадилири вә дөләт чегарилирини градуслиқ сетка бойичә сизиш лазим ( бу дурус көрүшкә вә обектларни дурус бәлгүләшкә қолайлиқ). Силәргә бәргән тапшурмини ениқ орунлаңлар («артуқ әхбарат» бәлгүлимәңлар: хата безәллигән вә артуқ әхбарат бәлгүләнгән тапшурмилар болса балиңлар кемитилиду)Географиялик вә тарихий объектларни чоң һәрип билән йезиңлар. Иш грамматикилиқ хаталарсиз, рәтлик (акуратно) ясилиши керәк (грамматикилиқ хаталар, қалаймиқан ишлар үчүн бир балл елинип ташлиниду).

Контур хәритә бойичә ишларни баһалаш критерийлири:-хәритә бойичә тапшурмини ениқ вә дурус орунлашни билиш.-хәритигә бәлгүләрни ениқ вә рәтлик қоюшни билишишта шәртлик бәлгүләр вә уларға чүшәнчиләрниң берилиши. хәритә билән ишләш қаидилирини орунлаш (бояшқа очуқ рәңләрни пайдилиниш, хәритә билән ишта пәқәт рәңлик қериндашларни пайдлиниш).-грамматикилиқ вә нутуқ хаталиқлириниң болмаслиғи.-Тарихий хәритә билән ишни баһалаш критерийлирихәритини оқуш қаидилиригә риайә қилиш.-географиялик йөнүлүшләрни ениқ атап бериш вә уни хәритидин көрситиш.-хәритидики шәртлик әхбаратни мәтингә айландуруш маһарити.-үч қисимлиқ жавап қаидилиригә риайә қилиш үчүн мавзу, вақит вә шәртлик бәлгүләрни пайдлинишни билиш .(киришмә (мавзу, тәсвир вақти) – асасий (хәритә бойичә әхбаратни тәсвирләш,хәритә бойичә берилгән соалға жавап бериш) – нәтижә)нутуқ саватлиғи.Жавап тәйяр болғанда оқуғучи һимайә қилип еғизчә жавап бериду.







Тестлар













Хәритә











БилетБояқлар Контур хәритә5-11 синип «Қазақстан тарихи»дәрисликлири
АяқталуыРефлексияӨйгә тапшурма: Билетларға жавап йезиш

Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сіз қабілетіжоғары оқушыларғатапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексеруді қалайжоспарлайсыз?Өзін-өзі бағалауПәнаралық байланысГеографияҚауіпсіздік және еңбектіқорғау ережелеріАКT-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқу мақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарымақандай түзетулер енгіздім жәненеліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.




Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!