Материалдар / ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан

ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлығы: 1916 ж. ұлт-азаттық қозғалыс басшыларының рӛлінің маңыздылығын анықтайды Көпшілігі: 1916 ж. ұлт-азаттық кӛтерілістің шығу себебі мен салдарын талдайды Кейбірі: 1916 ж. ұлт-азаттық кӛтерілістің шығу себебі мен салдарын өздігінше түсіндіреді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2021
386
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

     

Бөлім:

8.1А ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысы

Зерттеу сұрағы:1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық сипат алды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.1.3 – 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау және тұлғалардың рөліне баға беру

Сабақтың мақсаты

Барлығы: 1916 ж. ұлт-азаттық қозғалыс басшыларының рӛлінің маңыздылығын анықтайды

Көпшілігі: 1916 ж. ұлт-азаттық кӛтерілістің шығу себебі мен салдарын талдайды

Кейбірі: 1916 ж. ұлт-азаттық кӛтерілістің шығу себебі мен салдарын өздігінше түсіндіреді

Бағалау критерийлері

1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс басшыларының рөлін талдайды

Тілдік мақсаттар


Оқушылар деректерден 1916 ж. ұлт-азаттық көтерілістің әлеуметтік, экономикалық және саяси сипаттағы салдарын анықтап, талдайды (оқылым және айтылым дағдылары);

Негізгі ұғымдар: Бірінші дүниежүзілік соғыс, революция/тӛңкеріс, партия, зиялылар, көшбасшы

Талқылауға арналған сұрақтар:

1916 жылғы ұлт-азаттық кӛтерілістің шығу себептері неде?

Диалогқа арналған сұрақтар:

Қазақстанда саяси белсенділіктің артуының себептері...

Жазылымға арналған тапсырмалар: «5R» кестесі

Құндылықтарды

дарыту

азаматтық жауаптылық, ӛзге елдің тарихына құрмет, шығармашыл

ойлау

Пәнаралық байланыстар

Дүние жүзі тарихы, География

Бастапқы білім

Қазақстанның Ресей империясының отарына айналуы, ұлт-азаттық

қозғалыстардың себептері мен салдарларын біледі

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


(Ұ) БЫМ «Ассоциация» әдісі

Суреттер топтамасы мен патша үкіметінің құлауы туралы ұрандарды пайдалана отырып, 1917 жылы қалыптасқан саяси жағдай туралы ассоциация құрыңыз

) «1916 жылғы ұлт-азаттық кӛтерілістің шығу себептері неде?» мини-дәріс Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Суреттер топ тамасы, патша үкіметінің құ- лауы туралы ұрандар


Жаңа сабақ

Мәтінмен жұмыс

«Тарихи кілемше» әдісі – тарихи деректермен

жұмыс

Тарихи деректерді қолдана отырып, ҰАК себептерін жіктеңіз

  1. «1916 ж. кӛтеріліс» атты Т.Рысқұловтың мақала- сынан үзінді;

  2. «1916 ж. кӛтерілісінде патша әкімдерінің қолданған әдістері» атты С.Меңдешевтың мақаласынан үзінді;

  3. «Торғай һәм Ырғыз уезінің халқына» атты алаш кӛсемдерінің «Қазақ» газетінде жарияланған хатынан үзінді;

  4. «Тарихи жыл» атты М.Дулатовтың «Мадияр» деген лақап атпен жазған мақаласынан үзінді.

«Еркін микрофон» әдісі

«1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық қозғалыс болды?»

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс басшыларының рӛлін «5R» кестесі арқылы талдаңыз

«ЕНАРА» стратегиясы (5R) маңыздылық кестесі

Есте қалатын (кім үшін?)



Нәтижелі (қандай нәтижелерге әкелді? Нәтижелері позитивті

әлде негативті сипатқа ие ме?)


Айырықша мәнді (Сол тарихи кезеңде ол қандай көрініс тапты?

Ол маңызды немесе айрықша болып есептелді ме?)


Резонансты (Оқиға/құбылыс қазіргі өмірге әсер етті ме? Қазіргі

қоғам дамуына әсер етті ме? Адамдар одан сабақ алды ма?)


Айқындайтын/ басқа да қырларын түсінуге жол ашатын (оқиға/

құбылыс сол заманның адамдарының өмірі мен көзқарастары

туралы қандай ақпарат береді?)



Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды

Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.



Дескрипторы

  • А.Имановтың тарихи рөлінің маңыздылығын бағалайды;

  • өз бағасын негіздейді;

  • Б.Әшекеевтің тарихи рөлінің маңыздылығын бағалайды;

  • өз бағасын негіздейді;

  • Ә.Жанбосыновтың тарихи рөлінің маңыздылығын бағалайды;

  • өз бағасын негіздейді;

  • Т.Бокиннің тарихи рөлінің маңыздылығын бағалайды;

  • өз бағасын негіздейді;

  • Кейкі батырдың тарихи рөлінің маңыздылығын бағалайды;

өз бағасын негіздейді

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады













ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»










ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Қорытынды

Кері байланыс

  • Алдымен біз былай деп ойладық.....

  • Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............

  • Проблеманы шешу үшін......жасадық.

  • Бұдан біз..................көрдік.

  • Демек, бұл мынаны білдіреді.................

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект


Үй тапсырмасы

«Кластер» әдісі -1916 жылғы көтерілістің орталықтары жайлы сызба (таңдауына қарай)







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ