|
Бөлім: |
8.1А ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан |
|||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||
|
Сынып:8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысы Зерттеу сұрағы:1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық сипат алды? |
|||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.1.3 – 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау және тұлғалардың рөліне баға беру |
|||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: 1916 ж. ұлт-азаттық қозғалыс басшыларының рӛлінің маңыздылығын анықтайды Көпшілігі: 1916 ж. ұлт-азаттық кӛтерілістің шығу себебі мен салдарын талдайды Кейбірі: 1916 ж. ұлт-азаттық кӛтерілістің шығу себебі мен салдарын өздігінше түсіндіреді |
|||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс басшыларының рөлін талдайды |
|||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар деректерден 1916 ж. ұлт-азаттық көтерілістің әлеуметтік, экономикалық және саяси сипаттағы салдарын анықтап, талдайды (оқылым және айтылым дағдылары); Негізгі ұғымдар: Бірінші дүниежүзілік соғыс, революция/тӛңкеріс, партия, зиялылар, көшбасшы Талқылауға арналған сұрақтар: 1916 жылғы ұлт-азаттық кӛтерілістің шығу себептері неде? Диалогқа арналған сұрақтар: Қазақстанда саяси белсенділіктің артуының себептері... Жазылымға арналған тапсырмалар: «5R» кестесі |
|||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
азаматтық жауаптылық, ӛзге елдің тарихына құрмет, шығармашыл ойлау |
|||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүние жүзі тарихы, География |
|||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Қазақстанның Ресей империясының отарына айналуы, ұлт-азаттық қозғалыстардың себептері мен салдарларын біледі |
|||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
(Ұ) БЫМ «Ассоциация» әдісі Суреттер топтамасы мен патша үкіметінің құлауы туралы ұрандарды пайдалана отырып, 1917 жылы қалыптасқан саяси жағдай туралы ассоциация құрыңыз (М) «1916 жылғы ұлт-азаттық кӛтерілістің шығу себептері неде?» мини-дәріс Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер Суреттер топ тамасы, патша үкіметінің құ- лауы туралы ұрандар |
||||||||||||
|
Жаңа сабақ |
Мәтінмен жұмыс «Тарихи кілемше» әдісі – тарихи деректермен жұмыс Тарихи деректерді қолдана отырып, ҰАК себептерін жіктеңіз
«Еркін микрофон» әдісі«1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық қозғалыс болды?» Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс басшыларының рӛлін «5R» кестесі арқылы талдаңыз «ЕНАРА» стратегиясы (5R) маңыздылық кестесі
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескрипторы
өз бағасын негіздейді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||||||||||||
|
Қорытынды |
Кері байланыс
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
«Кластер» әдісі -1916 жылғы көтерілістің орталықтары жайлы сызба (таңдауына қарай) |
|
|
|
||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан
|
Бөлім: |
8.1А ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан |
|||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||
|
Сынып:8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысы Зерттеу сұрағы:1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық сипат алды? |
|||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.1.3 – 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау және тұлғалардың рөліне баға беру |
|||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: 1916 ж. ұлт-азаттық қозғалыс басшыларының рӛлінің маңыздылығын анықтайды Көпшілігі: 1916 ж. ұлт-азаттық кӛтерілістің шығу себебі мен салдарын талдайды Кейбірі: 1916 ж. ұлт-азаттық кӛтерілістің шығу себебі мен салдарын өздігінше түсіндіреді |
|||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс басшыларының рөлін талдайды |
|||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар деректерден 1916 ж. ұлт-азаттық көтерілістің әлеуметтік, экономикалық және саяси сипаттағы салдарын анықтап, талдайды (оқылым және айтылым дағдылары); Негізгі ұғымдар: Бірінші дүниежүзілік соғыс, революция/тӛңкеріс, партия, зиялылар, көшбасшы Талқылауға арналған сұрақтар: 1916 жылғы ұлт-азаттық кӛтерілістің шығу себептері неде? Диалогқа арналған сұрақтар: Қазақстанда саяси белсенділіктің артуының себептері... Жазылымға арналған тапсырмалар: «5R» кестесі |
|||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
азаматтық жауаптылық, ӛзге елдің тарихына құрмет, шығармашыл ойлау |
|||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүние жүзі тарихы, География |
|||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Қазақстанның Ресей империясының отарына айналуы, ұлт-азаттық қозғалыстардың себептері мен салдарларын біледі |
|||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
(Ұ) БЫМ «Ассоциация» әдісі Суреттер топтамасы мен патша үкіметінің құлауы туралы ұрандарды пайдалана отырып, 1917 жылы қалыптасқан саяси жағдай туралы ассоциация құрыңыз (М) «1916 жылғы ұлт-азаттық кӛтерілістің шығу себептері неде?» мини-дәріс Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер Суреттер топ тамасы, патша үкіметінің құ- лауы туралы ұрандар |
||||||||||||
|
Жаңа сабақ |
Мәтінмен жұмыс «Тарихи кілемше» әдісі – тарихи деректермен жұмыс Тарихи деректерді қолдана отырып, ҰАК себептерін жіктеңіз
«Еркін микрофон» әдісі«1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық қозғалыс болды?» Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс басшыларының рӛлін «5R» кестесі арқылы талдаңыз «ЕНАРА» стратегиясы (5R) маңыздылық кестесі
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескрипторы
өз бағасын негіздейді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||||||||||||
|
Қорытынды |
Кері байланыс
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
«Кластер» әдісі -1916 жылғы көтерілістің орталықтары жайлы сызба (таңдауына қарай) |
|
|
|
||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













