Материалдар / «ХХІ ғасырдың білімді ұрпағы болайық» 11- сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«ХХІ ғасырдың білімді ұрпағы болайық» 11- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ҰБТ -ға дайындық тарауды қайталау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
511
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні:биологияСыныбы:11 сыныпСабақтың тақырыбы: «ХХІ ғасырдың білімді ұрпағы болайық» (ҰБТ - ға дайындау барысында биология пәнінен өткен тақырыптарды қайталау)Сабақтың мақсаты:ҰБТ-ға  дайындық  мақсатында биология пәнінен өткен тақырыптарды еске түсіріп пысықтау, тереңдету. Оқушылардың  ойлау және таным қабілеттерін үнемі жетілдіру, өткен  материалды еске түсіре отырып, биологиялық терминдерді, биолог ғалымдардың ашқан жаңалықтарын, тірі ағза мүшелері суреттерін талдай білуге үйрету.

Сабақтың типі:білім мен дағды, іскерлікті қолдануСабақтың түрі:қайталауСабақтың әдістері:топтық жұмыс; дәптермен жұмыс; тест жұмысы, интерактивті тақтамен жұмысОқыту технологиясы:ақпараттық технологияСабақтың көрнекілігі:Биология 6 - 11 сынып, Шың оқулық-тесті, интерактивті тақта

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі (Психологиялық тренинг)
  • Сәлеметсіңдер ме, балалар.
Бүгінгі таңда сендер мектеп бітіруші түлектерсіңдер! Алдарыңда тұрған бірінші мақсат Ұлттық бірыңғай тестілеу мен мемлекеттік емтиханды ойдағыдай тапсыру. Екінші мақсат, таңдаған мамандығыңа оқуға түсу.Елбасымыз айтқандай, «Дамыған бәсекеге қабілетті мемлекетке айналу үшін біз жоғары білімді ұлт болуымыз қажет». Олай болса балалар, ХХІ ғасырдың білімді ұрпағы болайық тақырыбындағы сабағымызды бастаймыз. Сабақтың мақсаты ҰБТ-ға дайындық мақсатында биология пәнінен өткен материалдарымызды еске түсіріп пысықтаймыз, биологиялық терминдер мен биолог ғалымдар туралы, тірі ағза мүшелерінің суреттерін талдай білуге үйренеміз. Сабағымызға бірден кіріспес бұрын, барлықтарыңды ортаға шақырамын.
  • Мына ілініп тұрған ақ жүрек. Кеңпейіл, ақкөңіл адамды ақ жүрек адам екен дейміз. Осы тақтаға жапсырылған жүректе өмір жоқ, бірақ қазір әрқайсысың жүректен шыққан жылы сөздеріңмен үлкен жүрекке өмір бере аласыңдар. Бұл сіздің топтың жүрегі болады. Тілекті кімге арнайсың, әрі қысқа болсын.
Осындай сәттілікпен сабағымызды жалғастырайық. Оқушыларды 2 топқа бөлу: ассоциациялық сөздер арқылы1-топ: қызыл: Өмірге қызығушылығы мол, қиындықтан қорықпайтын белсенді топ (мальпигий, плакоидты, эктодерма, амеба, тақтұяқты, қауырсын)2-топ: жасыл: Ұстанымы нақты, мақсаты айқын, үнемі ізденістегі еңбекшіл топ (қауашақ, спора, түлкіжем, симбиоз, самырсын, пластидтер)

Сабақ кезеңдері:Бүгінгі күннің жадын жазыңыздар. Өткен бөлімдерді қайталау.Блум таксономиясының 6 баспалдағынан өтеміз. І. «Білім баспалдағы» - Мен – саған, сен – маған деп аталады.І-топ:1.Өсімдіктерді зерттейтін ғылым – ботаника2. Бактерия жасушасына енетін вирус – бактериофаг 3. Зең саңырауқұлағынан алынады – пенициллин 4. Жануарларды зерттейтін ғылым – зоология 5. Өздігінен тозаңдану – аталық тозаңның сол гүлдің өз аналығының аузына түсуі6. Алғашқы құрлық өсімдігі – псилофиттер 7. Саңырауқұлақ жасушасында болмайды – пластидтер 8. Ашық тұқымдылардың тұқымы дамитын орын – бүр 9. Барлық өсімдіктер дүниесі – флора 10. Бүршік дегеніміз не – өркеннің бастамасы11. Бір жасушалы талшықты балдыр – хламидомонадо 12. Бір жасушалы талшықсыз балдыр – хлорелла13. Гүлдің жеміс түзуге қатысатын негізгі бөлігі – аталық пен аналық14. Гүлді өсімдіктерге тән ұрықтану – қосарланып ұрықтану15. Қос жарнақты өсімдіктің тамыры – кіндік тамырІІ-топ:
  • Жабық тұқымды өсімдіктердің көбею мүшесі – гүл
  • Жапырағы мен бүршігі бар бұтақтанбаған жас сабақ – өркен
  • Жапырағы тікенге айналған өсімдік – сарыағаш, кактус, кәріқыз
  • Жасушалары ұдайы бөлінетін ұлпа – түзуші
  • Дара жарнақтылардың тамыры – шашақ
6. Амебаның пішіні – тұрақсыз 7. «Адымдап» немесе «төңкеріліп» қозғалады – гидра 8. Балықтың тыныс алу мүшесі – желбезек 9. Өздігінен құйрығын үзу – автотомия 10. Автотрофты организм – жоғары садағы өсімдіктер, балдырлар, бактериялар11. Бунақденелілердің кең тараған дәуірі – кайнозой 12. Жануарлар крахмалы – гликоген 13. Жануарлардың құрлыққа шығу дәуірі – палеозой 14. Жасыл эвглена қозғалады – талшығымен 15. Жойылған дене бөлігінің қалпына келуі – регенерация

ІІ. “Түсіну баспалдағы – таным мен түсінік.Термин сөздер мен ғалымдар туралы ойларын ортаға салады.І-топ:С.Г.Навашин – өсімдіктердегі қосарлы ұрықтануды ашқан ғалым.Т.Шванн – 1839 ж ядро тек өсімдікте ғана емес, жануарда да болатындығын ашты.И.М.Сеченов – 1862 ж орталық жүйке жүйесінің тежелу құбылысын анықтады.1.Альгология – балдырларды зерттейді2. Ихтиология – балықтарды зерттейді3. Орнитология – құстарды зерттейді4. Гельминтология – паразит құрттарды зерттейді5. Арахнология – өрмекшітәрізділерді зерттейді6. герпетология – бауырмен жорғалаушыларды зерттейді7. Хромотофор – балдыр жасушасындағы хлоропласт8. Гирудин – сүліктен бөлінетін зат ІІ-топ:И.П.Павлов – 1901 ж шартты рефлекс туралы ұғымды қалыптастырды.Г.Мендель – 1865 ж тұқым қауалау заңдылықтарын жарыққа шығарды.Ж-Б.Ламарк – 1809 ж органикалық дүниенің алғашқы эволюциялық теориясын қалыптастырды.1.Гигрофиттер – ылғал жерлерде өсетін өсімдіктер2. Микология – саңырауқұлақтарды зерттейді3. Бриология – мүктерді зерттейді4. Гипертония – қан қысымының жоғарылауы5. Гемофилия – қан ұйымайтын ауру6. Барахнология – қосмекенділерді зерттейді7. Ароморфоз – органикалық дүние дамуының негізгі эвол/қ бағытының бірі8. Диетология – тамақты дұрыс пайдалану туралы ғылым

ІІІ.“Қолдану баспалдағы” – «Зейін».Анатомия саласы бойынша суреттерге зеін қойып қарап, сипаттап беру.Бассүйек, бұғана, жауырын, тоқпан жілік, кәрі жілік, шынтақ сүйек, білезік сүйектері, алақан-саусақ сүйектері, омыртқа жотасы, қабырғалар, төссүйек, ортан жілік, асықты жілік, шыбық сүйек, табан сүйектері мен башпай сүйектері.



1-бауыр, 2-өңеш, 3-асқазан, 4-ұйқыбез, 5-ұйқыбездің өзегі, 6-ұлтабар, 7-өт қабығының өзегі



1-қолқа доғасы, 2- өкпе артериясы, 3-сол жақ жүрекше, 4-қан тамырлары, 5-сол жақ қарынша, 6-оң жақ қарынша7-төменгі қуысты вена тамыры, 8-оң жақ жүрекше құлағы, 9 – жоғары қуысты вена тамырыІV. “Талдау” баспалдағы “Мағынаны таны”өсімдіктер формулаларын жазып талдау. Алғашқы 3-уін тақтада орындап, қалған екеуін екі топ орындарынан орындайды.

1. Орамжапырақ гүлінің формуласы Т2+2К4А2+4Ж(2)
2. Итмұрын гүлінің формуласыТ5К5А*Ж*
3. Асбұршақ гүлінің формуласыТ(5)К1+2+(2)А(9)+1Ж1
4. Бақбақ гүлінің формуласыТ0К(5)А(5)Ж(2)
5. Лапыз гүлінің формуласыК3+3А3+3Ж1


V. “Жинақтау” баспалдағы– тестпен жұмыс. Оқушылар 15 сұрақтан тұратын тестіні КАХОТ әдісі бойынша орындайды.VІ. “Бағалау” баспалдағы–оқушылар бүгінгі сабақтан алған ойларымен бөліседі.VІІ. “Жетістік” баспалдағы – кері байланыс.Балалар, бүгінгі сабақта өздеріңізді қандай деңгейде көрсете білдіңдер. Сабақта білмеген тұстарың көп болды ма? Өзіңді көрсете алдың ба? Қорытынды:Міне, балалар, бүгін сендер ХХІ ғасырдың білімді ұрпақтары екендіктеріңді көрсете білдіңдер. Сабаққа жақсы қатысып отырған оқушылар: Үйге тапсырма:Генетика және селекция негіздеріне қайталау жұмыстарын жүргізу. Кім көп еңбектенсе, сол жеңіске жетеді деген сөз бар. Сондықтанда сіздерге тек сәттілік тілеймін. Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар!
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!