Сабақ басы
3-5 минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
«Өз орнынды
тап!»
Ынтымақтастық ортаны және
психологиялық ахуалды қалыптастыру мақсатында үлестірме арқылы
иондар зарядтарына сәйкесоқушылар топқа
бөлінеді.Иондар: Na+;
Cl-;
Al3+;
SO42-
;
K+
;Ba2+
;S
2-;CO32-
т.б.
Ширату
жаттығулары: Оқушыларға жаңа сабақтың
тақырыбы мен мақсатын ашу және aлдыңғы aлғaн білімдeрін тeрeңдeту
мақсатында «Қар кесегі» әдісін қолданамын.
Өтілген тақырыптар бойынша,
топтарға сұрақтар қойылады. Жауап беру барысында оқушмысалдар
келтіреді, дәлелдейді. Талқыланатын
сұрақтар:
І
топ
ІІ
топ
ІІІ
топ
|
Көңіл күйді білдіретін смайлик
|
Диалог және қолдау көрсету-топта оқушылар тақырыппен
танысубарысында бір-бірімен диалогқатүсіп, колдау
көрсетеді
|
Сабақтың
ортасы
25-30
минут
|
Жаңа тақырыпты
меңгерту.
Жаңа
тақырыпты«Джигсо» әдісі бойынша
әр топқа оқулықтан
тақырып бөліп береміз.
Оқушылар оқулықтан оқып, өз
ойларын ортаға салып, постерге түсіреді. Әр топтан бір оқушы шығып
өз постерлерін қорғайды.
1- топ
оқушыларына:Диссоциациялану
дәрежесі.
2- топ
оқушыларына:Күшті
электролиттер
3-топ
оқушыларына:әлсіз электролиттер
Тапсырма
1:
«2 баяндаушы, 1 бақылаушы»
әдісі арқылы берілген тапсырманы екі
топ орындап баяндайды, қалған бір топ бақылайды. Бақылаушы топ
өздерінің тапсырмасымен салыстырып, «келісемін» немесе
«келіспеймін» деп бағалайды. Дұрысын мұғалім
анықтайды.
І
топ –Тұздардың диссоциациялану
теңдеуін жазып күшіне қарай
жіктеңдер:К2SO4;Na2S;AlCl3.Ba(ОН)2;Аl(ОН)3
ІІ
топ – К,Мg,АІатомдары мен
К+,Мg2+,АІ3+
иондарының электрондық
құрылысы мен қасиеттерінің айырмашылығын
түсіндіріңдер
ІІІ топ – Негіздердің
диссоциациялану теңдеуін жазып күшіне қарай
жіктеңдер:LіОН;Ba(ОН)2;Аl(ОН)3
Дескриптор:1.Диссоциация теңдеуін
жазады
2.Электролиттерді күшіне
қарай
жіктейді.
3.
иондарының электрондық
құрылысы
мен қасиеттерінің
айырмашылығын
түсіндіріңдер
Тапсырма
2:«Ойлан – жұптас -бөліс»
әдісі
І топ
- Барий гидроксидінің 0,01 моль
ерітіндісіндегі иондар концентрациясын анықтаңдар,егер α =85 %
.
ІІ
топ–алюминий гидроксидінің 0,01
моль ерітіндісіндегі иондар концентрациясын анықтаңдар,егер α = 75
% .
ІІІ
топ – натрий сульфатының
ерітіндісінің мольдік концентрациясы 0,01 моль/л ,диссоциациялану
дәрежесі 90 % болса,ерітіндідегі иондардың концентрациясын
есептеңдер.
Дескриптор:
1.Есептің шартын түсінеді,
жазады.
2.Есепті толық
шешеді,түсіндіреді
«Соңғы сөзді мен
айтамын» әдісі бойынша жаңа сабақты
пысықтау.
Сөйлемді
жалғастыр:
1.Диссоциациялану дәрежесі дегеніміз
-------
2.Диссоциациялану дәрежесін
------- формула -------
------
анықтаймыз.
3.Күшті электролиттер
дегеніміз-------------
4.Әлсәз электролиттер
дегеніміз----------------
5.Орташа күші бар
электролиттер олар--------
6.Диссоциация дәрежесіне
-------------- факторлар әсер етеді
Дескриптор:
1.Сөйлемде қалып қойған
сөздерді қояды
|
«Бағдаршам» (Оқушыларға қызыл, сары және
жасыл түсті карточкалар беріледі.
Оқушылар:
толықтай жауап берсе, сенімді
болса жасыл түсті;түсінуге жақын болса, аздап білсе сары
түсті;түсінбесе, сенімді болмаса қызыл түсті
көрсетеді
Әр топта орындаған тапсырманы
талдай отырып ауызша мадақтау
Әр оқушының жауаптарын тындап
«Екі жұлдыз,бір тілек»
әдісі арқылы
бағаланады
|
Диалог және қолдау көрсету-топта оқушылар тақырыппен
танысубарысында бір-бірімен диалогқатүсіп, колдау
көрсетеді
«Тапсырма»әдісі.
Оқушыларға болжам жасауға, өз
ойын қалыптастыруға, оны қорғауға және бірін –бірі тыңдауға
мүмкіндік береді.
«Қарқын»
әдісі.
Басқаларына қарағанда жылдам
жұмыс істейтін және қосымша тапсырмаларды орындауда көп күш
жұмсауды талап ететін оқушылар үшін
қолданамын
«Қорытынды»
әдісі
Барлық оқушыларға бағытталған
нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін
түсінгендеріне көз жеткіземін.
|