Химия Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Химия Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Химия пәні 7 сынып "Атомның құрамы мен құрылысы.Изотоптар" тақырыбына арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары. Бұл сабақта білім алушылар атомның құрамы мен құрылысын біледі. p+, n0, e протон, нейтрон, электрон сандарын ажырата алады. Изотоп түсінігін сипаттай алады. Ойын түрлерін қолдану арқылы оқушылар элементтер аттарын, сиволдарвн есте сақтайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар

Бөлім:

7.2A Атомдар. Молекулалар. Заттар


Педагогтің аты-жөні:

Мамыркулова У.К.

Күні:


Сыныбы: 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.5 –протон, электрон, нейтронды және олардың атомдағы орналасу тәртібін, массасын зарядын білу

7.1.2.6 –алғашқы 20 элементтің атом құрылысы (p+, n0, e-) мен атом ядросының құрамын білу;

7.1.2.7 –изотоп түсінігін білу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Атомның құрамы мен құрылысын біледі.

Білім алушылар p+, n0, e протон, нейтрон, электрон сандарын ажырата алады. Изотоп түсінігін сипаттай алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

3 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу. Оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында «Атомдар мен молекулалар» тренингі ойнатылады.


«Атомдар мен молекулалар» тренингі Оқушылар сынып ішінде еркін қозғалыста болады. Мұғалім атом дегенде жеке – жеке, 2 атомнан, 3 атомнан молекула құрылсын дегенде бір – бірімен тез топтаса қалулары қажет.

«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Оқулық,

Жұмыс дәптері


Жаңа сабаққа кіріспе

5 мин



Өткен сабақтағы алған білімдерін қайталап, бекіту мақсатында «Мен кіммін?» ойыны ойнатылады. Оқушыларды шеңберге тұрғызу, мұғалім карточкалар таратады. Карточкада химиялық элементтің таңбасы беріледі.

Өткен сабақтағы алған білімдерін қайталап, бекіту мақсатында «Мен кіммін?» ойыны ойнатылады. Сағат тілі бойынша оқушылар өзіндегі карточканы көрсетіп, «Мен кіммін?» деген сұрақ қою қажет, сол кезде көршісі ол элементтің атауын айтады, осылайша жалғаса береді. Мұғалім сырттарынан бақылап,бағалап жүреді.

Әр дұрыс жауапқа 1 балл

үлестірмелер

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

10 мин.

Атомның құрамы мен құрылысы туралы бейнебаян көрсету.

Жетелеуші сұрақтар арқылы сабақты талдау.


Бейнебаян көреді.Тыңдағандарын ортаға салады.

Атом құрамы мен құры-

лысын біледі;

изотоп ұғымын білетін

болады.

бейнеролик

Жеке жұмыс

10 мин

Тапсырма

Оқулықтағы 20-сурет. Атомның

планетарлық моделі сызамыз

Оқушыларға изотоптар туралы алған білімдерін пысықтау мақсатында жұптық жұмыс беріледі.

126С , 136С, 146 С көміртегі изотоптарының атом құрамын моделдеңіздер



электрон


протон нейтрон


Дескриптор:

-Атомның планетарлық моделін сызады-1б


-нейторонды анықтай алады-1б


-электрон мен протон сандарын таба алады-1б

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері

Топтық жұмыс

10-12 мин

Оқулықтағы кесте бойынша протон, электрон, нейтронның салыстырмалы массасы және зарядын кестеге толтырыңыз:

Элем.бөлшек

Заряды

Массасы

p

+1

1

n

0

1

e

-1

1/1836


N = Ar – Z,

Àr — химиялық элементтің салыс-

тырмалы атомдық массасы, Z — оның рет тік

нөмірі (протон саны), N — нейтрон саны.

Дескриптор:

-Формулаға салып кестені толтырады-2б

-мәнін жазады-1б


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

6 кесте

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5-7 мин.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.







Рефлексия

- бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

-маған ерекше ұнағаны..... сабақтан соң маған........келді

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.



Мұғалім оқушыларды

1-10 баллдық жүйе бойынша бағалайды.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.01.2023
354
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі