Материалдар / Химия пәні бойынша оқушылардың пәндік олимпиада есептерін шешудің тиімді жолдары.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Химия пәні бойынша оқушылардың пәндік олимпиада есептерін шешудің тиімді жолдары.

Материал туралы қысқаша түсінік
химия пәні бойынша пәндік олимпада есептерін тиімді жолдарын ұсыну
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1823
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

№65 орта мектеп Химия пәнінің мұғалімі Нұрболат Саятуллаев Төремұратұлы



Химия пәні бойынша оқушылардың пәндік олимпиада есептерін шешудің тиімді жолдары.          “Балаға өз бетімен зерттеуге мүмкіндік                                                         туғызған сайын одан әрі дами түседі”                                                                                                      Питер Клайн  Қазақстанды әлемдік деңгейде таныту үшін білім жүйесі бәсекеге қабілетті жоғары деңгейде болуы қажет. Оқу үрдісі уақыт талабымен қаншама өзгермесін, бәрібір тек ұстаз ғана оның мазмұнын оқушы санасына жеткізеді. Шәкіртті оқу үрдісінде мұғаліммен бірдей субъект ретінде танып, дара тұлға ретінде қабылдап, шығармашылық жұмысқа бағыттау, дарынды балалардың қабілеттерін дамытуға қолайлы жағдай туғызу, әр ұстаздың міндеті. Қазіргі кезде балалар дарындылығын арттыру үшін көптеген жұмыстар істелінуде. Солардың ішінде дарынды оқушылар арасында ғылыми пәндер бойынша өткізілетін пәндік олимпиадалардың орны ерекше. Пәндік олимпиадалароқушылардың білім деңгейін тексерудің бұқаралық сипаттағы жарыс түрінде өткізілетін бірденбір формасы.Жалпы пәндік олимпиадалар мектеп оқушыларының  пәнге деген қызығушылығын тудырумен бірге, олардың білімін бағалаудың әділ жолы болып табылады. Мектеп оқушылары арасында химиядан пәндік олимпиада өткізудің басты мақсатыдарынды оқушыларды іріктеу, кәсіптік бағдар бере отырып, химия мамандығын игеруге шақыру, маман - кадрлар дайындауға үлес қосу, білім мен тәрбие берудің оңды жолдарын іздестіру. Жаратылыстану ғылымдарының ішінде химия пәнінің оқушылардың танымдық қабілетін дамытудағы көтерер жүгі аз емес. Пәндік олимпиадаға оқушы таңдауда пән мұғалімі ең алдымен  бала бойынан пәнге деген басым қызығушылығын, оның бойынан туа біткен қабілетін көре білуі қажет. Оқушының шығармашылық қабілетін іскер де білікті мұғалім ғана шебер ұйымдастыра алады. Шығармашылық ізденіс арқылы оқушының ойлауы, қиялдауы, сана – сезімі өседі нақты біліммен қаруланады. Өзінің шамасы келетін мәселелер мен міндеттерді шеше білу іскерлігі мен дағдылары дамиды. Осы сатыға жету үшін басты назарда оқушының белсенді әрекеті шешуші рөл атқарады. Осы орайда, мен олимпиадаға оқушыларды дайындаудағы өзіндік іс-тәжірибемді ортаға салғым келеді. Олимпиада резервтерін дайындауда ең алдымен оқушының пәнге қабілетін анықтап, төменгі сыныптан бастап дайындаған тиімді нәтиже береді. Дайындық жұмыстары жүйелі түрде, оқушының жас ерекшелігіне сай біртіндеп күрделендіріліп отыруы керек. Олимпиада резервтерімен жұмыс жүргізудің дайындық жолдарына тоқталсам, ол ең алдымен төмендегі дей ұйымдастыру және оқуәдістемелік бағыттарда жүзеге асуы тиіс:1.     Ең алдымен химия пәнінің мектеп бағдарламсы шеңберінде тапсырмалар меңгерілуі керек, бірақ ол тапсырмалар оқушыны шығармашылық ойларға жетелеуге тиіс;2.     Химия   оқу курстары бойынша алған теориялық білімдерін оқушы практикалық түрде көрсетуге, логикалық есептер шығарып, салыстырулар мен талдаулар жасау  дағдыларын қалыптастыруға машықтануы керек.3.     Оқушы алдына қойған проблемаларға сараптау, айқындау, жіктеу, дәлелдеу, қажет болса болжам жасау негізінде өз көзқарасын білдіруге үйренуі қажет.  Қабілетті де, дарынды оқушыларды анықтау. Қабілетті оқушыларды дайындауда әдістемелік кеңестерді басшылыққа алу. Оқушылардың шығармашылық мүмкіндігін көрсететін диагностика жүргізіп отыру. Логикалық ойлауын берілген есептерге шолу. Олимпиада есептерін талдау.Тест жинағы кітабынан тест орындау.Сыныпішілік олимпиада өткізіп отыру.Аудандық олимпиадаға оқушыларды таңдау және даярлау. Аудандық олимпиадаға қатыстыру.Шығармашылық тапсырмалар беру.  Оқыту барысында түсіндіру, әңгімелесу, лекция, кітаппен жұмыс істеу секілді сөздік әдістер, иллюстрация және демонстрация сияқты көрнекі, сондайақ зертханалық, практикалық, жаттығу жұмыстары іспетті тәжірибелік әдістер қолданылады. Оқушының іскерлік пен дағдыларын қалыптастырудың ең тиімді жолылогикалық есептер мен тапсырмалар беру арқылы оқушының логикалық қабілетін дамыту. Химия пәнінен есеп шығару – оқу үрдісінен бөліп алуға болмайтын бір бөлігі болып табылады,  ойлау қабілетін дамытуға, білімдерін нақтылауға, оны практикада қолдана білуге үйретуде маңызы зор. Есептер шығару кезінде химияны оқып
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!