Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Химия пәніне кіріспе Мектеп: №23ОМ Алатау
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Тоқтасынова А | Сынып: 7 Қатысқандар: 13 Қатыспағандар:0 |
Сабақтың тақырыбы |
№1 практикалық жұмыс: Қауіпсіздік техникасының ережелерімен және зертханалық құрал-жабдықтармен танысу.
|
Оқу мақсаттары | 7.1.1.2 –химиялық лабораторияда және кабинетінде жұмыс жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін білу және түсіну. |
Сабақтың мақсаты | Қауіпсіздік техникасының ережелерімен танысады,лабораториялық құралдардың аттарын біледі,жұмыс жасай алады. |
Бағалау критерийі | 1.Қауіпсіздік техникасының ережелерін айтады.2.Зертханалық құралдардың атын жазады,жұмыс істеп үйренеді. |
Тілдік мақсаттар | Оқушыларда қауіпсіздік техника ережелерін оқи отырып,есте сақтау түйсігі қалыптасады.Талдауға берілген сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады,тұжырымдайды.Пəнге қатысты лексика мен терминология:зертхана, тәжірибе,реактив, шыны ыдыстар,қышқыл, сілті,спиртшам, тұрғы, қыздыру.Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:Химиялық ыдыстар қандай заттардан жасалған?Тұрғының құрамбөліктері ... Қыздырғыш құралдармен жұмыс жасағанда ... |
Құндылықтарға баулу | Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет,ынтымақтастық,ашықтық,еңбек және шығармашылық,өмір бойы білім алу. |
Пəнаралық байланыс | Жаратылыстану, физика,биология |
Алдыңғы білім | 5.1.3.2 зерттеу жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін тұжырымдау. |
Сабақ барысы |
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы | Ұйымдастыру кезеңі: оқушылармен амандасу, жағымды психологиялық ахуал туғызу.Қауіпсіздік техникасының ережелерін сақтау дәптеріне қол қою.
Миға шабуыл әдісі (ширату жаттығулары).Интерактивті тақтадан 3 түрлі сурет көрсету.Дәрі-дәрмек қобдишасы.Зертханалық құралдар.Қауіпсіздік белгілері.
1,2,3-суреттерде не бейнеленген? Қаншалықты бізге қажет?деген сияқты сұрақтарды қоя отырып, сабақтың тақырыбы ашылып, оқушылармен бірге сабақтың мақсатын анықтау.(Білу деңгейі)Қауіпсіздік техникасының ережелерімен таныстыру. |
Интерактивті тақта,
суреттер,
Қауіпсіздік техникасы-ның ережелері туралы нұсқаулық |
Сабақтың ортасы | Ойлан –жұптас-бөліс әдісі (оқылым, айтылым,тыңдалым дағдылары дамиды) (Білу, түсіну деңгейі). Жеке, жұптық жұмыс.
Алдымен қауіпсіздік техникасының ережелерімен танысады,түсінгенін жанындағы оқушыға түсіндіреді.
Қалыптастырушы бағалау : Бағдаршам арқылы бірін-бірі бағалайды.
№1 практикалық жұмыс. Лабораториялық құралдармен танысу.Құралдармен танысып, дәптерлеріне 1-кестені түсіреді.
Сәйкестендіру әдісі. Бұл әдіс барысында білім алушылардың түсіну деңгейлері арқылы жазылым дағдысы дамиды.Теорияға сүйене отырып, дұрыс жауаптарын сәйкестендіреді.
1-Тапсырма. Құрал-жабдықтарды жіктеп, қызметтерін ата.
1-кесте
Қалыптастырушы бағалау : табыс ағашы арқылы білім алушылар өзін-өзі және бірін-бірі бағалайды.Қай деңгейде тұрғандығы анықталады.
|
Оқулық,
Қауіпсіздік техникасы-ның ережелері
Лаборато-риялық құрал-жабдықтар
Бағалау парақшала-ры
Табыс ағашы
|
Сабақтың соңы | Сөйлемді толықтыр әдісі. Бұл әдіс арқылы оқушылар білімдерін қолданады, жинақтайды(жазылым дағдысы қалыптасады). Бүгінгі сабақта білім алушылардың нені игергендері туралы көрініс табады.2- тапсырмаХимия кабинетіндегі жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін толықтырыңыз.
А. Химиялық экспериментті жүргізу алдында B. Егер реактивтің әсерінен күйіп қалсаң ______________Артық алынған реактивтің қалғанын қайтадан Д.Егер газ күйіндегі заттың иісін сезгің келсе ________
Қалыптастырушы бағалау : смайлик арқылы білм алушылар бірін-бірі бағалап.
Кері байланыс:Білім алушылар бүгінгі сабақтан нені үйренді, келесі сабақта нені білгісі келетіндерін ауызша айтып өтеді. Жазбаша ретінде кері байланыс жазады.
Үй тапсырмасына қауіпсіздік техникасының ережелерін жаттау, алғашқы көмек қобдишасы туралы мәлімет іздеу.
|
Тапсырма парақшасы
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасынСақтау |
Тапсырма: оқушылардың қажеттіліктеріне қарай кесте мен тапсырмалар беріп отырдым.Дереккөздер: баспадан шыққан және электронды дереккөздерді пайдаланды.Диалог және қолдау көрсету: алдын ала дайындалған сұрақтар қойып,сөзбен қолдау көрсетіп, ынталандырып отырдым.Бағалау: оқушылар үнемі бағаланып отырды, осылайша алға қарай жылжу,табыстылық,жақсарту,түзетулер жүріп жатты.
|
|
Практикалық жұмыс жасамас бұрын қауіпсіздік ережелерін айтады, қатаң түрде сақтайды.
Қыздырғыш құралдармен жұмыс жасау ережесін сақтау.
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?
|