Материалдар / "Химия пәніне кіріспе"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Химия пәніне кіріспе"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларда қауіпсіздік техника ережелерін оқи отырып,есте сақтау түйсігі қалыптасады.Талдауға берілген сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады,тұжырымдайды. Пəнге қатысты лексика мен терминология:зертхана, тәжірибе,реактив, шыны ыдыстар,қышқыл, сілті,спиртшам, тұрғы, қыздыру. Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Химиялық ыдыстар қандай заттардан жасалған? Тұрғының құрамбөліктері ... Қыздырғыш құралдармен жұмыс жасағанда ... Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет,ынтымақтастық,ашықтық,еңбек және шығармашылық,өмір бойы білім алу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
700
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Химия пәніне кіріспе Мектеп: 23ОМ Алатау

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Тоқтасынова А | Сынып: 7 Қатысқандар: 13 Қатыспағандар:0


Сабақтың тақырыбы


1 практикалық жұмыс: Қауіпсіздік техникасының ережелерімен және зертханалық құрал-жабдықтармен танысу.

Оқу мақсаттары 7.1.1.2 –химиялық лабораторияда және кабинетінде жұмыс жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін білу және түсіну.
Сабақтың мақсатыҚауіпсіздік техникасының ережелерімен танысады,лабораториялық құралдардың аттарын біледі,жұмыс жасай алады.
Бағалау критерийі1.Қауіпсіздік техникасының ережелерін айтады.2.Зертханалық құралдардың атын жазады,жұмыс істеп үйренеді.
Тілдік мақсаттарОқушыларда қауіпсіздік техника ережелерін оқи отырып,есте сақтау түйсігі қалыптасады.Талдауға берілген сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады,тұжырымдайды.Пəнге қатысты лексика мен терминология:зертхана, тәжірибе,реактив, шыны ыдыстар,қышқыл, сілті,спиртшам, тұрғы, қыздыру.Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:Химиялық ыдыстар қандай заттардан жасалған?Тұрғының құрамбөліктері ... Қыздырғыш құралдармен жұмыс жасағанда ...
Құндылықтарға баулуҚазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет,ынтымақтастық,ашықтық,еңбек және шығармашылық,өмір бойы білім алу.
Пəнаралық байланысЖаратылыстану, физика,биология
Алдыңғы білім 5.1.3.2 зерттеу жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін тұжырымдау.
Сабақ барысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басыҰйымдастыру кезеңі: оқушылармен амандасу, жағымды психологиялық ахуал туғызу.Қауіпсіздік техникасының ережелерін сақтау дәптеріне қол қою.

Миға шабуыл әдісі (ширату жаттығулары).Интерактивті тақтадан 3 түрлі сурет көрсету.
  • Дәрі-дәрмек қобдишасы.
  • Зертханалық құралдар.
  • Қауіпсіздік белгілері.


  • 1,2,3-суреттерде не бейнеленген? Қаншалықты бізге қажет?деген сияқты сұрақтарды қоя отырып, сабақтың тақырыбы ашылып, оқушылармен бірге сабақтың мақсатын анықтау.(Білу деңгейі)Қауіпсіздік техникасының ережелерімен таныстыру.


    Интерактивті тақта,

    суреттер,

    Қауіпсіздік техникасы-ның ережелері туралы нұсқаулық
    Сабақтың ортасыОйлан –жұптас-бөліс әдісі (оқылым, айтылым,тыңдалым дағдылары дамиды) (Білу, түсіну деңгейі). Жеке, жұптық жұмыс.

    Алдымен қауіпсіздік техникасының ережелерімен танысады,түсінгенін жанындағы оқушыға түсіндіреді.

    Қалыптастырушы бағалау : Бағдаршам арқылы бірін-бірі бағалайды.

    №1 практикалық жұмыс. Лабораториялық құралдармен танысу.Құралдармен танысып, дәптерлеріне 1-кестені түсіреді.

    Сәйкестендіру әдісі. Бұл әдіс барысында білім алушылардың түсіну деңгейлері арқылы жазылым дағдысы дамиды.Теорияға сүйене отырып, дұрыс жауаптарын сәйкестендіреді.

    1-Тапсырма. Құрал-жабдықтарды жіктеп, қызметтерін ата.

    1-кесте



    Қалыптастырушы бағалау : табыс ағашы арқылы білім алушылар өзін-өзі және бірін-бірі бағалайды.Қай деңгейде тұрғандығы анықталады.





    Оқулық,



    Қауіпсіздік техникасы-ның ережелері





































    Лаборато-риялық құрал-жабдықтар





















































































































    Бағалау парақшала-ры

    Табыс ағашы



    Сабақтың соңыСөйлемді толықтыр әдісі. Бұл әдіс арқылы оқушылар білімдерін қолданады, жинақтайды(жазылым дағдысы қалыптасады). Бүгінгі сабақта білім алушылардың нені игергендері туралы көрініс табады.2- тапсырмаХимия кабинетіндегі жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін толықтырыңыз.

    А. Химиялық экспериментті жүргізу алдында B. Егер реактивтің әсерінен күйіп қалсаң ______________
  • Артық алынған реактивтің қалғанын қайтадан
  • Д.Егер газ күйіндегі заттың иісін сезгің келсе ________





    Қалыптастырушы бағалау : смайлик арқылы білм алушылар бірін-бірі бағалап.

    Кері байланыс:Білім алушылар бүгінгі сабақтан нені үйренді, келесі сабақта нені білгісі келетіндерін ауызша айтып өтеді. Жазбаша ретінде кері байланыс жазады.



    Үй тапсырмасына қауіпсіздік техникасының ережелерін жаттау, алғашқы көмек қобдишасы туралы мәлімет іздеу.



    Тапсырма парақшасы





























































    Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасынСақтау
    Тапсырма: оқушылардың қажеттіліктеріне қарай кесте мен тапсырмалар беріп отырдым.Дереккөздер: баспадан шыққан және электронды дереккөздерді пайдаланды.Диалог және қолдау көрсету: алдын ала дайындалған сұрақтар қойып,сөзбен қолдау көрсетіп, ынталандырып отырдым.Бағалау: оқушылар үнемі бағаланып отырды, осылайша алға қарай жылжу,табыстылық,жақсарту,түзетулер жүріп жатты.





    Практикалық жұмыс жасамас бұрын қауіпсіздік ережелерін айтады, қатаң түрде сақтайды.

    Қыздырғыш құралдармен жұмыс жасау ережесін сақтау.









































    Сабақ бойынша рефлексия









    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?







    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!