Материалдар / Химия пәнінен 7 сыныпқа арналған 2 тоқсанға БЖБ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Химия пәнінен 7 сыныпқа арналған 2 тоқсанға БЖБ

Материал туралы қысқаша түсінік
Химия пәнінен арналған БЖБ 2 тоқсанға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Желтоқсан 2023
258
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«М.Бейсебаев атындағы орта мектебі»КММ

Қысқамерзімді жоспар

химия

Сабақтың тақырыбы:Атомдар мен молекулалар

Бөлім:

7.2A Атомдар. Молекулалар. Заттар


Педагогтің аты-жөні:

Қавалгаж А

Күні:


Сыныбы:7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Атомдар мен молекулалар(№1-сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.1 -атомдар мен молекулалардың айырмашылығын білу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Атом заттың ең кіші бөлшегі екенін біледі;

Көпшілік оқушылар үшін:

Молекула заттың құрамы мен қасиетін сақтайтын ең кіші бөлшегі екенін біледі

Кейбір оқушылар үшін:

Атомдар мен молекулалардың айырмашылығын біледі

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

да шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3.Оқушыларды топтарға біріктіру.


Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.

1 топ: Кітап

2 топ: Дәптер

3 топ: Қаламсап


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру .

Мектеп алаңы

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы


(Қазіргі жағдайда) ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1. Заттарды құрайтын бөлшектер қалай аталады?

2. Молекула дегеніміз не?

3. Заттардың молекулалары бірдей ме?




Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

15 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады.Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Дескриптор:

-Атом-молекулалық ілім химия ғылымына кім енгізгенін біледі-2б

Тәжірибе жүргізеді: суды айыратын аппараттың екі түтігінде екі түрлі газ пайда болатынын байқайды-2б.


7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Топтық жұмыс «жалғасын тап» 6 мин


Жалғасын тап топтық жұмысында тапсырманы орындатад, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Дене неден құралады ...............................................................

Зат нелерден құралады...........................................

Атомдар мен молеукулалар құрлысын ата..........................


Атомдық ілімді химия ғылымында қолданған-----------------

Заттың химиялық бөлінбейтін ұсақ бөлшектері

Дескриптор:

Жалпы -3 балл

-Түсіп қалған сөздерді қойып сөйлемді толықтырып дәптерге жазады.

-Атомдар мен молекулалар тақырыбына презентация дайындайды.


Жеке жұмыс

5 мин

Су молеку-

ласының ыдырап, нәти-

жесінде сутек және от-

тек молекулаларының

түзілуін көрсету?





су молекулалары


сутекмолекулалары


оттекмолекулалары

Дескриптор

Жалпы–3 балл

-Су молекуласын ыдырата алады.

-Бір-бірінен айырмашылығын түсіндіре алады

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7









Үй жұмысы

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.







Біліміңді тексер тапсырмалары


Мұғалім оқушыларды «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.










Қазақстан Республикасы Оқу ағарту министрінің

2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығына сәйкес.

«М.Бейсебаев атындағы орта мектебі»КММ

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы:Химиялық элементтер.Жай және күрделі заттар №3-сабақ.

Бөлім:

7.2A Атомдар. Молекулалар. Заттар

Педагогтің аты-жөні:

Қавалгаж А.

Күні:


Сыныбы:7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Химиялық элементтер. Жай және күрделі заттар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.2 -әрбір элементтің химиялық таңбамен белгіленетіндігін және белгілі атом түрі екенін білу

7.1.2.3 -элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктеу

7.1.2.4 -заттарды құрамына қарай жай және күрделіге жіктеу

*элементтің химиялық таңбасын білу

Сабақтың мақсаты:

Әрбір элементтің химиялық таңбасын ажырата алады және олардың оқылуы мен айтылуын сипаттайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.

ә). Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.

б). Топтастыру.



ППҚҚО


Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді.

І-топ:

ІІ-топ

Топтың ережесі:

  1. ТҚЕ сақтау.

  2. Топ басшысына бағыну.

  3. Белсенді болу.

  4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

  5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.


Тоқыма жіп


Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Жаттығу жасайды.

ППҚҚО


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Әр химиялық

элементтің өзінің жеке

таңбасы болатынын

білетін боламыз;

химиялық элемент

атомның белгілі бір түрі

екенін түсінеміз;

элементтерді металдар

және бейметалдар,

заттарды жай және

күрделі заттар деп

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!