Материалдар / Химия пәнінің ағылшын тіліндегі терминалогиясы

Химия пәнінің ағылшын тіліндегі терминалогиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың үш тілдік білімін одан әрі дамыту үшін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
870
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні : 12.11.2018Date:Мұғалімнің аты-жөні: Жаңбырбаева Ұ.Teacher's Name:
сынып: 7grade:Қатысқандар:Attended: Қатыспағандар:Absent:
Сабақ тақырыбыThe theme of the lesson:Атомның құрылысы. Composition and structure of the atom.
Сабақ барысында мақсатқа жету (сабақ жоспарынан сілтеме)During the lesson, the goal to achieveАтомдар құрылысы туралы мағлұмат алады, олардың ағылшынша аталуын меңгереді.
Сабақтың мақсатыLesson objectives:Атомдар құрылысы жайлы толық білім алу үшін жағдай жасау, ағылшынша тақырыпқа байланысты терминдерді үйрету
Бағалау критерииіЕvaluation сriteria:Қатысушылар атомдар құрылысын түсіндіре аладыӘрбір көрсетілген мысалдарды ажырата біледі, оларды ағылшынша атауды меңгереді.
Тілдік мақсаттар:Language objectives:

Пәндік лексика и терминология:

Диалог үшін пайдалы сөз тіркестер:An atom is….. A protons is……..
Тәрбиелік құндылықтар

Достық қарым –қатынас, Өзге тілдің бәрін біл- өз тіліңді құрметте!
Пәнаралық байланыс

Физика және ағылшын
Алдыңғы білімЖаратылыстану 5 сынып
Сабақ барысы
Сабақ барысы:Move of the lesson:Сабаққа жоспарланған жаттығулар түрлері:Tasks and exercises:Ресурстар:Pesurse:
Ұйымдастыру кезеңі. Organizational moment5минут

Эпиграф: «Химия - адамзатқа құлашын кең жаяды»Сәлемдесу.Good afternoon dear children! I’m very glad to see you! How are you today? What date is it today? Who is absent today? Оқушылардың денін сабаққа аудару. Топтарға бөлу: І-топ; ІІ-топ; ІІІ-топ; Алдыңғы білімді тексеру:Activating previous knowledge: Оқушылардан карточкалардағы элемент таңбаларын үш тілде аталуын сұрау

Осы мысалдар арқылы сабақтың тақырыбын анықтау.
Стикерге әр топ өз аттарын жазады
Негізгі бөлім:Main part:30 минут

Слайдтан атом құрылысы туралы мағлұматпен танысады,дауыстап оқып қайталайды. Мұғалім алдын ала үлестірме карточкалар таратады Teacher distributes pre-distribution cards.1-тапсырма: (1-task:) Кестені толтырады:Refills the table:l.2-тапсырма: (2-task:) протон, нейтрон, электрон ұғымына ағылшынша анықтама беріңдер

3-тапсырма:- элеметтердің таңбаларын 3 тілде жазу AL ,CL, F, Fe, Zn, O, H, P, Ca, Na, K,Ag. Және протон, электрон ,нейтрон сандарын есептеп табу.





Слайд презентация









карточкаларcards



















































Сабақты бекітуAssigning a lesson «Сен маған, мен саған әдісі» арқылы оқушылар бір-бірімен сұрақ қою арқылы диалог жүргізеді. Дәптерлеріне термин сөздерді жазып алады. Терминологиялық сөздікTerminological Dictionary
Үй тапсырмасы Hometask1минЕрежелерді жаттауUnderstand definitions

ҚорытындыConclusion4 минут

«Нысана» стратегиясы арқылы рефлексия жүргізу
  • Сабақта қандай жаңа нәрселер үйрендің?
  • What new things have you learned in class?
  • Не қиын болды?
  • What was hard?
  • Өз тобыңды қалай бағалайсың?
  • How do you value your team?

    Стикерлерге өз тілектерін жазып, «идея себетіне» салады. Мұғалім сыныптың жұмысын бағалайды. Ең жақсы жауаптар анықтайды.Writing to the stickers his wishes and putting them in the "basket of ideas." The teacher evaluates the work of the class. The best answers determine.
    СтикерSticker
    Қосымша мәліметтер
    Саралау – оқушығаМейлінше қолдауКөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайжоспарлайсыз?Пән аралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік,ИКТ-мен байланыс.Құндылықтар мен байланыс(тәрбие элементі).
    РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріорындалдыма?Бүгін оқушыларНе үйренді? (тапсырмаларсәйкес болдыма?) Жоспарымақандай өзгерістер енгіздім және неге?

    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)1:Қандай нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:Осы сабақтың барысын да барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?1:2:
    Оқу ісі меңгерушісі:



    Күні : 05.112018.Date:Мұғалімнің аты-жөні: Zhanbyrbaeva U.Teacher's Name:
    сынып: 7grade:Қатысқандар: Attended:Қатыспағандар:Absent:

    Сабақ тақырыбы:The theme of the lesson:



    CHEMICAL elements (Химиялық элементтер мен ұғымдар)
    Сабақ барысында мақсатқа жету (сабақ жоспарынан сілтеме)During the lesson, the goal to achieve



    Химиялық элементтер мен ұғымдары туралы жалпы мәлімет беру
    Сабақтың мақсатыLesson objectives:

    Химиялық элементтер мен ұғымдар туралы толық білім алу үшін жағдай жасау. Химиялық элементтердің ағылшынша атауларын үйрету
    Бағалау критерииіЕvaluation сriteriaҚатысушылар химиялық терминдер мен ұғымдардың ағылшынша, орысша және қазақша атауларын жатқа айта білуіне байланысты бағаланадыӘрбір карточкада көрсетілген элементтердің атауларын ажырата біледі, оларды ағылшынша атай алады

    Тілдік мақсаттар:Language objectives:

    Пәндік лексика и терминология:Химия тарихы-history of chemistry, Химиялық реакция -chemical reactionХимялық ыдыстар-chemical containersХимиялық құралдар-жабдықтар -chemical equipmentЭлементтер-elementsName this chemical element.....

    Тәрбиелік құндылықтар

    Халықаралық дәрежеге сай білім алуӘр ұлт өкілдерімен жақсы қарым-қатынас орната алатындай ұрпақ тәрбиелеу
    Пәнаралық байланысInterdisciplinary communication

    Физика және ағылшын
    Алдыңғы білімPrevious education

    Химия, химиялық және физикалық құбылыстар
    Сабақ барысы
    Сабақ барысыMove of the lesson:Сабаққа жоспарланған жаттығулар түрлері:Tasks and exercises:Ресурстар Pesurse:
    Ұйымдастыру кезеңі. Organizational moment5минут

    Эпиграф: «Элементтер – химия негізі»Сәлемдесу.Good afternoon dear children! I’m very glad to see you! How are you today? What date is it today? Who is absent today?

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Топтарға бөлу: І-топ; ІІ-топ; ІІІ-топ; Алдыңғы білімді тексеру (Activating previous knowledge): «химиялық шығарма»: Оқушылардан химиялық және физикалық құбылыстарға 5 мысалдан параққа жаздыруОсы мысалдар арқылы сабақтың тақырыбын анықтау.
    Әр топ стикерге өз аттарын жазады
    Негізгі бөлім: Main part:

    30 минут

    Мұғалім интерактивті тақтаға элементтердің қазақша, орысша ағылшынша атаулары мен таңбалары берілген сызбанұсқаны көрсетіп, әрбір элементті дауыстап қайталатады. 1.Elements: They are pure. They are made of only one kind of atoms. They can not be decomposed into simpler substances. They are represented by symbols. Let’s learn the symbols of some important elements.



    Мұғалім карточкалардaн элементтерді көрсетеді, әр топ жарысу арқылы олардың үш тілде аталуын айтады. 3-тапсырм:. Кестені толтырады(fills the table): Элементтердің атын жазбаша жазып, кестені толтыру2-тапсырма: Әр топ жай және күрделі заттардың молекулалық моделін құрады. .1-тапсырма: «Аукцион» бойынша әр топ тақтаға шығып элементтердің таңбасын жазып жарысады, ең көп таңба жазған топ аукционға қойылған сыйлықты ұтып алады,.

    Периодтық жүйе
    Сызбанұс-қа







    Карточка-лар cards





























    Кестелер tables





    карточка cards

    Периодтық жүйеPeriodic table



    Сабақты бекітуAssigning a lessonТ: The history of chemistry begins from what age?S: The history of chemistry begins with a very early age.Т: What is a chemical reaction?S:1. Chemical reaction is a chemical phenomenon2.There are 4 typs chemical reactions:
  • Formation of precipitate
  • light or heat dissipation
  • Color change
  • 4)gas separationТ: What is an element?S:1lement is a particular type of atom.2.Substances can be classified in two groups:A) Simple B) Complex
    Терминологиялық сөздікTerminological Dictionary
    Үй тапсырмасы Hometask1минТерминдерді жаттауUnderstand terms

    Қорытынды5 минут

    «Бағдаршам» стратегиясы арқылы рефлексия жүргізу
  • Сабақта қандай жаңа нәрселер үйрендің?
  • What new things have you learned in class?
  • Не қиын болды?What was hard?
  • Өз тобыңды қалай бағалайсың?
  • How do you value your team?

    Стикерлерге өз тілектерін жазып, «идея себетіне» салады. Мұғалім сыныптың жұмысын бағалайды. Ең жақсы жауаптар анықтайды.Writing to the stickers his wishes and putting them in the "basket of ideas." The teacher evaluates the work of the class. The best answers determine.
    Бағдаршам-дар
    Қорытынды бағамдау:
    Қосымша мәліметтер
    Саралау – оқушығаМейлінше қолдауКөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайжоспарлайсыз?Пән аралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік,ИКТ-мен байланыс.Құндылықтар мен байланыс(тәрбие элементі).
    РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріорындалдыма?Бүгін оқушыларНе үйренді? (тапсырмаларсәйкес болдыма?) Жоспарымақандай өзгерістер енгіздім және неге?

    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)1:Қандай нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:Осы сабақтың барысын да барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?1:2:




    Тексерілді ДОІЖО Д.Шаханов.





















































































    3 – сабақ №3-lesson
    Күні : 14.09.2018 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ