Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Химия пәнінің ағылшын тіліндегі терминалогиясы
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың үш тілдік білімін одан әрі дамыту үшін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
13 Қараша 2018
870
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні : 12.11.2018Date: | Мұғалімнің аты-жөні: Жаңбырбаева Ұ.Teacher's Name: | |
сынып: 7grade: | Қатысқандар:Attended: | Қатыспағандар:Absent: |
Сабақ тақырыбыThe theme of the lesson: | Атомның құрылысы. Composition and structure of the atom. | |
Сабақ барысында мақсатқа жету (сабақ жоспарынан сілтеме)During the lesson, the goal to achieve | Атомдар құрылысы туралы мағлұмат алады, олардың ағылшынша аталуын меңгереді. | |
Сабақтың мақсатыLesson objectives: | Атомдар құрылысы жайлы толық білім алу үшін жағдай жасау, ағылшынша тақырыпқа байланысты терминдерді үйрету | |
Бағалау критерииіЕvaluation сriteria: | Қатысушылар атомдар құрылысын түсіндіре аладыӘрбір көрсетілген мысалдарды ажырата біледі, оларды ағылшынша атауды меңгереді. | |
Тілдік мақсаттар:Language objectives: | Пәндік лексика и терминология: Диалог үшін пайдалы сөз тіркестер:An atom is….. A protons is…….. | |
Тәрбиелік құндылықтар | Достық қарым –қатынас, Өзге тілдің бәрін біл- өз тіліңді құрметте! | |
Пәнаралық байланыс | Физика және ағылшын | |
Алдыңғы білім | Жаратылыстану 5 сынып | |
Сабақ барысы | ||
Сабақ барысы:Move of the lesson: | Сабаққа жоспарланған жаттығулар түрлері:Tasks and exercises: | Ресурстар:Pesurse: |
Ұйымдастыру кезеңі. Organizational moment5минут | Эпиграф: «Химия - адамзатқа құлашын кең жаяды»Сәлемдесу.Good afternoon dear children! I’m very glad to see you! How are you today? What date is it today? Who is absent today? Оқушылардың денін сабаққа аудару. Топтарға бөлу: І-топ; ІІ-топ; ІІІ-топ; Алдыңғы білімді тексеру:Activating previous knowledge: Оқушылардан карточкалардағы элемент таңбаларын үш тілде аталуын сұрау Осы мысалдар арқылы сабақтың тақырыбын анықтау. | Стикерге әр топ өз аттарын жазады |
Негізгі бөлім:Main part:30 минут | Слайдтан атом құрылысы туралы мағлұматпен танысады,дауыстап оқып қайталайды. Мұғалім алдын ала үлестірме карточкалар таратады Teacher distributes pre-distribution cards.1-тапсырма: (1-task:) Кестені толтырады:Refills the table:l.2-тапсырма: (2-task:) протон, нейтрон, электрон ұғымына ағылшынша анықтама беріңдер 3-тапсырма:- элеметтердің таңбаларын 3 тілде жазу AL ,CL, F, Fe, Zn, O, H, P, Ca, Na, K,Ag. Және протон, электрон ,нейтрон сандарын есептеп табу. | Слайд презентация карточкаларcards |
Сабақты бекітуAssigning a lesson | «Сен маған, мен саған әдісі» арқылы оқушылар бір-бірімен сұрақ қою арқылы диалог жүргізеді. Дәптерлеріне термин сөздерді жазып алады. | Терминологиялық сөздікTerminological Dictionary |
Үй тапсырмасы Hometask1мин | Ережелерді жаттауUnderstand definitions | |
ҚорытындыConclusion4 минут | «Нысана» стратегиясы арқылы рефлексия жүргізу Стикерлерге өз тілектерін жазып, «идея себетіне» салады. Мұғалім сыныптың жұмысын бағалайды. Ең жақсы жауаптар анықтайды.Writing to the stickers his wishes and putting them in the "basket of ideas." The teacher evaluates the work of the class. The best answers determine. | СтикерSticker |
Қосымша мәліметтер | ||
Саралау – оқушығаМейлінше қолдауКөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайжоспарлайсыз? | Пән аралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік,ИКТ-мен байланыс.Құндылықтар мен байланыс(тәрбие элементі). |
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріорындалдыма?Бүгін оқушыларНе үйренді? (тапсырмаларсәйкес болдыма?) Жоспарымақандай өзгерістер енгіздім және неге? | ||
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)1:Қандай нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:Осы сабақтың барысын да барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?1:2: |
Күні : 05.112018.Date: | Мұғалімнің аты-жөні: Zhanbyrbaeva U.Teacher's Name: | |
сынып: 7grade: | Қатысқандар: Attended: | Қатыспағандар:Absent: |
Сабақ тақырыбы:The theme of the lesson: | CHEMICAL elements (Химиялық элементтер мен ұғымдар) | |
Сабақ барысында мақсатқа жету (сабақ жоспарынан сілтеме)During the lesson, the goal to achieve | Химиялық элементтер мен ұғымдары туралы жалпы мәлімет беру | |
Сабақтың мақсатыLesson objectives: | Химиялық элементтер мен ұғымдар туралы толық білім алу үшін жағдай жасау. Химиялық элементтердің ағылшынша атауларын үйрету | |
Бағалау критерииіЕvaluation сriteria | Қатысушылар химиялық терминдер мен ұғымдардың ағылшынша, орысша және қазақша атауларын жатқа айта білуіне байланысты бағаланадыӘрбір карточкада көрсетілген элементтердің атауларын ажырата біледі, оларды ағылшынша атай алады | |
Тілдік мақсаттар:Language objectives: | Пәндік лексика и терминология:Химия тарихы-history of chemistry, Химиялық реакция -chemical reactionХимялық ыдыстар-chemical containersХимиялық құралдар-жабдықтар -chemical equipmentЭлементтер-elementsName this chemical element..... | |
Тәрбиелік құндылықтар | Халықаралық дәрежеге сай білім алуӘр ұлт өкілдерімен жақсы қарым-қатынас орната алатындай ұрпақ тәрбиелеу | |
Пәнаралық байланысInterdisciplinary communication | Физика және ағылшын | |
Алдыңғы білімPrevious education | Химия, химиялық және физикалық құбылыстар | |
Сабақ барысы | ||
Сабақ барысыMove of the lesson: | Сабаққа жоспарланған жаттығулар түрлері:Tasks and exercises: | Ресурстар Pesurse: |
Ұйымдастыру кезеңі. Organizational moment5минут | Эпиграф: «Элементтер – химия негізі»Сәлемдесу.Good afternoon dear children! I’m very glad to see you! How are you today? What date is it today? Who is absent today? Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Топтарға бөлу: І-топ; ІІ-топ; ІІІ-топ; Алдыңғы білімді тексеру (Activating previous knowledge): «химиялық шығарма»: Оқушылардан химиялық және физикалық құбылыстарға 5 мысалдан параққа жаздыруОсы мысалдар арқылы сабақтың тақырыбын анықтау. | Әр топ стикерге өз аттарын жазады |
Негізгі бөлім: Main part: 30 минут | Мұғалім интерактивті тақтаға элементтердің қазақша, орысша ағылшынша атаулары мен таңбалары берілген сызбанұсқаны көрсетіп, әрбір элементті дауыстап қайталатады. 1.Elements: They are pure. They are made of only one kind of atoms. They can not be decomposed into simpler substances. They are represented by symbols. Let’s learn the symbols of some important elements. Мұғалім карточкалардaн элементтерді көрсетеді, әр топ жарысу арқылы олардың үш тілде аталуын айтады. 3-тапсырм:. Кестені толтырады(fills the table): Элементтердің атын жазбаша жазып, кестені толтыру2-тапсырма: Әр топ жай және күрделі заттардың молекулалық моделін құрады. .1-тапсырма: «Аукцион» бойынша әр топ тақтаға шығып элементтердің таңбасын жазып жарысады, ең көп таңба жазған топ аукционға қойылған сыйлықты ұтып алады,. Периодтық жүйе | Сызбанұс-қа Карточка-лар cards Кестелер tables карточка cards Периодтық жүйеPeriodic table |
Сабақты бекітуAssigning a lesson | Т: The history of chemistry begins from what age?S: The history of chemistry begins with a very early age.Т: What is a chemical reaction?S:1. Chemical reaction is a chemical phenomenon2.There are 4 typs chemical reactions: | Терминологиялық сөздікTerminological Dictionary |
Үй тапсырмасы Hometask1мин | Терминдерді жаттауUnderstand terms | |
Қорытынды5 минут | «Бағдаршам» стратегиясы арқылы рефлексия жүргізу Стикерлерге өз тілектерін жазып, «идея себетіне» салады. Мұғалім сыныптың жұмысын бағалайды. Ең жақсы жауаптар анықтайды.Writing to the stickers his wishes and putting them in the "basket of ideas." The teacher evaluates the work of the class. The best answers determine. | Бағдаршам-дар |
Қосымша мәліметтер | ||
Саралау – оқушығаМейлінше қолдауКөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайжоспарлайсыз? | Пән аралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік,ИКТ-мен байланыс.Құндылықтар мен байланыс(тәрбие элементі). |
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріорындалдыма?Бүгін оқушыларНе үйренді? (тапсырмаларсәйкес болдыма?) Жоспарымақандай өзгерістер енгіздім және неге? | ||
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)1:Қандай нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:Осы сабақтың барысын да барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?1:2: |
Тексерілді ДОІЖО Д.Шаханов.
3 – сабақ №3-lesson
Күні : 14.09.2018 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |