Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
5-минут
3-минут
Жаңа
сабаққа кіріспе
5-минут
«Ой
қозғау»
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу,түгендеу
Психологиялық ахуал туғызу
Қызыл,жасыл,көк түстерін қима қағаздарға жазып қойып
3-топқа бөлінеді
Осы
түстер арқылы ән шырқап шығуға тапсырма беріледі.
«Досыма хат» әдісі
Үй
жұмысын сұрау
«Кім
жылдам?» әдісін қолдану арқылы
интербелсенді тақтадағы сұрақтарды көрсету.
1.Түссіз
кристалдық затты ата?
2.Ерітіндісі антисептик ретінде
қолданылады?
3.Тас
көмір шайырын өңдеу арқылы алады?
4.Бензол сақинасындағы бір
немесе бірнеше сутек атомдарынан тұрады?
|
Мұғалім
амандасады
Қызыл
өрік,жасыл жайлау,көк тудың желбірегені әнінің бір шумағын
орындайды.
3-сұрақтан хат жасап келеді
Сұрақтарға дұрыс жауап береді
Оқушылар сабақтың тақырыбын
болжайды.
|
Жағымды
қарым-қатынас дағдысы қалыптасады:
Жарайсың!
ҚБ: «Бірін –бірі
бағалау»
|
Қима
қағаздар
Презентация
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу
5-минут
|
«Екі ассоциация»
әдісі
(Жұптық
жұмыс) Екі баған сызады да, оған төрт
сөзден жазады. Бағанға сабақ тақырыбына қатысты кез келген сөздер
жазады. Осы екі жақтағы сөзді байланыстырып, ерекше бір ассоциация
ойлап табуы керек. Орындауға 5 минут уақыт беріледі. Жазғандардың
ішінен ең қызықты ассоциация таңдалады
|
|
Дескриптор:
-Дәптерлеріне баған сыза отырып,тақырыпты ашып
береді;
-Тақырыпқа қатысты сөздерді
жазады:
2-балл
|
Қосымша№
1
|
Жаңа
сабақты бекіту
5-минут
|
Есептер шығару әлемі:
Оқулықпен жұмыс
А)Массасы
16,55 г тұнба түзіледі.Фенолдың спирттегі ерітіндісінің массалық
құрамы қандай?
Б)Бром
суына фенолдың артық мөлшеріне әсер еткенде массасы 24г тұнба
түзіледі.Ерітіндідегі бромның массасын
есептеңдер.
|
Тақтамен жұмыс
жүргізіледі.
|
Дескриптор:
-Фенолдың құрамын
анықтайды;
-Есептің
жауабын жазады.
2-балл
|
Оқулық
171
беттегі а,б
есептері
|
ЕБҚ
7-минут
|
«Кестені толтыр!»
(Жеке жұмыс)
Фенолдың
физикалық,химиялық қасиеттерін кесте толтыру арқылы
біледі.
Үлгерімі төмен оқушыларға
мұғалім тарапынан қолдау көрсетіледі;
|
Физикалық
қасиеті
|
Химиялық
қасиеті
|
Қолданылуы
|
|
|
|
|
|
|
Оқулықты қолдана отырып
кестені толтырады.
|
Дескриптор:
қасиеттерін
біледі
химиялық
қызметін
ажырата алады.
3-балл
|
Үлестірме қима
қағаздар
Қосымша
№ 2
|
Функционалдық сауаттылық
тапсырмасы
10-минут
Сабақтың соңы
5-минут
Кері
байланыс
Үй
жұмыс
|
«Кластер» әдісі
(Топтық жұмыс)
Идеялар
мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды жинақтауға,тұжырымдауға
арналған әдіс
«БББ»
әдісі
Олар нені
біледі?
|
Олар нені білгісі
келеді?
|
Олар нені
білді?
|
|
|
|
Қосымша
мәлімет жазып келу.
|
Берілген 3-бағанды
толтырады
|
Дескриптор:
3-балл
Мұғалім
оқушыларды
«Бас
бармақ» арқылы
бағалайды.
|
https://s0.slide-share.ru/s_slide/989a\71e644ae0a67d351c93dfa49700d/8faf5d58-4ca8-40e6-a7f1-54d3ad1850fd.jpeg
Қосымша № 3
https://www.gov.kz/uploads/2021/2/13/ca47cfe7b4a9c22e11f1512c891d8493_original.131938.jpg
|