Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
5
мин.
Үй тапсырмасын
сұрау
7
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылардың сабаққа
дайындығын қадағалаймын.
Сыныпта жағымды
психологиялық ахуал қалыптастыру үшін
«Менің сүйікті
оқушым» әдісін қолданамын. Оқушыларды
сабақтың өң бойында бақылап отырып, тиісті бағасын қойып беру үшін
біз арнайы бақылаушы маманды шақырған болатынбыз. Ол кісі Гүлсезім
ханым. Гүлсезім сендердің сабаққа қатысуларыңды бақылап, сабақ
соңында тиісті балдарыңды қойып
береді.
«Асық» әдісі арқылы үй тапсырмасын
сұраймын. (Қосымша 1)
|
Оқушылар сабаққа
қажетті құрал жабдықтарын әзірлеп, назарларын сабаққа
аударады.
Оқушылар сиқырлы
қораптағы жасырын тұрған суретті ашып көріп, мұғалімнің ең сүйікті
оқушысы кім екенін біледі.
Гүлсезім оқушыларды
бақылап, тиісті балдарын
қояды
Қапшықтағы асықты таңдайды.
Асықтан қай оқушы шығады, сол оқушы сұраққа жауап
береді.
|
Мақтапу
Мадақтау
Қошеметтеу
Дескриптор
Сұраққа дұрыс жауап
береді.
Жалпы –
1ұпай
Әрбір дұрыс жауап үшін
-1ұ
|
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Қорапша
Слайд
1
Асықтар
Слайд
2
Қосымша
1
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
7
мин
|
Енді мына тақтада
көрсетілген ребусты шешейік. Ребусты шешу арқылы жаңа сабақ
тақырыбын ашып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтып кетемін.
Сабақтың тақырыбы:
«Химиялық
элементтерді периодтық жүйедегі орны мен атом құрылысы тұрғысынан
сипаттау». Біздің сабағымыздың
мақсаты: периодтық жүйедегі орны
бойынша химиялық элементті
сипаттау.
«Өз тобыңды
құра» әдісі
арқылы оқушыларды топтарға
біріктіремін.
І – топ:
«Элемент»
ІІ – топ:
«Период»
ІІІ – топ:
«Топ»
|
Оқушылар тақтадағы
ребусты шешеді.
Оқушылар ребусты
шешу арқылы сабақтың тақырыбын
анықтайды.
Сабақтың тақырыбымен
және мақсатымен танысады.
Дәптерлерін ашып
бүгінгі сабақтың тақырыбын жазып
алады.
Сыныптан үш оқушы
шығып өз таңдаулары бойынша топ мүшелерін шақырып, топ
құрады.
Оқушылар топтарға
бірігеді
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыны «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
Дескриптор
Дәптермен жұмыс
жасағаны үшін – 1ұпай
Жарайсыңдар
|
Слайд
3
Слайд
4
Слайд
5
|
Сабақтың
ортасы
Топтық
жұмыс
5
мин
|
«Жарық
шам» әдісі арқылы жасырын тұрған
тапсырманы тауып, жоспар бойынша сипаттама
жаздырамын.
І – топ: №12 және №9
элементке
ІІ – топ: №7 және
№13элементке
ІІІ – топ: №16және №20
элементке
|
Топтық
жұмыс
Оқушылар жасырынған
тапсырманы тауып, жоспар бойынша жасырынған
элементтерге элементке сипаттама
береді.
ЖОСПАР:
1 Химиялық элемент
атауы және таңбасы
2 Элементтің
периодтық кестедегі орны (период және топ
нөмірі)
3 Химиялық
элементтің атом құрылысы
4
Металл/бейметалл
5 Оттекті
қосылысының формуласы
6 Элементтің сутекті
қосылысының формуласы
|
Дескриптор
Жалпы – 3
ұпай
Әрбір екі дұрыс
жауап үшін - 1ұпай
Жоспар бойынша элементке
сипаттама береді
|
Слайд
6
Таратпа
қағаздар
Слайд
7
|
Жұптық
жұмыс
5
мин
|
Оқушыларға «Тауып
көр» әдісі арқылы жұптық жұмыс
беремін.
|
Жұптық
жұмыс
Оқушылар жұптаса
отырып, берілген тапсырмадағы жасырынған элементті, заттың
молекулалық массасын және формуласын
табады.
1-жұп: Молекулалық массасы 121ге тең
гидроксидтің формуласын анықтап көр, егер оның құрамына кіретін
элемент ІІІ топта орналасқан
болса....
2-жұп: ІІІ топ элементі оксидінің
салыстырмалы молекулалық массасы 102ге тең. Қандай оксид екенін
табыңдар.
3-жұп: Ұшқыш сутекті қосылысының
формуласы НЭ. Бұл элемент 5-ші периодта орналасады деп есептесек,
оның молекулалық массасы нешеге тең болуы
мүмкін?
|
Дескриптор
Жалпы –
2ұпай
Жасырынған дүниелерді
табады.
|
Слайд
8
Таратпа
қағаздар
|
Жеке
жұмыс
5
мин
|
«Менің орным
қайда?» әдісі.
|
Оқушылар кез келген
элементті таңдап, сол элементтің периодтық жүйедегі орнын
анықтайды.
|
Дескриптор
Жалпы –
2ұпай
Элементтің периодтық жүйедегі
тобын, периодын көрсетеді.
|
Слайд
9
Менделеев
кестесі
|
Жеке жұмыс 5
мин
|
«Шетелге
саяхат» әдісі арқылы сабақты
қорытындылау тапсырмасын беремін.
|
Оқушылар берілген
сұрақтарға жауап береді. Сұраққа кім дұрыс жауап береді, сол оқушы
шетелге саяхатқа билет ұтып
алады.
|
Дескриптор
Жалпы –
1ұпай
Сұраққа жауап
береді
|
Слайд
10
Билеттер
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
3
мин.
Бағалау 2
мин
Үй тапсырмасына
1мин
|
«Менің
сөзім» әдісі арқылы сабаққа кері
байланыс аламын. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
Үй
тапсырмасы
Әлі ашылмаған
химиялық элементтерге (118-225) қандай болжам жасар
едің?
|
10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бақылушының
қорытынды бағасымен
бағаланады.
|
|