Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
7.3В Химиялық элементтердің периодтық кестесі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Әлібек Гүлдана Әлібекқызы |
|
Күні: |
09.02.2023ж |
|
Сыныбы: 7 |
Қатысушылар саны: 8 Қатыспағандар саны:0 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Химиялық элементтердің жіктелуі, периодтық жүйе тарихы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.1.1 -И. Дёберейнер, Дж. Ньюлендс, Д.И. Менделеевтің еңбектерінің мысалында элементтердің жіктелуін білу және салыстыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Периодтық жүйенің құрылу принципін анықтайды Көпшілік оқушылар үшін: Химиялық элементтердің периодтық жүйесінің заманауи кестесі мен Д.И.Менделеев кестесінің құрылымын біледі Кейбір оқушылар үшін: Элементтердің жіктелуін сипаттайды |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Топ ережесін еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады |
Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма: Бір-бірімізге берілген шамадар бойынша өз бойындағы шам сияқты жақсы қасиеттерін айту. «Жарық» әдісі бойынша топтасу
|
Мақсаты: Оқушылар өз бойындағы қасиеттерді айтады, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар өз қасиетін айту арқылы өзіне сенімділігі артады, көңіл-күйі көтереді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 2
|
Сәлемдесу. Жаңа сабақ тақырыбын ашу: өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қоя отырып, LearningApps қосымшасы (пазл) арқылы оқушыларға жаңа сабақтың тақырыбын ашуда көмектеседі. |
Оқушылар өткен сабаққа шолу сұрақтарына жауап беріп, тақырыпты ашады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 25 мин.
|
Мұғалім видеоролик көрсетіп.жаңа тақырыпты түйіндейді. Екі топқа жаңа сабақтың мәтіні мағынасына қарай бөлінеді: Периодтық кестені құруда 1 топ: И. Дёберейнер; ІІ топ: Д.Менделеев еңбектері. Оқушыларды топ ара талдап болғаннан кейін, постер қорғалады |
Оқушылар экраннан периодық жүйенің тарихын көріп және оқулықты оқып танысып шығады. Топ ішінде талдап, постерге қысқаша схема, сөздер жазып безендіреді. Әр топтан екі оқушыдан шығып қорғайды. 1 топ: И. Дёберейнер элементтерді қалай жіктеді және оның кемшілігі; ІІ топ: Д.Менделеев элементтерді қалай жіктеді және оның кемшілігі. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Шапалықтау», «Жарайсың» деген мадақтаулармен ынталандыру |
7-сынып оқулығы, постер, фломастер. https://onlinemektep.org/backoffice/ktp/306150/94ca532d-c707-48e1-a03a-02989312548e/regular/36893 |
|
Тапсырма 10 мин. |
Тапсырмалар орындатады, бақылайды. |
«Анимациялық ойын» Жеке жұмыс Тақтаға оқушылардың ынтасы бойынша шығарып сұрақтарға жауап алу Жеке жұмыс Ақиқат/жалған
|
Дескриптор: Білім алушы -Триада заңын ашқан ғалымды табады; -Джон Ньюлендс ашқан заңды анықтайды; -Мысал келтірілген заңды анықтайды; - Периодтық заңды ашқан ғалымды атайды; Жеке жұмыс: Әр оқушы орындап болғаннан кейін, дәптерін көршісімен алмастырып, бірін – бірі тексереді.
+1 БІЛІМ
Дескриптор: Білім алушы
+1 БІЛІМ
|
Слайд Дәптер |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
Кері байланыс «Ұстазға хат» әдісі |
Оқушылар бүгінгі күнге алған әсерлері арқылы қорытындылайды. Маған сабақ ұнамады/ұнамады........ Ең қызықты болғаны......................... Маған тілек немесе ұсыныс............... Үйге тапсырма а) Ғаламшарлар; ә) белгілі ғалымдар; б) мемлекет, қалалар құрметіне аталған элементтерді периодтық жүйеден тауып, олардың атауларын және таңбаларын дәптерге жаз. |
«+1 білім» арқылы жинаған балдара 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Химиялық элементтердің периодтық кестесі
Химиялық элементтердің периодтық кестесі
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
7.3В Химиялық элементтердің периодтық кестесі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Әлібек Гүлдана Әлібекқызы |
|
Күні: |
09.02.2023ж |
|
Сыныбы: 7 |
Қатысушылар саны: 8 Қатыспағандар саны:0 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Химиялық элементтердің жіктелуі, периодтық жүйе тарихы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.1.1 -И. Дёберейнер, Дж. Ньюлендс, Д.И. Менделеевтің еңбектерінің мысалында элементтердің жіктелуін білу және салыстыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Периодтық жүйенің құрылу принципін анықтайды Көпшілік оқушылар үшін: Химиялық элементтердің периодтық жүйесінің заманауи кестесі мен Д.И.Менделеев кестесінің құрылымын біледі Кейбір оқушылар үшін: Элементтердің жіктелуін сипаттайды |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Топ ережесін еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады |
Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма: Бір-бірімізге берілген шамадар бойынша өз бойындағы шам сияқты жақсы қасиеттерін айту. «Жарық» әдісі бойынша топтасу
|
Мақсаты: Оқушылар өз бойындағы қасиеттерді айтады, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар өз қасиетін айту арқылы өзіне сенімділігі артады, көңіл-күйі көтереді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 2
|
Сәлемдесу. Жаңа сабақ тақырыбын ашу: өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қоя отырып, LearningApps қосымшасы (пазл) арқылы оқушыларға жаңа сабақтың тақырыбын ашуда көмектеседі. |
Оқушылар өткен сабаққа шолу сұрақтарына жауап беріп, тақырыпты ашады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 25 мин.
|
Мұғалім видеоролик көрсетіп.жаңа тақырыпты түйіндейді. Екі топқа жаңа сабақтың мәтіні мағынасына қарай бөлінеді: Периодтық кестені құруда 1 топ: И. Дёберейнер; ІІ топ: Д.Менделеев еңбектері. Оқушыларды топ ара талдап болғаннан кейін, постер қорғалады |
Оқушылар экраннан периодық жүйенің тарихын көріп және оқулықты оқып танысып шығады. Топ ішінде талдап, постерге қысқаша схема, сөздер жазып безендіреді. Әр топтан екі оқушыдан шығып қорғайды. 1 топ: И. Дёберейнер элементтерді қалай жіктеді және оның кемшілігі; ІІ топ: Д.Менделеев элементтерді қалай жіктеді және оның кемшілігі. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Шапалықтау», «Жарайсың» деген мадақтаулармен ынталандыру |
7-сынып оқулығы, постер, фломастер. https://onlinemektep.org/backoffice/ktp/306150/94ca532d-c707-48e1-a03a-02989312548e/regular/36893 |
|
Тапсырма 10 мин. |
Тапсырмалар орындатады, бақылайды. |
«Анимациялық ойын» Жеке жұмыс Тақтаға оқушылардың ынтасы бойынша шығарып сұрақтарға жауап алу Жеке жұмыс Ақиқат/жалған
|
Дескриптор: Білім алушы -Триада заңын ашқан ғалымды табады; -Джон Ньюлендс ашқан заңды анықтайды; -Мысал келтірілген заңды анықтайды; - Периодтық заңды ашқан ғалымды атайды; Жеке жұмыс: Әр оқушы орындап болғаннан кейін, дәптерін көршісімен алмастырып, бірін – бірі тексереді.
+1 БІЛІМ
Дескриптор: Білім алушы
+1 БІЛІМ
|
Слайд Дәптер |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
Кері байланыс «Ұстазға хат» әдісі |
Оқушылар бүгінгі күнге алған әсерлері арқылы қорытындылайды. Маған сабақ ұнамады/ұнамады........ Ең қызықты болғаны......................... Маған тілек немесе ұсыныс............... Үйге тапсырма а) Ғаламшарлар; ә) белгілі ғалымдар; б) мемлекет, қалалар құрметіне аталған элементтерді периодтық жүйеден тауып, олардың атауларын және таңбаларын дәптерге жаз. |
«+1 білім» арқылы жинаған балдара 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз















