Бөлім:
|
7.3В Химиялық элементтердің
периодтық кестесі
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Әлібек Гүлдана
Әлібекқызы
|
Күні:
|
09.02.2023ж
|
Сыныбы:
7
|
Қатысушылар саны: 8
Қатыспағандар саны:0
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Химиялық
элементтердің жіктелуі, периодтық жүйе
тарихы
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
7.2.1.1 -И. Дёберейнер, Дж.
Ньюлендс, Д.И. Менделеевтің еңбектерінің мысалында элементтердің
жіктелуін білу және
салыстыру
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
Периодтық жүйенің құрылу принципін
анықтайды
Көпшілік
оқушылар үшін:
Химиялық элементтердің периодтық жүйесінің заманауи
кестесі
мен Д.И.Менделеев кестесінің құрылымын
біледі
Кейбір
оқушылар үшін:
Элементтердің жіктелуін
сипаттайды
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
3
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
2.Топ ережесін еске түсіру.
3.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастырады
|
Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма:
Бір-бірімізге берілген шамадар бойынша өз бойындағы шам
сияқты жақсы қасиеттерін айту.
«Жарық» әдісі бойынша
топтасу
|
Мақсаты: Оқушылар өз бойындағы
қасиеттерді айтады, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады,
сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа
белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар өз қасиетін
айту арқылы өзіне сенімділігі артады, көңіл-күйі
көтереді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
2
мин.
|
Сәлемдесу.
Жаңа сабақ тақырыбын
ашу: өткен тақырыптар бойынша
сұрақтар қоя отырып, LearningApps қосымшасы (пазл) арқылы
оқушыларға жаңа сабақтың тақырыбын ашуда
көмектеседі.
|
Оқушылар өткен сабаққа
шолу сұрақтарына жауап беріп, тақырыпты
ашады.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
https://learningapps.org/display?v=pehyxkofj21
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
25
мин.
|
Мұғалім видеоролик
көрсетіп.жаңа тақырыпты
түйіндейді.
Екі топқа жаңа сабақтың мәтіні мағынасына қарай
бөлінеді:
Периодтық кестені құруда
1 топ: И.
Дёберейнер;
ІІ топ: Д.Менделеев
еңбектері.
Оқушыларды топ ара талдап
болғаннан кейін, постер
қорғалады
|
Оқушылар экраннан периодық жүйенің тарихын көріп және
оқулықты оқып танысып шығады. Топ ішінде талдап, постерге қысқаша
схема, сөздер жазып безендіреді. Әр топтан екі оқушыдан шығып
қорғайды.
1 топ: И. Дёберейнер элементтерді
қалай жіктеді және оның
кемшілігі;
ІІ топ: Д.Менделеев
элементтерді қалай жіктеді және оның
кемшілігі.
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,
талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Шапалықтау»,
«Жарайсың» деген мадақтаулармен
ынталандыру
|
7-сынып оқулығы,
постер, фломастер.
https://onlinemektep.org/backoffice/ktp/306150/94ca532d-c707-48e1-a03a-02989312548e/regular/36893
|
Тапсырма
10
мин.
|
Тапсырмалар орындатады,
бақылайды.
|
«Анимациялық ойын»
Жеке жұмыс
Тақтаға оқушылардың ынтасы бойынша шығарып сұрақтарға жауап
алу
Жеке жұмыс
Ақиқат/жалған
-
Менделеев элементтердің
қасиеттері мен атомдық массаларының арасында байланыс бар деген
қорытынды жасады. /ақиқат/
-
Д.Ньюлендс элементтерді
музыкалық ноталарға ұқсатып жеті қатарға орналастырды және оны
ноталар заңдылығы деп атады /
жалған/
-
Дёберейнердің қателігі ол
үштік топты іздеумен шектелді
/ақиқат/
-
Й.Берцелиус 3 элементтен
тұратын топты триада деп атады
/жалған/
-
Атомның құрылыс теориясының
дамуы рет нөмірдің физикалық мәнінің ашылуына түрткі болды
/ақиқат/
|
Дескриптор:
Білім
алушы
-Триада заңын ашқан ғалымды
табады;
-Джон Ньюлендс ашқан заңды
анықтайды;
-Мысал келтірілген заңды
анықтайды;
- Периодтық заңды ашқан
ғалымды атайды;
Жеке жұмыс:
Әр оқушы орындап болғаннан кейін, дәптерін көршісімен
алмастырып, бірін – бірі тексереді.
+1 БІЛІМ
Дескриптор:
Білім
алушы
+1 БІЛІМ
|
Слайд
Дәптер
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
Кері байланыс
«Ұстазға хат»
әдісі
|
Оқушылар бүгінгі күнге
алған әсерлері арқылы
қорытындылайды.
Маған сабақ
ұнамады/ұнамады........
Ең қызықты
болғаны.........................
Маған тілек немесе
ұсыныс...............
Үйге тапсырма
а) Ғаламшарлар;
ә) белгілі ғалымдар;
б) мемлекет, қалалар құрметіне аталған элементтерді
периодтық жүйеден тауып, олардың атауларын және таңбаларын дәптерге
жаз.
|
«+1 білім» арқылы жинаған
балдара
1-10 баллдық жүйе
бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|