Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Химиялық формулалар бойынша есептеулер
Материал туралы қысқаша түсінік
8-сынып химия пәнінен мұғалімдерге сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
29 Қараша 2018
565
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.1.В.Заттардың формулалары және химиялық реакция теңдеулеріМектеп: Теректі негізгі мектебіКүні: Мұғалім: Мұхит Ақерке Құралбайқызы Сынып: 8 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | ||
Сабақ тақырыбы | Химиялық формулалар бойынша есептеулер | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.2.3.1. - заттар құрамындағы элементтердің массалық үлесін табу, элементтердің массалық үлесі бойынша заттардың формуласын шығару | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Бағалау критерийлері | ||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар істей алады: Химиялық қосылыстарды атау кезінде лексиканы дұрыс қолданады, айтады, жазады.Пәндік лексика мен терминология:Массалық үлес, омега, процент, қосылыстар атауыСұхбатқа/хатқа арналған пайдалы сөздер: | |
Құндылықтарға баулу | Жалпыға бірдей еңбек қоғамы | |
Пәнаралық байланыстар | Математика | |
Алдыңғы білім | Масса, молярлық масса және зат мөлшері арасындағы байланыс | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы5 мин | Ұйымдастыру бөлімі | Түрлі-түсті қағаздан жасалған қар кесектері |
Сабақтың ортасы2 мин 13 мин 7 мин 5 мин 5 мин | Оқушылардың деңгейіне қарай ашық және жабық сұрақтар қоямын және өздері бүгінгі сабаққа мақсат қояды және сабақ мақсатын анықтайды. «Галереяны шарлау» әдісі. Жаңа тақырып бойынша мәтін беріледі. Мәтінмен жеке танысып, топтар өзара талқылап менталды карта ретінде флипчартқа түсіреді де, тақтаға іледі. Басқа топ флипчарттағы мәліметпен танысып, түртіп алады.Дескрипторлар: Қалыптастырушы бағалау: Оқушылар топта оқушылардың жұмыс жасауына байланысты "Бағдаршам" әдісі арқылы бағалайды. №2. Жұптық жұмыс.Функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табуға арналған есептерді шешеді. Бұл жұптық жұмыс болып табылады. Оқушылар жұптасып берілген есептерді шығарады. Топта бір – бірлерін тексереді. «IDEAL» әдісі I- мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтайдыD-проблеманы сипаттайдыE-шешу жолын анықтайдыA-шешу үшін әрекет жасайдыL-қорытынды жасайды.Тапсырма: 1. Фосфордың оттекпен қосылыстарында атомдар сандарының қатынасы 2:3 және 2:5 қатынасындай болса олардың формулалары қандай?2. Элементтердің сутекті қосылыстарындағы атомдар сандарының қатынасы (С) : (Н) = 1:4; (C) : (H) = 3:8; (H) : (S) = 2:1 заттардың формулалары қандай?Дескриптор: №3 Жеке жұмыс "Тапқыр болсаң тауып көр" ойыны1. Мыс (ІІ) оксидіндегі (CuO) элементтердің массалық үлестерін есептеңдер.Дескриптор: Қалыптастырушы бағалау - графопроектр арқылы жауаптары шығарылады. Сол арқылы өздерін тексереді. | Плакат, маркерлер Үлестірме қағаздар презентация |
Сабақтың соңы 3 мин | Кері байланыс. «Аяқталмаған сөйлем» тәсілі «Мұғалімге жеделхат» тақтасына оқушылар стикер жапсыру арқылы орындалады.Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады: Үйге тапсырма. Тақырып соңындағы есептерді шығару | "Мұғалімге жеделхат" тақтасы |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Рефлексия | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | ||
Қорытынды бағамдау | ||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)