Материалдар / Химиялық формулалар бойынша есептеулер

Химиялық формулалар бойынша есептеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сынып химия пәнінен мұғалімдерге сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2018
565
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.1.В.Заттардың формулалары және химиялық реакция теңдеулеріМектеп: Теректі негізгі мектебіКүні: Мұғалім: Мұхит Ақерке Құралбайқызы Сынып: 8 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыХимиялық формулалар бойынша есептеулер
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.2.3.1. - заттар құрамындағы элементтердің массалық үлесін табу, элементтердің массалық үлесі бойынша заттардың формуласын шығару
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:
  • заттар құрамындағы элементтердің массалық үлесін таба алады;
  • Көптеген оқушылар:
  • элементтердің массалық үлесі бойынша заттардың формуласын шығара алады
  • Кейбір оқушылар:түрлі есептерді шығауда массалық үлес формуласын қолдана алады
    Бағалау критерийлері
  • заттар құрамындағы элементтердің массалық үлесін таба алады;
  • элементтердің массалық үлесі бойынша заттардың формуласын шығара алады
  • Тілдік мақсаттарОқушылар істей алады: Химиялық қосылыстарды атау кезінде лексиканы дұрыс қолданады, айтады, жазады.Пәндік лексика мен терминология:Массалық үлес, омега, процент, қосылыстар атауыСұхбатқа/хатқа арналған пайдалы сөздер:
  • Молекула құрамындағы атомдардың массалық үлесін анықтау үшін ____________________________.
  • Массалық үлесі бойынша заттардың формуласын шығару үшін ____________________________________.
    Құндылықтарға баулуЖалпыға бірдей еңбек қоғамы
    Пәнаралық байланыстарМатематика
    Алдыңғы білімМасса, молярлық масса және зат мөлшері арасындағы байланыс
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы5 минҰйымдастыру бөлімі
  • Оқушылармен амандасу
  • «Қар кесегі» әдісі арқылы өткен тақырыптардан түрлі түсті қағаздардағы сұрақтарды таңдап алып бір біріне лақтырады. Оқушыларға түскен сұрақтарға жауап береді және қолдарындағы түстер арқылы топқа бөлінеді.
  • 1. Зат мөлшері дегеніміз не?2. Зат мөлшерінің өлшем бірлігі қандай?3. Массаның өлшем бірлігі қандай?4. Молярлық масса дегеніміз не?Қалыптастырушы бағалау - "Уәждеу" әдісі. "жарайсың", "өте дұрыс", "жеткілікті".
    Түрлі-түсті қағаздан жасалған қар кесектері
    Сабақтың ортасы2 мин

    13 мин





















    7 мин



































    5 мин













































    5 мин
    Оқушылардың деңгейіне қарай ашық және жабық сұрақтар қоямын және өздері бүгінгі сабаққа мақсат қояды және сабақ мақсатын анықтайды.

    «Галереяны шарлау» әдісі. Жаңа тақырып бойынша мәтін беріледі. Мәтінмен жеке танысып, топтар өзара талқылап менталды карта ретінде флипчартқа түсіреді де, тақтаға іледі. Басқа топ флипчарттағы мәліметпен танысып, түртіп алады.Дескрипторлар:
  • заттар құрамындағы элементтердің массалық үлесін таба алады;
  • элементтердің массалық үлесі бойынша заттардың формуласын шығара алады
  • Топтық жұмыс. «Ойлан, бірік, бөліс» әдісіМақсаты: Оқушылардың қарым-қатынас жасай білу қабілеттерін қалыптастыру, достық және айналасына қамқорлық көрсету дағдыларын қалыптастыру.Тапсырма: Мына қосылыстарды олардағы фосфордың массалық үлестерінің арту ретімен орналастырыңдар:А. P2O5 1. D < B < E < C < AB. H3PO3 2. C < A < B < D < EC. P2O3 3. E < D < B < A < CD. H3PO4 4. B < D < C < A E. Ca3(PO4)2 5. A < E < D < C < BДескрипторлар:
  • фосфордың массалық үлестерін табады;
  • ретімен орналастырады


  • Қалыптастырушы бағалау: Оқушылар топта оқушылардың жұмыс жасауына байланысты "Бағдаршам" әдісі арқылы бағалайды.

    №2. Жұптық жұмыс.Функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табуға арналған есептерді шешеді. Бұл жұптық жұмыс болып табылады. Оқушылар жұптасып берілген есептерді шығарады. Топта бір – бірлерін тексереді. «IDEAL» әдісі I- мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтайдыD-проблеманы сипаттайдыE-шешу жолын анықтайдыA-шешу үшін әрекет жасайдыL-қорытынды жасайды.Тапсырма: 1. Фосфордың оттекпен қосылыстарында атомдар сандарының қатынасы 2:3 және 2:5 қатынасындай болса олардың формулалары қандай?2. Элементтердің сутекті қосылыстарындағы атомдар сандарының қатынасы (С) : (Н) = 1:4; (C) : (H) = 3:8; (H) : (S) = 2:1 заттардың формулалары қандай?Дескриптор:
  • атомдар санының қатынасы бойынша заттың формуласын табады;
  • Қалыптастырушы бағалау - жұптар бір-бірін смайликтер арқылы бағалайды.

    №3 Жеке жұмыс "Тапқыр болсаң тауып көр" ойыны1. Мыс (ІІ) оксидіндегі (CuO) элементтердің массалық үлестерін есептеңдер.Дескриптор:
  • берілген зат құрамындағы элементтердің массалық үлестерін есептейді


  • Қалыптастырушы бағалау - графопроектр арқылы жауаптары шығарылады. Сол арқылы өздерін тексереді.










    Плакат, маркерлер















    Үлестірме қағаздар

























































    презентация
    Сабақтың соңы

    3 мин
    Кері байланыс. «Аяқталмаған сөйлем» тәсілі «Мұғалімге жеделхат» тақтасына оқушылар стикер жапсыру арқылы орындалады.Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады:
  • бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.
  • бүгін сабақта қуантқаны.....
  • мен өзімді.....үшін мақтар едім.
  • маған ерекше ұнағаны.....
  • сабақтан соң маған........келді.
  • бүгін маған..........сәті түсті.
  • қызықты болғаны.....
  • ......қиындық тудырды.
  • менің түсінгенім.....
  • енді мен......аламын.


  • Үйге тапсырма. Тақырып соңындағы есептерді шығару

    "Мұғалімге жеделхат" тақтасы


    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы






























    РефлексияТөмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    - Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдау
    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

    1.

    2.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

    1.

    2.

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ