Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Химиялық реакция жылдамдығы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
10.2 В Кинетика |
Педагогтың аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сынып: 10 (ЖМБ) |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Химиялық реакция жылдамдығы |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары: |
10.3.2.1 гомогенді және гетерогенді реакциялар үшін жылдамдық өрнегін білу; 10.3.2.2 қарапайым реакциялардың орташа жылдамдығына есептеулер жүргізу. |
Сабақтың мақсаты: |
- гомогенді және гетерогенді реакцияларды ажыратады; - гомогенді және гетерогенді реакциялардың жылдамдық өрнегін біледі; - гомогенді және гетерогенді реакциялардың орташа жылдамдығын есептейді. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі / Уақыты |
Педагогтың іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут
|
1.Оқушылармен амандасу,түгелдеу. 2.Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу. «Түрлі түсті стикерлер» арқылы топтарға жіктеймін. 1-топ: жылдамдық 2-топ: уақыт 3-топ:температура Топ ережесі түсіндіріледі. Топтарға бағалау парағы таратылады |
Оқу құралдарын алып, сабаққа дайындалады. Оқушылар тақтаға ілінген түрлі түсті стикерлерді таңдайды. Стикер артына жазылған құпия сөздер арқылы топқа бөлінеді (топтың атауы: жылдамдық, уақыт, температура). |
Мадақтама арқылы «Жарайсың!», «Керемет!», «Жақсы!» деп ынталандырып отыру. Бағалау парақшасын толтырып отырады |
Стикерлер |
||||||||
3минут |
Өткенді қайталау мақсатында «Кім алғыр» әдісі арқылы оқушыларға тапсырма беріледі.Әр түрлі жағдайда жүретін реакцияларды анықтайды. |
Оқушылар химиялық реакция жылдамдығы туралы өз ойларын айтады. Жылдам және баяу жүретін реакцияларды ажыратады. |
дұрыс жауап бергені үшін 2 балл |
Қосымша1 |
||||||||
Жаңа білім 5 минут
|
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында бейнебаян көрсетіледі. Бейнебаян бойынша ой қозғау үшін ашық сұрақтар қойылады. Мұғалім химиялық реакцияның түрлерін және гомогенді, гетерогенді реакциялардың анықтамасын айтуын сұрайды. 1.Химиялық реакцияның қандай түрлерін білесіңдер? 2. Гомогенді және гетерогенді реакциялар дегеніміз не? 3.Химиялық кинетика нені зерттейді? Мұғалім түсіндірмесі. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Гомогенді және гетерогенді реакциялардың анықтамасын айтады. |
Ауызша мадақтау. Сұраққа жауап бергені үшін 1 балл беріледі. |
|
||||||||
5 минут |
«Топтық зерттеу» әдісі арқылы оқушылар гомогенді және гетерогенді реакциялардың жүру барысын тәжірибе жүзінде көрсетуге бағыт –бағдар беріледі. 1.Мырыштың тұз қышқылымен әрекеттесу реакциясы; 2. Натрий гидроксиді мен тұз қышқылының әрекеттесу барысы; |
Қауіпсіздік техникасы ережесін ескереді. Оқушылар екі топқа бірігіп, тәжірибені жасайды. Тәжірибенің жүру барысын бақылайды. Химиялық реакциялардың теңдеулерін дәптерлеріне жазады. Zn+2HCL=ZnCL2+H2 NaOH+HCL=NaCL+H2O |
Топтар бір-бірін «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды |
10 сынып оқулық Реактивтер, сынауықтар, индикатор. |
||||||||
|
||||||||||||
|
Сәйкестендіру кестесі арқылы оқушыларға гомогенді және гетерогенді реакцияларды ажыратып алу ұсынылады. |
Гомогенді және гетерогенді ажыратады. Тапсырма 1.ЕБҚ ететін оқушы үшін. Жеке жұмыс
|
Дескриптор: -гомогенді реакцияларды ажыратады; -гетерогенді реакцияларды ажыратады; Тапсырма үшін 2 балл беріледі.
|
Қосымша 2
|
||||||||
|
«Жас эколог» әдісі арқылы функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырма беріледі. Оқушыларға қоршаған ортаның әр түрлі факторлардың әсерінен зақымдалуы, озон қабатының жұқаруы туралы ақпарат беріледі. Оқушылар ақпаратпен танысып атмосферада жүретін реакциялар қандай фазада жүретінін анықтауға. Озонның түзілу реакциясын жазуға ұсыныс беріледі.
|
Оқушылар ақпаратпен танысып атмосферада жүретін реакциялар қандай фазада жүретінін анықтайды. Озонның түзілу реакциясын жазады. Оқушылар берілген мәлімет бойынша ашық сұрақтарға жауап береді. Реакцияның орташа жылдамдығын анықтауға байланысты есеп шығарады. Мәтін: Атмосфера- жер бетіндегі тіршілікті сақтайтын ауа мұхиты және баға жетпес табиғи қор. Өкінішке орай, адамзат, ұлттық және жеке мүддесіне негізделген, жалпы ресурстарға зиян келтіре отырып, жер бетіндегі қорғаушы перде ретіндегі озондық қабықшаны жұқартады.Пайдалы озон кабатысыз адамдар күн көзінін ультракүлгін саулесінен түрлі ауру сырқаттарға бейім болушы еді. Соңғы он жылдың ішінде озонның саны азайды. 1974 жылда жасалған болжам бойынша бұның себебі фреондар: CCL3 F, CСL2F2 а ) Озонның түзілу реакциясын жазыңдар. Бұл реакция қандай фазада жүретін анықтаңдар.
b)Табиғатта жүретін гомогенді, гетерогенді реакцияларға мысалдар келтіріңдер.
Атмосфераны қорғаудың қандай тиімді тәсілдерін ұсынатын едіңдер?
--------------------------------------------------- Өз ойларыңды жазыңдар. --------------------------------------------------- с)Озонның түзілуімен жүретін реакцияда реакция басталғаннан кейін 15 секундта озонның концентрациясы 0,3 моль/л болды. 35 секундтан соң 0,15 моль/л болды. Реакцияның орташа жылдамдығын анықтаңдар. |
Дескриптор: Білім алушы - Озонның түзілу реакциясын жазады; -табиғатта жүретін гомогенді, гетерогенді реакцияларға мысалдар келтіреді; - атмосфераны қорғаудың тиімді тәсілдерін ұсынады; -реакцияның орташа жылдамдығын анықтайды. Тапсырма дұрыс орындағаны үшін 2 балл беріледі. |
Қосымша 3 |
||||||||
|
Тақырыпты пысықтау мақсатында «Есептер сыры» әдісін қолдана отырып, химиялық реакцияның жылдамдығын анықтауға есептер беріледі. |
Топта бірлесіп есептер шығарыды. Оқушылар бір-біріне қолдау білдіреді. Тапсырма. «Есептер сыры» Оқушыларға гомогенді және гетерогенді фазада жүретін реакциялардың жылдамдығын анықтауға есептер беріледі. 1.А+В=AB реакциясының жылдамдығының Ажәне В заттарының концентрациясынатәуелділігін сипаттайтын әрекеттесуші массалар заңының математикалық өрнегін жазыңыздар, егер: a)А және В заты газ тәрізді заттар болса; b)А және В заты шексіз араласатын сұйықтықтар болса; 2.Егер бастапқы концентрация 0,05 моль/л болып, 10 секундтан кейін 0,005 моль/л -ге кеміген болса Реакция жылдамдығын есептеңдер |
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда: 45 000 000 ₸ Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |