Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Химиялық тепе-теңдік
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
АЛМАТЫ ОБЛЫСТЫҚ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
МКҚК Талғар қ. Политехникалық колледжі
«Келісілді» «Бекітемін»
Колледж әдіскері Директордың оқу ісі жөніндегі
________ орынбасары: ______________
Серғали Ш.С. Бейсембаева Е.Қ
Сабақ жоспары № 13 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Курс |
Топ № |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Күні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Модульдің немесе пән атауы: |
Химия |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
Серғали Ш.С. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Химиялық тепе-теңдік. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңтүрі: |
Аралас сабақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары мен міндеттері : |
- Қайтымды реакция,химиялық тепе-теңдік туралы түсінік қалыптастыру. -Әртүрлі факторлардың әсерінен химиялық тепе -теңдіктің жылжу әсерін түсіндіру. – Есептердің шығару жолдарын түсіндіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтижелер |
Қайтымды, қайтымсыз реакциялар туралы біледі. -Химиялық тепе -теңдік туралы біледі. -Әртүрлі факторлардың әсерінен химиялық тепе-теңдікке теңдеулер құрастыра алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану |
Интербелсенді тақта, Білімлэнд сайтымен жұмыс. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері: |
Педагогтіңәрекеті |
Білімалушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастырушылық кезең (5- минут) |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Білімалушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Білімалушыларды «Өзіме –сізге» әдісі арқылы 3- топтарға біріктіру. |
1.Оқу құралдарын дайындау 2. Шағын топтарға бөліну |
Тиімділігі: Білімалушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Әртүрлі түсті қағаздар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы (15-минут) |
2.«Ой қозғау» әдісі арқылы суретте көрсетілген бейнеге қарап , бүгінгі сабақ тақырыбын анықтайды
Жаңа сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары, бағалау критерийлерін таныстыру 3. Жаңа тақырып бойынша видео қаралым 1.https://youtu.be/7jL58xkPNog?si=qGN6TCdAbVrGZ8b3 2.https://youtu.be/7jL58xkPNog?si=xNS0s50aH11fIm-h |
2.Сурет бойынша сабақ тақырыбын айқындайды
. 3.Білімалушылар Химиялық тепе-теңдік туралы видео көрсетілімді көреді
|
Дескриптор: Әр дұрыс сұраққа 3-балл
2.Сабақ тақырыбын анықтаған оқытушыларды мадақтау (3-балл)
|
Кроссворд,сурет Тақырып бойынша видео, презентация, ой қозғау |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы ( 30-минут)
|
4.Берілген сурет сабақ тақырыбымен қалай байланысты?
Келесі реакция теңдеулерінің тепе-теңдік константаларының өрнектерін жазыңдар: Шешуі:
2-тапсырма «Жалпылама топтық жұмыс » 1.Химиялық тепетеңдік деген не? 2. Химиялық тепе-теңдіктің динамикалық деп аталуы себебі не? 3. Тепе-теңдік константасы деген не?
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |