Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
HTML тілімен танысу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
за мерзімді жоспарды тарауы:
Ұ қ ң
Web жобалау
К ні:
ү
21.01.21ж.
Сынып: 10
Мектеп: Н. Мейірманов атында ы
ғ
жалпы
білім беретін орта мектебі
М алімні аты-ж ні: Исмагулова
ұғ ң ө
Светлана
атыс андар: атыспа андар:
Қ қ Қ ғ
Саба ты та ырыбы
қ ң қ
§4.2 HTML тілі
Осы саба та ол жеткізілетін
қ қ
о у ма саттары (о у
қ қ қ
ба дарламасына сілтеме)
ғ
10.4.2.1- web пара шаларды зірлеуде HTML
қ ә
тегтерін олдану
қ
Саба ты ма саты
қ ң қ
Барлы о ушылар :
қ қ
HTML ымын т сінеді.
ұғ ү
К пшілік о ушылар
ө қ
: HTML – ді м мкіндіктерін
ң ү
ж не оларды м тіндік жат а кірістіре алады
ә ә құ қ
Ба алау критерийі
ғ
1. HTML ымын т сінеді.
ұғ ү
2. HTML – ді м мкіндіктерін пайдалана отырып веб
ң ү
пара ша рады
қ құ
.
Тілдік ма саттар
қ
П ндік лексика ж не терминология
ә ә
аза ша
Қ қ
Русский English
Басы Голова HEAD
Атауы Заглавие TITLE
Денесі Тело BODY
Т стер
ү
Цвет Color
Диалог а/жазу а ажетті с з тіркестері
қ ғ қ ө
WWW ....
Тег ......
Антри ......
ндылы тар а баулу
Құ қ ғ
Индустрияландыру мен инновациялар а негізделген
ғ
эканомикалы су ма сатында
қ ө қ
ж мыс сайтын
ұ
руды тиімділігін т сіндіре отырып б секеге
құ ң ү ә
абілетті жас рпа ты т рбиелеу.
қ ұ қ ә
Ойлау да дыларыны
ғ ң
де гейлері
ң
Білу,Т сіну,
ү
олдану
Қ
П наралы байланыс
ә қ
А ылшын тілі
ғ
Алды ы білім
ңғ
Санау ж йелері
ү
Саба барысы
қ
Саба ты
қ ң
жоспарлан ан
ғ
кезе дері
ң
Саба та ы жоспарлан ан жатты у т рлері
қ ғ ғ ғ ү
Ресурстар
Саба ты
қ ң
басы
йымдастыру кезе і.
Ұ ң
О ушылармен с лемдесу.
қ ә
О ушыларды т гендеу.
қ ү
“Шатты ше бері” дісі
қ ң ә
ар ылы сыныпта
қ
психологиялы ахуалы алыптастыру
қ қ
.
й тапсырмас
Ү
“Карточкада ы терминдер” дісі.
ғ ә
Санау ж йесі ......
ү
Санау ж йесі нешеге б лінеді?
ү ө
Позициялы санау ж йесі неше т рі бар?
қ ү ү
Санау ж йелеріне айналдыру есептері
ү
186,4592
9015910
3689,128
алыптастырушы ба алауды
Қ ғ ң
«Мада тау» дісін
қ ә
пайдаланып кері байланыс беремін.
Ысты лебіз
қ
те жа сы
Ө қ
Жа сы
қ
Саба ты
қ ң
ортасы
«Ой оз ау»
қ ғ
Жа а саба
ң қ
“Не болды?” дісі
ә
ар ылы о ушыларды
қ қ ң
ызы ушылы ын ояту.
қ ғ ғ
О ушылар суретке арап жа а саба ты та ырыбын
қ қ ң қ ң қ
ашады
алыптастырушы ба алауды
Қ ғ ң
«Мада тау
қ
» дісі
ә
ар ылы о ушыларды ба алаймын.
қ қ ғ
https://youtu.be/E9i8pR7Bchs
Интернет зіні ар ынды дамуына лес ос ан,
ө ң қ қ ү қ қ
а паратты гиперм тін т рінде бейнелеу идеясын
қ ә ү
ж зеге асыр ан WWW ызметіне міндетті. Демек,
ү ғ қ
шынды ында, кез-келген web – пара м тіндік жат
ғ қ ә құ
болып табылады. Web – пара ру а арнал ан
қ құ ғ ғ
программалы нім – HTML. 1989 жылы жариялан ан
қ ө ғ
HTML – ді бірінші лгісіні авторы – Тим Берсен Ли.
ң ү ң
Идеяны негізгі мазм ны – прогрмма браузерге арнайы
ң ұ
т йін с з – тегтерді к мегімен м тінді алай бейнелеу
ү ө ң ө ә қ
керек екенін білдіру.
HTML м мкіндіктерін арастыру а кіріспес б рын,
ү қ ғ ұ
келесі ма ызды с ттерді атап туіміз керек:
ғ ә ө
- рыл ан барлы файлдар кіші латын ріппе,
Құ ғ қ ә
Слайд
Интерактив
ті та тадан
қ
бейне
к рсетілім
ө
арнайы символдарсызт ж не HTML ке ейтуімен
ә ң
жазыл ан атау а ие болуы тиіс.
ғ ғ
- Жоба а жататын барлы файлдар бір бумада
ғ қ
орналасуы керек.
- Ж мыс шін екі программа керек болады:
ұ ү
м тіндік редактор ж не браузер – м тіндік редакторда
ә ә ә
жат а згерістер енгізіп, са таймыз, ал браузерде
құ қ ө қ
пара ты жа артамыз.
қ ң
- файлдарды т зету программасын баптау шін
ү ү
Explorer браузерінде Сервис- асиеттер б йры ын
Қ ұ ғ
орындаймыз. HTML Редакторы тізімінде Блокнотты
та даймыз.
ң
жатты рылымы.
Құ ң құ
Site бумасын ж не оны ішіне - м тіндік жат
ә ң ә құ
рамыз.
құ
Егер блокнот редакторында web - пара ты жап ан
қ қ
болса , оны рі арай т зету шін контекстік м зірді
қ ә қ ү ү ә ң
HTML - кодын арай б йры ын олдану а болады.
Қ ұ ғ қ ғ
НТМL – код мысалын тереміз:
<html>
<head>
<title>
1-мысал
</title>
</head>
<body>
<h> Салем! </h1>
<P>
Бул менин алгашкы web -
парагым!
</P>
</body>
</html>
НТМL тегіні лкен б лігі ж п болып келеді.
ң ү ө ұ
Ашылатын ж не жабылатын тегтер арасында бас а тег,
ә қ
м тін орналасуы м мкін. НТМL – жатты сондай
ә ү құ ң
б лігі НТМL – элемент деп аталады. Кейбір тег шін
ө ү
жабу тегі арастырылма ан.
қ ғ
<head>……</ head > б л тегтер жатты та ырыбы
ұ құ ң қ ң
растырады. Та ырып атауына жатты аты МЕТА
құ қ құ ң
–н с аулы тар немесе Мета-тегтер деп аталатын
ұ қ қ
рт рлі ызметтік а парат болады. Мысалы, сайтты
ә ү қ қ ң
авторы туралы м лімет, м тінні кодталуы, пара
ә ә ң қ
дайындал ан НТМL н с асы.
ғ ұ қ
<title>…</title. <title> ж не </title> тегтері арасында
ә
орналас анны барлы ын браузер терезе та ырыбында
қ ң ғ қ
к рсететін болады ж не HTML – жат баспа а нсіз
ө ә құ ғ ү
келісім бойынша басыл анда рбір пара та басылып
ғ ә қ
шы атын болады. Демек, атауды аса зын болма аны
ғ ң ұ ғ
д рыс, м мкін болса, 64 символдан арты болма аны
ұ ү қ ғ
ж н.
ө
Бекіту
Ж пты
ұ қ
ж мыс
ұ
.
<body>…</body>. М ндай тегтер ж бы HTML -
ұ ұ
жатты денесін шектейді.
құ ң
Кейбір м тін пішімдеу тегтері
ә
<h1> …… </h1>. М ндай тегтер ж бы та ырыпты
ұ ұ қ
сипаттайды. Бірінші де гейлі та ырыптан бас а та ы
ң қ қ ғ
да бес де гейі болуы м мкін. Сонды тан е са атау
ң ү қ ң ұ қ
<h6> …. </h6> тегтермен сипатталады.
<H1>1 - такырып </H1>
<H2>2 - такырып </H2>
<H3>3 - тыкырып </H3>
<H4>4 - такырып </H4>
<H5>5 - такырып</H5>
<H6>6 - такырып </H6>
«Ойлан, ж птас, пікірлес» дісі.
ұ ә
О ушыларды стикер ар ылы интернет браузер
қ қ
атауларымен ж п а б лемін
ұ қ ө
1 ж п: Яндекс
ұ
2 ж п: Опера
ұ
3 ж п: Хром
ұ
О ушылар берілген та ырыпты ме геру барысында
қ қ ң
ж ппен бірлесе отырып компьютерде ж мыс
ұ ұ
жасайды
Слайд ар ылы яшы та дап тапсырмаларды
қ ұ қ ң
орындайды.
1
Жа а 1 – misal.html жатын рындар. Пішімдеу
ң құ құ
тегін олданып, стаз жайында м тін енгізі дер.
қ Ұ ә ң
2
Жа а 1 – misal.html жатын рындар. Пішімдеуді
ң құ құ
ескеріп, Р - ны н ран м тінін тері дер.
Қ ң ә ұ ә ң
3
Жа а 1 – misal.html жатын рындар. Пішімдеуді
ң құ құ
ескеріп, Мектебіміз туралы м тінін тері дер
ә ң
Слайд
«Формативтік ба алауды
ғ ң
«Мада тау»
қ
дісі ар ылы
ә қ
ба алаймын
ғ
Саба ты
қ ң
со ы
ң
Бекіту кезе і
ң
Рефлексия
БББ кестесі.
О ушылар жа а та ырыпты аншалы ты
қ ң қ қ қ
ме гергендерін осы кестені толтыру ар ылы
ң қ
білдіреді.
Б (Мен не
білемін?)
Б (Мені не
ң
білгім
келеді?)
Б (Мен не
білдім?)
Кесте
стикерлер
Саралау – Сіз андай т сілмен
қ ә
к бірек олдау к рсетпексіз?
ө қ ө
Сіз бас алар а ара анда
қ ғ қ ғ
абілетті о ушылар а андай
қ қ ғ қ
тапсырмалар бересіз?
Ба алау – Сіз
ғ
о ушыларды
қ ң
материалды игеру
де гейін алай
ң қ
тексеруді жоспарлап
отырсыз?
Денсаулы ж не
қ ә
ауіпсіздік техникасын
қ
са тау
қ
Б гінгі саба ымда о ушыларды
ү ғ қ ң
тиімді о ытуды тапсырмалар
қ ң
ар ылы, диалог ж не олдану,
қ ә қ
дерекк здер ар ылы саралауды
ө қ ң
О у ма саттарына
қ қ
жету барысында,
о ушыларды п нге
қ ң ә
деген с йіспеншілігін
ү
Интерактивті
та таны олдану
қ қ
кезінде о ушыларды
қ ң
ауіпсіздігін
қ
Ба алау
ғ
критериі
Дискриптор пай
ұ
Web бетін
райды
құ
1Html тілінде
жазады.
2.Атрибуттар
ын оданады.
қ
3.Жазылу
реттілігіне м н
ә
беру.
1
1
1
діс –т сілдерін олдандым.
ә ә қ
Сыныпта психологиялы ахуалды
қ
тудыру шін
ү
«Ысты тілек»
қ
дісін олдандым.
ә қ
йтапсырмасын тексеру
Ү
ма сатында
қ
«Карточкада ы
ғ
т йіндер»
ү
дісімен о ушыларды
ә қ ң
есте са тау абілетін арттыру.
қ қ
Жа а саба ты та ырыбын ашу
ң қ ң қ
барысында «Не болды?» дісін
ә
пайдаланып о ушыларды
қ ң
та ырып а деген
қ қ
ызы ушылы тарын ояту.
қ ғ қ
«Ойлан, ж птас, пікірлес»
ұ
дісін з ойын ты дау а,
ә ө ң ғ
ж птасып ой б лісу
ұ ө
ма сатында олдандым.
қ қ
О ушыларды сын т р ысынан
қ ң ұ ғ
ойлау абілетін дамыту
қ
а сатында «БББ кестесі»
қ
пайдаландым
ояту, ынталандыру,
о ушыларды
қ
жігерлендіру,
ма сатында й
қ ү
тапсырмасын тексеру,
жа а саба ты ашу,
ң қ
топты ж мыс,жеке
қ ұ
ж мыс кезе дерінде
ұ ң
алыптастырушы
қ
ба алауды
ғ ң
«Бас
барма »
қ
дісін
ә
олдандым.
қ
Ж пты ж мыс кезінде
ұ қ ұ
формативті
ба алауды
ғ ң
«Мада тама» дісі
қ ә
ар ылы о ушыларды
қ қ ң
саба ты т сіну
қ ү
де гейіне арай
ң қ
ошеметтеп, сыныс
қ ұ
айта отырып , о у
қ
да дысын
ғ
алыптастыру.
қ
амтамасыз ету
қ
.
Компьютермен ж мыс
ұ
жаса анда р о ушыны
ғ ә қ ң
ауіпсіздігіне жауапты
қ
болу.
Саба бойынша рефлексия
қ
Саба ма саттары немесе
қ қ
о у ма саттары шынайы,
қ қ
олжетімді болды ма?
қ
Барлы о ушылар о у
қ қ қ
ма сатына ол жеткізді
қ қ
ме? Егер о ушылар о у
қ қ
ма сатына жетпеген
қ
болса, неліктен деп
ойлайсыз? Саба та
қ
саралау д рыс ж ргізілді
ұ ү
ме?
Саба кезе дерінде
қ ң
уа ытты тиімді
қ
пайдаланды ыз ба? Саба
ң қ
жоспарынан ауыт улар
қ
болды ма ж не неліктен?
ә
Б л тарауды саба туралы рефлексия жасау шін
ұ қ ү
пайдаланы ыз. Сол ба анда ы зі із ма ызды деп
ң ғ ғ ө ң ң
санайтын с ра тар а жауап бері із.
ұ қ ғ ң
Жалпы ба алау
ғ
Саба та е жа сы ткен екі н рсе (о ыту мен о у а атысты)?
қ ң қ ө ә қ қ ғ қ
1:
2:
Саба ты б дан да жа сы туіне не о ы пал етер еді (о ыту мен о у а атысты)?
қ ң ұ қ ө ң қ қ қ ғ қ
1:
2:
Осы саба ты барысында мен сынып туралы немесе жекелеген о ушыларды
қ ң қ ң
жетістіктері/ иыншылы тары туралы нені аны тадым, келесі саба тарда не
қ қ қ қ
н рсеге назар аудару ажет?
ә қ