Оқу қызметіне балалардың
назарын тарту үшін педагог жағымды атмосфера
құрады.
Балалар бір-бірлеріне жылы
сөздер айтады.
Мына сұлу
əлемде
Адам өмір
сүреді.
Үлкен менен
кішіге,
Күн сəулесін
төгеді.
Балаларға əртүрлі дыбыстар
тыңдап, ненің дыбысына ұқсайтынын
табады.
Дыбыстарды балалар ым-иширамен
қайталайды.
(Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен
жұмыс.
1-тапсырма
Сурет желісімен педагог
балаларға сұрақ қояды.
Сұраққа жауап беріп,
əңгімелейді.
Балалар өз ойларын
айтады.
2-тапсырма. «Дүрбі» өлеңі оқып
береді. Дүрбі, тиін, кірпі сөздеріне дыбыстық талдау
жасату.
І дыбысы естілген сөздерді
буынға бөледі.
Жұмсақ таңдай көтеріледі де,
мұрын ауа жолымен жабылып тұрып, і дыбысы айтылады. І – жіңішке,
дауысты дыбыс.
(Ұ) Сергіту
сəті.
Педагог балаларды орындарынан
тұрғызып, өлең жолдарын қимылмен 2-3 рет
айтқызады.
Тербеледі
ағаштар,
Алдымнан жел
еседі.
Кіп-кішкентай
ағаштар
Үп-үлкен боп
өседі.
3-тапсырма. Педагог өлең
жолдарын оқиды. І əрпінің бейнесін түсті қағаздармен
құрастырады.
4-тапсырма. Сурет бойынша жұмыс
жүргізіледі. І əрпі бар сөздерді сөмкенің суретімен
сəйкестендіреді.
Мысалы: өшіргіш, кітап, кірпі,
түлкі. Осы жерде «Не артық?» ойынын ойнатып жіберуге болады.
Балалар кірпі мен түлкіні сөмкеге салуға болмайтынын, яғни екеуі
артық екенін табады. Бірақ осы сөздерде і дыбысының бар екенін
айтады.
І əрпінің баспа түрін
жазады.
|