Материалдар / И дыбысы мен әрпі

И дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
1.2.2.1 Мәтінде автордың кім (не) туралы айтқысы келгенін түсіну. 1.1.6.1 Сөйлеу барысында сипаттау /салыстыру сөздерін, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл, дауыс ырғағын, мәнерін, қарқынын, сөз арасындағы кідірісті) қолдану. 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
469
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: сауат ашуТақырыбы: Мен және табиғат. Ии дыбысы мен әрпі 87-сабақ Мектеп: №34 ОМ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Жасаганбергенова А.Н
Сынып:1 «ә»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.2.2.1 Мәтінде автордың кім (не) туралы айтқысы келгенін түсіну.1.1.6.1 Сөйлеу барысында сипаттау /салыстыру сөздерін, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл, дауыс ырғағын, мәнерін, қарқынын, сөз арасындағы кідірісті) қолдану.1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар білуге тиісті : Мәтінде автордың кім (не) туралы айтқысы келгенін түсінеді


Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Сөйлеу барысында сипаттау қарым-қатынас құралдарын қолдана алады


Кейбір оқушылар білуге тиіс: әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жаза алады
Жетістік критерийлеріСөйлеу барысында сипаттау қарым-қатынас құралдарын қолдана аладыәріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жаза алады
Тілдік мақсаттарИе икем
Ойлау дағдыларының деңгейлеріБілу және түсіну
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу
Пәнаралық байланыстарКөркем еңбек
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Бастапқы білімИи дыбысы мен әрпі
Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланғанкезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы

Қуан шаттан алақай,Қуанатын күн келді.Қайырлы күн!Қайырлы таң!Күліп шықты күн бүгін.Бір - бірімізге күннің жылуын үрейік.Шаттық шеңбері

Сабақтың ортасы









































Тұмсығына жібін байлапСүңгіп батып, сүңгіп батып, бұл мықты,Бүтіндейді жыртықты. (ине)

И дыбысы дауысты, жіңішке.Инелік сөзіне дыбыстық талдау жасауТыңдалым.Оқушыларға и дыбысынан келетін сөздер ойлату И дыбысы сөздің басында, ортасында, аяғында кездеседі.ОқылымК.Баянбайдың «Керек» өлеңін сөз сызбаларымен оқыту. И әрпі кездесетін сөздерге буындық дыбыстық талдау жасау.Ие керек иткеИне керек жіпкеИкем керек іскеИық керек жүккеИ әрпі кездесетін сөздерге буындық дыбыстық талдау жасау3.Фильм не туралы?-Өрт шыққан үйде кім қалып қойды?-Ит қайтті?Ит өрт ішінен қалай алып шықты?-Иесі итіне деген ризашылығын қалай білдірді?- «Ит –адамның досы» дегенді қалай түсінесін?Сергіту сәтіҚолдарына сергіту сәті:1, 2, 3Жинап алып күш.Қаламсапты аламыз,Әдемі етіп жазамыз.Дәптермен жұмысБас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен дұрыс байланыстыру. Көркем жазу.Жеңілден ауырға қарай бастырып жазу.


Түрлі тапсырмалар









Аудио үнтаспа





Таныстырылым, оқулықпен жұмыс





















Сергіту сәтіне арналған жинақ





дәптерлер.
Сабақтың соңы

РефлексияОқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.

СаралауБағалау денсаулық және қауіп сіздік техникасының сақталуы
Мәтінде автордың кім (не) туралы айтқысы келгенін түсінедіОқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуі -не тәрбиелеу.






Сабақ бойынша рефлексияСабақтың мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады?2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ