Материалдар / И дыбысы мен әрпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

И дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
1.2.2.1 Мәтінде автордың кім (не) туралы айтқысы келгенін түсіну. 1.1.6.1 Сөйлеу барысында сипаттау /салыстыру сөздерін, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл, дауыс ырғағын, мәнерін, қарқынын, сөз арасындағы кідірісті) қолдану. 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
490
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: сауат ашу

Тақырыбы: Мен және табиғат.

Ии дыбысы мен әрпі

87-сабақ

Мектеп: №34 ОМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жасаганбергенова А.Н

Сынып:1 «ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.2.1 Мәтінде автордың кім (не) туралы айтқысы келгенін түсіну.

1.1.6.1 Сөйлеу барысында сипаттау /салыстыру сөздерін, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл, дауыс ырғағын, мәнерін, қарқынын, сөз арасындағы кідірісті) қолдану.

1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар білуге тиісті : Мәтінде автордың кім (не) туралы айтқысы келгенін түсінеді


Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Сөйлеу барысында сипаттау қарым-қатынас құралдарын қолдана алады


Кейбір оқушылар білуге тиіс: әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жаза алады

Жетістік критерийлері

Сөйлеу барысында сипаттау қарым-қатынас құралдарын қолдана алады

әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жаза алады

Тілдік мақсаттар

Ие икем

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу және түсіну

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу

Пәнаралық байланыстар

Көркем еңбек

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Бастапқы білім

Ии дыбысы мен әрпі

Сабақтың барысы


Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


Қуан шаттан алақай,
Қуанатын күн келді.
Қайырлы күн!
Қайырлы таң!
Күліп шықты күн бүгін.
Бір - бірімізге күннің жылуын үрейік.

Шаттық шеңбері


Сабақтың ортасы






















Тұмсығына жібін байлап
Сүңгіп батып, сүңгіп батып, бұл мықты,
Бүтіндейді жыртықты. (ине)


И дыбысы дауысты, жіңішке.

Инелік сөзіне дыбыстық талдау жасау

Тыңдалым.

Оқушыларға и дыбысынан келетін сөздер ойлату

 И дыбысы сөздің басында, ортасында, аяғында кездеседі.

Оқылым

К.Баянбайдың «Керек» өлеңін сөз сызбаларымен оқыту. И әрпі кездесетін сөздерге буындық дыбыстық талдау жасау.

Ие керек итке

Ине керек жіпке

Икем керек іске

Иық керек жүкке

И әрпі кездесетін сөздерге буындық дыбыстық талдау жасау

3.Фильм не туралы?

-Өрт шыққан үйде кім қалып қойды?

-Ит қайтті?Ит өрт ішінен қалай алып шықты?

-Иесі итіне деген ризашылығын қалай білдірді?

- «Ит –адамның досы» дегенді қалай түсінесін?

Сергіту сәті

Қолдарына сергіту сәті:1, 2, 3
Жинап алып күш.
Қаламсапты аламыз,
Әдемі етіп жазамыз.

Дәптермен жұмыс

Бас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен дұрыс байланыстыру. Көркем жазу.Жеңілден ауырға қарай бастырып жазу.


Түрлі тапсырмалар






Аудио үнтаспа




Таныстырылым, оқулықпен жұмыс












Сергіту сәтіне арналған жинақ




дәптерлер.

Сабақтың соңы


Рефлексия

О қушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.


Саралау

Бағалау

денсаулық және қауіп сіздік техникасының сақталуы

Мәтінде автордың кім (не) туралы айтқысы келгенін түсінеді

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуі -не тәрбиелеу.




Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады?2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!