Материалдар / І Жансүгіров "Көкшетау" өлеңй
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

І Жансүгіров "Көкшетау" өлеңй

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
501
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақты жүргізген мұғалімнің аты-жөні

Шерметов Садулла Файзуллаұлы


Е.Иззатуллаев жалпы орта мектеп





Сыныбы: 6-сынып

Қазақ әдебиеті

04 .09 .2014ж


Сабақтың тақырыбы

І: Жансүгіров «Көкшетау» өлеңі

Сабақтың мақсаты

Өлеңді қорытып талдау, өз ой-сезімдерін айта білуге үйрету, қазақ халқының ұлы перзентінің өмірімен таныстыра отырып,оқушылардың сөздік қорын дамыту,туған жеріміздің табиғатын сүюге тәрбиелеу. Көкшетаудың географиялық жағдайын, табиғат сұлулығын таныту.

Оқыту нәтижесі

Сабақ барысында І Жансүгіров кім екендігін меңгеріп алады. Өз ойын сауатты, дәл, нақты түрде жеткізуге дағдыланады.

Әдіс- тәсілдер

Психологиялық дайындық,топ ережесін құру, «Ақылды доп» ойыны, диалогтік оқыту, бағалау түрлері, «Екі жұлдыз-бір тілек», топтық жұмыс, тестпен жұмыс, кері байланыс.

Дереккөздер

Оқулық, қима суреттер, тест тапсырмалары, плакат, маркер, спикерлер

Бағалау

Формативті және суммативті бағалау (Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау )



Сабақтың барысы

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


Ұйымдастыру кезеңі


Оқушылармен сәлемдесіп, сыныпты түгелдеймін.

Армансыз адам ,ағашсыз орманмен тең


Оқушылар мұғаліммен сәлемдесіп, орнына отырады.

Мұғалім тарапынан психологиялық дайындық жұмысына белсене қатысады. Оқушылар өз армандарын айтып шығады

Топқа бөлу

Жемістер, көкөністер арқылы топқа бөлемін


Топ ережесін құру

Топ ережесін құруды өздеріне жүктеймін.

Оқушылар өздері топ ережесін құрады,

Сабақта тыныш отырамыз.

Мұғалімді тыңдаймыз.

Бірімізді біріміз құрметтейміз, сыйлаймыз.

Кіріспе

Үй жұмысын сұрау

Өткен сабақта не тапсырма бердім ?

Даланың суретін салып келу еді. Сәкен Сейфуллиннің өмірі мен шығармашылығы туралы

Мен оқушылардан аталған ойын арқылы өткен сабақтарды пысықтап өтемін. Сызған суреттерін пайдалана отырып галареяға саяхат жасаймыз.


Оқушылар мұғалім тарапынан берілген тапсырмаға барлығы жауап беруге әрекет жасайды.

Негізгі бөлім

Жаңа сабақ







І Жансүгіров «Көкшетау» өлеңі

Оқушыларға жаңа сабақты түсіндіремін және алған білімдерін пысықтау мақсатында диалогтік оқыту әдісінен тиімді пайдаланамын.


Оқушылар жаңа сабақты мұғалімнің түсіндіру әдісін зейін қойып тыңдау барысында терең түсініп алады.

Ой шақыру

Назарларына фильм ұсынылады

І топ нені көрдіңдер ?

ІІ топ нені сездіңдер ?


Оқушылар көріністі көреді

І топ құқстардың, малдың дауысты естиді

ІІ топ қуанышты, тыныштықты, таңданысты сезеді,

тауларды, көрікті жерларді, көлдерді, орман тоғай, көлдерді көрді.

Диалогтік оқыту әдісі

Қалай ойлайсыңдар бұл жер қайда орналасқан ?


Ынтымақтастық атмосферасын құру

Оқушылардың ынтымақтастық атмосферасын құру мақсатында түрлі конфеттер таратамын.

Мұғалім тарапынан берілген конфеттер арқылы оқушылар өз топтарының орнын ауыстырады.

Венн диограммасы


Сәкен Ілияс

DrawObject1







Оқушылар Сәкен мен Ілиястың ұқсастығын және айырмашылығын сызбаға жазады

Оқулықпен жұмыс

Топпен жұмыс

Оқулықтағы берілген өлеңді оқу


Оқушылар мұғалім тарапынан берілген тапсырмаға жауап береді.

Топтық тапсырма Әдеби теориялық ұғымдар



Сабақ барысында оқушыларға тапсырма беремін.

І топ Теңеуді табу


ІІ топ Эпитетті табу


Оқушылар тапсырманы барлығы орындап шығуға әрекет жасайды.

Әуен тыңдау

Рамазан Стамғазиевтың орындауында «Көкшетау » өлеңін тыңдау

Оқушылар өлеңнен өз ойларын айтып шығады

Бағалау

Оқушыларды сабақ барысында оқыту үшін бағалау


Оқулықпен жұмыс

Топпен жұмыс

Оқулықтағы берілген өлеңді оқу


Оқушылар мұғалім тарапынан берілген тапсырмаға жауап береді.

Сергіту сәті

Би биленеді


Салыстыру

«Көкшетау» тақырыбындағы өлеңді тағы қандай ақын жазушыларымыз жырлаған


Оқушылар сұраққа толық әрі нақты жауап беруге әрекет жасайды.

Тестпен жұмыс

Мен оқушыларға алған білімдерін пысықтау мақсатында тест тапсырмаларын беремін.

Оқушылар берілген тест тапсырмаларына жауап беруге әрекет жасайды.

Қорытынды бөлім

«Соңғы сөзді мен айтайын» стратегиясы


«Екі жұлдыз-бір тілек» әдісін пайдалангамын

Бүгін сабақтан не үйрендік?

Сабақ қызықты өтті ма ?

Сабақта не ұнамады ?



Оқушыларым өз ой-пікірлерін спикерлерге жазып, жапсырып, кері байланыс жасайды.

Сергіту сәті

Би биленеді



Сабақ соңында оқушылар пікірі мына параққа жазылады


Сәтті

Сәтсіз

Таң қалдырды








Бағалау

Мен оқушыларымның жинаған жетондары, жапсырғыштары және белсенділіктерін ескеріп жиынтық (суммативті ) бағаларын қоямын

Оқушылар бағалау барысында біріні бірі қошеметтеп отырады.

Үйге тапсырма


Үй жұмысының берілуін түсіндіремін


Оқушылар түсініп алады

Сабақты аяқтау



Сабақ мақсатына жетті ма?


Сабақ бойынша талдау


Сіз үшін сабақта ең маңызды болған сәт?


Сіз үшін не қиын, не түсініксіз болды?


Сабақтан кейінгі түзетулер


Нені дамытар едіңіз ?









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!