Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
І жарты жылдық бойынша мектептің даму жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Аты-жөні Мектеп басшысының портфолиосы І есебі
№01-D-13-19 топ Мектеп басшыларына арналған курстары
Нұр-Сұлтан қаласы
Стратегиялық басымдықтары, ісшаралары мен жүзеге асыруы
(коучинг пен тәлімгерлік) және эвалюация
жоспары бар мектеп дамуының 2 жоспары.
ТАЛИС сауалнамасынан жинақталған деректерді қайта талдау барысында мектепте оқу мен оқытуды өзгертуге қатысты қажеттіліктер анықталды.
Қажеттіліктер:
-
Мұғалімдердің кәсіби дамуын жетілдіру және АКТ дағдыларын қалыптастыру.
-
Коучингтер мен тәлімгерлік жасау барысында LS зерттеу сақтақтарын еңгізу,кері байланыс алу.
-
Мектеп ата-анамен серіктестікті, желілік қоғамдастықты жетілдіре отырып, мұғалімдерді семинарлар, конференцияларға қатыстыру.
Басымдылық: «Оқыту мен оқуда жаңа әдіс- тәсілдерді пайдалана отырып, мұғалімдердің кәсіби шеберлігін дамыту» деп тақырыбын анықталды.
Зерттеу сұрағы: Оқыту мен оқуда мұғалімдердің кәсіби даму дағдыларын тәжірибеде қалай қалыптастыруға болады?
Мақсаты:1.Мұғалімдерді оқыту үшін бағалау мен оқу, оқыту үдерісінде қолдануды жан жақты меңгерту.
2.Тәлімгерлікпен әріптестік қарым- қатынас арқылы мұғалімдердің білімін дамыту.
3.Мектепшілік кәсіби қоғамдастықтың жұмысын ұйымдастыру, желілік қоғамдастық арқылы мектептермен тәжірибе алмасу.
Ақылды мақсаттар |
Табыс критерийлері |
Мұғалімдерді оқытуда кәсіби білімдерін жетілдіру АКТ дағдыларын қалыптастыру |
-Мұғалімдер өз ойын сыный тұрғысынан ойлап 30 % ынтымақтастықты қалыптастырады; -Мұғалімдер бір- бірімен тәжірибе алмасу арқылы тіжірибесін 40% жетіледі; -Мұғалімдер жеті модульді қолдана отырып, оқушыларды оқытуда тиімді тәсілді меңгереді және қолдана алады; 20 % |
Коучингтер мен тәлімгерлік жасау барысында LS зерттеу сақтақтарын еңгізу,кері байланыс беру және алу |
-Мұғалімдерді тәлімгелік дағдысын жетілдіре отырып, LS зерттеу сабақтарын 40% үйренеді; -Оқушылардың қызығушылығын арттыра отырып оқушылардың деңгейіне қарай білім беруді қалыптастырады 30 %; -Өз бетінше дамыта отырып коучингтердің тиімділігін тісінеді, зеттеу сбақтарын жүргізеді 40 % |
Мектеп ата-анамен серіктестікті, желілік қоғамдастықты жетілдіре отырып, мұғалімдерді семинарлар, конференцияларға қатыстыру. |
-Ата -анамен қоғамдастық құру арқылы бірлескен жұмыс 40% қалыптасады; - Мұғалімдерді көшбасшылық қызметіне тартып тиімді, үздіксіз кәсіби дамиды 50% -Мұғалімдер ресурстарды тиімді пайдалауға семинарла қалыптастырады 40% |
Оқушыларды өзін басқара отырып, бір- бірін бағалау жүйесін дамыту |
-Оқушылар топпен жұмыс жасауға 40% үйренеді; -Оқушылардың қызығушылығын арттырып, өз ойларына дәлел келтіреді30 %; -Өз бетінше бағалап, ақпараттар іздейді, білімін жетілдіреді 40 % |
Мектептің даму жоспарының іс шарлардың жоспары ІІ кезең
№ |
Іс-шара |
Мақсаты |
Күтілетін нәтиже |
Жауаптылар |
Мерзімі |
Мониторинг дәлелдемелер |
Ресурстар |
||||||
І. Оқыту мен оқуда мұғалімдердің көшбасшылық дағдыларын дамыта отырып, оқушылардың өз бетімен білім алу дағдысын қалыптастыру |
|||||||||||||
1 |
Мектеп ұжымын кездесу зерттеудің алғашқы нәтижерлерімен таныстыру |
Мектеп ұжымымен кездесе отырып зерттеу жасап қорытынды шығарады |
Әріптестермен көшбасшылықты жетілдіреді |
басшы |
18.11.2019 |
Хаттама |
Нұсқаулық, үлестірме материалдар |
||||||
2 |
Мектеп ұжымын МДЖ таныстыру талдау |
МДЖ басымдықтарымен танысады түсінеді,алдағы міндеттермен танысады |
МДЖ өзгерістер еңгізеді Бір ауыздан қабылдайды |
басшы |
21.11.2019 |
хаттама |
Нұсқаулық, үлестірме материалдар МДЖ |
||||||
3 |
Мұғалімдерді алдымен серіктестікке тарту барысында кеңес өткізу |
Алдағы жұмыстардың орындалуы ортақ екенін айтады |
Бөлінген көшбасшылықты жетілдіру |
басшы |
28.11.2019 |
хаттама |
МДЖ |
||||||
4 |
Тәлім алушымен кездесу және кәсіби әңгіме өткізу
|
Әріптестердің деңгелік мұғаліммен кездесе отырып, тәжірибе алмасаып,жаңа кәсіби дағдыларды жетілдіру |
Тәлім алушы жаңа тәсілдерді әріптестеріне көрсете отырып өз бойындағы көшбасшылықты жетілдіреді |
Басшы деңгейлік мұғалім |
желтоқсан |
Кәсіби сұхбат, күнделік |
нұсқаулық |
||||||
5 |
LessonStudy зерттеу сабағын жоспарлауды ұйымдастыру |
Деңгейлік оқыту қабілетін зерттеу оқушылардың ынтасын деңгейлеріне қарай жетілдіру. Оқушымен мұғалім қарым қатынасын дамыту. |
Оқушыларды бақылау арқылы ынталандыру және нәтижелерге қол жеткізеді |
Басшы Деңгейлік мұғалім |
желтоқсан |
Кәсіби сұхбат, күнделік |
LessonStudy зерттеу сабағын Кітабі 2017ж |
||||||
6 |
LessonStudy зерттеу сабағын ұйымдастыру |
Оқушылардың деңейлік қабілетіне қарай тапсырма бере отырып, ынтасы мен қарым қатынасыт жетілдіру |
Нәтижеге қол жеткізу, сын тұрғысынан ойлауда диаогтық оқытуда өзін еркін ұстап ойын жеткізеді |
Басшы Сынып жетекшісі Сынып оқушылары |
желтоқсан |
Рефлекциял. жазбалар Кері байланыс |
LessonStudy сабағына керекті материалдар |
||||||
7 |
Коучингтер сабақтар ұйымдастыруға пікірлесу |
Коучингтер арқылы диалогтық оқытуда мұғалімдердің шеберлік кәсібін дамыту |
Әріптестермен жекеленген жұмыстар мен ынталандыру, сенімділік артады
|
Коучпен басшы |
қараша |
Есептер, суреттер |
Коучинг сабақтар |
||||||
8 |
Коучингтерді өткізуді жоспарлау мұғалімдерді кәсіби өсуіне бағыт бағдар беру |
Коучингтерді өткізуді ұйымдастыруда ұжыммен кездесе отырып алдағы жұмыстарды жолпарлау арқылы білім сапасын арттыру |
Әріптестермен бірлесе жұмыс жасауда ынтымақтастықты жетілдіреді |
басшы |
Бір айда бір рет |
Хаттама фото суреттер |
Басшыларға арналған нұсқаулық МАН |
||||||
9 |
Желілік қоғамдастық кіргізуді жоспарлау |
Желілік қоғамдастық құру арқылы ұжымның белсенділігін арттыру |
Желілік қоғамдастықта басқа әріптестердің ықпалы тиеді |
басшы |
Қараша мен қаңтар, наурыз |
Кәсіби әңгіме Сабақтарға қатысу |
Мұғалімдер оқушылар |
||||||
10 |
Желілік қоғамдастық семинар өткізу барсында: «Өзгеріс не үшін керек?» арқылы мектептер арасындағы өзгерістерді талдау жүргізу
|
Әріптестердің кәсәби қоғамдастықта жетілдіруде бір біріне сыни көзқарастарын дамытуда сынауға емес, бірлесе жұмыс атқаруда жұмыс жасауға шақыру |
Кәсіби қоғамдастық арқылы бірлесе жұмыс атраруда рөлдері арттырады |
Басшы Әріптестер Басшы әріптестер |
Желтоқсан, ақпан |
Кері байланыс |
Қоғамдастық |
||||||
11 |
Пед кеңес өткізу: «Өзгеріс өзімізден басату алады»тақырыбында |
Пед кеңес өткізу барысында бір бірімен пікірлесу |
Қарым қатынасты дамытуда көптеген жұмыстар жасауға бағыт беруді |
басшы |
Ай сайын |
Кері байланыс алу ,беру хаттама |
Әдістемелік материалдар |
||||||
12 |
Семинар: Тәлім алушыларға «Жаңашылдыққа бағыт беру» атында беріледі |
Сабақ өткізуді жаңа әдіс-тәсілдерге негіздеп тиімді жоспарлау арқылы сабақ үлгілерін көрсету
|
Мұғалімдер оқу мен оқыту үдерісін жеті модульге негіздей жоспарлап, пән ерекшеліктеріне қарай сабақ өткізіп бағалау түрлеріне түрлі идеялар ұсынады,тәжірибесін жетілдіреді
|
Басшы тәлім алушы |
Екі айда бір рет |
Кәсіби әңгіме, сабақтарға қатысу
|
Тәлімалушы мұғалімдер МАН 3 деңгей материалдары |
||||||
13 Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |