Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    ІІІ бөлім. Адам жанының құпиясы


    Мектеп : № 36 Ш.Уәлиханов негізгі мектебі

    Мұғалім: Конысбаева Роза Абилхановна

    Күні:

    Сынып: 9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Ілияс Жансүгіров «Құлагер» поэмасы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.3.1 - шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.

    9.2.4.1 - автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу.

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар орындай алады: шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдайды, автор стиліне баға береді, шығармашылық жұмысты автор стиліне сүйене отырып жазады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін ажыратып, автордың стилін анықтайды.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    автор стиліне баға бере отырып, шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың, троп пен фигуралардың түрлеріне қарай шығармашылық жұмыс жасайды.

    Бағалау критерийі

    - Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдайды;

    - Автор стиліне баға береді;

    - Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады;

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Талдау, бағалау

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады: Топтық жұмыстар арқылы шығарманы талдайды, шығармаға сюжеттік – композициялық талдау жасайды

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Ақан, тұлпар, ас, бәйге, қастандық, жоқтау.

    Талқылауға арналған сұрақтар: Шығармада қандай әлеуметтік-қоғамдық мәселе көтерілді ?

    Құндылықтарға баулу

    Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау.

    Пәнаралық байланыс

    Қазақстан тарихы, қазақ тілі


    Алдыңғы оқу

    Ілияс Жансүгіров «Құлагер» поэмасын «Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақ-жауап арқылы еске түсіріп, жинақтау.

    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Сабақтың жоспары

    Ресурстар

    Сабақтың басы




































































    І Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу

    Оқушыларды түгендеу

    Сабаққа зейінін аударту


    Қима қағаздар арқылы сыныпты 3 топқа бөлу;


    (Тұлпар, Жүйрік, Жорға )

    1 топ Тұлпар (көк түс)

    2 топ Жүйрік (қызыл түс)

    3 топ Жорға (жасыл түс)


    Қызығушылықты ояту.

    1-тапсырма.

    Сыныппен

    «Кинометафора» әдісі Режиссер Болат Мансұровтың "Құлагер" фильмінен үзінді көрсетіледі. Оқушының ой-өрісі, ойлау қабілеті дами отырып, оқиғаны талдайды. Сұрақтарға жауап беріп, ойларын еркін жеткізеді.



    1. Шығармадағы Ақан бейнесі қазіргі өмірде кездесе ме ?

    2. Шығармада қандай әлеуметтік-қоғамдық мәселе көтерілді ?

    3. Арманыңа жету үшін не істейсің ?

    / Қызығушылықты ояту дегеніміз оқуға деген «тәбетті» шақыру. Ал осы тәсіл арқылы үйренуші игерілетін білімге тек өзінің тікелей қатысы бар екендігін сезінгенде ғана оған икемделуге, зер салуға оны қарастыруға дайын болады. Басқаша сөзбен айтқанда, сабаққа қызығушылығын оята отырып, осы тәсіл арқылы оқушыларға қажеттіліктерін айқындаттым./

    Дескриптор:

    - бейнеленген оқиғаны талдайды;

    - сұрақтарға жауап береді;

    - өз ойларын еркін айтады.

    Дескриптордың нәтижесінде «Бағдаршам» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүреді

    Қима қағаздар


    Тұлпар



    Жүйрік




    Жорға








    АКТ


    https://www.youtube.com/watch?v=qpuq2qLB_cM










    Топпен жұмыс.


    Сабақтың ортасы




























































    Сабақтың соңы





















    2-тапсырма

    Топпен жұмыс.


    «Қазынаны іздеу» әдісі арқылы сюжеттің дамуы

    бойынша үзінді тақырыптары мен суреттер беріледі. Оқушылар үзінділерден троп пен фигураны анықтайды.


    І топ. Сюжеттің байланысуы. «Аттың сыны» туралы жазылған үзінді беріледі.

    ІІ топ. Сюжеттің шиеленісуі. «Бәйге» туралы жазылған үзінді беріледі.

    ІІІ топ. Шарықтау шегі. «Құлагердің шабысы» туралы жазылған үзінді беріледі.


    /Бұл тәсілде оқушының ойлау қабілеті дамиды, сөздік қоры молаяды және өз ойын нақты жеткізуге ықпал етеді/


    Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін табыңыз.









    Дескриптор:

    • Топпен жұмыс жасайды;

    • Троп пен фигураны анықтайды;


    Дескриптордың нәтижесінде “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүреді



    Бұл тапсырмада қарым-қатынас формасы бойынша саралау жүрді. Себебі, топтық жұмыстарды қабілетті оқушылар өз ойы мен идеясын жүзеге асыру арқылы топ жұмысына үлесін қоса алады. Ал қабілеті орта оқушылар өзінің құрбысынан көмек алуға мүмкіндігі болады.

    3 тапсырма.

    Жеке жұмыс.

    «Еркін әнгіме» әдісі арқылы оқушы берілген тақырыптардың біреуін таңдап, шағын эссе жазады. Өзі жазған эссесін автор орындығында отырып оқиды. Бұл әдіс өткен сабақты бекітуге тиімді.

    Поэма мен бүгінгі өмірді салыстыра отырып төмендегі тақырыптардың біріне шағын эссе жазайық.

    1. Сүрінбе, Құлагерім!

    2. Батыраштардың бағы жана ма?

    3. Құлагер – әкең тұлпар, шешең – сұңқар ...


    Дескриптор:


    • Автор стиліне сүйенеді;

    • шағын эссе жазады.


    Дескриптордың нәтижесінде “Бас бармақ” әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүреді


    Бұл тапсырмада нәтиже немесе жауап бойынша саралау жүреді. Себебі, бірдей тапсырма ұсынылғанымен, түрлі деңгейдегі жауап күтіледі және қабылданады

    Сонымен қатар, жазба жұмысын бірінші болып аяқтаған кейбір оқушыларға қосымша тапсырма беру арқылы қарқын бойынша саралау жүреді. Себебі, қабілетті білім алушылардың сұранысын қанағаттандыру үшін тапсырма беремін.





    «Құлагер» поэмасы

    • Кітап - Kitap.kz































































    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Конысбаева Роза Абилхановна
    13 Мамыр 2019
    22476
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ілияс Жансүгіров «Құлагер» поэмасы, 9-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ілияс Жансүгіров «Құлагер» поэмасы, 9-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    материал жаңартылған бағдарлама бойынша жазылған. 9-сыныпқа беретін ұстаздарға керек материал.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    ІІІ бөлім. Адам жанының құпиясы


    Мектеп : № 36 Ш.Уәлиханов негізгі мектебі

    Мұғалім: Конысбаева Роза Абилхановна

    Күні:

    Сынып: 9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Ілияс Жансүгіров «Құлагер» поэмасы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.3.1 - шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.

    9.2.4.1 - автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу.

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар орындай алады: шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдайды, автор стиліне баға береді, шығармашылық жұмысты автор стиліне сүйене отырып жазады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін ажыратып, автордың стилін анықтайды.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    автор стиліне баға бере отырып, шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың, троп пен фигуралардың түрлеріне қарай шығармашылық жұмыс жасайды.

    Бағалау критерийі

    - Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдайды;

    - Автор стиліне баға береді;

    - Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады;

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Талдау, бағалау

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады: Топтық жұмыстар арқылы шығарманы талдайды, шығармаға сюжеттік – композициялық талдау жасайды

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Ақан, тұлпар, ас, бәйге, қастандық, жоқтау.

    Талқылауға арналған сұрақтар: Шығармада қандай әлеуметтік-қоғамдық мәселе көтерілді ?

    Құндылықтарға баулу

    Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау.

    Пәнаралық байланыс

    Қазақстан тарихы, қазақ тілі


    Алдыңғы оқу

    Ілияс Жансүгіров «Құлагер» поэмасын «Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақ-жауап арқылы еске түсіріп, жинақтау.

    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Сабақтың жоспары

    Ресурстар

    Сабақтың басы




































































    І Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу

    Оқушыларды түгендеу

    Сабаққа зейінін аударту


    Қима қағаздар арқылы сыныпты 3 топқа бөлу;


    (Тұлпар, Жүйрік, Жорға )

    1 топ Тұлпар (көк түс)

    2 топ Жүйрік (қызыл түс)

    3 топ Жорға (жасыл түс)


    Қызығушылықты ояту.

    1-тапсырма.

    Сыныппен

    «Кинометафора» әдісі Режиссер Болат Мансұровтың "Құлагер" фильмінен үзінді көрсетіледі. Оқушының ой-өрісі, ойлау қабілеті дами отырып, оқиғаны талдайды. Сұрақтарға жауап беріп, ойларын еркін жеткізеді.



    1. Шығармадағы Ақан бейнесі қазіргі өмірде кездесе ме ?

    2. Шығармада қандай әлеуметтік-қоғамдық мәселе көтерілді ?

    3. Арманыңа жету үшін не істейсің ?

    / Қызығушылықты ояту дегеніміз оқуға деген «тәбетті» шақыру. Ал осы тәсіл арқылы үйренуші игерілетін білімге тек өзінің тікелей қатысы бар екендігін сезінгенде ғана оған икемделуге, зер салуға оны қарастыруға дайын болады. Басқаша сөзбен айтқанда, сабаққа қызығушылығын оята отырып, осы тәсіл арқылы оқушыларға қажеттіліктерін айқындаттым./

    Дескриптор:

    - бейнеленген оқиғаны талдайды;

    - сұрақтарға жауап береді;

    - өз ойларын еркін айтады.

    Дескриптордың нәтижесінде «Бағдаршам» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүреді

    Қима қағаздар


    Тұлпар



    Жүйрік




    Жорға








    АКТ


    https://www.youtube.com/watch?v=qpuq2qLB_cM










    Топпен жұмыс.


    Сабақтың ортасы




























































    Сабақтың соңы





















    2-тапсырма

    Топпен жұмыс.


    «Қазынаны іздеу» әдісі арқылы сюжеттің дамуы

    бойынша үзінді тақырыптары мен суреттер беріледі. Оқушылар үзінділерден троп пен фигураны анықтайды.


    І топ. Сюжеттің байланысуы. «Аттың сыны» туралы жазылған үзінді беріледі.

    ІІ топ. Сюжеттің шиеленісуі. «Бәйге» туралы жазылған үзінді беріледі.

    ІІІ топ. Шарықтау шегі. «Құлагердің шабысы» туралы жазылған үзінді беріледі.


    /Бұл тәсілде оқушының ойлау қабілеті дамиды, сөздік қоры молаяды және өз ойын нақты жеткізуге ықпал етеді/


    Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін табыңыз.









    Дескриптор:

    • Топпен жұмыс жасайды;

    • Троп пен фигураны анықтайды;


    Дескриптордың нәтижесінде “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүреді



    Бұл тапсырмада қарым-қатынас формасы бойынша саралау жүрді. Себебі, топтық жұмыстарды қабілетті оқушылар өз ойы мен идеясын жүзеге асыру арқылы топ жұмысына үлесін қоса алады. Ал қабілеті орта оқушылар өзінің құрбысынан көмек алуға мүмкіндігі болады.

    3 тапсырма.

    Жеке жұмыс.

    «Еркін әнгіме» әдісі арқылы оқушы берілген тақырыптардың біреуін таңдап, шағын эссе жазады. Өзі жазған эссесін автор орындығында отырып оқиды. Бұл әдіс өткен сабақты бекітуге тиімді.

    Поэма мен бүгінгі өмірді салыстыра отырып төмендегі тақырыптардың біріне шағын эссе жазайық.

    1. Сүрінбе, Құлагерім!

    2. Батыраштардың бағы жана ма?

    3. Құлагер – әкең тұлпар, шешең – сұңқар ...


    Дескриптор:


    • Автор стиліне сүйенеді;

    • шағын эссе жазады.


    Дескриптордың нәтижесінде “Бас бармақ” әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүреді


    Бұл тапсырмада нәтиже немесе жауап бойынша саралау жүреді. Себебі, бірдей тапсырма ұсынылғанымен, түрлі деңгейдегі жауап күтіледі және қабылданады

    Сонымен қатар, жазба жұмысын бірінші болып аяқтаған кейбір оқушыларға қосымша тапсырма беру арқылы қарқын бойынша саралау жүреді. Себебі, қабілетті білім алушылардың сұранысын қанағаттандыру үшін тапсырма беремін.





    «Құлагер» поэмасы

    • Кітап - Kitap.kz































































    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаңартылған бағдарлама Сабақ жоспары 9 сынып
    13.05.2019
    22476
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Конысбаева Роза Абилхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации