Материалдар / Иманғазиева Айман Тілекқызы

Иманғазиева Айман Тілекқызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұйымдастырылған оқу қызметті. Қатынас білім беру саласы. Сөйлеуді дамыту. Кіші топ балаларына арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2021
236
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Білім беру саласы: «Қатынас»

ҰОҚ: Сөйлеуді дамыту.

Тақырыбы: «Үй құстары»

Мақсаты: Балаларға тауық, балапан, жұмыртқа туралы түсінік беру.

Үй құстарын қорғап, қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.

Сыртқы белгілері немесе қасиеттері бойынша ойлау, тапқырлық, ұқсастықтар мен айырмашылықтарды көрсету үшін жағдай жасау.

ТРИЗ технологиясын пайдалана отырып, баланың тілін және шығармашылық қиялын дамыту.

Мнеможолдар арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың білім-білік дағдыларын қалыптастыру, байланыстыра сөйлеу дағдыларын, сөздікқорларын, есте сақтау қабілеттерін, зейіннің тұрақтылығын, ойлау қабілеттерін дамыту.

Көрнекіліктер: тауық, балапан, жұмыртқа , ата әже.

Технология: ТРИЗ технологиясы. Мнемошаршы. Мнемотехника

Барысы:

Кіріспе бөлім:

Аудиожазба тыңдау.

Тауық дыбысы шығады.

Тәрбиеші:

-Балалар

-Бұл не? (тауық)

-Бұл не? (жұмыртқа)

-Бұл не? (балапан)

-Тауық туралы қандай ертегілер білесіңдер? (Шұбар тауық)

Суреттерге назар аулару.

Тәрбиеші: Балалар жұмыртқадан не шығады екен? (балапан)

-Жұмыртқадан балапан қалай шығар екен? (тауық жұмыртқаны жылыту керек)

-Балалалар, тауық балапан жұмыртқадан шыққанша ұзақ жылытады екен.

Тәрбиеші: -Ал мына жұмыртқаны тауық жылытып болғанға ұқсайды. Естіп тұрсыңдар ма, балалар, бір дауыс шығады?

-Бұл не деп ойлайсыңдар? (балапан)

Тәрбиеші алдын ала дайындалған жұмыртқаны екіге бөледі. Балалар балапанды көреді.

-Балалар баланды ұстап көрейікші. Балапан жұмсақ, кішкентай, сары.

Балапанға қуанады, қызықтайды. Тәрбиеші балапан мен тауықты





салыстыруды сұрайды.

Тәрбиеші:

-Балалар, тауық пен балапан несімен ұқсайды? (тұмсықтары, көздері, құйрықтары бар.

-Ал, несімен еркшеленеді? ( тауықтың денесі үлкен, тауық қоңыр, балапан сары кішкентай деуі мүмкін)

-Балалалр, қалай ойлайсыңдар балапан өскенде қандай болады? (тауық немесе әтеш болады, үлкен болады деулері мүмкін)

-Балалар, тауық пен балапан, әтештер қайда мекендейді? (тауық қорада)


Мнемотихника әдісін қолданамын

Прямоугольник 20 Прямоугольник 20


Стрелка вправо 2






Прямоугольник 20







Прямоугольник 21



Овал 47





Прямоугольник 21












Сергіту сәті: «Бала, бала балапан»

Бала, бала балапан

Қане, қайсы алақан

Саусақтарың әйбәт

Былай-былай ойнат

Бір қадам алға басамыз,

Алақанды соқ- соқ -соқ

Бір қадам артқа басмыз

Аяқ пенен топ- топ- топ

Балалар әуенді қимылмен қайталайды

Қане, балалар «Кім тапқыр» ойынын ойнайық

Мақсаты: Балаларды шапшаңдыққа, түстерді ажырата алуға, икемділікке бейімдеу. Ұсақ қол моторикасын дамыту.

Тәрбиеші: Балалар ойын ойнай отырып үш топқа бөліндік. Енді әр топ алдарындағы тапсырмаларды орындайсыздар.


«Көлеңкесін тап» дидактикалық ойыны.

1- Топ. Балалар «Шұбар тауық» ертегісінің барлық кейіпкерлері бір жерге кетіп, тек көлеңкелері қалыпты. Барлығын орнына келтірейік. Ол үшін атаның, әженің, жұмыртқаның, тауықтың және тышқанның түрлі - түсті суреттерін көлеңкеге орналастырыңдар.

















2-Топ «Адасқан балапан»

Балалар балапан өз енесін таба алмай тұр екен. Қане, балапанға өз

енесін табуға көмектесейік.


3- Топ Балалар қуыршақ Айша сіздерден балапан құрастыруға көмек

сұрап тұр. Көмектесеміз бе?

Қортынды бөлім:

Балалар бүгін біз немен таныстық?

Мнемошаршы әдісін қолданамын.

Мнемошаршы әдісі арқылы суреттегі бейнелерді атап шығады.

DrawObject2 DrawObject1

DrawObject3




DrawObject5 DrawObject4






Тыныс алу жаттығуы.

Мақсаты: Дұрыс тыныс ала отырып баланың сөйлеу тілін кезеңі мен қалыптастыру.

«Шарды үрлейміз»

Шарты: бала шарды алып, алдымен қатты, сонан соң жаймен үреді.

Жарайсыңдар, балалар. Сендер бүгін қуыршақ Айшаға көмектестіңдер. Қуыршақ Айша сендерге өте риза болыпты. Сендерге әдемі сыйлықтарын алып келіпті.Өте белсенді болдыңдар. Сендер бүгін оқу қызметінде өте тәртіпті болдыңдар. Сау болыңыздар.

«Ертегі» бөбекжайы» МКҚК












Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі

«Жұлдыз» кіші топ







Тәрбиеші: Иманғазиева А.Т.











2021-2022 Оқу жылы







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ