Білім беру саласы:
«Қатынас»
ҰОҚ: Сөйлеуді
дамыту.
Тақырыбы: «Үй құстары»
Мақсаты: Балаларға тауық, балапан, жұмыртқа туралы түсінік
беру.
Үй құстарын қорғап,
қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
Сыртқы белгілері немесе
қасиеттері бойынша ойлау, тапқырлық, ұқсастықтар мен
айырмашылықтарды көрсету үшін жағдай
жасау.
ТРИЗ технологиясын пайдалана отырып, баланың
тілін және шығармашылық қиялын дамыту.
Мнеможолдар арқылы мектеп жасына дейінгі
балалардың білім-білік дағдыларын қалыптастыру, байланыстыра сөйлеу
дағдыларын, сөздікқорларын, есте сақтау қабілеттерін, зейіннің
тұрақтылығын, ойлау қабілеттерін дамыту.
Көрнекіліктер: тауық, балапан, жұмыртқа
, ата әже.
Технология: ТРИЗ технологиясы. Мнемошаршы.
Мнемотехника
Барысы:
Кіріспе бөлім:
Аудиожазба тыңдау.
Тауық дыбысы шығады.
Тәрбиеші:
-Балалар
-Бұл не? (тауық)
-Бұл не? (жұмыртқа)
-Бұл не? (балапан)
-Тауық туралы қандай ертегілер білесіңдер? (Шұбар
тауық)
Суреттерге назар аулару.
Тәрбиеші: Балалар жұмыртқадан не шығады екен?
(балапан)
-Жұмыртқадан балапан қалай шығар екен? (тауық
жұмыртқаны жылыту керек)
-Балалалар, тауық балапан
жұмыртқадан шыққанша ұзақ жылытады
екен.
Тәрбиеші: -Ал мына жұмыртқаны тауық жылытып болғанға ұқсайды. Естіп
тұрсыңдар ма, балалар, бір дауыс
шығады?
-Бұл не деп ойлайсыңдар?
(балапан)
Тәрбиеші алдын ала дайындалған
жұмыртқаны екіге бөледі. Балалар балапанды
көреді.
-Балалар баланды ұстап көрейікші. Балапан жұмсақ,
кішкентай, сары.
Балапанға қуанады, қызықтайды. Тәрбиеші балапан
мен тауықты
салыстыруды
сұрайды.
Тәрбиеші:
-Балалар, тауық пен
балапан несімен ұқсайды? (тұмсықтары, көздері, құйрықтары
бар.
-Ал, несімен еркшеленеді? ( тауықтың денесі
үлкен, тауық қоңыр, балапан сары кішкентай деуі
мүмкін)
-Балалалр, қалай ойлайсыңдар балапан өскенде
қандай болады? (тауық немесе әтеш болады, үлкен болады деулері
мүмкін)
-Балалар, тауық пен балапан, әтештер қайда мекендейді?
(тауық қорада)
Мнемотихника әдісін
қолданамын
Сергіту сәті: «Бала, бала
балапан»
Бала, бала балапан
Қане, қайсы алақан
Саусақтарың әйбәт
Былай-былай
ойнат
Бір
қадам алға басамыз,
Алақанды соқ- соқ
-соқ
Бір
қадам артқа басмыз
Аяқ
пенен топ- топ- топ
Балалар әуенді қимылмен
қайталайды
Қане, балалар «Кім тапқыр» ойынын
ойнайық
Мақсаты: Балаларды шапшаңдыққа, түстерді ажырата алуға, икемділікке
бейімдеу. Ұсақ қол моторикасын
дамыту.
Тәрбиеші: Балалар ойын ойнай отырып үш топқа бөліндік. Енді әр топ
алдарындағы тапсырмаларды
орындайсыздар.
«Көлеңкесін
тап» дидактикалық
ойыны.
1- Топ. Балалар «Шұбар тауық»
ертегісінің барлық кейіпкерлері бір жерге кетіп, тек көлеңкелері
қалыпты. Барлығын орнына келтірейік. Ол үшін атаның, әженің,
жұмыртқаның, тауықтың және тышқанның түрлі - түсті суреттерін
көлеңкеге орналастырыңдар.
2-Топ «Адасқан
балапан»
Балалар балапан өз енесін таба алмай тұр екен.
Қане, балапанға өз
енесін табуға көмектесейік.
3-
Топ Балалар қуыршақ Айша сіздерден
балапан құрастыруға көмек
сұрап тұр. Көмектесеміз бе?
Қортынды бөлім:
Балалар бүгін біз немен
таныстық?
Мнемошаршы әдісін
қолданамын.
Мнемошаршы әдісі арқылы суреттегі бейнелерді атап
шығады.
Тыныс алу жаттығуы.
Мақсаты: Дұрыс тыныс ала отырып баланың
сөйлеу тілін кезеңі мен
қалыптастыру.
«Шарды үрлейміз»
Шарты: бала шарды алып, алдымен қатты, сонан соң
жаймен үреді.
Жарайсыңдар, балалар. Сендер
бүгін қуыршақ Айшаға көмектестіңдер. Қуыршақ Айша сендерге өте риза
болыпты. Сендерге әдемі сыйлықтарын алып келіпті.Өте белсенді
болдыңдар. Сендер бүгін оқу қызметінде өте тәртіпті болдыңдар. Сау
болыңыздар.
«Ертегі» бөбекжайы»
МКҚК
Ашық ұйымдастырылған оқу
қызметі
«Жұлдыз» кіші топ
Тәрбиеші: Иманғазиева
А.Т.
2021-2022
Оқу
жылы