Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Индустрияландыруға бағыт алу. қазақстан тарихы 11 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
11 сыныпқа арналған қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1419
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар ДОІЖО.......................... Сапаров О
Пәні: Қазақстан тарихы Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: V тарау.1918 – 1930 жж. Кеңес үкіметінің Қазақстандағы экономикалық саясаты | Мектеп: «Ұзын -Ата» жалпы орта мектебі | |
Күні: 08.12.2017 жыл.Сағ: 12.20 – 13.00 | Мұғалімнің аты жөні: Рысбекова Жаухар | |
Сынып :11 «а» (жмб) | Қатысушылар саны:--- | Қатыспағандар:------ |
Сабақ тақырыбы | Индустрияландыруға бағыт алу және оның барысы | |
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме) | 1920-1930 жылдары Қазақстанда жүргізілген индустрияландыру саясатының жетістіктері мен зардаптарын ашу. | |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар істей алады: Қазақстандағы индустрияландырудың мәні мен ерекшеліктері жайлы ой-өрістерін дамытып, білім мен білік дағдыларын қалыптастырады Көптеген оқушылар істей алады:Индустрияландыру жылдарында қандай құрылыс объектілері салынғандығы жөнінде біліп, картадан көрсете алады.Кейбір оқушылар істей алады:Индустрияландыру саясатының қазақ халқы үшін қандай зардаптары болғандығы туралы тұжырым жасай алады. | |
Бағалау критерийі | 1.Индустрияландыру жоспары қашан қабылдағаны мен мәнін біледі2.Индустрияландыру саясатының Қазақстан үшін пайдасы мен зиянды жақтарын ажырата алады3.Индустрияландыру кезінде ерен еңбектері сіңген қазақтан шыққан қайраткерлерді біледі | |
Тілдік мақсаттар | Арнайы пәндік лексика мен терминология: Айтылым-тыңдалым дағдысын басшылыққа ала отырып оқушылардың сөздік қорын дамыту: Индустрияландыру тақырыбына сәйкес суреттерді көреді, талдауға арналған сұрақтарға жауап береді, талдайды, тұжырымды ойларын айтады. | |
Құндылықтарды дарыту | Өз-өзіне және айналадағы адамдарға құрмет: Оқушы сыныптастарының пікірлерін сыйлайды және пікірталасқа ат салысады. | |
Жауапты азаматтық позиция: Берілген тапсырмаларды нақты жазады және уақытында орындайды. Алған білімдерін өмірмен байланыстырады. | ||
Академиялық шындық. Қалыптастырушы бағалау жұмысын орындауда өз біліміне сүйенеді. | ||
Ашықтық : Топтық жұмысты орындау кезінде оқушылар өзара байланысқа түсу арқылы берілген тапсырмадағы мәселені бірігіп шешуге ат салысады.Оқушылар жасаған туындыларын оқу кезінде бір-біріне сын пікірлер айтады. | ||
Пән аралық байланыс | Дүниежүзі тарихы, география | |
Алдыңғы білім | Халық шаруашылығын қалпына келтіру және өнеркәсіп салаларының дамуы | |
Қосымша білім | Интернет сайттары | |
Сабақ барысы | ||
Жоспарланған сабақ кезеңдері | Сабақта жоспарланған қызмет(іс-әрекет) | Ресурстар |
Кіріспе (5 мин)«Кездесу» ойыны Мақсаты: тұлға аралық қарым - қатынас орнату. Топқа бөліну | Жайменен екі шеңбер болып қарама – қарсы айналады, тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады. С.Сәдуақасов, Қ.Сәтбаев, Т.Рысқұлов суреттері арқылы оқушылар үш топқа бөлінеді. Топ басшыларын сайлау ұсынылады.Бағалау парағын беремінАлтын ережені еске түсіреді.З | |
Үй тапсырмасы сұрау ( 6мин)«Білегіңе сенбе, біліміңе сен» әдісі | «Қайталау – білімнің шыңы» Халық шаруашылығын қалпына келтіру және өнеркәсіп салаларының дамуы Әр топ өздеріне берілген тақырыптар бойынша сабақ айтып шығады.І топ «Смағұлов» тобы. Өнеркәсіп саласында орын алған алғашқы қиыншылықтар ІІ топ- «Сәтбаев» тобы. Өнеркәсіпті қалпына келтіру шараларыІІІ топ- «Рысқұлов» тобы. Қазақстан өнеркәсібі дамуының жаңа кезеңі | АКТҚосымша №1 |
Негізгі бөлім (20мин)Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру Қызығушылықты оятуМақсаты; орнында отырған оқушылармен жұмыс «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі Практикалық тапсырма "Білгір болсаң шешіп көр, Тапқыр болсаң тауып көр" әдісі | Оқушылар дәптерлеріне сабақтың тақырыбын жазады. «Болжау» әдісіОй қозғау сұрақтары: Балалар экранда қандай фотобейнені көріп отырсыздар? Бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар?Индустрияландыру дегеніміз не? Жаңа сабақ. Мұғалімнің кіріспе сөзі. Оқушыларға жаңа тапсырманы оқулықтан оқуға уақыт беріледі. Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларға жауап беруге дайындалады. І топ «С.Сәдуақасов» тобы. Қазақстанды индустрияландыру саясатының бағыты ІІ топ- «Қ.Сәтбаев» тобы. Индустрияландыру кезіндегі табиғи байлықтарды зерттеу жұмысы ІІІ топ- «Т.Рысқұлов» тобы. Индустрияландыру саясатының қазақ халқы үшін зардабы Бірін-бірі бағалау «Фигуралар» әдісі Деңгейлік тапсырмалар Картамен жұмыс Алғашқы индустрияландыру шараларының жүргізілуі. №1 «С.Сәдуақасов» тобына: Маңғыстау, Мұғалжар және Торғай минерал қорларын зерттеу ісі№2 «Қ.Сәтбаев» тобына: Соғысқа дейінгі бесжылдық кезінде салынған құрылыстар№3 «Т.Рысқұлов» тобына: Жеңіл және тамақ өнеркәсібінің ашылуы? · Көршілеріңіз естімейтіндей етіп, сіздің тапсырмаңыздың жауапты талқылаңыз.· Мұғаліміңіз 1 – 4 дейін санды таңдайды; осы санға сәйкес келетін оқушы жауап береді; талқылау және саралау үшін тамаша тәсіл. Оқушылар теориядан алған білімдерін практикамен ұштастырып білімдерін толықтырады.фигуралар арқылы топ бірін- бірі бағалайды.Төмендегі сөздерді кімдер айтқан? Орталық Қазақстанның минерал–шикізат байлықтарын зерттеп, «ҚАҚСР –і Кеңес Одағының тұтас металлогенді провинциясы» деп тұжырым жасаған кім?. (Академик Н.С. Курнаков) Орал – Ембі мұнайлы ауданын зерттеп, бұл кен орны -мұнайға аса бай облыстардың бірі деп айтқан . (Академик И. М. Губкин)Жезқазған ауданындағы мыс кені орындарын мұқият зерттеп, аймақтың болашағы зор екенін дәлелдеп берді. (Қазақтың жас инженер–геологы Қ.И. СәтбаевТарихи сынақхат | Қосымша №2 |
Қорытынды (4 мин)«Фишбоун» әдісіМақсаты: Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу.Бағалау(2 мин) Рефлексия (2 мин) Үй тапсырмасы (1 мин) | Қорытынды. Фишбоун әдісі 1.Индустрияландырудың мақсаты ( басы)2.Индустрияландырудың бағыттары (қанаттары, кабырғалары)3. Индустрияландырудың түрлері ,оған қандай дәлел келтіресің ?(қанаттары, қабырғалары)4. Индустрияландырудың маңызы (құйрығы) (ойларыңызды нақты жазасыздар) Топ басшысы топ мүшесін қаншалықты жауап бергенін бағалайдыБағалау парағы Бағалау шкаласы:18-20-"5"15-16- "4"12-14 "3"1-2-31-қиындық келтірген бір мәселе2- сабақтан алған екі мәселе3- сабақтан алған 3 маңызды ақпаратБүгінгі сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағына жазады. § 26.Қазақстанда жұмысшы табының қалыптасуы тақырыбын оқып келу, қосымша Индустриялардыру бағыты-2020 бағдарламасы туралы біліп келу | Қосымша №3 күнделік |
Дифференциация – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз? | Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорғау |
Қабілеттері төмен оқушыларды «Не» сұрау есімдігін пайдаланып сұрақ қоюға, ал қабілеттері дамыған оқушыларды «Егер де …, не болады?» деген үлгіде сұрақ қоюға ынталандыру. Саралау іріктірілген тапсырмалар , нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету,оқу материалдары мен ресурстарын жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу | Бағалау шкаласы: 23-24- "5"19-22- "4"10-19 - "3" | Мультимедия кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін ,СЭС талаптарын орындап, сақтау |
Сабақ бойынша рефлексияОқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жетпесе неге? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттары сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неге? | Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз. | |
Жалпы бағалау Сабақтың екі көрінісі жақсы өтті (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға ненің әсері тиюі мүмкін (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сыныппен бөлек оқушылар туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек? |
Картамен жұмыс Алғашқы индустрияландыру шараларының жүргізілуі. №1 «С.Сәдуақасов» тобына: Маңғыстау, Мұғалжар және Торғай минерал қорларын зерттеу ісі№2 «Қ.Сәтбаев» тобына: Соғысқа дейінгі бесжылдық кезінде салынған құрылыстар№3 «Т.Рысқұлов» тобына: Жеңіл және тамақ өнеркәсібінің ашылуы? Төмендегі сөздерді кімдер айтқан? Орталық Қазақстанның минерал–шикізат байлықтарын зерттеп, «ҚАҚСР –і Кеңес Одағының тұтас металлогенді провинциясы» деп тұжырым жасаған кім? Орал – Ембі мұнайлы ауданын зерттеп, бұл кен орны -мұнайға аса бай облыстардың бірі деп айтқан .Жезқазған ауданындағы мыс кені орындарын мұқият зерттеп, аймақтың болашағы зор екенін дәлелдеп берді. Тарихи сынақхат
- Қазақстанда индустрияландыру ісі болашақ өнеркәсіп үшін қажетті ....... зерттеуден басталады.
- Қазақстандағы зауыт-фабрикалар ....... өнімдер шығармады
- Балқаштың мысы менШымкенттің қорғасыны да …....тасып әкетілді.
Тапсырма | Дескрипторлар | Балл |
1.«Жұбыңды тексер, бағала» әдісі | Серпімділік күші тақырыбына берілген сұрақтарға жауап береді | 1 |
Серпімділік күші тақырыбына берілген сұрақтар мен қоса есептерді шығарады | 2 | |
Серпімділік күші тақырыбына берілген тестке толық жауап береді. | 3 | |
2.қызығушылықты ояту | Үйкеліс күшінің анықтамасын және олардың түрлерін, формуласын біледі. | 1 |
Үйкеліс күшінің пайдасы мен зиянды жақтарын өмірмен байланыстыра алады | 2 | |
Өлшеулер мен есептеулер жүргізеді, өз ойын жеткізе алады. | 3 | |
3. Есептер шығару | Берілген сұрақтарға жауап бере алады. | 1 |
Үйкеліс күші тақырыбына берілген деңгейлік есептерді шығара алады. | 2 | |
Өлшеулер мен есептеулерді жүргізе отырып үйкеліс коэффициентін есептей алады. | 3 | |
4."Конверт сұрақ" әдісі | тақырыпқа берілген сұраққа жауап қанағаттанарлық | 1 |
Жауапты толықтыру қажет | 2 | |
Дәлелдеме жеткілікті | 3 |
Жаратылыстану-математикалық бағыты бойынша «Ашық есік күнінде» өткізілген «Индустрияландыруға бағыт алу және оның барысы» тақырыбына рефлексивтік есеп 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ