Материалдар / Индустрияландыруға бағыт алу. қазақстан тарихы 11 сынып

Индустрияландыруға бағыт алу. қазақстан тарихы 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сыныпқа арналған қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1393
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады







Қысқа мерзімді жоспар ДОІЖО.......................... Сапаров О

Пәні: Қазақстан тарихы Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: V тарау.1918 – 1930 жж. Кеңес үкіметінің Қазақстандағы экономикалық саясатыМектеп: «Ұзын -Ата» жалпы орта мектебі
Күні: 08.12.2017 жыл.Сағ: 12.20 – 13.00Мұғалімнің аты жөні: Рысбекова Жаухар
Сынып :11 «а» (жмб)Қатысушылар саны:--- Қатыспағандар:------
Сабақ тақырыбы Индустрияландыруға бағыт алу және оның барысы
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме) 1920-1930 жылдары Қазақстанда жүргізілген индустрияландыру саясатының жетістіктері мен зардаптарын ашу.

Сабақ мақсатыБарлық оқушылар істей алады: Қазақстандағы индустрияландырудың мәні мен ерекшеліктері жайлы ой-өрістерін дамытып, білім мен  білік дағдыларын қалыптастырады Көптеген оқушылар істей алады:Индустрияландыру жылдарында қандай құрылыс объектілері салынғандығы жөнінде біліп, картадан көрсете алады.Кейбір оқушылар істей алады:Индустрияландыру саясатының қазақ халқы үшін қандай зардаптары болғандығы туралы тұжырым жасай алады.

Бағалау критерийі1.Индустрияландыру жоспары қашан қабылдағаны мен мәнін біледі2.Индустрияландыру саясатының Қазақстан үшін пайдасы мен зиянды жақтарын ажырата алады3.Индустрияландыру кезінде ерен еңбектері сіңген қазақтан шыққан қайраткерлерді біледі
Тілдік мақсаттар

Арнайы пәндік лексика мен терминология:
  • Интеллегенция (Зиялы қауым өкілі)
  • Бюрократия (Қоғам мүшелерінің белгілі бір артықшылығы бар өкімет аппаратының көмегімен асырылатын басқару жүйесі)
  • Шовинизм ( Ұлтшылдықтың шеттен шыққан түрі)
  • Инвестиция (Шетелден қарыз алу)


  • Айтылым-тыңдалым дағдысын басшылыққа ала отырып оқушылардың сөздік қорын дамыту: Индустрияландыру тақырыбына сәйкес суреттерді көреді, талдауға арналған сұрақтарға жауап береді, талдайды, тұжырымды ойларын айтады.
    Құндылықтарды дарыту



    Өз-өзіне және айналадағы адамдарға құрмет: Оқушы сыныптастарының пікірлерін сыйлайды және пікірталасқа ат салысады.


    Жауапты азаматтық позиция: Берілген тапсырмаларды нақты жазады және уақытында орындайды. Алған білімдерін өмірмен байланыстырады.


    Академиялық шындық. Қалыптастырушы бағалау жұмысын орындауда өз біліміне сүйенеді.


    Ашықтық : Топтық жұмысты орындау кезінде оқушылар өзара байланысқа түсу арқылы берілген тапсырмадағы мәселені бірігіп шешуге ат салысады.Оқушылар жасаған туындыларын оқу кезінде бір-біріне сын пікірлер айтады.
    Пән аралық байланысДүниежүзі тарихы, география
    Алдыңғы білімХалық шаруашылығын қалпына келтіру және өнеркәсіп салаларының дамуы
    Қосымша білім

    Интернет сайттары

    Сабақ барысы
    Жоспарланған сабақ кезеңдеріСабақта жоспарланған қызмет(іс-әрекет)

    Ресурстар
    Кіріспе (5 мин)«Кездесу» ойыны Мақсаты: тұлға аралық қарым - қатынас орнату. Топқа бөліну



    Жайменен екі шеңбер болып қарама – қарсы айналады, тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.

    С.Сәдуақасов, Қ.Сәтбаев, Т.Рысқұлов суреттері арқылы оқушылар үш топқа бөлінеді. Топ басшыларын сайлау ұсынылады.Бағалау парағын беремінАлтын ережені еске түсіреді.З


    Үй тапсырмасы сұрау ( 6мин)«Білегіңе сенбе, біліміңе сен» әдісі



    «Қайталау – білімнің шыңы» Халық шаруашылығын қалпына келтіру және өнеркәсіп салаларының дамуы Әр топ өздеріне берілген тақырыптар бойынша сабақ айтып шығады.І топ «Смағұлов» тобы. Өнеркәсіп саласында орын алған алғашқы қиыншылықтар ІІ топ- «Сәтбаев» тобы. Өнеркәсіпті қалпына келтіру шараларыІІІ топ- «Рысқұлов» тобы. Қазақстан өнеркәсібі дамуының жаңа кезеңі АКТҚосымша №1
    Негізгі бөлім (20мин)Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

    Қызығушылықты оятуМақсаты; орнында отырған оқушылармен жұмыс





    «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі

    Практикалық тапсырма

















    "Білгір болсаң шешіп көр, Тапқыр болсаң тауып көр" әдісі

    Оқушылар дәптерлеріне сабақтың тақырыбын жазады. «Болжау» әдісіОй қозғау сұрақтары: Балалар экранда қандай фотобейнені көріп отырсыздар? Бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар?Индустрияландыру дегеніміз не? Жаңа сабақ. Мұғалімнің кіріспе сөзі. Оқушыларға жаңа тапсырманы оқулықтан  оқуға уақыт беріледі. Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларға жауап беруге дайындалады. І топ «С.Сәдуақасов» тобы. Қазақстанды индустрияландыру саясатының бағыты ІІ топ- «Қ.Сәтбаев» тобы. Индустрияландыру кезіндегі табиғи байлықтарды зерттеу жұмысы ІІІ топ- «Т.Рысқұлов» тобы. Индустрияландыру саясатының қазақ халқы үшін зардабы Бірін-бірі бағалау «Фигуралар» әдісі

    Деңгейлік тапсырмалар Картамен жұмыс

    Алғашқы индустрияландыру шараларының жүргізілуі. №1 «С.Сәдуақасов» тобына: Маңғыстау, Мұғалжар және Торғай минерал қорларын  зерттеу ісі№2 «Қ.Сәтбаев» тобына:  Соғысқа дейінгі бесжылдық кезінде салынған құрылыстар№3 «Т.Рысқұлов» тобына: Жеңіл және тамақ өнеркәсібінің ашылуы?

    · Көршілеріңіз естімейтіндей етіп, сіздің тапсырмаңыздың жауапты талқылаңыз.· Мұғаліміңіз 1 – 4 дейін санды таңдайды; осы санға сәйкес келетін оқушы жауап береді; талқылау және саралау үшін тамаша тәсіл.

    Оқушылар теориядан алған білімдерін практикамен ұштастырып білімдерін толықтырады.фигуралар арқылы топ бірін- бірі бағалайды.Төмендегі сөздерді кімдер айтқан? Орталық Қазақстанның минерал–шикізат байлықтарын зерттеп, «ҚАҚСР –і Кеңес Одағының тұтас металлогенді провинциясы» деп тұжырым жасаған кім?. (Академик Н.С. Курнаков) Орал – Ембі мұнайлы ауданын зерттеп, бұл кен орны -мұнайға аса бай облыстардың бірі деп айтқан . (Академик И. М. Губкин)Жезқазған ауданындағы мыс кені орындарын мұқият зерттеп, аймақтың болашағы зор екенін дәлелдеп берді. (Қазақтың жас инженер–геологы Қ.И. СәтбаевТарихи сынақхат
  • Қазақстанда индустрияландыру ісі болашақ өнеркәсіп үшін қажетті ....... зерттеуден басталады.
  • Қазақстандағы зауыт-фабрикалар ....... өнімдер шығармады
  • Балқаштың мысы менШымкенттің қорғасыны да …....тасып әкетілді.
  • Түрксіб темір жолы белгіленген бес жылдың орнына .... салынып бітті.






























































































  • Қосымша №2
    Қорытынды (4 мин)«Фишбоун» әдісіМақсаты: Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу.Бағалау(2 мин)





























    Рефлексия

    (2 мин)







    Үй тапсырмасы

    (1 мин)

    Қорытынды. Фишбоун әдісі 1.Индустрияландырудың мақсаты ( басы)2.Индустрияландырудың бағыттары (қанаттары, кабырғалары)3. Индустрияландырудың түрлері ,оған қандай дәлел келтіресің ?(қанаттары, қабырғалары)4. Индустрияландырудың маңызы (құйрығы) (ойларыңызды нақты жазасыздар) Топ басшысы топ мүшесін қаншалықты жауап бергенін бағалайдыБағалау парағы

    Бағалау шкаласы:18-20-"5"15-16- "4"12-14 "3"1-2-31-қиындық келтірген бір мәселе2- сабақтан алған екі мәселе3- сабақтан алған 3 маңызды ақпаратБүгінгі сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағына жазады.

    § 26.Қазақстанда жұмысшы табының қалыптасуы тақырыбын оқып келу, қосымша Индустриялардыру бағыты-2020 бағдарламасы туралы біліп келу
    Қосымша №3











































    күнделік





    Дифференциация – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз? Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорғау
    Қабілеттері төмен оқушыларды «Не» сұрау есімдігін пайдаланып сұрақ қоюға, ал қабілеттері дамыған оқушыларды «Егер де …, не болады?» деген үлгіде сұрақ қоюға ынталандыру. Саралау іріктірілген тапсырмалар , нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету,оқу материалдары мен ресурстарын жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу









    Бағалау шкаласы: 23-24- "5"19-22- "4"10-19 - "3"
  • Оқушылардың меңгерген білімдерін тексере отырып, критерий арқылы бағалаймын, Александердің “Бағалау-жақын отыру” қағидатын ұстанып,оқушылардың тек қана қарым- қатынасын нығайтып қана қоймай, сабаққа деген ынтасын нығайту
  • Мультимедия кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін ,СЭС талаптарын орындап, сақтау

    Сабақ бойынша рефлексияОқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жетпесе неге? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттары сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неге?

    Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз.




    Жалпы бағалау



    Сабақтың екі көрінісі жақсы өтті (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1:

    2:

    Сабақты жақсартуға ненің әсері тиюі мүмкін (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1:

    2:

    Сабақ барысында мен сыныппен бөлек оқушылар туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек?











    Картамен жұмыс Алғашқы индустрияландыру шараларының жүргізілуі. №1 «С.Сәдуақасов» тобына: Маңғыстау, Мұғалжар және Торғай минерал қорларын  зерттеу ісі№2 «Қ.Сәтбаев» тобына:  Соғысқа дейінгі бесжылдық кезінде салынған құрылыстар№3 «Т.Рысқұлов» тобына: Жеңіл және тамақ өнеркәсібінің ашылуы? Төмендегі сөздерді кімдер айтқан? Орталық Қазақстанның минерал–шикізат байлықтарын зерттеп, «ҚАҚСР –і Кеңес Одағының тұтас металлогенді провинциясы» деп тұжырым жасаған кім? Орал – Ембі мұнайлы ауданын зерттеп, бұл кен орны -мұнайға аса бай облыстардың бірі деп айтқан .Жезқазған ауданындағы мыс кені орындарын мұқият зерттеп, аймақтың болашағы зор екенін дәлелдеп берді. Тарихи сынақхат
    • Қазақстанда индустрияландыру ісі болашақ өнеркәсіп үшін қажетті ....... зерттеуден басталады.
    • Қазақстандағы зауыт-фабрикалар ....... өнімдер шығармады
    • Балқаштың мысы менШымкенттің қорғасыны да …....тасып әкетілді.
    4.Түрксіб темір жолы белгіленген бес жылдың орнына .... салынып бітті.











    ТапсырмаДескрипторларБалл
    1.«Жұбыңды тексер, бағала» әдісі

    Серпімділік күші тақырыбына берілген сұрақтарға жауап береді1


    Серпімділік күші тақырыбына берілген сұрақтар мен қоса есептерді шығарады 2


    Серпімділік күші тақырыбына берілген тестке толық жауап береді.3
    2.қызығушылықты оятуҮйкеліс күшінің анықтамасын және олардың түрлерін, формуласын біледі.1


    Үйкеліс күшінің пайдасы мен зиянды жақтарын өмірмен байланыстыра алады2


    Өлшеулер мен есептеулер жүргізеді, өз ойын жеткізе алады. 3
    3. Есептер шығаруБерілген сұрақтарға жауап бере алады.1


    Үйкеліс күші тақырыбына берілген деңгейлік есептерді шығара алады.2


    Өлшеулер мен есептеулерді жүргізе отырып үйкеліс коэффициентін есептей алады.3
    4."Конверт сұрақ" әдісі тақырыпқа берілген сұраққа жауап қанағаттанарлық1


    Жауапты толықтыру қажет2


    Дәлелдеме жеткілікті3
    Бағалау шкаласы: 23-24- "5"19-22- "4"10-19 - "3"



    Жаратылыстану-математикалық бағыты бойынша «Ашық есік күнінде» өткізілген «Индустрияландыруға бағыт алу және оның барысы» тақырыбына рефлексивтік есеп 770 ₸ - Сатып алу
    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!