Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Индустрияландыруға бағыт алу. қазақстан тарихы 11 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар ДОІЖО.......................... Сапаров О
Пәні: Қазақстан тарихы Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: V тарау.1918 – 1930 жж. Кеңес үкіметінің Қазақстандағы экономикалық саясаты |
Мектеп: «Ұзын -Ата» жалпы орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||||
Күні: 08.12.2017 жыл. Сағ: 12.20 – 13.00 |
Мұғалімнің аты жөні: Рысбекова Жаухар |
|||||||||||||||||||||||||
Сынып :11 «а» (жмб) |
Қатысушылар саны:--- |
Қатыспағандар:------ |
||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Индустрияландыруға бағыт алу және оның барысы |
|||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме) |
1920-1930 жылдары Қазақстанда жүргізілген индустрияландыру саясатының жетістіктері мен зардаптарын ашу. |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар істей алады: Қазақстандағы индустрияландырудың мәні мен ерекшеліктері жайлы ой-өрістерін дамытып, білім мен білік дағдыларын қалыптастырады Көптеген оқушылар істей алады: Индустрияландыру жылдарында қандай құрылыс объектілері салынғандығы жөнінде біліп, картадан көрсете алады. Кейбір оқушылар істей алады: Индустрияландыру саясатының қазақ халқы үшін қандай зардаптары болғандығы туралы тұжырым жасай алады.
|
|||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
1.Индустрияландыру жоспары қашан қабылдағаны мен мәнін біледі 2.Индустрияландыру саясатының Қазақстан үшін пайдасы мен зиянды жақтарын ажырата алады 3.Индустрияландыру кезінде ерен еңбектері сіңген қазақтан шыққан қайраткерлерді біледі |
|||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Арнайы пәндік лексика мен терминология:
Айтылым-тыңдалым дағдысын басшылыққа ала отырып оқушылардың сөздік қорын дамыту: Индустрияландыру тақырыбына сәйкес суреттерді көреді, талдауға арналған сұрақтарға жауап береді, талдайды, тұжырымды ойларын айтады. |
|||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту
|
Өз-өзіне және айналадағы адамдарға құрмет: Оқушы сыныптастарының пікірлерін сыйлайды және пікірталасқа ат салысады. |
|||||||||||||||||||||||||
Жауапты азаматтық позиция: Берілген тапсырмаларды нақты жазады және уақытында орындайды. Алған білімдерін өмірмен байланыстырады. |
||||||||||||||||||||||||||
Академиялық шындық. Қалыптастырушы бағалау жұмысын орындауда өз біліміне сүйенеді. |
||||||||||||||||||||||||||
Ашықтық : Топтық жұмысты орындау кезінде оқушылар өзара байланысқа түсу арқылы берілген тапсырмадағы мәселені бірігіп шешуге ат салысады.Оқушылар жасаған туындыларын оқу кезінде бір-біріне сын пікірлер айтады. |
||||||||||||||||||||||||||
Пән аралық байланыс |
Дүниежүзі тарихы, география |
|||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Халық шаруашылығын қалпына келтіру және өнеркәсіп салаларының дамуы |
|||||||||||||||||||||||||
Қосымша білім |
Интернет сайттары |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған сабақ кезеңдері |
Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
Кіріспе (5 мин) «Кездесу» ойыны Мақсаты: тұлға аралық қарым - қатынас орнату. Топқа бөліну
|
Жайменен екі шеңбер болып қарама – қарсы айналады, тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады. С.Сәдуақасов, Қ.Сәтбаев, Т.Рысқұлов суреттері арқылы оқушылар үш топқа бөлінеді. Топ басшыларын сайлау ұсынылады. Бағалау парағын беремін Алтын ережені еске түсіреді.З |
|
||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы сұрау ( 6мин) «Білегіңе сенбе, біліміңе сен» әдісі
|
«Қайталау – білімнің шыңы» Халық шаруашылығын қалпына келтіру және өнеркәсіп салаларының дамуы Әр топ өздеріне берілген тақырыптар бойынша сабақ айтып шығады. І топ «Смағұлов» тобы. Өнеркәсіп саласында орын алған алғашқы қиыншылықтар ІІ топ- «Сәтбаев» тобы. Өнеркәсіпті қалпына келтіру шаралары ІІІ топ- «Рысқұлов» тобы. Қазақстан өнеркәсібі дамуының жаңа кезеңі |
АКТ Қосымша №1 |
||||||||||||||||||||||||
Негізгі бөлім (20мин) Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру Қызығушылықты ояту Мақсаты; орнында отырған оқушылармен жұмыс «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі Практикалық тапсырма
"Білгір болсаң шешіп көр, Тапқыр болсаң тауып көр" әдісі |
Оқушылар дәптерлеріне сабақтың тақырыбын жазады. «Болжау» әдісі Ой қозғау сұрақтары: Балалар экранда қандай фотобейнені көріп отырсыздар? Бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар? Индустрияландыру дегеніміз не? Жаңа сабақ. Мұғалімнің кіріспе сөзі. Оқушыларға жаңа тапсырманы оқулықтан оқуға уақыт беріледі. Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларға жауап беруге дайындалады. І топ «С.Сәдуақасов» тобы. Қазақстанды индустрияландыру саясатының бағыты ІІ топ- «Қ.Сәтбаев» тобы. Индустрияландыру кезіндегі табиғи байлықтарды зерттеу жұмысы ІІІ топ- «Т.Рысқұлов» тобы. Индустрияландыру саясатының қазақ халқы үшін зардабы Бірін-бірі бағалау «Фигуралар» әдісі Деңгейлік тапсырмалар Картамен жұмыс
Алғашқы индустрияландыру шараларының жүргізілуі. №1 «С.Сәдуақасов» тобына: Маңғыстау, Мұғалжар және Торғай минерал қорларын зерттеу ісі №2 «Қ.Сәтбаев» тобына: Соғысқа дейінгі бесжылдық кезінде салынған құрылыстар №3 «Т.Рысқұлов» тобына: Жеңіл және тамақ өнеркәсібінің ашылуы?
· Көршілеріңіз естімейтіндей етіп, сіздің тапсырмаңыздың жауапты талқылаңыз. · Мұғаліміңіз 1 – 4 дейін санды таңдайды; осы санға сәйкес келетін оқушы жауап береді; талқылау және саралау үшін тамаша тәсіл.
Оқушылар теориядан алған білімдерін практикамен ұштастырып білімдерін толықтырады.фигуралар арқылы топ бірін- бірі бағалайды. Төмендегі сөздерді кімдер айтқан? Орталық Қазақстанның минерал–шикізат байлықтарын зерттеп, «ҚАҚСР –і Кеңес Одағының тұтас металлогенді провинциясы» деп тұжырым жасаған кім?. (Академик Н.С. Курнаков) Орал – Ембі мұнайлы ауданын зерттеп, бұл кен орны -мұнайға аса бай облыстардың бірі деп айтқан . (Академик И. М. Губкин) Жезқазған ауданындағы мыс кені орындарын мұқият зерттеп, аймақтың болашағы зор екенін дәлелдеп берді. (Қазақтың жас инженер–геологы Қ.И. Сәтбаев Тарихи сынақхат
|
Қ осымша №2 |
||||||||||||||||||||||||
Қорытынды (4 мин) «Фишбоун» әдісі Мақсаты: Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу. Бағалау (2 мин) Рефлексия (2 мин)
Үй тапсырмасы
(1 мин) |
Қорытынды. Фишбоун әдісі 1.Индустрияландырудың мақсаты ( басы) 2.Индустрияландырудың бағыттары (қанаттары, кабырғалары) 3. Индустрияландырудың түрлері ,оған қандай дәлел келтіресің ?(қанаттары, қабырғалары) 4. Индустрияландырудың маңызы (құйрығы) (ойларыңызды нақты жазасыздар)
Топ басшысы топ мүшесін қаншалықты жауап бергенін бағалайды
Бағалау шкаласы: 18-20-"5" 15-16- "4" 12-14 "3" 1-2-3 1-қиындық келтірген бір мәселе 2- сабақтан алған екі мәселе 3- сабақтан алған 3 маңызды ақпарат Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағына жазады.
§ 26.Қазақстанда жұмысшы табының қалыптасуы тақырыбын оқып келу, қосымша Индустриялардыру бағыты-2020 бағдарламасы туралы біліп келу |
Қосымша №3
күнделік
|
||||||||||||||||||||||||
Дифференциация – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорғау |
||||||||||||||||||||||||
Қабілеттері төмен оқушыларды «Не» сұрау есімдігін пайдаланып сұрақ қоюға, ал қабілеттері дамыған оқушыларды «Егер де …, не болады?» деген үлгіде сұрақ қоюға ынталандыру. Саралау іріктірілген тапсырмалар , нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету,оқу материалдары мен ресурстарын жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу
|
Бағалау шкаласы: 23-24- "5" 19-22- "4" 10-19 - "3"
|
Мультимедия кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін ,СЭС талаптарын орындап, сақтау
|
||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Оқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жетпесе неге? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттары сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неге? |
Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау Сабақтың екі көрінісі жақсы өтті (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға ненің әсері тиюі мүмкін (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сыныппен бөлек оқушылар туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек?
|
Картамен жұмыс
Алғашқы индустрияландыру шараларының жүргізілуі.
№1 «С.Сәдуақасов» тобына: Маңғыстау, Мұғалжар және Торғай минерал қорларын зерттеу ісі
№2 «Қ.Сәтбаев» тобына: Соғысқа дейінгі бесжылдық кезінде салынған құрылыстар
№3 «Т.Рысқұлов» тобына: Жеңіл және тамақ өнеркәсібінің ашылуы?
Төмендегі сөздерді кімдер айтқан?
Орталық Қазақстанның минерал–шикізат байлықтарын зерттеп, «ҚАҚСР –і Кеңес Одағының тұтас металлогенді провинциясы» деп тұжырым жасаған кім?
Орал – Ембі мұнайлы ауданын зерттеп, бұл кен орны -мұнайға аса бай облыстардың бірі деп айтқан .
Жезқазған ауданындағы мыс кені орындарын мұқият зерттеп, аймақтың болашағы зор екенін дәлелдеп берді.
Тарихи сынақхат
-
Қазақстанда индустрияландыру ісі болашақ өнеркәсіп үшін қажетті ....... зерттеуден басталады.
-
Қазақстандағы зауыт-фабрикалар ....... өнімдер шығармады
-
Балқаштың мысы менШымкенттің қорғасыны да …....тасып әкетілді.
4.Түрксіб темір жолы белгіленген бес жылдың орнына .... салынып бітті.
Тапсырма |
Дескрипторлар |
Балл |
1.«Жұбыңды тексер, бағала» әдісі |
Серпімділік күші тақырыбына берілген сұрақтарға жауап береді |
1 |
Серпімділік күші тақырыбына берілген сұрақтар мен қоса есептерді шығарады |
2 |
|
Серпімділік күші тақырыбына берілген тестке толық жауап береді. |
3 |
|
2.қызығушылықты ояту |
Үйкеліс күшінің анықтамасын және олардың түрлерін, формуласын біледі. |
1 |
Үйкеліс күшінің пайдасы мен зиянды жақтарын өмірмен байланыстыра алады |
2 |
|
Өлшеулер мен есептеулер жүргізеді, өз ойын жеткізе алады. |
3 |
|
3. Есептер шығару |
Берілген сұрақтарға жауап бере алады. |
1 |
Үйкеліс күші тақырыбына берілген деңгейлік есептерді шығара алады. |
2 |
|
Өлшеулер мен есептеулерді жүргізе отырып үйкеліс коэффициентін есептей алады. |
3 |
|
4."Конверт сұрақ" әдісі |
тақырыпқа берілген сұраққа жауап қанағаттанарлық |
1 |
Жауапты толықтыру қажет |
2 |
|
Дәлелдеме жеткілікті |
3 |
Бағалау шкаласы:
23-24- "5"
19-22- "4"
10-19 - "3"
Жаратылыстану-математикалық бағыты бойынша «Ашық есік күнінде» өткізілген «Индустрияландыруға бағыт алу және оның барысы» тақырыбына рефлексивтік есеп
Рысбекова Ж.С. тарих пәні мұғалімі өтілі-29 жыл, санаты жоғары
Желтоқсан айының 8-і күні 11 «а» сыныбында 1920-1930 жылдары Қазақстанда жүргізілген индустрияландыру саясатының жетістіктері мен зардаптарын ашу мақсатында «Индустрияландыруға бағыт алу және оның барысы» тақырыбында ашық сабақ өткіздім. Сабаққа «Ұзын-Ата жалпы орта мектебінің тарих –география пән бірлестігі мұғалімдері мен «Жалын» мектепішілік деңгейлік қоғамдастығының мұғалімдері қатысты. 11 «а» сыныбында 18 оқушы болды. Сабақ жаңа формат бағдарламасы бойынша өткізілді. Мақсаты : 1920-1930 жылдары Қазақстанда жүргізілген индустрияландыру саясатының жетістіктері мен зардаптарын жан-жақты ашып көрсету , әр түрлі әдістер бойынша талда
Сабақта оқушылар топқа ХХ ғасырдың 20-30-жылдардағы тұлғалардың С.Сәдуақасов, Қ.Сәтбаев, Т.Рысқұлов-тың аттарымен бөлінді. Әр топ басшысы бір-біріне тілектер айтып сабаққа белсенді қатысуларына тілек білдірді. Үй тапсырмасы «Білегіңе сенбе, біліміңе сен» әдісі, картамен жұмыс, ұяшықтарды толтыру түрлері бойынша сұралып білімдері тексерілді. Үй тапсырмасына оқушылар жақсы дайындалған. Тек Нұржан картамен жұмыс жасауда шатысты. Бейне таспа бойынша суреттерге қарап тақырып мазмұнын аша отырып өз ойларын ортаға салды.
Жаңа сабақ бойынша оқушыларға тапсырмалар бөлініп берілді. «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі бойынша талқылады. Арасында тақырыпқа байланысты «Білгір болсаң шешіп көр, Тапқыр болсаң тауып көр» әдісі арқылы деңгейлік тапсырмалармен Картамен жұмыс ; Төмендегі сөздерді кімдер айтқан? ; Тарихи сынақхат; оқушылармен жұмыстар жасалды .
«Фишбоун» әдісі арқылы әр топтың пікірлері тыңдалып, тақырыпты қорытындылады. Кері байланыс рефлексия арқылы білімдерін бекіте білді. Сабақ өз мақсатына жетіп жақсы өтті. Бағалау бойынша әр топ басшысы өзтобын сабақтың әр кезеңінде топ мүшелерінің қалай жұмыс жасағандарын нақты дәлелдермен айтып, әділ бағалады. Жалпы 5-5, 4-12, 3-1. Жалпы оқушылар түгел бағаланды. 3 алған оқушы Өскенбай Нұрзат сабақта белсенділік танытпады, өз ойын жеткізе алмады.