Сабақтың басы
5 мин.
5 мин.
15мин
«Миға шабуыл». Мәтін
беріледі.
|
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын
бақылау.
Ынтымақтастық ортасын
құру.
Жағымды ахуал туғызу.
«Сәйкестендіру картасы» арқылы алдыңғы білімдерін
ұштастыру.
ҚБ «Мадақтау»( тамаша,
жарайсың)
«Суреттер сөйлейді» тақырыпты
ашу.
Белсенді оқыту. Түсіндіру және
сипаттау.
1-тапсырма. «Миға шабуыл». Мәтін
беріледі.
Берілген мәтіндерді балалар оқып
алады.
Демалыс кезінде мен анаммен қалаға баратын
болдым.Ертеңіне жолға шықтық, автобусқа отырдық. Автобус жүрмей
біраз тұрып алды.Бір кезде «О, біз жүрдік!» деп қуандым.Терезеден
далаға, қарсы үйлерге қарап отырмын. Тоғайлар, үйлер, малдар
керісінше артқа қарай зымырап барады. «Қандай қызық!»деп
ойладым.Біраздан соң терезеге қар түйіршіктері тарсылдап тие
бастады.Олар тайғанап барып қисық сызықты траекториямен төмен қарай
кетіп жатты. «Неге бұлай?» деп тағы ойладым.Енді қарасам автобус
саяжайға жетіп қалыпты.Күтпеген жерден жүргізуші тежегішті басты.
Сол кезде бәріміз де соғылып, жантайып қалдық. « Неге осылай болады
екен?» деген ойлар мені мазалады.
|
Әлеуметтік орта, ынтымақтастық ортаға
енеді
Оқушылар ойланып, ойын жинақтап,
сәйкестендіреді
Оқушылар мәтінге түсінік
береді
|
Ынталандыру
Оқушылар суреттерді
сипаттайды
|
Слайд, сұрақтар
Оқулық
|
Сабақтың ортасы.
7мин
«Бұл сұрақ болса, онда жауабы қалай болады?»
әдісі ( Сұрақтарға жауап)
|
2-тапсырма. «Музыкалы қорапша» әдісі.
( Сұрақтарға жауап)
1.
Көлік оңға немесе солға бұралғанда ондағы жолаушы қалай қарай
қисаяды?Неліктен?
2. Не себепті желдеткіш ток көзінен ажыратылған соң,
біразға дейін айналып тұрады?
3.
Екі дененің массаларын өзара қалай салыстыруға
болады?
4.
Инерттілік дегеніміз не?
5.
Масса бірлігі ретінде не қабылданған?
А
деңгейі
-
Денеге еш нарсе әрекет етпесе, ол қалай қозғалар
еді?
-
Инерция деп нені айтады?
-
Дененің инерттілігі оның бойындағы заттың
мөлшеріне тура пропорционал ма?
В деңгейі
-
Биіктіктен секіріп түскенде адам неге тізесін сәл
бүгіңкірейді?
-
Жылдам келе жатқан көліктің алдынан алдынан
кесе-көлденең өту қауіпті болатыны
неліктен?
-
Суы
бар шелекті тік калпын сақтап айналдырғанда, ішіндегі су
төгілмейді.Неліктен?
С
деңгейі
-
Өмірде, әлемде инерцияның пайдасы мен
зияны.
-
Массалары 1 кг және 3 кг екі арбаша өзара
әсерлескен кезде, үлкен арбаша 15 см/с жылдамдыққа ие болады. Кіші
арбаша қандай жылдамдыққа ие болады? Арбашалар жылдамдықтарын
салыстырып, олардың мәнін массаға тәуелділігін
анықтаңыз.
3-тапсырма. Тәжірибе
жасау
«Қалайша тиынды стақанға түсіруге
болады?» Үстел үстінде суы бар стакан. Стаканның бетінде
карта. Карта үстінде тиын тұр. Тиынды қолмен ұстамай қалайша
стақанның ішіне түсіруге болады?
Жауабы: Картаны саусақпен жылдам, әрі бар күшпен
шертіп қаламыз. Бұл кезде тиын жылдамдық алып үлгермейді, яғни
жылдамдығын сақтау құбылысы - инерцияның әсерінен стакан ішіндегі
суға түседі.
«Қалайша қағазды
аламыз?»
Тәжірибе: Ұзын парақ қағаздың үстінде суы бар
банка тұр.Банканы орнынан жылжытпай қалайша қағазды алуға
болады?
Жауабы: Қағаз парағының бір жақ шетінен ұстап,
жылдам тартып қалу керек. Инерцияның әсерінен банка мен оның
ішіндегі су жылдамдық алып үлгермейді, яғни қозғалысқа түсіп
үлгермейді.
|
Оқушылар өлең тоқтағанда қорапша кімде қалады,сол
оқушы сұраққа жауап береді.Қорытынды
жасайды.
Оқушылар тәжірибе жасап, түсінік береді, қорытынды
жасайды
|
Дескриптор
-Сұрақтарға жауап береді
Жалпы балл -2
- Тиынды стаканға түсіре
алады;
- Банканың астындағы қағазды қалай қозғалтпай алу
керектігін біледі.
Дененің инерттілігін нақты біледі,анықтамасын айта
алады
Күнделікті тұрмыста және өмірдегі дене жылдамдығы
мен массасы арасындағы байланысты
анықтайды.
Дескриптор: Білім
алушы
- Екінші арбаша жылдамдығын
анықтайды;
- Дене жылдамдығы мен массасы
арасындағы байланысты
анықтайды.
-Тиынды стақанға түсіре
алады;
-Банканың астындағы қағазды қалай қозғалтпай алу
керектігін біледі.
|
Слайд
Сызғыш
Ақ парақ
Су,стақан,
Карта.
Қағаз, тиын
|
Сабақтың соңы.
8 мин
Жеке жұмыс.
«Ой
қозғау» әдісі
Үй
тапсырмасы
|
Жеке жұмыс.
«Ой қозғау» әдісі
-
Массасы 59г
кірпіштің көлемі 50 см3. Кірпіштің тығыздығын анықтап, оны килограмм
бөлінген куб метрмен (кг/м3) өрнекте.
Жауабы: m=59г=0,059кг
V=50 50*
т/к:
-?
mV=0,059кг*50* =2.95
-
120 км/сағ
тұрақты жылдамдықпен келе жатқан машина жарты сағатта қанша жол
жүреді?
Жауабы:120км/сағ40м/с
t= 0,5 сағ1800 с
т/к:
S=?
S=t=40*1800=72000
м72 км
-
Ту-154
ұшағы бір минутта 15000м қашықтықты ұшып өтеді. Осы ұшақтың
жылдамдығын км/сағ – пен өрнекте.
Жауабы: S=15000
м
t= 1 мин60 с
т/к:
-?
S/ t=15000м/60с250
м/с
|
Оқушылар
-ХБЖ-ға келтіреді;
-Формулаларын жазады;
-Мәндерін табады
|
|
Дк экран
Дәптер
Стикерлер
|