Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
информатика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Компьютерлік ойынды құру |
Мұнайлы ауданы №10 орта мектеп |
||||||
Күні:13.07.2018 |
Мұғалімнің аты-жөні: Қанатова А.Д. |
||||||
Сынып: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Сценарийді жүзеге асыру |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.3.1.1 ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру |
||||||
Сабақтың мақсаты |
|
||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||
Тілдік мақсаттар
|
Ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыруда қолданылатын негізгі терминді үш тілде қатар меңгереді. Сценарий- сценарий- scenario |
||||||
Құндылықтарға баулу
|
Құндылықтарды дамыту жұпта және топта жұмыс жасау арқылы іске асады. Бәсекеге қабілеті жоғары жеке тұлға ретінде қалыптастыру. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
«Астанаға саяхат» қадамдарын дұрыс нақты айтуда Қазақ әдебиеті мен және беріген тапсырманы орындауда ағылшын тілі пәнімен байланыс орнатамын. |
||||||
Алдыңғы білім |
Оқушылар осыған дейін сахна мен кейіпкерлерді бейнелеуді біледі |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы 8-мин |
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларға бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсаты айтылады.
«Өз орныңды тап» ойыны Алдын ала орындықтарға сахна мен кейіпкерлердің суреттері ілінеді. Суреттерге қарап қолдарындағы жазылған парақшадағы атауларды тауып отыру арқылы топқа біріктіру. Екі топтың аты көрсетілген парақшаның біреуінде капитан деген жазуы бар парақшаны алған оқушы сол топтың топ басшысы болып дайындалады.
«Ашық микрофон» әдісі Өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында бұл әдіс оқушыны жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыландырады. Бір оқушы журналист кейпінде болады. Өткен тақырып бойынша қалған оқушыларға сұрақ қояды. Қалғандары сұраққа жауап береді. |
Презентация Слайд
Стикер, суреттер
|
|||||
Сабақтың ортасы (9-34 мин) Бейне ролик (1+3мин) Тапсырма 1 (Топта талқылап ауызша айу) (6 мин) Тапсырма 2 Топпен жұмыс кезеңі (8 мин) Тапсырма 3 Жеке жұмыс Кезеңі (10мин) |
«INSERT» әдісі Жаңа сабақты түсіндіру мақсатында «Сценарийді жүзеге асыру» таныстырылымын көрсетемін. Жаңа сабақ тақырыбын ашу мақсатында оқушылардан видеороликтен не көрдік? Кім қалай түсінеді? Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыздар? Деген сұрақтар қоямын. Оқушылар жауап береді. Тақырып ашылады. Таныстырылым барысында оқушылар күнделікті жұмыс дәптерлеріне қажетті мағлұматты жазады.
Берілген мәтінді оқушылар оқып шығадыда түсінгендері бойынша ауызша «Acтaнaғa caяхaт» қадамдарын талдайды. І топқа- «Acтaнaғa caяхaт» ойыны қaндaй қaдaмдaрдaн тұрaды? ІІ топқa -Прогрaммaлaу ойын ортacындa ойынның cцeнaрийін қaлaй жүзeгe acыруғa болaды? Дескриптор: -Ойынның әр қадамын жасай алады. -Қадам реттілігін сақтай алады. -Ойынның сценарийін түсінеді -Ойын сценарийін жүзеге асыра алады. «Үштік» әдіс (Ойлан, топтас, бөліс) Фудбол ойыны 1-топ Екі үш кейіпкерден фудбол ойнау сценарийін құру 2-топ Екі үш кейіпкерден баскетбол ойнау сценарийін құру. Топтар сценарий құрып флипчардқа түсіреді.
Дескриптор: -Кейіпкерлерді орналастыру -Әрекетін жандандыру -Қимыл қозғалыстарын жүзеге асыру -Костюмдерін әзірлеу
Практикалық жұмыс Оқушыларға тапсырма беріледі, тапсырманы достарының көмегінсіз өзі орындауы тиіс.
Дескриптор: -Кітапхана қорын қолдана алады. -Скрипт блогынан қажетті программаны енгізе алады -Нәтижесін шығара алады. |
Бейнеролик
Слайд
А3 парағы Түрлі түсті маркерер
Ө зін өзі бағалау парақшасы
Мұғалім марапаты |
|||||
Рефлексия (3 мин) |
«Бір минуттық әңгіме» тәсілі
|
Мұғалім марапаты |
|||||
Үйге тапсырма (1 мин) |
Айгүлдің Астанаға саяхат жасауына мысал түзіп кеу |
Слайд |
|||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|||||
«Өз орныңды тап» әдісінде оқушыларды қатыстыру арқылы барлығын теңестіру, жағымды ахуал қалыптастыру мақсатында қолдандым және оқу қабіеттілігіне қарай сараланған тапсырмалар, жеке және практикалық жұмыстарды қарастырдым. "Ашық микрофон» әдісін оқушыны жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыландыру мақсатында кодандым. «INSERT» әдісін қолданудағы мақсатым түртіп алу жүйесі бойынша оқушының таным түсінігін қалыптастыру. «Үштік» әдіс (Ойлан, топтас, бөліс) Бұл әдісті қолданудағы мақсатым оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы, кейін өз идеяларымен бөлісу. Өз ойын ашық айта алады. Оқушылардың оқылым, айтылым, тындалым, жазылым дағдылары қалыптасады. Пракикалық тапсырманы алудағы мақсатым оқушының сыни тұрғыдан ойлауын дамыту және жасаған жұмысы бойынша өз көзқарасына рефлексия жасай білуі. «Бір минуттық әңгіме» тәсілінде оқушылар бір-бірімен әңгімелесу арқылы ой қорыта алады, жұптық жұмыс жүреді, бір-бірінен ақпарат алу дағдысы қалыптасады. Мақтау, мадақтау оқушыларға дербес қолдау көрсету |
Әр бір орындалған жұмысты қалыптастырушы бағалаумен бағалаймын. Қалыптастырушы бағалау баланың ынтасын арттырады. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау, ауызша мадақтау, ынталандыру, смайликтер арқылы қалыптастырушы бағалау. «Бағдаршам» арқылы топтық бағалау жүреді. Оқушылар бағалау маңыздылығын, топтың бағасына өз үлестерінің маңызын түсінеді. Жеке жұмыс барысында өзін өзі бағалау жүреді, оқушының сыни тұрғыдан ойлауын дамыту және жасаған жұмысы бойынша өз көзқарасына рефлексия жасай білуі. Оқушылар бірі-бірі бағалау барысында басқа оқушының жұмысына кеңес, ұсыныстар беруге үйренеді |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары Оқушылардың партада дұрыс отыруын қадағалау; АКТ-ны уақытында қолдану, байланыс бір-бірін топта тыңдау, сыйластық таныту. Бірлескен жұмыс нәтижесінде қол жеткізу. |
|||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттар және оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Сабақты саралау дұрыс жүргізіді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|||||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: |