Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: | Мектеп: 59 жом |
Күні: 12.09.18 ж. | Мұғалімнің аты-жөні: Камалов Ж. |
Сынып: 3 «Д» | Қатысқандар: 15 | Қатыспағандар:1 |
Сабақ тақырыбы | Компьютердің құрылғылары |
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) | 3.1.1.1 еңгізу (тінтуір пернетақта) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер) ажырату3.1.2.1. компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенің түсіндіру3.1.3.1 цифрлық құрылғылар мен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережесін сақтау |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар:еңгізу және шығару құрылғыларын құрылғыларын білу; компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенің түсіну; цифрлық құрылғылар мен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережесі туралы білуОқушылардың басым бөлігі:компютердің енгізу мен шығару құрылғыларын ажырату;Кейбір оқушылар:цифрлық құрылғылардың қызыметін айту |
Бағалау критерийі | - еңгізу және шығару құрылғыларын құрылғыларын білу; компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенің түсіну; цифрлық құрылғылар мен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережесін сақтауға үйренеді,- компютердің енгізу мен шығару құрылғыларын ажыратады- цифрлық құрылғылардың қызыметін біледі |
Ойлау дағдыларының деңгейі | Білу, түсіну,талдау |
Тілдік мақсаттар
| Жүйелі блок, манитор, перне тақта, принтер
|
Құндылықтарға баулу
| Сабақа жауапкершілік,білу қасиеттерін бойына сіңәру |
Пәнаралық байланыс | Бейнелеу |
Алдыңғы білім
| Ақпарат таратушы |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
| Ресурстар |
Сабақтың басы3минут | СәлемдесуОқушылардытүгелдеу«Ыстықлебізі» әдісіарқылыпсихологиялықахуалтуғызамынОқушыларортағажиналап,шеңберқұрыптұрады. Ішкіыстықлебіздерінжеткізеді.Оқушыларды« Сурет қиқыны» әдісі сурет қиындыларын құрастыру арқылы 1«Жүйелі блок» 2«монитор» деген екі топқа бөліп аламыз. « Сұрақ-жауап » әдісіТоп топ бойынша болінген оқушыларды сұрақ-жауап әдісі бойынша үй тапсырмасын сұраймын. Әр топ өзінің сұрақтарын қарсыласына қояды жауап ала отырып өткен сабақ пысықталады.Ақпарат дегеніміз не?Ақпараты қайдан аламыз? |
|
Сабақтыңортасы25 минут
2 минут | «Джигсо» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу мақсатында,бұл әдісті оқушылардың барылығы тақырып бойынша қол жетімді білім алу үшін қолданылады. 1-тапсырма топтық жұмыс (білу, түсіну)1-топ Компьютердің енгізу құрылғылары туралы мәлімет береді.2-топКомпьютердің шығару құрылғылары туралы мәлімет береді.Дескриптор:Әр топ өзіне тиісті енгізу және шығару құрылғылары туралы мәлімет береді. Геометриялық фигуралар арқылы бағалау.Қызыл-жақысЖасыл- орташаКөк-қанағатаналарқСергіту сәтіби «Қара жорға» 2- тапсырма топтық жұмыс (талдау)«Қабырғадағы рөл» әдісі:Бұл әдісте оқушылар компьютердің негізгі және қосымша құрылғыларын көрсетеді.
Дескриптор :Негізгі және қосымша құрылғыларын көрседі.«Бағдаршам» арқылы бағалау
3-тапсырма.Жаңа тақырыпты пысықтау мақсатындажеке жұмыс (Қолдану) Кестені толтыр.
Дескриптор: Құрылғылардың міндетін, суретін және атауын бағытын көрсетеді ,жазады.
Смайлик арқылы бағалау.
| |
Сабақтың соңы 10 минут | Үй тапсырмасы 1.Құрылғыларды қатыстырып сөйлем құрастырып келу, түйінді сөздерді дәптерге жазыңдар.
Кері байланыс: «SVOT» әдісіОқушылар нысананың төрт жағынаСабақ туралы пікірлерін стикерлергеЖазып жабыстырады. | Оқулық
Плакт,стикерлер, маркерлер. |
Саралау – Сізқандайтәсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз? | ДенСаулықЖәнеҚауіпсіздіктехникасынсақтау |
«Ыстықлебізі» әдісіарқылыпсихологиялықахуалтуғызадыз. «Сурет қиқыны» әдісі арқылы топқа бөлдім,« Сұрақ-жауап » «Қабырғадағы рөл» Джигсо» әәдісітерікезінде қабілеті төмен оқушыларға қолду көрсетіп отыру арқылы оқушыны жетілдірдім.«SVOT» әдісіарқылы жаңа сабақты ашу мақсатында пайдаландым,бұл әдісті оқушылардың барылығы тақырып бойынша қол жетімді білім алу үшін қолданылады және де келесі сабақа жоспар құруға пайдаландым | Геометриялық фигуралар; Бағдаршам;Смайлик арқылы Кері байланыс арқыл «SVOT» | Көзге арналған жаттығуларСергіту сәті би «Қара жорға»
|
Сабақбойышарефлексия
|
|
|
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |