Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Информатика 1-тоқсан 8-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
8-сынып Информатика
Қысқа мерзімді жоспар
-
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:
Компьютер мен жүйелердің техникалық сипаттамалары
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
§1.1. Ақпаратты өлшеу. Алфавиттік әдіс
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Ақпарат көлемін анықтауда алфавиттік амалды қалай қолдануға болады?
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы: ақпарат көлемін өлшеудің алфавиттік тәсілін анықтау;
Көпшілік оқушылар: ақпараттың көлемін алфавиттік тәсілде өлшеу;
Кейбір оқушылар: ақпарат көлемін анықтауда алфавиттік тәсілді қолданудың маңыздылығын тұжырымдау.
Ойлау дағдылары
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.
Бағалау критерийі
-
Ақпарат көлемін өлшеудің алфавиттік әдісінің функцияларын анықтайды;
-
Ақпарат көлемін есептеуде алфавиттік әдісті қолданады;
-
Ақпарат көлемін анықтауда алфавиттік әдісті қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология:
Алфавит-алфавит-alphabet
алфавиттің қуаттылығы-мощность алфавита- the power of the alphabet ақпараттық салмақ-вес информации- information weight
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
Ақпаратты өлшеудің алфавиттік амалы дегеніміз ..
Ақпаратты өлшеудің алфавиттік амалы ... жағдайда қолданылады?
Құндылықтарға баулу
-
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы қалыптасады.
-
Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым- қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.
-
Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.
-
Өмір бойы оқу, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.
Пәнаралық байланыс
Математика.
Алдыңғы білім
Ақпаратты өлшеу. Алфавиттік әдіс.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері/ уақыт
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы/ 3мин Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу, түгендеу
Сыныпта психологиялық ахуал орнату үшін «Шаттық шеңбері» әдісін қолдану.
Мұғаліммен сәлемдеседі.
Алдынғы оқушы жақсы тілек айтады, ол оқушы айтқан сөздің соңғы әрпінен басталатын сөзбен келесі оқушы тілек айтады.
Ауызша мадақтау
Топқа біріктіру:/ 2мин
Қызығушы- лықты ояту/5мин
Миға шабуыл/2 мин
«Бағдаршам» әдісі.
Бағдаршамның суреті бар қағаздарды оқушыларға тарату.
Қызу оқу жұмысымен шұғылдану үшін
«Фишбоун» әдісін қолдану арқылы өткен сабақтан алған ақпараттарды естеріне түсіруге көмектеседі.
Миға шабуыл стратегиясы арқылы проблеманы оқушылардың өздері шешуіне жағдай жасау үшін ребус шешуді ұсыну.
Оқушылар бағдаршамда жоқ түсті бояу арқылы топтарға бірігеді.
Оқушылар балық қаңқасын сызады. Жоғарғы қабырғаларына өткен тақырып туралы сұрақтар жазады. Келесі топ төменгі қабырғаларына жауаптарын жазады.
Оқушылар өткен сабақтан алған білімдерін естеріне түсіреді.
Оқушылар сабақтың тақырыбын ребус шешу арқылы өздері ашады. Келесі сұрақтар туралы ойланып пікірлерін айтады:
-
Ақпарат көлемін анықтаудың қандай тәсілдерін білесіңдер?
-
Ақпаратты өлшеудің алфавиттік тәсілі дегеніміз не?
-
Оны қандай жағдайларда қолданады?
Медалдар арқылы ҚБ
Ауызша мадақтау
Бағдаршам суреті бар үлестірме
Плакат, маркер
Ребус
Сабақтың
Оқып жатқан
Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен
ортасы
тақырыптың
танысады.
Информатика
Мағынаны
қажетін
оқулығы
тану
Оқулықпен жұмыс/5мин
түсінуіне бағыт беру
-
-
Жеке жұмыс/5мин
Топтық жұмыс
мұғалім слайд материалы арқылы жаңа сабақты демонстрация- лайды.
Саралау тапсырмалары.
1-тапсырмада оқушының теорияда алған білімін қолдануына көмектесу.
Мысалы, бір таңба бір байт болатындығын оқушы өзі табуына ықпал жасайды.
Саралаудың мұғалімнің көмегімен жүргізілетін негізгі тапсырмалары орындалады.
«Венн диаграммасы» әдісін қолданып ақпаратты өлшеудің ықтималдық және алфавиттік әдісін салыстыруға ықпал жасайды.
Слайд материалы визуалды оқушылардың білімге қамтылуына көмектеседі.
Оқушылар тапсырмаларды мұғалімнің көмегімен орындайды..
-
тапсырма
Дескрипторлар:
-
Ақпарат санын анықтайды.
-
Ақпарат салмағын табады.
-
Ақпарат көлемін есептей алады.
-
тапсырма көлемі үлкендеу тапсырма. Оқушылар алдымен мұғаліммен, содан кейін өз бетінше жұмыс жасайды.
Ақпаратты өлшеудің ықтималдық пен алфавиттік әдісін са- лыстырыңдар. Олардың ұқсастығы мен ерекшеліктерін, тиім-
ділігін, жұмыс істеуге ыңғайлылығын салыстыра отырып талдаңдар.
Дескриптор:
-
Ақпаратты өлшеудің алфавиттік әдісін анықтайды;
-
Ақпаратты өлшеудің ықтималдық әдісін анықтайды;
2 балл
4 балл
Информатика оқулығы https://www.opi q.kz/kit/15/chapt er/764 Оқушының сынып жұмысы дәптері
-
-
Жұптық жұмыс
Оқушының өз бетінше жұмыс жасауына қолдау көрсетеді.
- Ақпаратты өлшеудің алфавиттік және ықтималдық әдісін салыстырады.
3-тапсырма шығармашылық тапсырма. Бұл кезде оқушылар мұғалімнің көмегінсіз өз бетінше жұмыс жасайды.
Ақпаратты өлшеудің алфавиттік әдісіне есеп құрастырып, ұсыныңдар. Есеп мазмұнының (есептің мәтіні) қызықты болуына назар аударыңдар.
Дескриптор:
- Ақпаратты өлшеудің алфавиттік және ықтималдылық әдісін қолданады.
4 балл
Сабақтың соңы
Жаңа сабақты бекіту/5мин
Кері байланыс:/ 2мин
Ой толғаныс
«Зымыран сұрақтар» әдісін қолданып жаңа сабақты бекіту.
Оқушылардың білімнің қай деңгейінде тұрғанын анықтау үшін қолданылады.
«Бутерброд» әдісі арқылы оқушылардың сабақтан алған әсерлерін анықтау.
Оқушылар А4 парағына ақпарат көлемін алфавиттік тәсіл бойынша анықтау туралы екі сұрақ, бір есеп жазады.
Қағаздан ұшақ жасайды. Келесі топқа ұшырады. Ол топ жауаптарын жазады.
(Оқулықта берілген сұрақтарды қолдануларына болады.)
Оқушылар сабақ туралы алдымен жағымды пікір, екінші жолы – құрылымды сын, үшінші жолы – тағы жағымды пікір айтады.
Топтар бірін-бірі бағалайды
Өзін-өзі бағалау.
Оқытудың белсенді әдістері NIS. Астана, 2013 А4 парағы.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға
қарағанда қабілетті
Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.
-
оқушыларға қандай
тапсырмалар бересіз?
Бірлескен
Медальдар арқылы, ауызша, жазбаша түрде қалыптастырушы
Компьютер-
жұмыс,
бағалауды іске асыру. Саралау тапсырмаларына балл қою. Жалпы
мен жұмыс
жұптық, жеке
саны 10 балл.
кезіндегі
жұмыс арқылы
қауіпсіздік
білімді
ережелерін
меңгерту.
еске түсіру
«Фишбоун»
әдісі бойынша
өткен
тақырыпты
пысықтау,
миға шабуыл,
саралау
тапсырмалары,
«Зымыран
сұрақтар»
әдісі, кері
байланыс
жасату:
«Бутерброд».
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
-
сабақ.
-
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Компьютер мен жүйелердің техникалық сипаттамалары
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
§1.2.Ақпаратты өлшеу. Ықтималдық әдісі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Ақпарат көлемін анықтаудағы ықтималдық амалын қолдану.
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы: Ақпаратты өлшеу түрлері мен әдістерін анықтау; Оқушылардың көбі: ақпараттың көлемін анықтау ықтималдылығын қолдану; Кейбір оқушылар: ықтималдылық формуласын қолданудың маңыздылығын тұжырымдау.
Ойлау дағдылары
Білу, түсіну, қолдану.
Бағалау критерийі
-
Ақпарат көлемін өлшеудің ықтималдық әдістерін анықтайды әрі салыстырады.
-
Ықтималдық әдістерін қолданып ақпарат көлемін анықтайды.
-
Ықтималдылық формуласын қолданып ақпарат көлемін анықтаудың маңыздылығын тұжырымдайды.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика мен терминология:
Ақпарат – информация – information Ықтималдылық – вероятность – probability Бит – бит – bit
Білімнің белгісіздігі – неопределенность знаний – uncertainty of knowledge
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы Сабақта кездесетін ықтималдық жағдайлар туралы ақпарат жазыңдар. Мысалы, бүгін сабақтан .. . баға алуым мүмкін.
Құндылықтарға баулу
-
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы қалыптасады.
-
Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылы қарым-қатынастар дамиды, ынтымақтастық қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым- қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.
-
Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.
-
Өмір бойы оқу, Қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.
Пәнаралық байланыс
Математикалық амалдар қолданылады
Алдыңғы білім
Ақпараттың өлшем бірліктері
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы:
Ұйымдастыру кезеңі/ 1мин Сыныпта психология- лық ахуал орнату:/2мин
Топқа біріктіру/ 1мин
Қызығушы- лықты ояту. (Өткен сабақты
Сәлемдесу, түгендеу.
«Сиқырлы қалам» ойыны оқушының сабақтағы көңіл- күйін қалыптастырады.
Смайликтерді үлестіру, сәйкесінше үш топқа біріктіру.
Қызу оқу жұмысымен шұғылдану үшін
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.
Оқушылар қаламды алып қағазға өздеріне ұнамайтын қасиетті жазып келесі оқушыға береді. Соңында мұғалімге қайтып береді.
Қағазды умаждап қоқыс шелекке тастайды. Сабаққа көңілді қатысады.
Смайликтерді таңдап топтарға бірігеді.
Оқушылар әр бөлікке өткен тақырып бойынша сұрақтар жазады. Шеңбердің ортасына қалам ұшына түйреуішті қойып айналдырады.
Қошемет көрсету.
Қағаз, қалам.
Смайликтер
-
-
пысықтау)/ 5 мин
қызығушылығын ояту мақсатында
«Әңгіме алаңы» ойынын ұйымдастыру. Мұғалім бөліктерге бөлінген шеңбер салынған плакатты оқушыларға ұсынады.
Миға шабуыл стратегиясы арқылы оқушылардың сыни ойлау қабілетін қалыптастыру.
-
Ақпарат көлемін қалай анықтауға болады?
-
Ақпарат көлемін анықтау не үшін қажет?
-
Ақпарат көлемін анықтаудың қандай түрлерін білесіңдер?
Түйреуіш қай оқушыны нұсқап тоқтаса сол оқушы сол сұраққа жауап береді.
Смайликтер
арқылы қалыптастыр
ушы бағалау.
Плакат, маркер, түйреуіш, қалам, смайликтер Оқытудың
белсенді
әдістері NIS.
Астана, 2013.
Миға шабуыл/2мин
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы пікірлерін еркін жеткізеді, басқалардың пікірімен салыстырады, сын тұрғысынан ойлауға дағдыланады.
Ауызша мадақтау арқылы қалыптастыр
ушы
бағалау.
Сабақтың ортасы:
Мағынаны тану/5мин
Оқулықпен жұмыс. Оқулықтағы ақпаратты оқушылармен бірге талдау. Слайд
материалы арқылы
Оқулықтағы ақпаратпен танысады. Мұғаліммен бірге талдайды. Слайд арқылы білімдерін қосымша танысады.
Информатика оқулығы 8- сынып. https://www.opiq
визуалды
оқушыларды білімге
қамтиды.
-
-
Саралау
Диск бойынша 1- тапсырма орындату, бұл жалпы тапсырма, мұғалім көмек беріп отырады. Хартли формуласын ақпарат көлемін анықтауда дұрыс қолдануларына ықпал етеді.
2-тапсырма көлемі үлкендеу тапсырма. Алдымен мұғаліммен, содан кейін өз бетінше орындайды. «Елші» әдісін қолдану.
«Эссе» стратегиясы арқылы оқушылардың өз бетінше жұмыс жасауына ықпал ету. Шығармашылыққа баулу.
4 балл
тапсырмалары
Жеке жұмыс/10мин
1-тапсырма.
Оқушылар дискіде берілген тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды.
Информатика оқулығы, 8- сынып. https://www.opiq
Жұмыс дәптері
Дескрипторлар:
-
Ақпарат көлемін анықтаудың ықтималдық тәсілін анықтайды.
Топтық жұмыс
2-тапсырма
Оқушылар тақырып бойынша менталды карта жасайды.
Басқа топтан келген елшілерге түсіндіріп береді. Сұрақтарға жауап береді.
4 балл
Жеке жұмыс
Дескриптор
- Ақпаратты өлшеудің ықтималдылық әдісін қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды.
3-тапсырма
«Ықтималдылық әдісінің
4 балл
өмірдегі рөлі» тақырыбында
шағын эссе жазыңдар.
Дескриптор
- Ақпаратты өлшеудің
ықтималдылық әдісін
қолдануды сипаттайды.
-
-
Сабақтың соңы:
Ой толғаныс/ 5 мин
«Таза тақта» әдісі оқушылардың нені үйренгенін анықтауға көмектеседі.
Оқушылар интерактивті тақтада берілген сұрақтарға жауап береді. Әр сұраққа жауап бергенде сұрақ өшіріледі. Соңында таза тақта қалады.
Сұрақтар:
-
Хабар алушы адамға берілетін білім көлемі немен айқындалады?
-
Ақпарат көлемін анықтауда
«ықтималдық амалы» дегеніміз не?
-
Білімнің белгісіздігін екі есе азайтатын хабар неге тең?
-
Ральф Хартли формуласы нені сипаттайды?
-
«Дербес оқиға» дегеніміз не?
Фигуралар арқылы ҚБ.
Өздерін-өзі бағалау
Интерактивті тақта.
Кері байланыс/
2 мин
Оқушылардан
«Басбармақ» әдісі бойынша сабақтан алған әсерлерін сұрау.
Басбармақтарын көрсету арқылы сабақтан алған әсерлерін білдіреді.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды
Денсаулық
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз
игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
және
басқаларға қарағанда қабілетті
отырсыз?
қауіпсіздік
оқушыларға қандай тапсырмалар
Фигуралар арқылы, ауызша мадақтау,
техникасын
бересіз?
ынталандыру іс-әрекеті. Саралау
сақтау.
Сыныпта көңілді ахуал орнату;
тапсырмаларына балл қою, жалпы 10 балл.
Кабинетте
«Сиқырлы қалпақ» ойыны арқылы;
«Басбармақ» әдісі арқылы кері байланыс
техника
Топта бірге жұмыс жасауына жағдай
жасау.
қауіпсіздік
жасау үшін смайликтер арқылы;
ережесін
Топтарға біріктіру, топтық, жеке
сақтау.
тапсырмаларды әдіс-тәсілдер арқылы
іске асыру; Ой толғаныс бөлімінде
алған білімдерін жинақтау, сабаққа
кері байланыс беру әдістері
қарастырылды.
Жалпы бағалау.
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе қайсы? (Оқыту мен оқуға қатысты.)
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді? (Оқыту мен оқуға қатысты.)
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
-
-
сабақ.
-
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:
Компьютер мен желілердің техникалық сипаттамалары
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
§1.3. Компьютердің ішкі құрылымы мен қосымша құрылғылары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8.1.1.1 процессордың функцияларын және оның негізгі сипаттамаларын қарапайым деңгейде түсіндіру;
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы: жүйелік блоктың ішкі құрылғыларын анықтау;
Оқушылардың көбі: ішкі құрылғыларының құрылымы мен қызметін салыстыру; Кейбір оқушылар: ішкі және сыртқы құрылғылардың қызметінің маңыздылығын тұжырымдау.
Ойлау дағдылары
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.
Бағалау критерийі
-
Жүйелік блоктың ішкі құрылғыларын анықтайды;
-
Жүйелік блоктың ішкі құрылғыларының қызметі мен құрылымын салыстырады;
-
Ішкі және сыртқы құрылғылардың маңыздылығын тұжырымдайды.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика мен терминология:
Аналық тақша – материнская плата – matherboard Процессор – процессор – processor
Жедел жад – оперативная память – RAM Қатқыл диск – жесткий диск – hard drive Дискжетек – дисковод – disk drive
Шина – шина – tire Чипсет – чипсет – chipset
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы Компьютермен жұмыс кезіндегі барлық мәлімет ... арқылы өңделеді. Жүйелік блоктың ішкі құрылымын жазыңдар.
Құндылықтарға баулу
-
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы қалыптасады.
-
Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылы қарым-қатынастар дамиды, ынтымақтастық, сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.
-
Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.
-
Өмір бойы оқу, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.
Пәнаралық байланыс
Ағылшын тілінде процессор, шина, чипсет т.б. сөздер кездеседі. Шина түрлері, слот кеңейтілімдері ағылшын тілінде жазылады.
Алдыңғы білім
Компьютердің негізгі және қосымша құрылғылары.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері/ уақыт
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі:/5 мин Сыныпта психология- лық ахуал орнату:
Сәлемдесу, түгендеу.
«Жүректен жүрекке» тренингі.
Мұғаліммен сәлемдеседі.
Оқушылар бір-біріне жүректі ұсынып, сабаққа сәттілік тілейді. Сабаққа көңілді қатысады.
Топқа біріктіру: 2мин
Қызығушы- лықты ояту/5мин
«Мозайка» әдісі.
Қызу оқу жұмысымен шұғылдану үшін қызығушылығын ояту мақсатында
«Баскетбол» әдісін қолданады.
Оқушылардың алған білімдерін еске түсіруге көмектеседі.
Оқушылар компьютер құрылғылары салынған сурет қиындыларын құрастыру арқылы топтарға бірігеді. Бірлесіп білім алады.
Оқушылар шеңбер болып тұрады. Допты жерге ұрып келіп өткен сабақ туралы сұрақ беріп қайтады.
Смайликтер арқылы ҚБ.
Компьютер құрылғы- лары салынған сурет қиындылары
.
Доп.
Миға шабуыл/2мин
«Миға шабуыл» тәсілі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру мақсатында оқулықта берілген сұрақтарды оқушылармен бірге пікір бөлісу.
Оқушылар пікірлерін еркін жеткізеді, сын тұрғысынан ойлауға дағдыланады.
Ауызша мадақтау.
Сабақтың ортасы Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс/5мин
Оқулықта берілген ақпаратты оқушылармен бірге талдау/3мин
Дисктегі материал арқылы көрсетеді
/2мин
Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады. Мұғаліммен бірге талдайды.
Визуалды ақпарат алады.
Информа- тика. 8- сынып оқулығы https://www.o piq.kz/kit/15/c hapter/766
-
-
Жұптық жұмыс/ 3мин
Топтық жұмыс/10мин
Жеке жұмыс
Саралау тапсырмалары:
-
тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім оқушыларға көмектеседі.
-
тапсырма көлемі үлкендеу тапсырма. Алдымен мұғалімнің көмегімен, содан кейін өз бетінше орындайды.
Мұғалім оқушыны шығармашылыққа баулу үшін тапсырманың орындалуын қадағалайды.
«Мұғалімге хат» әдісі
1-тапсырма
Оқушылар мұғалімнің көмегімен берілген 3-сурет бойынша талдау жасайды
3-суретке талдау жасаңдар. Талдау барысында:
-
компьютердің қосымша құрылғыларының атауларын анықтаңдар;
-
құрылғылардың қызметін, олардың қандай қосымша тақшаларға жалғанатынын сипаттаңдар;
-
бұлардан басқа тағы қандай құрылғылар бар екендігін анықтаңдар.
Дескриптор
-
Компьютердің қосымша құрылғыларының атауын анықтайды;
-
Құрылғылардың қызметін, олардың қай жерде жалғанатынын сипаттайды.
-
тапсырманы мұғалімнің түсіндірмесінен соң өз беттерінше орындайды.
Компьютердің қосымша құрылғыларын пайдаланудың ортақ
ережесін құрастырыңдар. Өздерің құрастырған ереженің әрбір
пунктіне түсініктеме беріңдер.
Дескриптор:
- Компьютер құрылғыларының қызметін салыстырады.
-
тапсырманы оқушылар өз беттерінше орындайды.
Берілген тақырып бойынша мұғалімге хат жазады.
Компьютердің құрылымындағы аналық тақшаның рөлін бағала.
Дескриптор
2 балл
4 балл
4 балл
Оқытудың белсенді әдістері Интернет материалы bilimland.kz
А4 парағы, информатик а оқулық 8 сынып.
-
-
-
Компьютердің қосымша құрылғыларының қызметін анықтайды;
-
Компьютердің қосымша құрылғыларын қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды.
Сабақтың соңы.
Ой толғаныс. Жаңа сабақты бекіту/3мин
Кері байланыс/ 2 мин
Жаңа сабақты бекіту үшін
«Өрмекші» әдісін қолдану.
«Табыс сатысы» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін анықтау.
Оқушылар өтілген сабақты пысықтау үшін постерге өрмекшінің сұлбасын сала отырып , басына тақырыпты, денесіне өзекті ойларды, аяқтарына тірек сөздер арқылы шешу жолдарын жазып, өз ойларын тиянақтап пысықтайды.
Оқушылар саты бойынша пікірлерін жазады.
Смайликтер арқылы ҚБ.
Өздерін-өзі бағалау.
А4 парағы, информа- тика 8- сынып оқулық.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілеттірек оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай текеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Бірлескен жұмыс, жеке жұмыс, жұптық жұмыс арқылы сабақты меңгерту. «Мозайка» арқылы топқа біріктіру, «Баскетбол» әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтау, «миға
шабуыл», Саралау тапсырмалары, кері байланыс : «Табыс сатысы».
Смайликтер арқылы, ауызша, жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру, саралау тапсырмаларын балл арқылы бағалау, жалпы 10 балл. Кері байланыс:
«Табыс сатысы».
Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру.
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе қандай? (оқыту мен оқуға қатысты)
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді? (оқыту мен оқуға қатысты)
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
-
-
сабақ.
-
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:
Компьютер мен желілердің техникалық сипаттамалары
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
§1.4. Процессор мен оның сипаттамалары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8.1.1.1 процессордың функциялары мен оның негізгі сипаттамаларын қарапайым деңгейде түсіндіру.
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы: процесссор ұғымы мен қызметін анықтау;
Оқушылардың көбі: процессордың параметрлерін салыстыру;
Кейбір оқушылар: процессор құрылымының маңыздылығын сипаттау, бағалау.
Ойлау дағдылары
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.
Бағалау критерийі
-
процесссор ұғымы мен қызметін анықтайды;
-
процессордың параметрлерін салыстырады;
-
процессор құрылымының маңыздылығын сипаттайды, бағалайды.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика мен терминология: Процессор – процессор – processor Ядро – ядро – core
Жиілік – частота – frequency Разряд – разряд – discharge Такт – такт – tact
Регистор – регистор – register Сопроцессор – сопроцессор – coprocessor Интерфейс – интерфейс – interface
Жүйелік шина – системная шина – system bus
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
Процессор компьютердің ...
Процессордың негізгі параметрлерін жазыңдар. Процессор ядросының қарапайым құрылысын жазыңдар.
Құндылықтарға баулу
-
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы қалыптасады.
-
Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым-қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.
-
Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.
-
Өмір бойы оқу, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.
Пәнаралық байланыс
Ағылшын тілінде процессордың түрлері жазылады. Процессордың разрядтылығы, жиілігі математикалық цифрлармен жазылады.
Алдыңғы білім
Компьютердің ішкі құрылымы мен қосымша құрылғылары
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері/уақ
ыт
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушылның іс-әрекеті
Бағалау
Ресурста р
Сабақтың басы.
Ұйымдастыру кезеңі:/5мин
Сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал орнату.
«Тілек ағашы» әдісі.
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.
Оқушылар тілек ағашына жапсырылған жүрекшелерді алып, ішіндегі тілекті сыныптасына айтады.
Мақсаты: Оқушылар сабаққа көңілді қатысады, бір-біріне деген бауырмалдығы, қарым- қатынасы нығаяды, бірге білім алады.
Ауызша мадақтау.
«Қошемет» көрсету.
Тілек ағашы, жүрекшел ер.
Қызығушы- лықты ояту.
«Ішкі-сыртқы шеңбер» әдісін қолданып өткен сабақты пысықтау.
Оқушылар ішкі және сыртқы шеңбер болып бір-бірлеріне қарап тұрады. Бірінші болып ішкі шеңбер сұрақ қояды, сыртқы шеңбер жауап береді. Бір минуттан соң сыртқы шеңбер сұрақ қояды, ішкі шеңбер оған жауап береді. Осылай ауысып отырады.
Смайликтер арқылы ҚБ.
Оқытудың белсенді әдістері NIS.
Астана,
2013
Топқа біріктіру.
«Сандар» арқылы топтарға біріктіреді.
Оқушылар шеңберде тұрған қалпында сандарды айтып топтарға бірігеді.
Миға шабуыл.
Миға шабуыл әдісі бойынша өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастырып проблеманы бірге шешу.
Оқушылар төмендегі сұрақтар туралы пікірлерін еркін жеткізеді:
-
Техникада адам жұмысын көрсететін қандай модельдерге мысал келтіре аласыңдар?
-
Адам мен компьютер арасында қандай ортақ ұқсастықтар бар деп ойласың?
-
Компьютер адамның қандай іс-әрекеттерін орындай алады?
-
Адамның орнын компьютер толық баса ала ма?
Қошемет арқылы ҚБ.
Информа- тика 8- сынып оқулығы.
-
-
Сабақтың ортасы Мағынаны тану
Саралау тапсырмалары:
Топтық жұмыс.
Жеке жұмыс.
Жұптық жұмыс
Оқулықтағы ақпаратты оқушылармен бірге талдау.
Дисктегі материал арқылы таныстырылым жасайды.
-
тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім тапсырманы орындауға көмектеседі.
-
тапсырма шығармашылық тапсырма. Өз беттерінше орындауын қадағалайды..
«Автор орындығы» әдісі
-
тапсырма көлемі үлкендеу тапсырма. Алдымен мұғалімнің көмегімен, содан
Оқулықпен жұмыс Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады. Мұғаліммен бірге талдайды.
Оқушылар визуалды ақпарат алады.
-
тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды.
Процессор жұмысы мен адам миының жұмысын салыстыра отырып талдаңдар.
Дескриптор
-
Процессордың параметрлері мен құрылысын анықтайды;
-
Процессордың құрылысы мен ядросының құрылысын салыстырады.
-
тапсырма
Оқушылар өз беттерінше тапсырманы орындайды. Жазған мақаласын орындықта отырып оқып береді.
«Компьютер біздің ішімізде». Адамның жан дүниесінде болатын ақпараттық процестер жайлы ойыңды жаз. Ол жазбаңа адамның қабылдаған ақпарат әсерінен күйзеліске
ұшырауы, ренжуі немесе қуануы мысал болсын.
Дескриптор
-
Процессор жұмысын анықтайды;
-
Адам мен процессор жұмысын салыстырады.
-
тапсырманы жұптасып орындайды.
Информа- тика 8- сынып Оқулығы.
2 балл
4 балл
4 балл
А4
парағы. Оқытудың белсенді әдістері NIS.
Астана
2013
Bilimland. kz
-
-
кейін өз бетінше орындауына көмектесу.
Процессордың компьютер жұмысын ұйымдастырудағы маңызын бағалаңдар.
Дескриптор
- Процессор жұмысын қолданудың маңыздылығын сипаттайды.
Сабақтың соңы.
Ой толғаныс. Жаңа сабақты бекіту/5мин
Кері байланыс:
Сабақты бекіту үшін
«Ыстық орындық» әдісін қолдану.
Оқушыларға жауап беру үшін 1 мин уақыт беріледі.
Жылдам жауап бермесе күйіп қалады.
«БББ кестесі» әдісі.
Оқушылар «ыстық» орындыққа отырып сұрақтарға тез жауап береді.
-
«Процессор» деген не?
-
Оның қызметі қандай?
-
Процессор қандай параметрлерімен ерекшеленеді? Оларды сипатта.
-
Процессор құрылысын сипатта.
-
«Көпядролы процессор» деген не?
Оқушылар сабақ туралы бұрыннан не білетінін, сабақта не білгенін және келешекте не білгісі келетінін кестеге жазады
«Білемін, білдім, білгім келеді».
Қошемет арқылы ҚБ
Оқытудың белсенді әдістері NIS.
Астана,
2013.
Информа- тика оқулығы. 8- сынып.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілеттірек оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай текеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулы қ және қауіпсізді к техникас ын
сақтау.
Бірлескен жұмыс, жеке жұмы, жұптық жұмыс арқылы білімді меңгерту.
«Тілек ағашы» арқылы топқа біріктіру, «Ішкі-сыртқы шеңбер» әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтау, миға шабуы: сұрақ қою, «Жигсо» әдісі, Саралау тапсырмалары, кері байланыс: «БББ кестесі».
смайликтер арқылы, ауызша, жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру. Саралау тапсырмаларына балл қою арқылы бағалау.
Жалпы 10 балл.
Компьюте р-мен жұмыс кезіндегі қауіпсізді к ережелері н еске
түсіру.
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе қайсы? (оқыту мен оқуға қатысты)
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді? (оқыту мен оқуға қатысты)
1:
2:
-
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
-
сабақ.
-
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:
Компьютер мен жүйелердің техникалық сипаттамалары
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
§1.5. Компьютерлік желілер
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8.1.3.1 желінің өткізу қабілетін анықтау.
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы: компьютерлік желі ұғымы мен түрлерін анықтау;
Оқушылардың көбі: компьютерлік желі түрлерін салыстыру;
Кейбір оқушылар: компьютерлік желілерді қолданудың маңыздылығын тұжырымдау.
Ойлау дағдылары
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.
Бағалау критерийі
-
компьютерлік желі ұғымы мен түрлерін анықтайды;
-
компьютерлік желі түрлерін салыстырады;
-
компьютерлік желілерді қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика мен терминология:
Желі-сеть-network
Жергілікті желі-локальная сеть- local network Аймақтық желі-региональная сеть-regional network Дүниежүзілік желі-всемирная сеть-world wide web Желілік хаттама-сетевой протокол-network protocol Ведомства-бөлім-department
Мемлекет-государство-state
Кабельдік желі-кабельная сеть-cable network
Сымсыз желі-беспроводная сеть-wireless network
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
Компьютерлік желі дегеніміз .. .
Желілердің таралу ерекшелігіне қарай түрлерін жазыңдар. Аумақтық таралуына қарай желі түрлерін жазыңдар.
Деректерді тасымалдау жылдамдығына қарай желі түрлерін жазыңдар.
Шина топологиясы ...
Құндылықтарға баулу
-
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы қалыптасады.
-
Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым-қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.
-
Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни
академиялық адалдық принциптерін сақтайды.
4. Өмір бойы оқу, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік
дағдысы қалыптасады.
Пәнаралық
байланыс
Ағылшын тілінде құрылғылардың атауы жазылады. Желіні өткізу қабілеті
математикалық формула арқылы есептеледі.
Алдыңғы білім
Компьютерлік желілер.
Сабақтың барысы
Сабақтың
Мұғалімнің іс-
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
жоспарланған
әрекеті
кезеңдері/
уақыт
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу, түгендеу Сыныпта психологиялық ахуал орнату.
«Гүл шоғы» әдісі.
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі
Оқушылар шеңбер болып тұрып, гүл шоғын ұсынып тілек айтады, сабаққа көңілді қатысады
Қошемет
Гүл
Топқа біріктіру:
Қызығушылы қты ояту
«Сағат» әдісі
Қызу оқу жұмысымен шұғылдану үшін қызығушылығын ояту мақсатында өткен сабақты пысықтау үшін техникалық диктант жаздыру.
Оқушылар сыныпта еркін жүреді. Мұғалім бір дегенде сағат 12- де, 2 дегенде 15-те, 3 дегенде 18-де кездесетін достарын жазып топ құрады.
Оқушылар берілген мәтінде сәйкес сөздерді нүктелердің орнына қойып дәптерлеріне жазады.
Техникалық диктант
Процессор - .. орындауға арналған компьютердің негізгі құрылғысы. Ол компьютердің .. . Компьютердің ең қымбат .. болып табылады.
Процессорды .. және .. фирмалары шығарады. Бір корпусқа екі процессор орнатылса, оны .. деп атайды. Процессорлар .., .., .. көлемімен ерекшеленеді. .. –барлық математикалық және логикалық операцияларды орындайды. ..- ақпаратты уақытша сақтауға арналған. Процессор интерфейсі .. . ға процессордың орналасуымен шығу сандарын анықтайтын ажыратқыш.
Смайлик арқылы ҚБ
Ауызша мадақтау
Сағат
Оқытудың белсенді әдістері NIS.
Астана,
2013
Интернет материалы
«Миға шабуыл» тәсілі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру.
Оқушылар төмендегі сұрақтар бойынша пікірлерін еркін жеткізеді, бірге талдайды:
-
-
-
Компьютерлік желілер қандай негізгі параметрлермен бағаланады?
-
Компьютерлік желілерді ұйымдастыруға қандай құрылғылар қажет?
Сабақтың ортасы Мағынаны тану
Оқулықта берілген ақпаратты оқушылармен бірге талайды.
Слайд арқылы таныстырылым жасайды.
Оқулықпен жұмыс
Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады. Мұғаліммен бірге талдайды.
Визуалды ақпарат алады.
Информати ка. 8- сынып оқулығы.
https://w ww.opiq.k z/kit/66/c
Оқушының дәптері
А4 парағы
Саралау тапсырма- лары
Мақсаты: аудиал мен визуал
оқушылардың білім алуына жағдай жасау.
Жеке жұмыс
1-тапсырма жалпы тапсырма.
Мұғалімнің көмегімен орындайды.
1-тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды.
6 балл
Дескрипторлар:
-
Есеп шартын анықтайды;
-
Есепті түрлендіріп шығарады;
-
Нәтижесін талдайды.
Топтық жұмыс
2-тапсырма шығармашылық тапсырма. Өз беттерінше орындауын қадағалайды.
2-тапсырманы өз беттерінше орындайды
Компьютерлік желілердің қоғамдағы рөлі туралы мақала жазыңдар.
Дескрипторлар:
- Компьютерлік желілерді қолданудың маңыздылығын сипаттайды.
4 балл
Сабақтың соңы
Ой толғаныс
Жаңа сабақты
бекіту сұрақтары
Оқушылар төмендегі сұрақтар қамтылған тестке жауап береді:
1. «Компьютерлік желі» деген не?
Өздерін-
өзі бағалау
Интерактив ті тақта
-
-
Жаңа сабақты бекіту
«Тазалық» әдісі.
-
Компьютерде желіні ұйымдастыру үшін қандай құрылғылар
керек?
-
Желілік коммутатордың қызметі қандай?
-
«Патч-корд» деген не?
-
Тасымалданған ақпарат көлемі қандай формуламен есептеледі?
-
Компьютер желісінің тиімді жұмыс жасауы қандай параметр- лермен өлшенеді?
-
Желінің өткізу қабілетінде қолданылатын кабельдер қанша- лықты маңызды?
Оқушылар сабақ туралы маңызды ақпараттарды чемоданға салады, әлі толықтыру керек ақпараттарды еттартқышқа салады, қажет емес ақпараттарды қоқыс шелегіне тастайды.
Кері байланыс:
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру
Денсаулық
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз
деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
және
басқаларға қарағанда қабілеттірек
қауіпсіздік
оқушыларға қандай тапсырмалар
техникасы
бересіз?
н сақтау
Бірлескен жұмыс, жеке жұмыс арқылы сабақты меңгерту. «Гүл шоғы» арқылы сыныпта көңілді ахуал орнату, «Сағат» әдісі арқылы топқа біріктіру, Техникалық диктант бойынша өткен тақырыпты
пысықтау, саралау тапсырмалары, кері байланыс : «Тазалық».
Смайликтер арқылы, ауызша, жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру. Саралау тапсырмаларына балл қою арқылы бағалау.
Жалпы 10 балл.
Компьютер мен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру.
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе қайсы? (оқыту мен оқуға қатысты)
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді? (оқыту мен оқуға қатысты)
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
-
-
сабақ.
Мұғалімнің аты-жөні:
Күні:
Мектеп:
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Денсаулық және қауіпсіздік
-
Сынып:
8
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
§2.1. Компьютерді пайдаланудың кері аспектілері
Осы сабақта қол
8.4.1.1 әртүрлі электрондық құрылғылардың адам ағзасына әсері туралы
жеткізілетін оқу
мысалдар келтіріп, қорғау әдістерін тиімді пайдалану.
мақсаттары (оқу
бағдарламасына
сілтеме)
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы: Компьютердегі электрмагниттік сәулелердің әсерін анықтау;
Оқушылардың көбі: Компьютердегі электрмагниттік сәулелердің әсерінен қорғану ережелерін қолдану;
Кейбір оқушылар: Компьютердегі электрмагниттік сәулелердің әсерінен қорғанудың маңыздылығын тұжырымдау.
Ойлау дағдылары
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.
Бағалау критерийі
-
Компьютердегі электрмагниттік сәулелердің әсерін анықтайды;
-
Компьютердегі электрмагниттік сәулелердің әсерінен қорғану ережелерін қолданады;
-
Компьютердегі электрмагниттік сәулелердің әсерінен қорғанудың маңыздылығын тұжырымдайды.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика мен терминология:
Электромагниттік толқын- электромагнитные волны- electromagnetic waves Аспект-аспект- aspect
Көз- глаз- eye Бас-голова- head
Синдром-синдром- syndrome Жүйке- нерв- nerve
Шаршау- усталость- tiredness Әлсіздік- слабость- weakness Қан- кровь- blood
Ереже- правило- rule
Жаттығу- тренировка- training Денсаулық- здоровье- health Радиация-радиация- radiation Қашықтық- расстояние- distance Қабырға- стена- wall
Сәуле- луч- Ray
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
Компьютердің электромагниттік толқындарының адам ағзасына тигізер әсерін жазыңдар.
Компьютерді дұрыс орнатудың 10 ережесін жазыңдар.
«Аспект» дегеніміз...
Құндылықтарға баулу
-
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім» құндылығы қалыптасады.
-
Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті
дағдыланады.
-
-
-
Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.
-
Өмір бойы оқу, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.
Пәнаралық байланыс
Физика, биология, ағылшын тілі
Алдыңғы білім
Техника қауіпсіздік ережесін сақтау
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері/уақыт
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу, түгендеу.
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.
А4 парағы
Сыныпта психологиялық ахуал орнату.
Оқушылар қағазға өз бойындағы өздеріне ұнамайтын қасиетін жазады. Умаждалған қағазды қоқыс жәшігіне тастап, сабаққа көңілді
қатысады.
Оқытудың белсенді әдістері NIS. Астана, 2013 Интернет материалдары
Топқа біріктіру:
«Атомдар мен молекулалар» әдісі
Оқушылар шеңбер болып тұрады. Мұғалім атомдар дегенде екеуден бірігеді, молекулалар дегенде тарайды, тағы атомдар дегенде үшеуден бірігеді, тағы солай топқа бірігеді
Ауызша мадақтау
Сандық
Қызығушылық ты ояту
«Сыр сандық» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау
Өткен сабақтан есте қалған 10 анықтаманы жазады.
Осы аталған
анықтамалардың ішінен
Смайликтер арқылы ҚБ
ұнаған үшеуін белгілеп,
солар туралы толығырақ
мәлімет жазып, сандыққа
салады.
Миға шабуыл.
Миға шабуыл стратегиясы арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастырып проблеманы бірге шешу:
Оқушылар берілген сұрақтар туралы пікірлерін еркін жеткізеді.
-Адам ағзасына қоршаған
ортадан және тұрмыста жағымсыз әсер етуші қандай факторларды айта аласын?
-«Электрмагниттік сәуле» дегеніміз не? Оның адам ағзасына әсері жайлы
-
-
қандай біліміңді ортаға сала аласың?
-Компьютерді шектен тыс пайдаланудың жағымсыз әсері жайлы не айта аласыңдар?
Сабақтың ортасы
Мағынаны тану
Оқулықтағы ақпаратты оқушылармен бірге талдау.
Диск материалы
Оқулықпен жұмыс Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады, мұғаліммен бірге талдайды. Визуалды ақпарат алады.
Информатика. 8- сынып оқулығы bilimland.kz
арқылы таныстырылым
Мақсаты: аудиал және визуал оқушылардың білім алуына жағдай жасау.
жасау.
А4 парағы
Топтық жұмыс
1-тапсырма жалпы тапсырма.
Мұғалімнің көмек беруі қажет.
«Жиксо» әдісі арқылы қолдау көрсету.
-
тапсырмада оқушылар мұғалімнің нұсқауы бойынша тапсырманы орындайды.
Күнделікті өздерің пайдаланып жүрген электр құрылғыларының ішінен 3 құрылғыны таңдап алыңдар. Осы құрылғылар- дың адам ағзасына әсерін анықтаңдар. Анықтама жазыңдар.
Дескриптор
-
электромагниттік сәулелердің адам ағзасына әсерін анықтайды;
-
компьютер экранының сәулеленуінің әсерін анықтайды;
-
компьютерді дұрыс орналастыру ережесін анықтайды.
2 балл
Смайликтер арқылы ҚБ, ауызша мадақтау.
Жұмыс дәптері
Жұптық жұмыс
2-тапсырма көлемі үлкендеу тапсырма.
2-тапсырманы мұғалімнің нұсқауымен орындайды.
4 балл
Алдымен
мұғалімнің
-
-
Жеке жұмыс.
көмегімен, содан кейін өз бетінше орындайды.
3-тапсырма шығармашылық тапсырма. Өз беттерінше орындауын қадағалау.
Компьютердің адам ағзасына әсер ететін жағымсыз аспекті-
лерін анықтау мақсатында 10 сұрақтан тұратын сауалнама
ұсыныңдар.
Дескрипторлар:
- Компьютерді пайдаланудың адам ағзасына жағымсыз әсерлерін анықтайды.
3-тапсырманы өз беттерінше орындайды.
Компьютер пайдаланудың адам ағзасына кері әсерін болдырмаудың 5 жолын көрсетіп, дәлелді мысал келтір. Себебін
түсіндір. Қорытынды есеп жаз.
Дескриптор
-компьютер пайдаланудың кері аспектілерінің маңыздылығын тұжырымдайды.
4 балл
Компьютер, информатика, 8-сынып оқулығы.
Сабақтың соңы Ой толғаныс Жаңа сабақты бекіту.
Жаңа сабақты бекіту үшін
«Нысана» ойынын қолдану.
Оқушылар нысанаға көздеген оқ қайсысына тисе, сол сұраққа жауап береді. Нысанада сұрақтар жазылады.
-
Электрмагнитті сәуленің адам ағзасына әсері қандай?
-
Электрмагнитті сәуленің кері әсерінен пайда болатын қандай
ауруларды атай аласың?
-
Компьютерден тарайтын электрмагниттік толқынның ағза-
ға қандай жағымсыз әсері бар?
-
Компьютер экранынан тарайтын электрмагнитті сәуленің
әсері қандай?
-
Компьютердің адам ағзасына кері әсерімен қалай күресу
Өздерін-өзі бағалау
Нысана.
-
-
Кері байланыс
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі.
керек?
Оқушылар сабақ туралы жақсы екі пікір, бір сын айтады.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қара-ғанда қабілеттірек оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай текеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
Бірлескен жұмыс, жеке жұмыс арқылы сабақты меңгерту. «Шаттық шеңбері» арқылы сыныпта көңілді ахуал орнату,
«Атомдар мен молекулалар» әдісі арқылы топқа біріктіру, «Сыр сандық» әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтау, миға шабуы: сұрақ қою, саралау тапсырмалары, «Нысана» әдісі, кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек».
смайликтер арқылы, ауызша, жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру. Саралау тапсырмаларына балл қою арқылы бағалау. Жалпы 10 балл.
Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру.
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе қайсы? (оқыту мен оқуға қатысты)
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді? (оқыту мен оқуға қатысты)
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
-
сабақ.
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Денсаулық және қауіпсіздік Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
§2.2. Желідегі қауіпсіздік |
Оқу мақсаттары (оқу бағдарлама- сына сілтеме) |
8.4.2.1 желідегі пайдаланушының қауіпсіздігін қамтамасыз ету ережелерін сақтау (интернетте алаяқтық пен агрессия); |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: компьютерлік және желілік қауіпсіздік түрлерін анықтау; Оқушылардың көбі: Интернет желісін пайдаланудағы алаяқтықтар мен қауіп- қатерлерді салыстыру; Кейбір оқушылар: Желіде ақпаратты қорғаудың маңыздылығын тұжырымдау. |
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау. |
Бағалау критерийі |
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика мен терминология: Қауіпсіздік- безопасность- security |
|
Қорғау- защищать- protect Қолжетімділік- доступность-availability Тұтастық- целостность- integrity Жасырын- скрытый- hidden Алаяқтық- мошенничество- fraud Лоторея-лоторея- lottery Сиқырлы әмиян- волшебный кошелек- magic wallet Ақша- деньги- money Қайырымдылық- благотворительность- charity Кибербуллинг-кибербуллинг- cyberbullying Провайдер-провайдер- provider Мекен-жай-адрес- address |
||||
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы Ақпараттық қауіпсіздіктің үш жайын жазыңдар. Алаяқтықтың түрлерін жазыңдар. Кибербуллинг дегеніміз ... ІР адрестеу бұл... |
|||||
Құндылықтарға баулу |
|
||||
Пәнаралық байланыс |
Ағылшын тілі, физика. |
||||
Алдыңғы білім |
Компьютердегі қауіпсіздік ережесі. |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың |
Мұғалімнің іс- |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
жоспарланған кезеңдері/ |
әрекеті |
|
|
|
|
уақыт |
|
|
|
|
|
Сабақтың басы. Ұйымдастыру кезеңі:/3мин |
Сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал орнату. «Комплимент» әдісі. |
Оқушылар жұптасып бір-біріне комплимент айтады. Мақсаты: Оқушылар бір-біріне жақсы комплимент айтады, бауырмалдылығы, қарым-қатынасы нығаяды, сабаққа көңілді қатысады. |
|
А4 парағы |
|
Топқа біріктіру:/ 2мин |
Оқушыларды әлеуметтік желі түрлері арқылы |
«whatsap», “instagramm”, “facebook” әлеуметтік желілері арқылы топқа бірігеді. |
|
Қызығушы лықты ояту/7мин Миға |
топтарға біріктіру. Қызу оқу жұмысымен шұғылдану үшін қызығушылықты ояту. «Блум түймедағы» әдісі. |
Оқушылар түймедақ жапырақтарындағы ережеге сәйкес өткен тақырып бойынша сұрақтар жазады. Келесі топ жауап береді. |
Бағдаршам түстері арқылы ҚБ |
Плакат, маркер Оқытудың белсенді әдістері NIS. Астана, 2013 |
шабуыл/2мин |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастырып проблеманы бірге шешу |
Оқушылар сұрақтар бойынша пікірлерін еркін жеткізеді.
|
Қошемет арқылы ҚБ |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны тану/5мин |
Оқулықта берілген ақпаратты оқушылармен бірге талдау. Диск материалы арқылы көрсетеді. |
Оқулықпен жұмыс: Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады, визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды. Мақсаты: аудиал және визуал оқушылардың білім алуына жағдай жасау. |
|
Информатик а. 8- сынып оқулығы А4 парағы |
Саралау тапсырмалары Топтық жұмыс/5мин |
1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім көмектесуі қажет. |
1-тапсырманы оқушылар мұғалімнің көмегімен орындайды. Интернетте қандай алаяқтықтар мен қауіп-қатерлер бар? Бірлесіп талдаңдар. Сұрыптаңдар. |
Смайлик арқылы ҚБ |
Информатик а. 8-сынып оқулығы |
|
|
Дескрипторлар:
|
|
|
|
2-тапсырма |
Оқушылар жұптық жұмыс жасайды
Кибербуллингтің әсіресе жасөспірімдерге қаншалықты қауіпті екенін білдіңдер. Кибербуллингке қалай қарсы тұруға болады? Кибербуллингке қарсы күресудің ережесін жасап, ұсыныңдар. Жасаған ережелеріңнің әрбір пунктіне дәлелді мысалдар келтіріңдер. Дескрипторлар:
Интернет желісін пайдалану барысында қауіпсіздік шарала- рын сақтаудың қаншалықты маңызды екенін бағамда. Дескрипторлар:
|
|
|
|
көлемі үлкен |
|||
|
тапсырма. |
|||
|
Алдымен |
|||
Жұптық жұмыс/6мин |
мұғалім көмектеседі, |
|||
|
содан кейін өз |
|||
|
бетінше |
|||
|
орындайды. |
|||
Жеке жұмыс/5мин |
Оқушыларды шығармашылық- қа баулу үшін тапсырманы өз бетінше орындауын қадағалау. «Эссе» стратегиясын қолдану- |
|||
Сабақтың соңы Ой толғаныс Жаңа сабақты бекіту/3мин |
Жаңа сабақты бекіту сұрақтарын ұсыну. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
|
Өздерін-өзі бағалайды |
Интербелсен ді тақта |
Кері байланыс/ 2мин |
«Кеме» әдісі. |
|
Кеме суреті салынған |
|
|
Оқушылар кеменің желкенін бояу арқылы сабақтан алған әсерлерін білдіреді. |
|
үлестірме қағаздар, түрлі-түсті маркер. |
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілеттірек оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай текеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
Бірлескен жұмыс, жеке жұмыс арқылы сабақты меңгерту. «Комплимент » арқылы сыныпта көңілді ахуал орнату, «Әлеуметтік желілер» арқылы топқа біріктіру, «Блум түймедағы» әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтау, «миға шабуыл»: сұрақ қою, саралау тапсырмалары, кері байланыс: «Кеме». |
Смайликтер арқылы, ауызша, жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру. Саралау тапсырмаларына балл қою арқылы бағалау. Жалпы 10 балл. |
Компьютерм ен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру. |
||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе қайсы? (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді? (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
1