Материалдар / Информатика және педагогика пәнінен тест жинағы жауаптарымен
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Информатика және педагогика пәнінен тест жинағы жауаптарымен

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәні мұғалімдері өз сабақтарында қолдана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
845
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

\ 004 • ll~Cl(,3

\004 • н~ска
1-БЛОК: Информатика

6. Backspace nернесiнiц к,ызметi
Бiр дурыс жауаб•1 бар тапсырмалар

А) курсордьщ сол ЖаJ'ЫНДаrы символды ешiредi

В) курсордьщ оц жаrында т:урrан символды ешiредi

1. _ _ _ _жуйе кеп
A)MSDOS
B)FAR
C)FODOS
D)NC
E)UNIX

колданушы жуйеrе жатады

С) баска пернемен бipre басыльm компьютер Ж\(Мысъrн баскарады

D) компьютер жумъrсын басJ<Зрады
Е) экранда бейнеленrен ак,паратты алмасу буферiне кешiредi

7. Буферден деректердi аrымдаrы J комбинациясы
А)

Shift+Del
Ctrl+lns
С) Shift+Ins
D) Shift+Fl2
Е) Ctrl+P

2. Калькуляторда 2+5*2 орындаrандаrы индикация epiciндeri м:1н
A)l4

В)

В)9

C)lO
D) 12
Е)

3,5

3.

8.

Стандартты проrраммалар

В) кipicтipy

А) Монитор , принтер, сканер, модем

С) беттер параметрi

В) Менiц компьютерiм, Менiц J
D) сiлтемелер

С)

Word Pad, Блокнот, Калькулятор, Paint
D) Так.ырып жолы, M;iзip жолы, Acnarrrap так:rасы, Сырrыту сызrышы
Е) MS Word, MS Excel, MS Access

Е) басты

9. Microsoft Word баrдарламасында J
к.араудьщ режимдерiне

жатпайды

4. Компьютердiн. барлы1< ~wрылrьmарынын ~ю.мысын автоматты баскаратын

А) WеЬ-документ режимi

баrдарламалар калай аталады

В) Параметры страницы режимi

А) Norton Commander

1

В)

Excel
С) Microsoft Word
D)Сiлтеуiш
Е) Операциалык жуйе

5.

Word-тa ~qокатты керу режимiн езrерту

А)тур

С) Обычный режимi

О) Разметка страницы режнм i
Е) Структура режимi

1О.

Типi мен сыйымдьmык l(асиетi аныl(Галrан обьект

А) файл
В) катк.ыл диск

С) капшык.

D) процессор
Е)терезе

К,арiптi ауыстыру командасы

А) Абзацтьщ басында

Shift+End пернесiн басу кажет

В) Пiшiм

- К,арiп
С) Тузету - К,арiп
D) Пiшiм - Абзац
Е) Ctrl+End
11 . Word процессорында беттiц параметрiн орнатуrа арналrан

командалар

мен эрекеттер

А) беттiц параметрi автоматты турде к.осылады, оны езrерту мумкiн емес
Н) бет параметрлерi

- К,ажет параметрлердi орнату - ОК
- Бет параметрлерi - К,ажет параметрлердi орнату - ОК
D) сiлтемелер - Бет параметрлерi - К,ажет параметрлердi орнату - ОК
Е) кipicтipy - Бет nараметрлерi

С) кipicтipy

4

5

1004- щ,ск.а

1004 - н.vск.а

12. WORD процессорында кестедегi =Average(A l :D l) формуласынын.

17. MS Word редакторында

маrынасын керсетil{iз

А) сантиметр, пункт, дюйм, пика, к.атар

А) А 1:D 1 блогындаrы сандардьщ арифметнкалы~< ортасын табады
В) Al, DI ~шыкгарындаrы сандарды керсетедi
С) Al:D1 блогындаrы сандардьщ к.осындысын табады
D) WORD процессорында формуламен ж~ыс iстеу мумкiн.дiгi жок.
Е) А 1:D I блогындаrы сандардьщ кебейтiидiсiн табады

В) сантиметр, пункт, дюйм, пиха, миллиметр

13. М:пiндiк редакторда к.олданылатын ен. кiшi объект
А) к.арiп елшемi

к.ан.дай елшем бiрлiктерi 1<олданылады

С) сантиметр, пункт, миллиметр

D) дюйм,

пика, миллиметр, к.атар

Е) сантиметр, дециметр, ~<;атар, пункт, дюйм, пика

18. Word матiндiк процессорында кесте неден ~ратынын керсетi}{iз
А) матiндерi мен суреттерi бар болатын жолдар мен баrандардан,
ршыкrардан

В) экран нуктесi

В) суреттерi бар болатын жолдар мен баrандардан, ~шыкrардан

С) символ

С) тек матiндерi rана бар болатын жолдар мен баrандарда

D) сез

D) сандык. малiметтерi rана бар

Е) азатжол

14. ~ап:а матiн.дi енгiзу кезiнде пернесi кашан басу керек
А) арбiр жолдын. сон.ын.да

А)О

С) арбiр сезден кейiн

B)W
C)F

D) арбiр беттil{ соl{ын.да
Е) арбiр баrанньщ сон.ында

D) К
процессорында к.алып-куй 1<атарын бейнелеу

жолын керсетiн.iз
А) Вид-Строка командасынын. Тур (Вид) iшкi бетiндегi К,алып 1<атары
(Строка состояния) жалаушасын тацдау к.ажет
В) Вид-Панель Инструментов-Строка состояния

С) Сервис-Параметрлер, Тур (Вид) iшкi бетiндегi I(,алып к.атары (Строка
состояния)

D) 1(,алып куй к.атары орналасуrа тиiстi жерде алдымен тышканньщ сол жак,
одан кейiн он. жак батырмасын екi рет шер-rу
Е) Матiндiк процессорды к.айтадан орнату к_ажет

16.

Матiидi теру кезiнде пернетакгамен енгiзiлген символ 1<андай баrытпен

аныкгалатынын керсетiн.iз

Е)М

20. MS Word-тa 2007 нvск:асын.да к.у.жатты баrандарrа (колонка) белу
командасы кай жолакга (лента) орналаск:ан
А) басты
В) тур

С) кipicтipy

D) беттер параметрi
Е) сiлтеме

21 . WORD

процессорында жоларалык. интервалдарды орнату

А) Формат - Абзац командасын тан,дап, Жоларалык. интервалдын. манiн кою
В) Формат - Шрифт - Интервал командасын тан.дап, интервалды}{ манiн 1<ою

С) Сервис - Абзац командасын тацдап, Жоларалык. интервалдын. манiн кою
D) Тур - Абзац командасын тан.дап, Жоларалык: интервалдъщ манiн кою
Е) Kipicтipy - Жоларалык интервал командасында манiн

А) курсор орнымен

В) барлык. жаrдаймен
С) мекен

19. MS Word-тa белгiленген матiн белiгiн кiшi бас :ipirrrepмeн пiшiмдейтiн
Ctrl+Shift+_ _

пернелер комбинациясы :

В) арбiр абзацтьщ соl{Ь1нда

15. WORD 2003 щскасында

болатын ~ык. жолдарынан

Е) жолдар, баrандар мен ршыкrардан

- жаймен

D) алдьщrы енгiзiлген арiппен
Е) енгiзу координаттарымен

6

7

1004 - 11\'-СК.а
1004 - щ,:ск.а

22.

Матiндiк редактор менюi дегенiмiз

А) J\УЖаТ J
27. Paint редакторында J к.олданылады

программа

А)

В) матiнде артурлi операциялардьщ орындалуын 1<амтамасыз етушi

B)CtrJ

интерфейсiнiн: бeлiri

С)

С) статус жолы

D) Ctrl+F2

D) экранда керуrе мумкiн болатын езiндiк терезе

Е)

Ctrl+FI
Shift+ Ctrl+ JO
Ctrl+FS

Е) матiндiк редактордьщ J<МЫП куйi туралы ак,nарат

28.

ЭлектрондьП< кесте :vяшыrына енriзiлетiн малiмет

23. Paint rрафикалыl( редакторында узiндiнi мынадай баrыттарrа бwyra

А) формула, функция

болады

В) сан, матiн, формула

А) кез-келrен баrытта

С) сан, матiн, формула, сурет

В) вертикаль,rоризанталь, 90°, 180°

D) сан, формула, дыбыс, сурет

С) кез-келrен б:vрышк.а

Е) м:rriн, формула, уаl(Ь~т/дата

D) буруrа болмайды
Е) оцнан солrа, солдан оцrа rана б:vpyra

29.

Сейлемдi толыl(Тырьщыз:

Электрондык. кесте баrандары

24.

Растрлык: rрафикалЪII( редактордыц тусiн езrертуrе болатын минимал

объект

... белгiленедi

А) А-дан Z-ке дейiнтi эрimермен жэне АА-дан

IV-re дейiнri екi арiп

комбинацияларымен

А) rрафикалыl( 1<олданыстар(нукте, сызы1<, 1<оршау т. б.).

В) белriлi бiр кодтармен

В) пиксель нуктесi

С) А-дан Z-ке дейiнгi латын apimepiмeн

С) белriшек орын (символ)

D) сандармен

D) тузу

Е) к:аза1< алфавитiнiц apimepiмeн

СЫЗЫI(

Е) белriленrен айм~

30. MS Excel кестелiк процессорында .\(ЯШЫl(Тардьщ iшiндeri деректердi
25. Paint rрафикаль11< редакторында бiр уак:ьrпа екi туспен сурет салуrа

редакциялау пернесi

болатынтус

А)

F7

А) арнайы жане кездейсок:

В)

F2

F12

В) нeriзri жане фонды~<

С)

С) тандаrан тусiц

D) FS

D) фонды~< жане экран тусi

Е)

F8

Е) нeriзri жане l(осымша

26.

Растрлыl( бейненi11 нeriзri сипаты деrенiмiз

А) векторль11< бейнеден жетiлдiрiлrенi

В) файлдьщ форматы

С) p:vJ
D) туе белriш

моделi

31 . Microsoft Excel проrраммасыньщ ке11ейтiлуi
А) .ppt
В) .jpeg
С) .xls
D) .doc
Е) .txt

Е) растрдьщ бwылу бwышы

8

32. Кестелiк процессорларrа жататын баrдарламаларды керсетiцiз
А) MS Windows, Ms Dos, Unix
В) Winamp, FlashPlayer, MediaPlayer
С) Word, Лексикон, Блокнот
D) Excel
Е) Paint, АdоЬе Photoshop, Corel Draw
9

1004 - ~ска

1004- ~cisa

33. ДББЖ (деректер базаларын баск.ару жуйесi) - бvл
А) ДБ-да деректердi сак:rау, ic;ocy, жою ж3не редакцнялау ушiн ~с;олданылатын

38.

Мультимедиа к.:vралдарыньщ акnараттык. дастурлi тасуыштардан негiзгi

айырмашылыrы

проrраммалык. жуйе

А) мультимедиа - сонrы технология

В) компъютердi ~с;олдана отырып, баскару шешiмдерiн кабылдау жуйесi

В) мультимедиа к;vралдары ушiн мейлiнше куатты компьютер к.ажет

С) компьютерлiк модельдеу жургiзу ушiн проrраммалар кешенi
D) деректер алмасу ушiн проrраммалар кешенi

С) мультимедиа тек кана цифрлык: турдеri деректермен Ж\{МЫС жасайды

Е) к.:vрылымдалrан деректердiц ЖJ1ынтыrы

Е) интерактивтiлiк, еркiн тусiнiлуi, к,атынас~с;а бейiмдiлiк

34. MS Ехсеl-де енгiзiп койrан деректердi езгерту ушiн _ _ болады.
А) {Ctrl} пернесiн басып ЧJ>ЫП, уяшыкrа маустьщ он жа~с; батырмасын

39. Дыбыстарды шыrару тiзiмiне кiредi
А) Windows Media форматы

D) мультимедиа к;vралдарында гипермедиа технологиясы к.олданылады

В) Бейненi секундта бейнелеп керсететiн кадрлар саны

шертуге

В) у.яшы~с;а бiр шерту немесе формулалар катарына екi шертуге
С) формула к,атарына бiр шерту немесе уяшыкка екi шертуге

С) Секундтаrы битriн ец улкен жылдамдыrы

D) {Ctrl}+{Shift}+ R пернелер комбинациясын басыn тvрыn , маустьщ он

Е)

D) Мультимедиа файлдарыньщ тiзiмi
1 секундта тасымалданатын бит саны

батырмасын уяшык.~с;а шертуге

Е) кажет :vяшыкка барып, бiрден деректердi енгiзе беруге

40. Слайдтарды с:vрыптаушы реЖJ1мiнiн мумкiндiri
А) аrымдаrы слайдты толы~с; экранды режимде керсету

35. MS Ехсе\ кестелiк процессорында формуланы кайта есептеудi жузеге

В) слайдтардаrы эффектiлердi керсету

асыру nepнeci

С) презентацияиьщ к.:vрылымын керсету

A)F5
В) FI
С) Fl2
D) F9
Е) F2

D) слайдтарды белгiлi бiр реттiлiкте керсету
Е) барлык. катар т:vрrан слайдатарДЫ]{ кiшiрейтiлген бейнесiн керсету

41 . Power Point 2007 н:vскасында

презеmациясында жаца слайд К.:VРУ

6:vйрыrы

А) Басты-Слайд К.:VРУ

36. MS Ехсе\ кестелiк процессорында сузудiн турi
А) кемуi ж3не ecyi

В) Басты-Слайд жою

В) автосузгi ж3не кенейтiлген сузгi

D) Enter пернесi ар~с;ылы

С) елшем мен диаnозоны

Е)

С) Басты-Макет

Ctr\+{)

D) бас арiп жане кiшi apin
42.

Е) автосузгi жане диапозоны

Цифрлы1< формат деп

А) Тарату aдici

37. MS Excel кестелiк процессорде диаграмма

шеберiнiн бiрi ншi ~с;адамында

В) Екiлiк форматта малiметтердi турлендiру

( 1 жане О)
I секунд iшiнде бейнелеп керсететiн кадрлар саны

:vсынылатын мумкiндiк

С) Бейненi

А) диаrрамманьщ орналасу орнын тандау

О)

В) диаграмма салудын аукымын (диапазонын) тандау

Е) Радиостанцияrа орнатылатын сандар манi

DVD дискiсiнiн узiндiлер бeлiri

С) диаграмма nараметрлерiн (атын, мандерiн, легенда) тандау

D) диаrрамманьщ турiн, тиniн тандау

4 3. Адрестiк
A)WWW

Е) кестемен байланыстыру

протокол

В) TCP/IP
C) IP
D) TSS

Е)

10

HTML

11

1004 - ll!jC~a

44.

Интернет ресурстарын к.арап, керуrе арналrан баrдарламалардьщ ортак

атау

А) утилитrер
В) провайдерлер
С) драйверлер

D) желiлiк баrдарламалар
Е) браузерлер

45.

Командалармен баск,арьmа отырыn, WеЬ-GЖатында, браузер экранда

бейнеленетiн GЖЗТ
А) матiндер
В) файлдар
С)байттар

К.ателердiц саны :

В)4

Е)тегrер

С)З

Сейлемдi тольпсrырьщыз

Жерriлiктi желirе к,осылrан комnьютерrе к,атьmау ушiн
А) желiлiк корды

...

бiлу керек .

В) желiнiн атын

D) 2
Е) 6

49.

1 -ден 15-ке дейiнгi так сандардьщ квадратrарыньщ косындысын есеnтеу

nроrраммасы

С) ортак, к,атынауды

D) комnьютердiн атын
Е) nарольдi

4 7. Сейлемдi толык,тыр
http://www.khabar.kvkaz/index.html адресiндеri index.html _ _ бiлдiредi
А) доменнiн атын

В) сервердегi каталог атын
С)

48. Паскаль тiлiндегi программа фраrментi берiлген.
Program а! ;
Var a,b,c:real; c:integer;
begin;
writeln('a,b-ny engiz');
writeln(a,b);
read(a,b);
ifa е lse с=ехр(З • ln(b));
writeln('c=,' с:5:3);
end.
А)5

D) шиналар

46.

1004 - ll!jCk,a

web nарак файлыньщ атын

D) сайтатын
Е) протокол атын

А) program а2
var x,y,s:integer; s:real;
begin
х : =1 ; s=O;
whilc х<= 15 do
begin
y:=sqr(x);
s:=s+y;
х :=х+2 ; cnd;
•.нiteln(' s= ' ,s);
cnd.
В) program а2
var x,y,s:integer;
begin
х :=1 ; s=O;
whilc х<= 15 do
begiп

y:=sqr(x);
s:=s+y;
х : =х*2 ; end;
writeln(' s=' ,s);
end.

12
13

1004 • К\:СК.а

1004 • ~Cl\3

50. Алrоритмдi орындманнан кейiнгi Y-тil{ м:~нi

С)

program а2
var x,y,s:integer;
begin
х:=1 ; s=I ;
whi\e х<= 1S do
begin
y:=sqr(x);
s:=s+y;
х : =х+2 ; end;
writeln('s=' ,s);
end.

Х:= 12 ; У:=4;
таJЩау

Х<8 бош-анда: У:=7

X;t\2 болrанда:

У : =О

;,йтпесеУ:=3

бiтri.
А)7
В)

12

С)4

0)3
Е)О

D) program а2
var x,y,s:integer;
begin
х :=2; s=O;
while х<= 15 do
Ьegin

y:=sqr(x);
s:=s+y;
х :=х+2 ; end;
writeln('s=',s);
end.
Е) program а2
var x,y,s:integer;
begin

х:=1 ;

s=0;

while х<= 15 do
begin
y:=sqr(x);
s:=s+y;
х :=х+2; end;
writeln(' s= ',s);
end.

14

15

1004 - нуск.а
J 004 - Н'fСК.0

55.
Бiр ни1есе бiрнеше дурwс жауабr,1 бар тапсwрмапар

Компьютердiц сыртк.ы жадысына енетiн к..у:ралдар

А) Проектор

В) К:эш-жад. бейнежад
Сигнал

51 .

С) Микропроцессор

-

D) CD-ROM диск, флоппи-диск,

А) блокнот

винчестер

В) ак.парат тасушы

Е) ЭЕМ к.олданушыны баспа '1"\(рrысынан баскару

С) к.оцырау

F) BJOS,DOS

D) кодтау

56.

Е) сынып журналы

В) Келемдiлiгi
С) Разрядтылыrы

Гбайт:

52.

Микропроцессордьщ нeriзri сипаттамалары

А) 0нiмдiлiri

F) компьютер

Сыйымдылыrы

А) 3*2к байт

D)

В) 3*2 байт
0
С) з•i Кбайт
D) 3024 байт
0
Е) 3*2' Мбайт
F) 3*i3° байт
20
G) 3*2 байт
20
Н) 3*2 бит

Е) Бакылаушылыrы

10

F) Жуйелiлiгi
G) Тактiлiк жиiлiгi
Н) Тасымалдаушылыrы

Позициялык. емес санау жуйесiне жататындар
А)235

53.

В) 10+10
C)L

А)

F) V

G)I5
H)XXV

54.

Ак.параттык. парак.шада

13 бет бар. ар бет 38 жолдан, ;}р жол 142
Erep ;ip символ екi байттык. Unicode кодталуында

жазылrан болса, онда паракшаньщ ак.параттык. келемiн килобайтпен
ecerrreцiз.
А)

Паскаль тiл iнде WORD типiнiц м;~ндерiнiц езrертуi
-32768 - +32767
В) 0-255
С) - 127 - +127
D) 0-256
Е) -2147483648 - +2147483647
F) 0-65535

58.

IX

символдан '1"\(рады.

D) Аrтау
Е) Var тип
F) Integer

D)D
Е)

57. М;~тiндiк айнымалыларrа сипаттама бер
А) Record
В) While
С) String

34

59. Дербес компьютерд iц файлдык жуйесi жататын модель турi
А)ойын

В) ок.ыту

В)28

С) иерархиялык

С)

137
D) 70148

D) статикапык
Е) зертханапык.

Е)35074

F) елiктеу

F) 69
G) 5396

G) материалдык
Н) динамнкалык

Н)494

17

16

1004 • Н.\(СК3

60.

1004 •

Н.\(СК8

Модельдilt уах,ыт факторына байланысты жiктелуi

МэнмiJmi11дiк тапсырмш,ар

А) материалд~.11(;, акларатrык.

В) компьютерлiк, компьютерлiк емес

I-.ЧiJ№t1эmiн

С) оку , т:~жiрибелi

D) динамикалы1<, статистикалык.

Бiр дурwс жауабы бар

Е) т~щбалы)(;, вербальдiк

F) оку, статикалык:

Компьютер

«к:абылдайдьш.
турiнде

rана

-

электрондык.

машина.

Сондык.тан компыотердеri
елестетуге

оолады.

5 mancыpilfa
Ол

тек

электр

сигналдарын

акларатты электр сигналдары

АJ<Паратты

компьютерге

жазу

ушiн .

комr1ьютердеri :ipбip белri сигналдар тiлiне аударылуы керек. Сигналдыlt жок
болуын О арк.ьты, ал бар оолуын 1-дilt кемегiмен белгiлеу кабылданrан.

М:v-нда «нею> мен «бiр» бит деп аталады. Бит О немесе
бiрiн rана кабьтдай алады. Бит аJ<Паратты eлweyдilt

1 сияк.ты екi м:1ннi1t
el{ кiшкене бiрлiгi оолып

табьтады. Акпаратrы елшеудilt келесi бipлiri байт деп аталады.

61 . 1 Терабайт:

А) i 0 байт
В)

1024 байтJ<З
10

С) 2 Кбайт
D) 2 40 байт
Е)

1024 Кб

62. 1 Мегабайт:
А) 22n байтка тett
В)

8 битке тett
1024 байтJ<З тett
D) 1024 кб тett
Е) 1024 Мб тett
С)

1

63. 1 Гигабайт:
1024 Мб
В) 1024 Кб
С) 1024 Гб
D) 8 битке
Е) 1024 байтка
А)

1

j

64. 1 байт:
А) 1024 Мб те1t
В) 1024 байтка тett
С) 8 битке тett
D) 1024 Кб тett
Е) 1024 Гб тett

18

19

1004- ~Cl(a
1004 • ~ск,а

М;,нм;,тiндiк тапсwрмалар

65. 1 Килобайт:

2-м;,нматiн

А)

8 бит ке тен.
В) 1024 Мб тен.
С) 1024 байт1(11 тек
D) 1024 Гб те1t
Е) 1024 Кб тец

Бiр д1рwс жауабw бор 5 тапсwрма
Айгул

12 айrа ~мыс орнынан бiрнеше газет-журналдарrа жазылды .

....... А.._! _ . --- ·-· · В
1

2

С ---.---·--·-·- D ___ .

- -- -·

Газеr-:.курвапдар~ а1а:,ы

•.Nit

1 dnw-. ZZIWJJf qвw, rr

1 Еrемен К.ZЭак.стан
2 Ал маты щnамы

3

5 ~ьrэдар отбасы

265
235
560
610
520

6 Бала би

490

4

3 Айrе11ек

5

4 R;азцстав ~йеnдерi

--·

·-6

7

66. Егемен J<азцстан

газетiнiц ршы1< номерi:

А)С2

8)84
С)В2

D) C4
Е) А4

67. Жалnы

сомасын табу ушiн: кесте

1

А) =С2 •12
В) =С2+12
С) =С2/12

D) =C2*12
Е) =С2-6

68. MS Excel-дeri
А) 10485
В) 16384
С)

баrан саны

65347

D) 99999
Е)

255

69. ExceJ-дeri баrа.н мен к.атардьщ J<Иылыск.ан жерi
А) epic
В) жол

С)ршык.

D) кесте
Е) жазба

21

20

ЖаJ1ПW сомасw, п

1004 -

1004-щ:ск,а

70. Барлык. журналдьщ 12 айдаrы жалпы ~wны :

кесте

Щ:Clvl

2-БЛОК: Педагогика, окыrу адiстемесi

1

А)30410

Бiр дурыс жауабы бар тапсырмалар

В)32160

С)33560

1.

D) 31200
Е)34840
1-БЛОК бойынша тест аяl(Галды.

Тарбиелiк ьпщалдардьп-t тiзбектiлiгi, жуйелiлiгi, берiктiгi жане уздiксiздiк

принципi
А) ОJ<УШЫЛардьщ ~ымды~,; емiр даrдьшары
В) тарбиеленушiлердiJt т.умасына койьшатын бырьщrай талаrrrарды1t болуы
С) оJ
D) коrам муддесiне т:~уелдiлiгi
Е) арбiр белiктерi мен элементтерi туrел бiр тµастыкты qрайтын
педагоrикалык жуйе

2.

Адамгершiлiк тарбиесiнi1t мiндеттерi

А) сыныптан тыс JqМЫСК.а баулу
В) теория мен практиканьщ бipлiri

С)

OJ
D) сауыктыру жµrыстарыньщ жуйесi
Е) адамдарrа к,vрмет сезiмiн дамьпу

3.

Жазалау адiстерiн тандауда ескеретiн жаrдайлар

А) алеуметтiк жаrдайы
В) улгерiмi
С) ОJ<УШЫньщ жасы

D) баска сыныпка кешiру
Е) белсендiлiгi

4.

Тарбие npoцeci натижелiлiгiнiн. басты белгiсi

А) карым-катынастык iс-арекет пен даrдыны калыnтастыру
В) тарбиешiлердilt тарбие процесiнi1t манiн тусiнуi
С) бiлiм беру ушiн арнайы дайындалrан адамдардьщ болуы

D) тажiрибелiк арекетте бiлiмдi одан api дамыту
Е) тарбиеленушiлердiн. ез жас ерекшелiктерiне карай мiнез-к,vлык
нормаларын жане ережелерiн бiлу

5.

Дидактиканыl{ нак.ты тусiнiктерi

А) iлiм ,

OJ
В) сабак. беру , окыту, бiлiм беру,

OJ
С) ОJ<УШЫ , м~rалiм
D) окыту, ездiгiнен бiлiм алу
Е)

OJ
23

22

1004 - K'f'CK3
1004-~ска

6.

12.

«Он.айдан к.иынrа» ережесi к.ай принципке жатады

Miraлiм iс-арекетiнiн. натижелiлiгi

А) баrыттьmыrымен аны"1"3Лады

А) тусiнiхтiлiк

В) мак.саттылыrымен анык.талады

В) rылымилык.

С) тиiмдiлiriмен аныl(fаЛады

С) кернекiлiк

D) саналылыrымен аны!(Галады

D) теорИJ1ны11 практикамен байланысы

Е) жа11алыrымен аныl(fаЛадЫ

Е) бiрiздiлiк жане жуйелiлiк

13.

7.

Мектеn шеберханасында, оку-Т;)жiрибе участiгiнде, окушылардьщ

Озык. Т;)жiрибенiн. ен. жоrарrы де11гейi

А) жан.ашьmдык.

ендiрiстiк бригадаларында ок.ьnуды iске асыуrа баrытталrан ок.ыту aдici

В) езiндiк ~мыс

А) iсхерлiк ойын

С) rылыми зерттеу

В) ездiк ~qмыс

D) танымдык iзденiс

С) прахтикалык. ~мыстар

Е) шыrармашылык iзденiс

D) экскурсия

14.

Е) лабораториялык. ж~мыстар

Сабак.к.а психологиялык талдау жасау ол

А) дидакrикалык. принцип

8.

В) жетекшi iс-арекет

Окулык.к.а к.ойылатын талаптар

А) оку материалдарыньщ жоrары идеялык. жане rылыми де11гейiнд~ тусiнiктi
болып баяндалуы

С) окушыньщ психологиялык ерекшелiктерiн ескеретiн жеке ЧJ1Fara
баrдарланrан ок.ыту

В) ок.ушъшар ушiн vн1мдардьщ тусiнiктi болуы

D) м~rалiмнi11 nроективтi-рефлексивтi iс-арекетi
Е) мvrалiмнiн. инновациялык. iс-арекетi

С) ой-арекетiнiн. нeriзri тасiлдерiнiн. к.амтылуы

D) rъшым мен техниканьщ озык. yлriлepiнil{ болуы
Е) ок.у баrдарламасына сайхестiхтil{ iшiнара сак.талуы

15. Окушылардьщ сын тvрrысынан ойлауынын. нeriзri ерекшелiктерiнiн. бipi
<<сьщаржак.тыльнсrьщ болмауына» сайкес келетiн сиnаттама

9. МVалiмге аrымдаrы сабак.ты талдауrа жане к.адаrалауrа негiз болатын
педаrогикалык. iскерпiк

А) ок.ушынъщ жьmдам есте сак.тауын к.адаrалау

В) окушынын. зейiнiн Т№ак:rандыруды к.адаrалау
С) окушыньщ ок.у материалын мен.геру тере,шiriн байк.ау
D) окушынын. зейiнiнil{ шоrырлануын бак.ылау
Е) окушыньщ лоrикалык. ойлауын ~ымдастыру

10. Сабак.ты жоспарлауда мvrалiм алдында к.ойылатын алrаш1<ы щра1<
А) сабак.к.а керектi кернекiлiк к.vралдар кандай
В) сабак.тъщ натижесi к.андай

С) сабак.та колданылатын тапсырмалар к.андай

D) оку кабинетiнiн. материалдык жаrдайы сабак еткiзуге жеткiлiктi ме
Е) сабак.тьщ ма1<саты к.андай

11. Мен.герrен бiлiм мен емiрлiк Т;)жiрибе неriзiнде тез, нак:rы, саналы
орындалатъrн практикалык жане теориялы1< iс-арекетке даярлык
А) Т;)Сiл

В) бiлiк
С) :щiс

D) бiлiм
Е) даrды

А) болжамдардын. субъективтi екенiн сезiну
В) д;шелдердiн. децгейiн, мацызын мойындау
С) езге идеяларды к.абылдауrа ашык болу
D) тиянакты, нак.ты жане жан-жак.ты болу
Е) эмоцияrа емес, себеnке неriзделу

16. Ен. уздiк окушыларды аныl(fаудаrы «ез бiлiмiн жетiлдiру>> сенiмдi

елшемiнiн. сипаттамасы

А) акnараттарды толык:rырыn, м:~нiне жетедi
В) ерте жастан сейлей, ок.и, жаза алады
С) идея vсыныn, далелдермен айrак.тайды
D) олар ездерiнiн. ок.уларын реттей алады
Е) топты идеяларды 1<абылдауrа нландырады

17. ~rалiм к.ызметiндегi сындарлы ок.ыту теориясына сайкес мацызды

басымдык.тардьщ бipi

А) Т;)жiрибеден теорнялык. бiлiмнiн. м~щызды екенiн тусiну
В) ез nанiн окушьmар ушiн к.алай к.ызык.ты eтin еткiзудi бiлу
С) окушылардын. талсырманы к.алай орындаFаНын талдау
D) ок.ушылардьщ сабак.ты 1<абылдау ерекwелiктерiн тусiну
Е) теорнялы1< бiлiмнен тажiрибенiн. ман.ызды екенiн тусiну
25

24

1004 - ILVCJ\11
1004-щца

24. Бiлiмнiц педагогикалык. acneктici

\ S. Окуды даралаудьщ шешушi критерийi

А) оку ушiн баrалау ж:~не окуды баrалау :iдici
В) баJ<ЬJЛау ~мыстарыныц талдау натижесiн :усыну
С) оку yдepici, ок.ьrrу 3дiстерi туралы терец бiлiм

А) бiлiм алуда Т3уелсiздiктi 1<амтамасыз e'J)'

В) окушылардыц ез идеяларына рефлексия жасауы
С) Ж\(МЫСТЬI орындауrа 1<3Жепi :iдicтi тацдай алу

D) окудаrы кешбасшылы1< механизмiн жузеге асыру

D) k,IIЙ кезде мµалiмнiц кемеri J<3ЖСТ екенiн бiлу

Е) окушыларrа rылымды оцтайлы тусiндiру Т3Сiлi

Е) окушыныц 1<а11ай ОJ<ИТЫНЫН 1<адаrалау

25. Орта бiрлесуден repi, б3секеге баrытrалатын 31-(riмeнilt турi

19. Жинак:rалrан м:~лiмепердi талдау, саралау, жинаl(Гау ж:~не баrалау
СИЯl\fЬI динамикалык. удерiстер журетiн жады турi

А) сипаттамалык 31\Гiме

В) зертrеушiлiк :щгiме

А) р:~сiмдiк

С) репелген 3цriме

В) в11зуалды

D) ;~цriме-дебат

С) семантикалы

Е) кумулятнвтiк ;щriме

D) ЭПИЗОДТЬI

26. Окушыны баrалау ушiн корытынды жасау yдepici

Е) Ж\(МЫС

А) окушыныц жауабына с:~йкес шешiм кабылдау

20. Балалар ездерiнiц сенiм, бiлiмiне суйенiп, пайымдау жасай алады деген
тусiнiкке неriзделrен

В) окушыrа та~а,1рыn бойынша с:урак 1<ою
С) оJ<Ушыныц тапсырманы орындаrанын бак.ылау
D) оJ<Ушыныц тапсырманы калай орындаrанын тусiну
Е) окушыныц жауабын такырыпка с;~йкестендiру

oia,rry ортасы

А) жас ерекшелiriне баrдарланrан
В) :ipimecтiккe неriзделrен
С) ок,ыту удерiсiне баrдарланrан

Баrалаудьщ барлы1< турлерiне Т3Н уш снпаттама бар . «Интерпретация»

D) окушыrа баrдарланrан

27.

Е) оку материалына баrдарланrан

сипаттамасына с:~йкес м:уrалiм :~рекетi
А) оl(ушыныц тапсырманы орындауын бакылау

21 .

Жаттап алынrан бiлiмдi тексеруrе арналrан с:урак

В) окушыrа зертханалык жумысты жасауrа н:уск.а)' беру

А) сынакrан еткiзу

С) ОJ<Ушыньщ берiлrен с:уракк.а жауабын тьщдау

В) турткi болу
С) жетелеушi

D) окушыныц жауабына с:~йкес

j

D) жоrары д3режелi
Е) темен д:~режелi

В) Сiз мысал келтiре аласыз ба
С) Кемектесе алатындар бар ма

D) Б~ан дейiн нснi 1<3растырып едiк
Е) Ойыl{ызды д3лелдей аласыз ба

23. Д3йектiлiктi дамытуда АКТ 1<олдану ж;~не ОJ<Ьtту аспектiсiнiц мысалы

28.

Дарынды, талантrы балаларды тексеру параrы бойынша «Окуда ж:~не

проблемаларды шешуде балама шешiмдердi керiп, 1<3былдай алады» деп

22. Окушылардьщ бiлiм алуын 1<олдау ушiн пайдаланатын баскаrа баrытrау,
щрц 1<ою мысалын керсетiцiз
А) Алдыцrы еткен так.ырыбымыз 1<3ндай

шешiм кабылдау

Е) окушыныц жауабын крt1тернйге с:~йкестендiру

аныl(ТаЛrан елшем

А) есте саl(Тау

~

R) ойлау жылдамдыrы
С) икемдiлiк

D) белсендiлiк
Е) шоrырлану

29. Сабаl(Ты зертrеу тобы зерттеу сабаrынан кейiн жургiзiлетiн талкь~лау
к.:урылымыны1t соцrы кезецiнде к.арастырылады

А) урдiстi модельдеу

А) келесi сабаi\1'Ь1 зертrеудi жоспарлау

В) талдау ж:~не баrалау

В) зерттеу та1<Ь1рыбына сай ;щебнепермен танысу

С) тестiлеу ж:Jне растау

С) зертrеудiц туйiндi идеясын 3НЫI\ГЭУ

D) к.айта :усыныспен J<3ТЬ1насу

D) сыньштьщ бiрнеше окушысынан с:ухбат алу

Е) Т3Жiрибенi керсеrу

Е) к.олданатын ережелер жуйесiн талк.ылау

26

27

1004 - н:vс~а

30. Lesson study кеземерiнiц бipi - "I<атысушылардыц еткiзiлген сабак.
бойынша ок.ушылардыц оку удерiсiне к.атысты барлык. натижелерiн жуйелеп,
талдауы". Осы дан кейiнгi кезец
А) Сабаl(Гы зерттеудi еткiзу ж~не

Lesson study-re

к.атысушылардын. оны

бак.ылауы

В) Зерделенген м~селелердi негiзге ала отырып, келесi

Lesson Study-дi

жоспарлау

С) Сабак,ты зерттеудi жак.сарту женiндеri дамыту жолдарын аньщтау ушiн
бейресми кездесу еткiзу

D) Сабаl(Гы зертrеуге к.атысушьmардыц барлыrыныц сабаюъ1ц табысты жане
жетiлдiрiлуrе тиiс ~старын талк,ь1лауы

Е) 8рiптестердiц немесе тажiрибелi М\[Fалiмдердiц ке1-tесiне суйенiп,
сабак.тыц мак.сатын 1\ОЮ ж~не оны дайындау
2-БЛОК бойь1нmа тест аяl(fалды.

.

-

Вариант:
/

1003

Информатика

.L' 2

~
~:.

А -: Е✓

Е;:

4

и 3 ,.>

А

А:

9·•. 10 { I 12 .13··· 14 15, 16 t} 7, 18 .19 20 21 22
-

6 ·.7. ,, 8
в

·;Е

Е

·в

с

'

•26v; 27 --28 29 30~ 31 -32 33 34 35

,., D·.

в

·:е

D ". Е

,,:..,, 52 ~-..·

51

1."'
.,_ · н

Е

А

•,

А



--54 . ~

53

.
.•.

D

в

А.

·Е

:З6

с,.

с



, 56

Е

в

D\,

с

в

с

·.D ~

в

_;В

в

В :·

А

~;в,

37 38 39 40 41 ·42 43 44 45 46 47 48 49 50

Е,

А

55

_/

в

23 24 25 .

в

· с

А

с

·в :

57

58

59

с

А

Е

А

Е

С·

в

D

с

.D

61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
60
BDF. с с А в с с · Е А D Е

Педагогика, методика обучения

• l ? 2 ) J .,_ 4

-cj'-

D

с

в

5'~ 6 _;'· 7
D D

Е :, .

8

9

10 ·11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

с

в

в

Е

с

в

А

Е

А

Вариант:

Е

D

в

D

Е

D

А

А

D

D

в

D

с

с

1004

Инфо рматика
1; - ..

. 1•~, 2 :·3
Е.

А

4 ,5



Е

26 27 28 29
D~·

А

А

в

8 .9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

6

',,7

в ,

А

с

30'

31

32 33

в

с

D

'

А

А

в

52

53

в

CEF:

CDEFН

А

с

в

с

А

в

А

D

D

А

в

в

в

в

34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
с

,· 54

51

В ·

в

F ~,;.,

D

в

D

Е

D

Е

А

в

в

Е

Е

55

56

57

58

59

60

D

со

с

F

с

D

D

с

А

Е

D

61 62 63 64 65 66 67 68 69 ·10
D

А

А

с

с

с

А

в

А

в .

Педагогика, методика обучен11я

1

1. 2 , 3

4

5

6

7

8

9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

в ,

Е

. В.\

А

·С

А

с

Е

~ -

Е
...

с

в
.....

.. .

А

D

с

D

D

А

Е

D

Е

с

в

Е

D

А

Е

с

А

в
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!