«Бекітемін»
Мектеп директоры:
_________
қолы
__________________________
аты-жөні
«____» тамыз
2024
«Келісемін»
Директордың оқу ісі жөніндегі
орынбасары: ______________
қолы
__________________________
аты-жөні
«____» тамыз
2024
ӘБ отырысында
қаралды
Хаттама №
___________
ӘБ
жетекшісі: _________
қолы
_____________________
аты-жөні
«____» тамыз
2024
«________________________________________________________________»
мектеп
атауы
атындағы жалпы білім беретін
мектебінің
9-сыныбы үшін информатика
пәнінен
КҮНТІЗБЕЛІК
ТАҚЫРЫПТЫҚ
ЖОСПАР
Пән
мұғалімі: ______________________________________
2024-2025 оқу
жылы
Күнтізбелік
тақырыптық жоспар 2024-2025 оқу жылы.
Информатика 9-сынып Аптасына 1 сағат. Жалпы
34 сағат.
№ р/с
|
Бөлімдер
атауы
|
Сабақ
тақырыбы
|
Оқудың
мақсаттары
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
Үй
тапсыр
масы
|
Ескерту
|
I тоқсан - 8
сағат
|
1
|
I бөлім. Ақпаратпен
жұмыс жасау
|
Ақпараттың
сипаттары
|
9.2.1.1ақпараттың қасиеттерін анықтау (маңыздылық, дәлдік,
сенімділік, құндылық)
9.4.1.1компьютерде ұзақ
уақыты жұмыс істеу тәуекелін сыни түрде
бағалау
|
1
|
|
|
|
2
|
Құжаттармен бірлесіп
жұмыс жасау
|
9.1.3.1бұлттық
технологияларды қолданатын құжаттармен бірлескен жұмысты жүзегеа
сыру
|
1
|
|
|
|
3
|
Google drive-та құжатты
бірлесіп жұмыс істеу қызметін
пайдалану
|
9.1.3.1 бұлтты
технологияларды қолданатын құжаттармен бірлескен жұмысты жүзеге
асыру
|
1
|
|
|
|
4
|
Желілік
этикет
ББЖБ
№1
|
9.4.2.1
желідегі этикалық және құқықтық нормаларын бұзу салдары
туралы айту
|
1
|
|
|
|
5
|
ІI бөлім. Компьютер
таңдаймыз
|
Компьютердің
конфигурациясы
|
9.1.1.1 мақсатына байланысты компьютердің
конфигурациясын таңдау
|
1
|
|
|
|
6
|
Программалық қамтамасыз
етуді таңдау
|
9.1.2.1 пайдаланушының қажеттілігіне қарай программалық
жасақтаманы таңдау
|
1
|
|
|
|
7
|
Компьютер құнын
есептеу
ББЖБ
№2
|
9.1.1.1 мақсатына байланысты компьютердің конфигурациясын
таңдау
9.1.2.1пайдаланушының
қажеттілігіне қарай программалық жасақтаманы
таңдау
9.3.1.1 Процесс
моделдерін (физикалық, биологиялық экономикалық) электрондық
кестеде әзірлеу және зерттеу
|
1
|
|
|
|
8
|
Компьютер құнын
есептеу
|
9.1.1.1
мақсатына байланысты компьютердің конфигурациясын таңдау
его
назначения;
9.1.2.1 пайдаланушының қажеттілігіне қарай программалық
жасақтаманы таңдау
9.3.1.1 Процесс
моделдерін (физикалық, биологиялық экономикалық) электрондық
кестеде әзірлеу және зерттеу
|
1
|
|
|
|
II
тоқсан 8
сағат
|
9
|
IІІ бөлім. Деректер
базасы
|
Деректер
базасы
|
9.2.2.1 «дерекқор,
жазба, өріс» терминдерін түсіндіру;
|
1
|
|
|
|
10
|
Электрондық кестеде
деректер базасын құру
|
9.2.2.2 электрондық кестеде деректер базасын
жасау;
|
1
|
|
|
|
11
|
Ақпаратты іздеу
әдістері
|
9.2.2.3 Деректерді
іздеу, сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге
асыру
|
1
|
|
|
|
12
|
Деректерді
сұрыптау
|
9.2.2.3 Деректерді
іздеу, сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге
асыру
|
1
|
|
|
|
13
|
Деректерді
сүзгілеу
|
9.2.2.3 Деректерді
іздеу, сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге
асыру
|
1
|
|
|
|
14
|
Деректерді кеңейтілген
сүзгі арқылы іріктеу ББЖБ №3
|
9.2.2.3 Деректерді
іздеу, сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге
асыру
|
1
|
|
|
|
15
|
Тоқсандық жиынтық
бағалау
|
9.2.2.2 электрондық кестеде деректер базасын
жасау;
9.2.2.3 Деректерді
іздеу, сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге
асыру
|
1
|
|
|
|
16
|
|
Деректер базасымен
жұмыс
|
9.2.2.2 электрондық кестеде деректер базасын
жасау;
9.2.2.3 Деректерді
іздеу, сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге
асыру
|
1
|
|
|
|
III
тоқсан 10
сағат
|
17
|
IV
бөлім. Pythonпрограммалау тілінде
алгоритмдерді программалау
|
Бірөлшемді
массив
|
9.3.3.1 Бір өлшемді массивтер пайдаланып
Python программалау тілінде программалар
жасау;
|
1
|
|
|
|
18
|
Бірөлшемді массивте
деректерді енгізу және шығару
|
9.3.3.1 Бір өлшемді массивтер пайдаланып
Python программалау тілінде программалар
жасау;
|
1
|
|
|
|
19
|
Белгіленген сипаттары
бар элементті іздеу
|
9.3.3.1 Бір өлшемді массивтер пайдаланып
Python программалау тілінде программалар
жасау;
|
1
|
|
|
|
20
|
Бірөлшемді массивтер.
Практикалық жұмыс
|
9.3.3.1 Бір өлшемді массивтер пайдаланып
Python программалау тілінде программалар
жасау;
|
1
|
|
|
|
21
|
Элементтердің орнын
ауыстыру
|
9.3.3.2 Екі өлшемді массивтер пайдаланып
Python программалау тілінде программалар
жасау;
|
1
|
|
|
|
22
|
|
Сұрыптау
ББЖБ
№4
|
9.3.2.1 сұрыптау алгоритмдерін
қолдану
9.3.3.1 Бір өлшемді массивтер пайдаланып
Python программалау тілінде программалар
жасау;
9.3.3.2 Екі өлшемді массивтер пайдаланып
Python программалау тілінде программалар
жасау;
|
1
|
|
|
|
23
|
Элементті өшіру жіне
кірістіру
|
9.3.3.1 Бір өлшемді массивтер пайдаланып
Python программалау тілінде программалар
жасау;
9.3.3.2 Екі өлшемді массивтер пайдаланып
Python программалау тілінде программалар
жасау;
|
1
|
|
|
|
24
|
Екіөлшемді
массив
|
9.3.3.1 Бір өлшемді массивтер пайдаланып
Python программалау тілінде программалар
жасау;
9.3.3.2Екі өлшемді массивтер пайдаланып
Python программалау тілінде программалар
жасау;
|
1
|
|
|
|
25
|
Екіөлшемді массивті
сұрыптау, жолды өшіру
ББЖБ
№5
|
9.3.3.1Бір өлшемді массивтер пайдаланып
Python программалау тілінде программалар
жасау;
9.3.3.2Екі өлшемді массивтер пайдаланып
Python программалау тілінде программалар
жасау;
|
1
|
|
|
|
26
|
Бірөлшемді және
екіөлшемді массивтерге арналған шығармашылық-практикалық
жұмыс
|
9.3.3.1Бір өлшемді массивтер пайдаланып
Python программалау тілінде программалар
жасау;
9.3.3.2Екі өлшемді массивтер пайдаланып
Python программалау тілінде программалар
жасау;
|
1
|
|
|
|
IV
тоқсан 8
сағат
|
27
|
V
бөлім. Pythonпрограммалау
тілінде 2D
ойынын
құру
|
PyGame
кітапханасы
|
9.3.3.3 PyGame; кітапханасын
қосу
9.3.3.4ойын терезесін жасау үшін PyGame
кітапханасының дайын модульдерін
пайдалану;
|
1
|
|
|
|
28
|
Артқы фон мен ойын
кейіпкерлері
|
9.3.3.5 Ойынның артқы фонын
құру
9.3.3.6 Ойынға арналған дайын кейіпкерлер
жүктеу
|
1
|
|
|
|
29
|
Ойын кейіпкерлерін
таңдау
|
9.3.3.6 Ойынға арналған дайын кейіпкерлер
жүктеу
|
1
|
|
|
|
30
|
Кейіпкерлерді
анимациялау
|
9.3.3.7 Кейіпкер қозғалысын
программалау
9.3.3.8 пернетақтадан кейпкерлерді
басқару;
|
1
|
|
|
|
31
|
Кейіпкерді
пернетақтадан басқару .Спрайттар соқтығысуын
анықтау
|
9.3.3.8 пернетақтадан кейпкерлерді
басқару;
9.3.3.7 Кейіпкер қозғалысын
программалау
|
1
|
|
|
|
32
|
Шарттарды программалау
(«Футболшы» ойыны) ББЖБ
№6
|
9.3.3.9 Дайын сценарий бойынша ойын
әзірлеу
9.3.3.10 Ойынның
нәтижелерін есептеу алгоритмін іске
асыру
|
1
|
|
|
|
33
|
Шарттарды программалау
(«Футболшы» ойыны)
|
9.3.3.7 Кейіпкер қозғалысын
программалау
9.3.3.9 Дайын сценарий бойынша ойын
әзірлеу
9.3.3.10 Ойынның нәтижелерін есептеу
алгоритмін іске асыру
|
1
|
|
|
|
34
|
Бөлімдер бойынша
қайталау
|
9.3.3.7 Кейіпкер қозғалысын
программалау
9.3.3.9Дайын сценарий бойынша ойын
әзірлеу
9.3.3.10 Ойынның
нәтижелерін есептеу алгоритмін іске
асыру
|
1
|
|
|
|