Материалдар / Информатика сабақ жоспары

Информатика сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге керекті сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2018
510
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.1С бөлім: Жай бөлшектер. Сабақ -3Мектеп: Партизанка орта мектебі
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Сапарбек Н
Сынып:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыЖай бөлшектің негізгі қасиеті.

Сабақтың түріЖаңа материалмен таныстыру, түсіндіру.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.1.2.14 жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолдану;5.1.2.15 жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру.
Сабақ мақсаттарыОқушылар жай бөлшектерді қысқартып, жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алады.
Бағалау критерийлері Оқушылар, егер:
  • бөлшекті дұрыс қысқартса;
  • бөлшекті дұрыс ортақ бөлімге келтіре алса, мақсатына жетеді.
  • Тілдік мақсаттарОқушылар:- бұрыс бөлшектерді аралас сан түрінде және керісінше жазуды түсіндіре алады;- жай бөлшекті алымын және бөлімін нұсқай отырып оқи алады;Пәнге тән лексика мен терминология:
  • үлес;
  • жай бөлшек;
  • -бөлшектің алымы мен бөлімі;- жартысы, ширегі, сегізден бірі(т.с.с)Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: - бүтін және бөлшек бөліктен тұратын сан ... деп аталады;- жай бөлшектің бөлімі..., ал алымы... білдіреді;
  • Сандарды салыстыру-Сравните числа-Compare numbers
  • Үлес-Доля-Fracture
  • Бөлшек бөлігі-Дробная часть-Fractional part
  • Бөлімі-Знаменатель-Denominator
  • Бұрыс бөлшек-Неправильная дробь-Unproper fraction
  • Жай бөлшек-Обыкновенная дробь-Vulgar fraction
  • Жарты-Половина-Half
  • Дұрыс бөлшек-Правильная дробь-Proper fraction
  • Координаттық сәуле-Координатный луч-Coordinate ray


  • Құндылықтарды дарыту



    Өзарасыйластыққа,ынтымақтастыққа тәрбиелеу.Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, ізденуге, шығармашылықпен еңбек етуге, бірін бірі сыйлауға баулу. Оқушыны ұқыпты тыңдауға, сұрақтарға нақты жауап беруге, практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдауға, өз білімін көрсете алу қасиеттерін азаматтық жауапкершілікке үйрету,топпен жұмыс жасай алу, сынға дұрыс қарау.
    Пәнаралық байланыстарӘн-күй сабағында жай бөлшектерді, ноталардың ұзақтығында қолданады.
    АКТ қолдану дағдылары презентациямен жұмыс жасау
    Бастапқы білім

    Натурал сандар ұғымын меңгереді және натурал сандарға арифметикалық амалдар қасиеттерін қолданады
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 5 минут

    I.Ұйымдастыру кезеңі. Мұғалім және оқушылар бір-бірімен амандасады. Сабақтың мақсатын және күтілетін нәтижелерін оқушылармен талқылайды. Өзара сыйластық, ашықтық құндылығын дамыту.Терминология ағылшасын оқушыларға оқыту.

    презентация
    Сабақтың ортасы5 минут





































    15 минут







































    10 минут



















    5 минут



















    Ауызша есептеу. 1. Презентация. Слайд № 3. 2. Слайд № 4. Жай бөлшектерді қайталау 3. Слайд № 5. Логикалық есеп.Суретте қанша шаршы көріп тұрсыңдар? (27 шаршы)

    -Ең кіші шаршы үлкен шаршының қандай бөлігі? - Ортадағы шаршыны қарастырайық, ол тоғыз кіші шаршыдан тұрады. Ол үлкен шаршының қандай бөлігі? Үй тапсырмасын тексеру.Презентация арқылы өздерін тексеру. (Слайд № 7)Тексеру диктанты. Жұппен жұмыс.Дескриптор: Білім алушы-боялған бөлігін жай бөлшек түрінде жаза алады;-бөлшекті оқып, жаза алады;- метрдің және килограммның бөлігін бөлшек түрінде жаза алады.

    Жаңа материалды түсіндіру Жаңа материалды қайталау тапсырмаларынан бастаған дұрыс. Слайды № 9.Оқушылар жеке тапсырмаларды орындап, презентациямен тексереді.Бұл кезеңде оқушылар өзарасыйластыққа,ынтымақтастыққа бір бірлерінің тұжырымдарын сыйлау құндылықтары дамытылады.

    Келесіде мұғалім оқушыларды жай бөлшектердің негізгі қасиетін өздері тұжырымдауға бағыттайды. Слайд № 10.Бұл кезеңде оқушыны ұқыпты тыңдауға, сұрақтарға нақты жауап беруге, өздігінен жұмыс жасауға, тез шешім қабылдауға, өз білімін көрсете алу қасиеттерін азаматтық жауапкершілікке үйрету,топпен жұмыс жасай алу, сынға дұрыс қарау дағдылары дамытылады.



    Мұғалім жай бөлшектердің негізгі қасиеттерін қайталайды. Слайд № 11.

    Сабақты бекіту.

    Слайд № 12.Жай бөлшектің негізгі қасиетін қолданып, оқушылар бөлшектердің теңдігін түсіндіреді. Оқушылардың бір біріне және басқаларға деген сыйластығы дамиды.

    Слайд № 13. бөлшегін оқушылар ортақ бөлімдерге 12 және 16-ға келтіреді. Қалай орындағандары жайында оқушылар өз жауаптарын түсіндіреді.Дайын жауаптар бойынша өзара тексеріп, бағалайды..Дескриптор: Білім алушы-бөлшектің қасиетін қолдана алады;-бөлшекті оқып, жаза алады;- бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алады.

    Осы кезеңде оқушылардың өмір бойы оқу құндылықтарын дамытылады.Мұғалім сұрағы:
  • Барлық тапсырмаларды орындадыңдар ма?
  • Қандай тапсырма қиындық туғызды?
  • Осы қиындықты шешу үшін, қандай жолын таптыңдар?


  • Үй жұмысых -тің орыны қандай сан қойғанда дұрыс теңдік болады:














    Математика. Арифметика. Геометрия. 5 класс: учебля общеобр. организаций. Бунимович Е.А., Дорофеев Г.В., 2014













    Қосымша-1

















    Презентация











    http://www.mathematics-repetition.com/5-klass-mathematics/5-4-5-primer-na-privedenie-obknovennh-drobey-k-naimenyshemu-obshtemu-znamenatelyu.htm









































    презентация











    Сабақтың соңы 5 минутСабақ соңында оқушылар рефлексия жасайды:- кім біледі, неге үйрендік- не түсініксіз болды - әлі немен жұмыс жасау керекОқушылар өзінің және сыныптастарының, жұмыстарын белгілі критерийлер бойынша бағалай алады.

    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Баяу орындайтын оқушылар мұғалімнен консультация алады немесе жақсы оқитын оқушылардан көмек алады.

    Негізгі баға оқушылардың белсенділігін байқау және тапсырмаларды орындағанда жетістіктеріне қарап қойылады. Дұрыс отыруларын қадағалау

    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ