Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Информатика сабақ жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге керекті сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
15 Қазан 2018
510
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.1С бөлім: Жай бөлшектер. Сабақ -3 | Мектеп: Партизанка орта мектебі | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Сапарбек Н | |
Сынып: | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Жай бөлшектің негізгі қасиеті. | |
Сабақтың түрі | Жаңа материалмен таныстыру, түсіндіру. | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.1.2.14 жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолдану;5.1.2.15 жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру. | |
Сабақ мақсаттары | Оқушылар жай бөлшектерді қысқартып, жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алады. | |
Бағалау критерийлері | Оқушылар, егер: | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар:- бұрыс бөлшектерді аралас сан түрінде және керісінше жазуды түсіндіре алады;- жай бөлшекті алымын және бөлімін нұсқай отырып оқи алады;Пәнге тән лексика мен терминология: | |
Құндылықтарды дарыту | Өзарасыйластыққа,ынтымақтастыққа тәрбиелеу.Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, ізденуге, шығармашылықпен еңбек етуге, бірін бірі сыйлауға баулу. Оқушыны ұқыпты тыңдауға, сұрақтарға нақты жауап беруге, практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдауға, өз білімін көрсете алу қасиеттерін азаматтық жауапкершілікке үйрету,топпен жұмыс жасай алу, сынға дұрыс қарау. | |
Пәнаралық байланыстар | Ән-күй сабағында жай бөлшектерді, ноталардың ұзақтығында қолданады. | |
АКТ қолдану дағдылары | презентациямен жұмыс жасау | |
Бастапқы білім | Натурал сандар ұғымын меңгереді және натурал сандарға арифметикалық амалдар қасиеттерін қолданады | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут | I.Ұйымдастыру кезеңі. Мұғалім және оқушылар бір-бірімен амандасады. Сабақтың мақсатын және күтілетін нәтижелерін оқушылармен талқылайды. Өзара сыйластық, ашықтық құндылығын дамыту.Терминология ағылшасын оқушыларға оқыту. | презентация |
Сабақтың ортасы5 минут 15 минут 10 минут 5 минут | Ауызша есептеу. 1. Презентация. Слайд № 3. 2. Слайд № 4. Жай бөлшектерді қайталау 3. Слайд № 5. Логикалық есеп.Суретте қанша шаршы көріп тұрсыңдар? (27 шаршы) -Ең кіші шаршы үлкен шаршының қандай бөлігі? Жаңа материалды түсіндіру Жаңа материалды қайталау тапсырмаларынан бастаған дұрыс. Слайды № 9.Оқушылар жеке тапсырмаларды орындап, презентациямен тексереді.Бұл кезеңде оқушылар өзарасыйластыққа,ынтымақтастыққа бір бірлерінің тұжырымдарын сыйлау құндылықтары дамытылады. Келесіде мұғалім оқушыларды жай бөлшектердің негізгі қасиетін өздері тұжырымдауға бағыттайды. Слайд № 10.Бұл кезеңде оқушыны ұқыпты тыңдауға, сұрақтарға нақты жауап беруге, өздігінен жұмыс жасауға, тез шешім қабылдауға, өз білімін көрсете алу қасиеттерін азаматтық жауапкершілікке үйрету,топпен жұмыс жасай алу, сынға дұрыс қарау дағдылары дамытылады. Мұғалім жай бөлшектердің негізгі қасиеттерін қайталайды. Слайд № 11. Сабақты бекіту. Слайд № 12.Жай бөлшектің негізгі қасиетін қолданып, оқушылар бөлшектердің теңдігін түсіндіреді. Оқушылардың бір біріне және басқаларға деген сыйластығы дамиды. Слайд № 13. Осы кезеңде оқушылардың өмір бойы оқу құндылықтарын дамытылады.Мұғалім сұрағы: Үй жұмысых -тің орыны қандай сан қойғанда дұрыс теңдік болады: | Математика. Арифметика. Геометрия. 5 класс: учеб.для общеобр. организаций. Бунимович Е.А., Дорофеев Г.В., 2014 Қосымша-1 Презентация http://www.mathematics-repetition.com/5-klass-mathematics/5-4-5-primer-na-privedenie-obknovennh-drobey-k-naimenyshemu-obshtemu-znamenatelyu.htm презентация |
Сабақтың соңы 5 минут | Сабақ соңында оқушылар рефлексия жасайды:- кім біледі, неге үйрендік- не түсініксіз болды - әлі немен жұмыс жасау керекОқушылар өзінің және сыныптастарының, жұмыстарын белгілі критерийлер бойынша бағалай алады. | |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Баяу орындайтын оқушылар мұғалімнен консультация алады немесе жақсы оқитын оқушылардан көмек алады. | Негізгі баға оқушылардың белсенділігін байқау және тапсырмаларды орындағанда жетістіктеріне қарап қойылады. | Дұрыс отыруларын қадағалау |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)